Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (3)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (5)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Оккерт І$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3
1.

Дорохова Л. П. 
Модель порівняння роботи оптових фармацевтичних фірм за м'якими оцінками параметрів обслуговування [Електронний ресурс] / Л. П. Дорохова, І. Л. Оккерт // Запорожский медицинский журнал. - 2010. - т. 12, № 1. - С. 59-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Zmzh_2010_12_1_22
Предложен подход к сравнению оптовых фармацевтических фирм на основе мягких оценок параметров обслуживания ими аптечных учреждений. Разработана соответствующая модель, более информативная, чем модели средневзвешенного оценивания и минимаксных сверток нечетких оценок. Имеется возможность учесть меру неопределенности исходных оценок.
Попередній перегляд:   Завантажити - 399.366 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Чмихало Н. В. 
Формування ефективної збутової політики фармацевтичного підприємства в умовах нестабільного зовнішнього середовища [Електронний ресурс] / Н. В. Чмихало, І. Л. Оккерт, А. Б. Ольховська, Н. В. Сотнікова // Запорожский медицинский журнал. - 2010. - т. 12, № 3. - С. 126-131. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Zmzh_2010_12_3_38
Сбытовая политика предприятий-производителей фармацевтической продукции, как вид деятельности по физическому и коммерческому распределению товаров, должна базироваться на четко сформулированных и обозначенных целях и задачах, адаптированных к условиям внешней и внутренней среды. Проанализированы основные факторы среды предприятия, определена возможность их возникновения и влияния на сбыт продукции, построена модель многолучевой звезды факторов сканирования внешней и внутренней среды производителя.
Попередній перегляд:   Завантажити - 372.524 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Рогуля О. Ю. 
Інноваційна політика: маркетинг об'єктів інтелектуальної власності [Електронний ресурс] / О. Ю. Рогуля, І. Л. Оккерт, Н. В. Чмихало // Запорожский медицинский журнал. - 2009. - т. 11, № 3. - С. 116-119. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Zmzh_2009_11_3_37
Попередній перегляд:   Завантажити - 5.944 Mb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського