Пошуковий запит: (<.>A=Оліскевич М$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 23
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Оліскевич М. О. Економетричний аналіз взаємозв'язків між показниками ринку праці в Україні [Електронний ресурс] / М. О. Оліскевич // Регіональна бізнес-економіка та управління. - 2013. - № 2. - С. 24-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Rbetu_2013_2_6
|
2. |
Оліскевич М. С. Обґрунтування періоду формування оптимальних планів перевезення вантажів на заданій транспортній мережі [Електронний ресурс] / М. С. Оліскевич // Вісник СевНТУ. Сер. : Машиноприладобудування та транспорт. - 2013. - Вип. 142. - С. 162-165. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vsntum_2013_142_44
|
3. |
Оліскевич М. С. Оптимізація структури автомобілепотоків для обслуговування заданого пункту відправлення вантажів [Електронний ресурс] / М. С. Оліскевич // Наукові нотатки. - 2014. - Вип. 45. - С. 386-395. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nn_2014_45_63
|
4. |
Оліскевич М. О. Особливості економетричних моделей споживання в Україні в умовах нестабільності та структурних зрушень [Електронний ресурс] / М. О. Оліскевич // Бізнес Інформ. - 2014. - № 3. - С. 113-121. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2014_3_19 Проаналізовано динамічні властивості розроблених економетричних моделей споживання, які за умов нестабільності та структурних зрушень є важливою складовою дослідження особливостей розвитку національної економіки. Проведено емпіричний аналіз часової динаміки ефектів впливу на споживчі видатки домогосподарств зміни постійного і тимчасового доходів, темпу інфляції, чутливості до відхилень від довгострокових тенденцій та інших чинників. Економетричне моделювання, теоретичним підгрунтям якого є гіпотеза постійного доходу, базується на використанні моделі адаптивних очікувань, моделі часткового пристосування, сезонних різниць і авторегресійної моделі з розподіленими лагами. Узгодження результатів усіх моделей засвідчує, що негативні процеси в економіці країни, які одержали розвиток унаслідок кризи, що розпочалася у 2008 р., суттєво погіршили економічне становище вітчизняних споживачів і призвели до того, що на даний час практично всі домогосподарства в Україні, вичерпавши свої ресурси і зазнаючи обмеження ліквідності, не мають змоги згладжувати своє споживання в часі та формують свої споживчі видатки виходячи з величини поточного доходу.
|
5. |
Оліскевич М. С. Дослідження структури та параметрів транспортно-технологічної системи матеріального постачання за умов прогнозованої зміни попиту на продукцію [Електронний ресурс] / М. С. Оліскевич // Вісник Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля. - 2015. - № 1. - С. 226-229. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VSUNU_2015_1_50
|
6. |
Оліскевич М. О. Асиметричність динаміки процесів на ринку праці: нелінійний економетричний аналіз [Електронний ресурс] / М. О. Оліскевич // Актуальні проблеми економіки. - 2015. - № 2. - С. 427-436. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2015_2_54 Проведено нелінійний економетричний аналіз динамічних змін у макропоказниках ринку праці в Україні. Досліджено й обгрунтовано асиметричну поведінку зайнятості, безробіття, реального валового продукту, продуктивності праці й економічної активності населення. Оцінено нелінійні асиметричні порогові TDMA і TDAR моделі, виявлено асиметричність відгуків на позитивні та негативні макроекономічні шоки.
|
7. |
Оліскевич М. О. Структурна коінтеграційна модель українського ринку праці [Електронний ресурс] / М. О. Оліскевич, В. А. Козицький // Актуальні проблеми економіки. - 2015. - № 6. - С. 444-456. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2015_6_53 Проведено економетричний аналіз динаміки продуктивності праці, зайнятості, рівня безробіття та реальної заробітної плати в Україні за 2002 - 2013 роки. Оцінено структурну векторну авторегресійну модель коригування помилки, досліджено коінтеграційні довгострокові співвідношення між показниками ринку праці. Охарактеризовано вплив технологічних шоків, шоків попиту на працю, шоків пропозиції праці та шоків заробітних плат у коротко- та довгостроковому періодах.
|
8. |
Оліскевич М. О. Проблеми регіональної нерівномірності зайнятості в контексті європейської економічної інтеграції України [Електронний ресурс] / М. О. Оліскевич, М. Р. Антоняк-Бабіш // Економічний часопис-ХХІ. - 2015. - № 3-4(2). - С. 46-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecchado_2015_3-4(2)__12
|
9. |
Оліскевич М. С. Методика оцінювання стабільності транспортно-технологічних схем за умов змінних матеріальних потоків [Електронний ресурс] / М. С. Оліскевич // Вісник Житомирського державного технологічного університету. Серія : Технічні науки. - 2016. - № 2. - С. 193-200. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vzhdtu_2016_2_31
|
10. |
Оліскевич М. С. Стабілізація матеріальних потоків в транспортно-технологічних системах доставки вантажів [Електронний ресурс] / М. С. Оліскевич // Вісник Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля. - 2016. - № 1. - С. 150-154. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VSUNU_2016_1_30
|
11. |
Оліскевич М. О. Емпіричний аналіз динамічного взаємозв’язку безробіття та економічної активності населення на ринку праці в Україні [Електронний ресурс] / М. О. Оліскевич // Вісник Одеського національного університету. Серія : Економіка. - 2015. - Т. 20, Вип. 2(2). - С. 197-201. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vonu_econ_2015_20_2(2)__49
|
12. |
Оліскевич М. С. Дослідження циклічних режимів роботи автомобіля на прямолінійній горизонтальній непересіченій ділянці дороги [Електронний ресурс] / М. С. Оліскевич // Наукові нотатки. - 2016. - Вип. 55. - С. 261-268. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nn_2016_55_53
|
13. |
Оліскевич М. С. Алгоритм оптимізації транспортних циклів міжміських вантажних перевезень [Електронний ресурс] / М. С. Оліскевич // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Динаміка, міцність та проектування машин і приладів. - 2017. - № 866. - С. 206-210. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPDM_2017_866_37 Розглянуто задачу оптимізації транспортних циклів міжміських велико-гуртових перевезень вантажів, які складаються з декількох поїздок. Запропоновано часову модель у вигляді графу станів транспортної системи, а також алгоритм її впорядкування. Описано можливість пошуку взаємно скоординованих маршрутів довільної кількості транспотних засобів і досягнення мінімального їх простоювання за повного виключення марних пробігів. Показано, що алгоритм надає гарантований точний розв'язок оптимізаційної задачі.
|
14. |
Кальниш В. В. Модель оцiнювання якостi емоцiйної регуляцiї професiйної дiяльностi працiвникiв за умови роботи з пiдвищеною небезпекою [Електронний ресурс] / В. В. Кальниш, Р. О. Стасишин, М. О. Оліскевич // Кибернетика и вычислительная техника. - 2017. - № 190. - С. 73-89. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Kivt_2017_190_6
|
15. |
Прокудін Г. С. Вплив структури транспортної системи на показники якості доставки вантажів у міжміському сполученні [Електронний ресурс] / Г. С. Прокудін, М. С. Оліскевич // Вісник Національного транспортного університету. - 2019. - № 1. - С. 143-158. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vntu_2019_1_17
|
16. |
Прокудін Г. С. Моделювання взаємодії автомобільних транспортних підприємств на міжміських перевезеннях вантажів [Електронний ресурс] / Г. С. Прокудін, С. М. Шарай, М. С. Оліскевич, М. В. Рой // Вісник машинобудування та транспорту. - 2019. - № 2. - С. 95-101. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vmbt_2019_2_15
|
17. |
Прокудін Г. С. Методика оптимізації спільного розкладу парку магістральних автомобілів при наявності часових обмежень [Електронний ресурс] / Г. С. Прокудін, М. С. Оліскевич // Вісник Житомирського державного технологічного університету. Серія : Технічні науки. - 2018. - № 2. - С. 118-126. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vzhdtu_2018_2_20
|
18. |
Стасишин Р. О. Оцінка ризику погіршення психофізіологічного та емоційного статусу працівників, діяльність яких відбувається в умовах з підвищеною небезпекою [Електронний ресурс] / Р. О. Стасишин, В. В. Кальниш, М. О. Оліскевич // Український журнал з проблем медицини праці. - 2019. - Т. 15, № 3. - С. 183-193. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ujpmp_2019_15_3_3
|
19. |
Оліскевич М. О. Динамічне економетричне моделювання прибутку комерційного банку [Електронний ресурс] / М. О. Оліскевич, М. М. Лигор // Науковий вісник Чернівецького університету. Економіка. - 2010. - Вип. 495. - С. 202-214. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvchu_ec_2010_495_39
|
20. |
Оліскевич М. С. Залежність ефективності діяльності і кооперації перевізника від вхідного потоку замовлень [Електронний ресурс] / М. С. Оліскевич, О. Л. Мастикаш, М. П. Рой // Розвиток транспорту. - 2020. - Вип. 1. - С. 103-115. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/transdevel_2020_1_11
|
| |