Пошуковий запит: (<.>A=Оберемчук В$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 10
Представлено документи з 1 до 10
|
1. |
Оберемчук В. Ф. Стратегічний розвиток бренду: сутність, оцінювання, перспективи [Електронний ресурс] / В. Ф. Оберемчук, А. С. Погоріла // Стратегія економічного розвитку України. - 2013. - № 32. - С. 176-182. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/seru_2013_32_24
|
2. |
Оберемчук В. Особливості формування стратегії розвитку бренду в умовах євроінтеграці [Електронний ресурс] / В. Оберемчук // Збірник наукових праць Державного економіко-технологічного університету транспорту. Сер. : Економіка і управління. - 2014. - Вип. 29. - С. 284-289. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpdetut_eiu_2014_29_37
|
3. |
Оберемчук В. Ф. Формування та реалізація ефективних стратегій розвитку бренда як засіб підвищення конкурентоспроможності підприємства [Електронний ресурс] / В. Ф. Оберемчук // Агросвіт. - 2012. - № 18. - С. 17-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/agrosvit_2012_18_6
|
4. |
Оберемчук В. Ф. Стратегія розвитку бренду роботодавця як складова бізнес-стратегії підприємства [Електронний ресурс] / В. Ф. Оберемчук // Вісник Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Економічні науки. - 2015. - Вип. 10. - С. 205-209. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vkpnuen_2015_10_37
|
5. |
Оберемчук В. Ф. Формування бренду роботодавця: соціальні аспекти [Електронний ресурс] / В. Ф. Оберемчук, О. М. Ліва // Вісник Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Економічні науки. - 2017. - Вип. 12(2). - С. 262-271. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vkpnuen_2017_12(2)__38
|
6. |
Плющ О. Б. Модели управления инвестиционными рисками в сфере разработки информационных систем [Електронний ресурс] / О. Б. Плющ, В. Ф. Оберемчук, Д. Ю. Драчев // Вісник Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Економічні науки. - 2017. - Вип. 12(1). - С. 99-106. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vkpnuen_2017_12(1)__15
|
7. |
Оберемчук В. Ф. Особливості планування виведення на ринок нового продукту [Електронний ресурс] / В. Ф. Оберемчук, Т. О. Саміло // Бізнес Інформ. - 2020. - № 2. - С. 81-87. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2020_2_12 Мета роботи - обгрунтування теоретико-методичних основ планування виведення нового продукту на ринок і розроблення практичних рекомендацій щодо його здійснення на підприємствах. Задля досягнення мети доведено важливість для вітчизняних підприємств здійснення подібних проектів у рамках інноваційної діяльності; визначено основні етапи планування виведення на ринок нового продукту; наведено ключові заходи щодо розроблення, виведення та просування нового продукту на ринок. Описано результати апробації пропонованих заходів для досліджуваного підприємства та їх вплив на діяльність підприємства в цілому. У результаті дослідження встановлено ключові етапи планування виведення на ринок нового продукту, а саме: аналіз внутрішніх і зовнішніх тенденцій і можливостей; аналіз і тестування зразків товару; оцінка ефективності проекту з виведення на ринок нового продукту; ідентифікація потенційних ризиків виведення нового продукту; планування обсягів випуску нового продукту; планування заходів інформаційно-маркетингових комунікацій щодо підтримки просування нової продукції на ринку; контроль виконання розроблених планів, аналіз результатів та встановлення завдань на майбутні періоди. Розглянуто найефективніші заходи в рамках описаних етапів. Результати досліджень авторів було апробовано на базі підприємства ТОВ "Торговий дім "Пірана". Здійснена оцінка ефективності рекомендованих заходів вказує на позитивний вплив на процес розвитку підприємства. Встановлено, що планування виведення на ринок нового продукту сприяє зміцненню конкурентної позиції підприємства, досягненню поставлених перед ним цілей, підвищенню ефективності інноваційної діяльності. Подальші дослідження варто спрямувати на пошук нових шляхів щодо підвищення ефективності інноваційної діяльності на вітчизняних підприємствах, зокрема в напрямку продуктових інновацій, і створення умов для їх розроблення, а також на вдосконалення методів і інструментів формування інноваційної стратегії підприємства.
|
8. |
Оберемчук В. Ф. Бренд роботодавця та стратегічні орієнтири його розвитку [Електронний ресурс] / В. Ф. Оберемчук, О. В. Дегтяр // Вісник Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Економічні науки. - 2019. - Вип. 14. - С. 344-351. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vkpnuen_2019_14_52
|
9. |
Оберемчук В. Ф. Планування заходів із підвищення якості послуг компаній квестіндустрії [Електронний ресурс] / В. Ф. Оберемчук, В. С. Склярова // Вісник Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Економічні науки. - 2018. - Вип. 13. - С. 256-264. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vkpnuen_2018_13_37
|
10. |
Давидкова К. М. Концептуальне підґрунтя розвитку соціального підприємництва та виклики сьогодення [Електронний ресурс] / К. М. Давидкова, В. Ф. Оберемчук // Стратегія економічного розвитку України. - 2022. - Вип. 51. - С. 5-18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/seru_2022_51_3
|