Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Овсянніков О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 13
Представлено документи з 1 до 13
|
1. |
Науменко А. М. Питання підвищення ефективності експлуатації інформаційно-вимірювальних систем [Електронний ресурс] / А. М. Науменко, В. В. Конєва, О. О. Овсянніков // Збірник наукових праць Харківського університету Повітряних сил. - 2014. - Вип. 1. - С. 220-222. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ZKhUPS_2014_1_55 Проаналізовано питання підвищення ефективності експлуатації інформаційно-вимірювальних систем.
| 2. |
Овсянніков О. С. Розробка моделі формування інформаційної компетентності студентів інженерно-педагогічних спеціальностей комп’ютерного профілю [Електронний ресурс] / О. С. Овсянніков // Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Сер : Педагогічні науки. - 2015. - Вип. 1. - С. 191-197. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nzbdpufn_2015_1_34
| 3. |
Овсянніков О. Організація навчання майбутніх інженерів-педагогів у комп’ютерному середовищі як психолого-педагогічна проблема [Електронний ресурс] / О. Овсянніков // Молодь і ринок. - 2015. - № 9. - С. 91-97. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2015_9_21
| 4. |
Овсянніков О. С. Психолого-педагогічні аспекти організації навчально-дослідницької діяльності майбутніх інженерів-педагогів у комп’ютерному середовищі [Електронний ресурс] / О. С. Овсянніков // Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Сер. : Педагогічні науки. - 2015. - Вип. 3. - С. 224-229. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nzbdpu_2015_3_41
| 5. |
Овсянніков О. Склад та основні вимоги до ІКТ-компетентності майбутніх інженернів-педагогів комп’ютерного профілю [Електронний ресурс] / О. Овсянніков // Молодь і ринок. - 2015. - № 10. - С. 112-116. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2015_10_27
| 6. |
Потієнко В. О. У світі 3D [Електронний ресурс] / В. О. Потієнко, О. А. Овсянніков, А. С. Волох // Освіта та розвиток обдарованої особистості. - 2019. - № 1. - С. 37-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Otros_2019_1_8 Описано методи побудови стереозображень геометричних фігур. Оглядово розглянуто можливості 3D-редакторів, але вони потребують потужної мультимедійної системи та комп'ютерної техніки. Мета роботи - огляд методів побудови 3D-зображень, їх оцінювання, вибір оптимального методу для реалізації в умовах закладів загальної середньої освіти. Праця може використовуватися вчителями для розширення методології викладання предмета. У роботі використовувалися: оптика, стереометрія, планіметрія, програмування.
| 7. |
Овсянніков О. Комп’ютерне середовище науково-дослідної роботи студентів інженерно-педагогічних спеціальностей комп’ютерного профілю як об’єкт проектування [Електронний ресурс] / О. Овсянніков, Г. Алєксєєва // Молодь і ринок. - 2019. - № 9. - С. 107-111. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2019_9_22
| 8. |
Сіделковський О. Л. Венозний інфаркт потиличної частки головного мозку в пацієнта молодого віку (клінічний випадок) [Електронний ресурс] / О. Л. Сіделковський, О. А. Овсянніков, М. Р. Ігнатіщев // Міжнародний неврологічний журнал. - 2020. - Т. 16, № 4. - С. 33-36. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mnzh_2020_16_4_8 Відомо, що венозний інсульт (ВІ) зазвичай розвивається на тлі тромбозу вен або синусів головного мозку. Захворювання належить до вкрай рідкісних форм порушень мозкового кровообігу. Основними етіологічними факторами виступають травми черепа, внутрішньочерепна інфекція (абсцес, субдуральна емпієма, менінгіт), захворювання лор-органів (отит, синусит), наслідки люмбальної пункції, сепсис, пухлини, васкуліти, вагітність і пологи, а також пероральний прийом контрацептивів. Найчастішими клінічними проявами захворювання є ознаки підвищення внутрішньочерепного тиску (гіпертензійний синдром) і симптоми вогнищевого ураження головного мозку. ВІ може мати гострий, підгострий або хронічний перебіг. Вогнищеві симптоми проявляються руховими й чутливими порушеннями, ураженням черепних нервів, зоровими, вестибулярними або мозочковими розладами. Діагностичний протокол хворого, який переніс судинну катастрофу, передбачає ретельний загальноклінічний огляд, проведення дуплексного сканування судин голови і шиї, обов'язковий огляд офтальмологом з дослідженням очного дна (характерні повнокров'я вен і набряк диска зорового нерва). В першу чергу проводять МРТ і КТ головного мозку з контрастуванням (МР-ангіо-, венографія), а також обов'язково хворий має бути оглянутий нейрохірургом з метою уточнення діагнозу та визначення тактики хірургічного лікування. Важливо дослідити спинномозкову рідину, де нерідко виявляють підвищення лікворного тиску й білково-клітинну дисоціацію. Терапевтична тактика спрямована на поліпшення реологічних властивостей крові із застосуванням антикоагулянтів (гепарин). У разі виникнення тромбозу верхнього сагітального синуса можливе проведення тромболізису або тромбектомій, також застосовано симптоматичну терапію. Симптоми неврологічного дефіциту у вигляді рухових, сенсорних, мовних і когнітивних розладів потребують комплексу реабілітаційних заходів, спрямованих на якнайшвидше відновлення уражених функцій. Наведено клінічний випадок ВІ потилочної долі мозку в пацієнта молодого віку, а також розглянуто етіологію, патогенез, діагностику та лікування ВІ.
| 9. |
Алєксєєва Г. М. Теоретичні аспекти формування інваріантної частини змісту навчання мов і технологій програмування [Електронний ресурс] / Г. М. Алєксєєва, Н. В. Кравченко, Л. В. Горбатюк, О. В. Антоненко, О. С. Овсянніков // Інноваційна педагогіка. - 2019. - Вип. 13(2). - С. 195-199. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2019_13(2)__44
| 10. |
Овсянніков О. С. Підходи до проектування комп’ютерного середовища науково-дослідної роботи студентів інженерно-педагогічних спеціальностей комп’ютерного профілю [Електронний ресурс] / О. С. Овсянніков, Г. М. Алєксєєва // Інноваційна педагогіка. - 2019. - Вип. 14(2). - С. 192-196. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2019_14(2)__41
| 11. |
Антоненко А. Регулювання авторського права у кіберпросторі на основі соціальних мереж при викладанні компʼютерних дисциплін [Електронний ресурс] / А. Антоненко, Г. Алєксєєва, О. Антоненко, О. Овсянніков // Молодь і ринок. - 2023. - № 5. - С. 143-149. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2023_5_29
| 12. |
Бондаренко О. Із досвіду: розвиток інформатичних компетенцій школярів початкової школи з використанням методу проєктів на уроках інформатики [Електронний ресурс] / О. Бондаренко, Г. Алєксєєва, Л. Горбатюк, О. Антоненко, Н. Кравченко, О. Овсянніков // Молодь і ринок. - 2023. - № 9. - С. 97-103. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2023_9_19
| 13. |
Алєксєєва Г. М. ІКТ як інструмент вивчення фізики дітьми з особливими освітніми потребами [Електронний ресурс] / Г. М. Алєксєєва, О. С. Овсянніков, О. П. Панченко // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2019. - № 64(1). - С. 51–55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2019_64(1)__12
|
|
|