Пошуковий запит: (<.>A=Омельченко М. С.$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 30
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Омельченко М. С. Організаційно-педагогічні умови реалізації корекційно-педагогічного потенціалу національної гри у спеціальному дошкільному закладі [Електронний ресурс] / М. С. Омельченко // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія. - 2014. - Вип. 26. - С. 165-170. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_019_2014_26_37
|
2. |
Омельченко М. С. До проблеми організації корекційної роботи з дітьми з глибокою розумовою відсталістю на Україні та за кордоном [Електронний ресурс] / М. С. Омельченко // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія. - 2014. - Вип. 28. - С. 162-167. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_019_2014_28_36
|
3. |
Омельченко М. С. Організація роботи з корекції уяви розумово відсталих учнів на уроках у допоміжній школі [Електронний ресурс] / М. С. Омельченко // Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Сер. : Соціально-педагогічна. - 2013. - Вип. 22(1). - С. 229-237. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkp_sp_2013_22(1)__30
|
4. |
Омельченко М. С. До проблеми корекції уяви розумово відсталих дошкільників на заняттях образотворчою діяльністю [Електронний ресурс] / М. С. Омельченко // Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія : Соціально-педагогічна. - 2013. - Вип. 23(1). - С. 287-294. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkp_sp_2013_23(1)__38
|
5. |
Омельченко М. С. Заняття образотворчою діяльністю як засіб корекції уяви дітей з порушеннями інтелекту [Електронний ресурс] / М. С. Омельченко, Г. Ю. Боброва // Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови. - 2015. - Вип. 10. - С. 155-160. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ooop_2015_10_27
|
6. |
Омельченко М. С. Дослідження математичних уявлень дошкільників з порушенням інтелекту [Електронний ресурс] / М. С. Омельченко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія. - 2015. - Вип. 29. - С. 66-72. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_019_2015_29_14
|
7. |
Омельченко М. С. До проблеми попередження порушень поведінки учнів з вадами інтелекту [Електронний ресурс] / М. С. Омельченко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія. - 2016. - Вип. 32(2). - С. 27-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_019_2016_32(2)__6
|
8. |
Омельченко М. С. Формування комунікативної функції спілкування під час трудової діяльності дошкільників з порушеннями інтелекту [Електронний ресурс] / М. С. Омельченко // Логопедія. - 2015. - № 7. - С. 71-76. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/logoped_2015_7_16
|
9. |
Омельченко М. С. До проблеми корекції комунікативної діяльності дітей із порушеннями інтелекту молодшого шкільного віку [Електронний ресурс] / М. С. Омельченко, І. М. Лютенко // Логопедія. - 2016. - № 8. - С. 68-73. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/logoped_2016_8_12
|
10. |
Омельченко М. С. Психологічні аспекти становлення професійної свідомості корекційного педагога [Електронний ресурс] / М. С. Омельченко // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія : Психологічні науки. - 2018. - Вип. 1(1). - С. 143-147. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvkhp_2018_1(1)__26
|
11. |
Омельченко М. С. Дослідження стратегії професійного розвитку корекційного педагога [Електронний ресурс] / М. С. Омельченко // Теоретичні і прикладні проблеми психології. - 2019. - № 3(1). - С. 144-158. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tippp_2019_3(1)__16
|
12. |
Омельченко М. С. До проблеми розвитку та саморозвитку професійної свідомості корекційного педагога [Електронний ресурс] / М. С. Омельченко // Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія : Психологія. - 2019. - Вип. 8. - С. 72-76. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoapp_2019_8_17
|
13. |
Омельченко М. С. Психологічні принципи оптимізації розвитку професійної свідомості корекційного вчителя [Електронний ресурс] / М. С. Омельченко // Освіта та розвиток обдарованої особистості. - 2019. - № 3. - С. 11-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Otros_2019_3_4 Розглянуто загальні принципи, що покладено в основу психологічної концепції розвитку професійної свідомості корекційного педагога. Здійснено класифікацію принципів, розглянуто їх сутність, характеристики та прояви. Розкрито поняття, значення й основні детермінанти співтворчості в системі розвитку професійної свідомості корекційного педагога. Звернено увагу на відповідність визначених принципів трьом ключовим психологічним позиціям і їх обумовленість соціокультурним середовищем, діяльністю особистості й самою особистістю, що в статті представлено у вигляді схеми. Наведено суб'єктивні та об'єктивні аспекти загальних психологічних принципів, встановлено їх зв'язок із частковими принципами.
|
14. |
Омельченко М. С. Дослідження основних показників підготовленості до школи дітей з порушенням інтелекту [Електронний ресурс] / М. С. Омельченко // Актуальні питання корекційної освіти. Педагогічні науки. - 2015. - Вип. 6(2). - С. 168-177. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apko_2015_6(2)__19
|
15. |
Омельченко М. С. Дослідження сформованості комунікативних навичок у дітей із порушеннями інтелекту молодшого шкільного віку [Електронний ресурс] / М. С. Омельченко // Актуальні питання корекційної освіти. Педагогічні науки. - 2016. - Вип. 7(2). - С. 254-263. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apko_2016_7(2)__27
|
16. |
Омельченко М. С. Проблема становлення професійної свідомості особистості на етапі професійного вибору [Електронний ресурс] / М. С. Омельченко // Психологічний часопис. - 2019. - Т. 5, № 10. - С. 131-142. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psch_2019_5_10_11
|
17. |
Мамічева О. В. Досвід роботи з дітьми з розладами аутистичного спектру у формуванні професійної свідомості корекційного педагога [Електронний ресурс] / О. В. Мамічева, М. С. Омельченко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія. - 2018. - Вип. 35. - С. 126-131. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_019_2018_35_24
|
18. |
Омельченко М. С. Розвиток професійної свідомості корекційного педагога: особистісно-компетентнісний підхід [Електронний ресурс] / М. С. Омельченко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія. - 2019. - Вип. 38. - С. 186-192. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_019_2019_38_29
|
19. |
Омельченко М. С. Типізація корекційних педагогів на основі професійно-особистісних якостей [Електронний ресурс] / М. С. Омельченко // Вісник післядипломної освіти. Серія : Соціальні та поведінкові науки. - 2019. - Вип. 9. - С. 39-54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vispdoso_2019_9_6
|
20. |
Омельченко М. С. Розвиток професійної свідомості на етапі навчання у ВЗО: спроба концептуалізації [Електронний ресурс] / М. С. Омельченко // Психологія особистості. - 2019. - № 1. - С. 159-166. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Po_2019_1_21
|
| |