Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (3)Реферативна база даних (2)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Ніронович І$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9
1.

Ніронович І. 
Реклама в українських кооперативних виданнях у міжвоєнній Польщі (1919–1939) [Електронний ресурс] / І. Ніронович // Мандрівець. - 2012. - № 2. - С. 28-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mandriv_2012_2_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 306.972 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Ніронович І. 
Реклама в українських науково-технічних виданнях у міжвоєнній Польщі (1918–1939 рр.) [Електронний ресурс] / І. Ніронович // Образ. - 2016. - Вип. 1. - С. 143-148. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/obraz_2016_1_19
Попередній перегляд:   Завантажити - 237.219 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Ніронович І. І. 
Рекламні оголошення в українській пресі у Польщі (1918–1939 рр.): професійні засади та зміст [Електронний ресурс] / І. І. Ніронович // Гілея: науковий вісник. - 2016. - Вип. 108. - С. 63-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gileya_2016_108_15
Попередній перегляд:   Завантажити - 377.228 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Ніронович І. І. 
Реклама в українських науково–технічних виданнях у міжвоєнній Польщі (1918–1939 рр.) [Електронний ресурс] / І. І. Ніронович // Гілея: науковий вісник. - 2016. - Вип. 109. - С. 65-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gileya_2016_109_17
Попередній перегляд:   Завантажити - 342.365 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Ніронович І. 
Історико-правові та господарсько-фінансові умови розвитку української фахової преси у міжвоєнній Польщі (1918 — 1939 рр.) [Електронний ресурс] / І. Ніронович // Збірник праць Науково-дослідного інститу пресознавства. - 2016. - Вип. 6. - С. 78-87. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ZPNDZP_2016_6_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 328.561 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Ніронович І. 
Науково-технічна реклама в українських виданнях міжвоєнної Польщі (1918-1939 рр.) [Електронний ресурс] / І. Ніронович // Теле- та радіожурналістика. - 2017. - Вип. 16. - С. 134-139. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tir_2017_16_20
Попередній перегляд:   Завантажити - 533.431 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Ніронович І. 
Історико-правові та господарсько-фінансові умови розвитку української професійної преси у міжвоєнній Польщі (1918–1939 рр.) [Електронний ресурс] / І. Ніронович // Вісник Львівського університету. Серія : Журналістика. - 2016. - Вип. 41. - С. 31-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VLNU_Jur_2016_41_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 277.705 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Ніронович І. 
Просвітницька місія реклами західноукраїнських газетно-журнальних видань (1919–1939 рр.) [Електронний ресурс] / І. Ніронович // Український інформаційний простір. - 2021. - # 2. - С. 234-244. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ukrinfsp_2021_2_17
Попередній перегляд:   Завантажити - 302.242 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Ніронович І. 
Українська національна домінанта реклами у пресі східної Галичини 20 – 30 років XX століття [Електронний ресурс] / І. Ніронович // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Журналістика. - 2022. - № 1. - С. 19-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vnulpjn_2022_1_5
Анексія Польщею західноукраїнських земель у 1919 р. та рішення Ради амбасадорів країн Антанти (14 березня 1923 р.) про передачу Галичини під юрисдикцію Другої Речі Посполитої створили специфічні особливості розвитку пресової реклами. Проаналізовано, охарактеризовано рекламні матеріали у часописах і журналах "Відродження", "Вогні", "Дзвіночок", "Дзвони", "Життя і Знання", "Кіно", "Світло і Тінь", "Світ дитини", "Учительське Слово" і "Шлях Нації". Обгрунтовано, що інтенсивність, тематика та зміст рекламної діяльності органічно пов'язані з суспільно-політичними, соціально-економічними та культурно-правовими процесами та ефективністю функціонування пресових видань. Показано, що реклама відіграє важливу роль щодо поліпшення розвитку різних галузей економіки, культури, мистецтва, побутових потреб людини та засобів масової комунікації. Наголошено: взаємозалежний позитивний вплив економіки, преси, реклами створюють потрібні передумови для розвитку життєдайного середовища. На підставі всебічного аналізу рекламних повідомлень розкрито психологічні засади національної домінанти пресової рекламної діяльності у Східній Галичині, узагальнено досвід рекламування у контексті морально-духовного та національного виховання, формування громадянсько-державницької свідомості, загальнолюдських гуманітарних цінностей, міжнаціональної взаємоповаги та толерантності. Охарактеризовано особливості реклами для всіх верств населення за фахом, віком і статтю: чоловіків, жінок, молоді, дітей і підлітків. Зосереджено увагу на ідеологічній концепції рекламних повідомлень в умовах бездержавності української нації.
Попередній перегляд:   Завантажити - 190.326 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського