Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (2)Реферативна база даних (6)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Оверко Н$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 10
Представлено документи з 1 до 10
1.

Стадницька Н. Є. 
Вивчення фітохімічного складу скорзонери пурпурової та антимікробних властивостей її настоянки [Електронний ресурс] / Н. Є. Стадницька, І. В. Павлюк, М. О. Платонов, Н. Г. Оверко, І. І. Губицька, В. П. Новіков // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Хімія, технологія речовин та їх застосування. - 2013. - № 761. - С. 143-150. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPX_2013_761_33
З метою вивчення спектра фармакологічної дії S. purpurea проаналізовано дані літературних джерел, визначено компонентний склад за допомогою методу ВЕРХ, досліджено чутливість мікроорганізмів до дії водно-спиртової настоянки S. purpurea та проведено комп'ютерний скринінг біологічної активності діючих речовин за програмою PASS. У досліджуваному екстракті ідентифіковано хлорогенову, кофеїнову, ферулову, розмаринову кислоти, лютеолін, кверцетин, апігенін, апігенін-7-глікозид, рутин. Виявлено антимікробну активність досліджуваної настоянки до різних штамів Staphylococcus aureus. Одержані результати свідчать про доцільність подальшого дослідження скорзонери пурпурової як сировини для одержання фітопрепаратів з антиоксидантною та антимікробною дією.
Попередній перегляд:   Завантажити - 404.166 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Оверко Н. 
Розвиток фахової майстерності педагогів професійної школи у системі підвищення кваліфікації [Електронний ресурс] / Н. Оверко // Педагогіка і психологія професійної освіти. - 2013. - № 4. - С. 172-180. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pippo_2013_4_18
Вказано на особливості сучасної системи підвищення кваліфікації, серед яких - розроблення науково-методичного інструментарію та запровадження високої якості підвищення кваліфікації, побудова нової філософії післядипломної освіти за умов реалізації принципу освіти протягом життя. Важливим завданням підвищення ефективності підготовки педагога професійної школи в системі підвищення кваліфікації названо створення відповідних психолого-педагогічних умов, за яких викладачі зможуть оновити та поглибити знання у різних сферах, освоїти прогресивні методи, засоби та технології навчання, опанувати інформаційно-комунікативні технології, розширити світогляд, підвищити культурний рівень та опанувати вітчизняний і зарубіжний досвід. Запропоновано додати до завдань підвищення кваліфікації розвиток педагогічної майстерності як показника найвищого кваліфікаційного рівня викладача ПТНЗ.Указано на особенности современной системы повышения квалификации, среди которых - разработка научно-методического инструментария и внедрение высокого качества повышения квалификации, построение новой философии последипломного образования в условиях реализации принципа образования в течение жизни. Важной задачей повышения эффективности подготовки педагога профессиональной школы в системе повышения квалификации названо создание соответствующих психолого-педагогических условий, при которых преподаватели смогут обновить и углубить знания в различных сферах, освоить прогрессивные методы, средства и технологии обучения, овладеть информационно-коммуникационными технологиями, расширить мировоззрение, повысить культурный уровень и овладеть отечественным и зарубежным опытом. Предложено добавить к задачам повышения квалификации развитие педагогического мастерства как показателя высокого квалификационного уровня преподавателя ПТУ.The features of modern system of advanced training were pointed out, including the development of scientific and methodological tools and implementation of high quality advanced training, the construction of a new philosophy of postgraduate education in the conditions of implementation of the lifelong learning principle. An important task of increasing the effectiveness of the training of vocational school teachers in the system of advanced training was called the creation of relevant psychological and pedagogical conditions under which teachers will be able to upgrade and deepen their knowledge in various fields, to learn advanced techniques, tools, and training technologies, to master information and communication technologies, to expand the worldview, raise the level of culture and acquire domestic and foreign experience. Proposed to add pedagogical skills development to the problems of advanced training as an indicator of high qualification level of vocational school teachers.
Попередній перегляд:   Завантажити - 309.929 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Сергиенко Н. Е. 
Влияние способов заряда свинцово-кислотных аккумуляторных батарей на их состояние [Електронний ресурс] / Н. Е. Сергиенко, А. Н. Сергиенко, Н. Е. Оверко, А. Н. Маренич // Вісник Національного технічного університету "ХПІ". Сер. : Транспортне машинобудування. - 2014. - № 22. - С. 30-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vcpitm_2014_22_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 287.235 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Оверко Н. Я. 
Концептуальні підходи до розвитку педагогічної майстерності викладачів професійно-технічних навчальних закладів у контексті модернізації освіти [Електронний ресурс] / Н. Я. Оверко // Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету. Серія : Педагогіка. - 2014. - № 1. - С. 305-310. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmdpu_2014_1_55
Попередній перегляд:   Завантажити - 311.215 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Оверко Н. 
Розвиток педагогічної майстерності викладачів спецдисциплін ПТНЗ кулінарного профілю: результати експерименту [Електронний ресурс] / Н. Оверко // Педагогіка і психологія професійної освіти. - 2014. - № 6. - С. 34-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pippo_2014_6_6
Розглянуто завдання, які стоять перед ПТНЗ в справі підготовки кваліфікованих робітників. Увагу приділено науковим пошукам у галузі теорії і практики фахового навчання викладачів спеціальних дисциплін, підвищенню рівня їх педагогічної майстерності, науково-творчого потенціалу, рівня загальної та психологічної культури, професіоналізму. Зауважено, що діяльність викладача спеціальних дисциплін у ПТНЗ охоплює: проведення на високому теоретичному рівні навчання майбутніх фахівців із відповідного предмета, забезпечення виконання навчальних програм, використання найбільш ефективних форм, методів і засобів навчання, досягнення міцних і глибоких знань учнів із відповідного предмета.Рассмотрены задачи, стоящие перед ПТУ в деле подготовки квалифицированных рабочих. Уделено внимание научным исследованиям в области теории и практики профессионального обучения преподавателей специальных дисциплин, повышению уровня их педагогического мастерства, научно-творческого потенциала, уровня общей и психологической культуры, и профессионализма. Отмечено, что деятельность преподавателя специальных дисциплин в ПТУ включает: проведение на высоком теоретическом уровне обучения будущих специалистов по соответствующему предмету, обеспечение выполнения учебных программ, использование наиболее эффективных форм, методов и средств обучения, достижение прочных и глубоких знаний учащихся по соответствующему предмету.The tasks faced by vocational schools (PTU) in the development of skilled workers. Given this, active research in the theory and practice of training teachers of special subjects, improving their teaching skills, research and creativity, the level of general and psychological culture and professionalism. It is noted that the activities of teachers of special subjects in the vocational schools include: A high-level theoretical training of future specialists in the relevant subject, ensuring that training programs, the use of the most effective forms, methods and means of education, achieving a strong and deep knowledge of students in the relevant subject.Досліджено проблеми розвитку педагогічної майстерності викладачів спеціальних дисциплін кулінарного профілю професійно-технічних навчальних закладів (ПТНЗ) у процесі підвищення кваліфікації. На основі аналізу методологічних і психолого-педагогічних аспектів професійно-педагогічної діяльності викладачів спецдисциплін ПТНЗ такого профілю та теоретичного аналізу досліджень педагогічної майстерності проаналізовано зміст поняття "педагогічна майстерність". Розкрито педагогічні засади розвитку педагогічної майстерності викладачів спецдисциплін ПТНЗ цього профілю у процесі підвищення кваліфікації. На цій основі обгрунтовано структуру зазначеної майстерності викладачів спеціальних дисциплін ПТНЗ кулінарного профілю та запропоновано шляхи її розвитку на курсах підвищення кваліфікації. Розкрито методологічні основи, уточнено принципи, визначено педагогічні умови, розроблено й апробовано методику реалізації педагогічних умов розвитку зазначеної майстерності викладачів спецдисциплін ПТНЗ кулінарного профілю у процесі підвищення кваліфікації. Запропоновано шляхи вдосконалення професійно-педагогічної діяльності викладачів спеціальних дисциплін ПТНЗ кулінарного профілю й інноваційні технології розвитку їх педагогічної майстерності у процесі підвищення кваліфікації.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.506 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
6.

Оверко Н. В. 
Алгоритм вычисления поканального послойного распределения концентрации красителя на волокне в сечении тела паковки [Електронний ресурс] / Н. В. Оверко // Вестник Херсонского национального технического университета. - 2014. - № 1. - С. 141-146. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhdtu_2014_1_24
Попередній перегляд:   Завантажити - 355.66 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Оверко Н. Я. 
Педагогічні умови розвитку фахової майстерності викладачів спецтехнологій у ПТНЗ кулінарного профілю у процесі підвищення кваліфікації [Електронний ресурс] / Н. Я. Оверко // Молодий вчений. - 2015. - № 2(4). - С. 82-86. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2015_2(4)__23
Попередній перегляд:   Завантажити - 212.833 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Руденко Л. 
Розвиток педагогічної майстерності викладачів спеціальних дисциплін у процесі підвищення кваліфікації [Електронний ресурс] / Л. Руденко, Н. Оверко // Естетика і етика педагогічної дії. - 2016. - Вип. 14. - С. 152-163. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eepd_2016_14_18
Попередній перегляд:   Завантажити - 451.981 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Оверко Н. 
Особистісний і професійний аспекти у структурі педагогічної майстерності [Електронний ресурс] / Н. Оверко // Молодь і ринок. - 2013. - № 9. - С. 135-139. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2013_9_31
Попередній перегляд:   Завантажити - 279.421 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Оверко Н. Я. 
Ососбистісно-діяльнісний і акмеологічний аспекти розвитку педагогічної майстерності викладачів ПТНЗ [Електронний ресурс] / Н. Я. Оверко // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2014. - Вип. 37. - С. 280-284. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sitimn_2014_37_53
Попередній перегляд:   Завантажити - 471.742 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського