Пошуковий запит: (<.>A=Осадча Л$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 38
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Яцков М. Реалізація ступеневої підготовки фахівців в системі вищої освіти у структурі "коледж – університет" [Електронний ресурс] / М. Яцков, Л. Осадча // Нова педагогічна думка. - 2013. - № 1.2. - С. 136-141. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2013_1 Розкрито педагогічні технології ступеневої підготовки фахівців за освітньо-кваліфікаційними рівнями “кваліфікований робітник” – “молодший спеціаліст” – “бакалавр” в структурі “Технічний коледж – Національний університет водного господарства та природокористування”, виділено їх переваги над традиційною підготовкою фахівців у системі вищої освіти. Наведено схеми ступеневої системи підготовки фахівців в структурі “Коледж – Університет”, діаграми підготовки молодших спеціалістів на базі кваліфікованих робітників та вступу випускників Технічного коледжу в Національний університет водного господарства і природокористування. З’ясовано, що вибрана модель ступеневої підготовки молодших спеціалістів (коледж) та бакалаврів (університет) дозволяє розпочати ранню професійну орієнтацію молоді, забезпечити доступність вищої освіти, створити умови поетапного переходу студентів з одного ступеня на інший, отримати три дипломи державного зразка: кваліфікованого робітника, молодшого спеціаліста, бакалавра.Раскрыты технологии поэтапной подготовки специалистов образовательно-квалификационного уровня “квалифицированный рабочий” – “младший специалист” – “бакалавр” и их преимущества над традиционной подготовкой специалистов в системе высшего образования.Technologies of stage-by-stage preparation of specialists of educational level are exposed a “skilled worker” is a “junior specialist” is a “bachelor” and their advantages above traditional preparation of specialists in the system of higher education.
|
2. |
Осадча Л. Соціальна ідентичність: трудовий та камунікативний аспекти [Електронний ресурс] / Л. Осадча // Наукові записки [Національного університету "Острозька академія"]. Філософія. - 2013. - Вип. 14. - С. 3-7. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoafs_2013_14_3
|
3. |
Осадча Л. Сторінки історії. Педагогічні принципи Генріха Густавовича Нейгауза [Електронний ресурс] / Л. Осадча // Історико-педагогічний альманах. - 2013. - Вип. 1. - С. 28-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ipa_2013_1_8 Розглянуто діяльність видатного російського піаніста і педагога ХХ ст. Г. Г. Нейгауза. Досліджено педагогічні принципи видатного музиканта щодо важливих питань виконавства. Виділено основні напрями у роботі викладача, спрямовані на втілення музичного задуму. Зроблено висновок, що знання головних педагогічних принципів Генріха Густавовича слугують школою вдосконалення особистої педагогічної майстерності для музичних педагогів, що допомагає уникати багатьох помилок у роботі з учнями.Рассмотрено деятельность выдающегося российского пианиста и педагога ХХ в. Г. Г. Нейгауза. Исследованы педагогические принципы выдающегося музыканта относительно важных вопросов исполнительства. Выделены главные направления в работе преподавателя, направленные на воплощение музыкального замысла. Сделан вывод, что знания главных педагогических принципов Генриха Густавовича служат школой совершенствования личной педагогического мастерства для музыкальных педагогов, что помогает избежать многих ошибок в работе с учениками. Considered activity outstanding Russian pianist and teacher of the twentieth century Heinrich Gustavovich Neuhaus. Investigated pedagogical principles outstanding musician on important issues of performance. Highlighted the main directions in the work of the teacher aimed to embody the musical idea. Conclude that knowledge of the main pedagogical principles Heinrich Gustavovich improving school personal pedagogical skills for music teachers, which help to avoid many mistakes in dealing with students.
|
4. |
Осадча Л. В. Текст в культурі: філософсько-смисловий та соціально-інструментальний параметри [Електронний ресурс] / Л. В. Осадча // Гуманітарні студії. - 2013. - Вип. 20. - С. 122-128. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gums_2013_20_17
|
5. |
Осадча Л. В. Приватність і публічність як два регістри людської колективності [Електронний ресурс] / Л. В. Осадча // Філософія і політологія в контексті сучасної культури. - 2013. - Вип. 6(3). - С. 154-157. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/filipol_2013_6(3)__35
|
6. |
Осадча Л. М. Загальнотеоретичне підгрунтя щодо розуміння принципів виборчого права [Електронний ресурс] / Л. М. Осадча // Право і суспільство. - 2014. - № 5.2. - С. 48-52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pis_2014_5
|
7. |
Богаченко Л. Д. Моніторинг земель та стану геологічного середовища по балці Діївська в м. Дніпропетровську [Електронний ресурс] / Л. Д. Богаченко, Л. І. Осадча, Т. В. Сібуль // Вісник Дніпропетровського університету. Серія : Геологія. Географія. - 2013. - Т. 21, вип. 15. - С. 118-123. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdugg_2013_21_15_25
|
8. |
Чалаєв Д. М. Дослідження адсорбційного теплового насоса, що працює із застосуванням оборотних термохімічних реакцій [Електронний ресурс] / Д. М. Чалаєв, В. С. Шаврин, Н. О. Дабіжа, Т. В. Корінчевська, Л. С. Осадча // Наукові праці [Одеської національної академії харчових технологій]. - 2010. - Вип. 37. - С. 255-261. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Np_2010_37_64
|
9. |
Осадча Л. Дитинство та життєвий стиль у контексті методологічних здобутків культурної антропології [Електронний ресурс] / Л. Осадча // Науковий вісник Чернівецького університету. Філософія. - 2015. - Вип. 754-755. - С. 258-264. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvchu_fil_2015_754-755_48
|
10. |
Осадча Л. Від істоти до особистості: становлення людської самості [Електронний ресурс] / Л. Осадча // Науковий вісник Чернівецького університету. Філософія. - 2013. - Вип. 646-647. - С. 52-58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvchu_fil_2013_646-647_11
|
11. |
Осадча Л. В. Генетичні детермінанти ментальності [Електронний ресурс] / Л. В. Осадча // Антропологічні виміри філософських досліджень. - 2015. - Вип. 8. - С. 29-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Avfd_2015_8_5 З'ясовано роль тілесності та психофізичних характеристик людини як передумови формування певного типу ментальності. Здійснено ретроспективний аналіз формування дискурсу про ментальність: зміст поняття, його темпоральні характеристики та колективна обумовленість. Поняття ментальності широко досліджувалося у різних галузях соціо-гуманітарного знання: історії, психології, а то й у контексті маргінальних наукових дискурсів, зокрема езотерики. У даному дослідженні здійснено спробу проаналізувати феномен ментальності крізь призму поняття досвіду. Проаналізовано питання динаміки змін шарів ментального феномену, зокрема такого його різновиду, як психо-фізична природа людини, що було лише проблематизовано у роботах Ф. Броделя, однак не одержало належного теоретичного висвітлення. Для пояснення практик тілесності та обумовленості цим чинником діяльнісного компоненту культури здійснено огляд напрацювань таких авторів, як В. Розін (2005), М. Епштейн (2005), Н. Брунов (2003), А. Соарес, М. Фарханмехр, А. Шохем (2007), Д. Васкул, Ф. Ванніні (2012).
|
12. |
Осадча Л. Є. Структурні зміни підошовного апоневрозу у пацієнтів із підошовним фасціїтом за даними ультразвукового дослідження [Електронний ресурс] / Л. Є. Осадча, О. А. Турчин, А. П. Лябах // Літопис травматології та ортопедії. - 2017. - № 1-2. - С. 86-89. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Lto_2017_1-2_21
|
13. |
Яцков М. В. Місце коледжів у системі вищої професійної освіти України [Електронний ресурс] / М. В. Яцков, Л. К. Осадча // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти. - 2017. - Вип. 16. - С. 242-245. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ozfm_2017_16_76
|
14. |
Осадча Л. В. Клабінг як прояв горизонтальної комунікативної моделі у молодіжному середовищі [Електронний ресурс] / Л. В. Осадча // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 7 : Релігієзнавство. Культурологія. Філософія. - 2016. - Вип. 36. - С. 55-61. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_7_2016_36_9
|
15. |
Возіанова Н. Г. 150-річна історія ботанічного саду Одеського національного університету імені І. І. Мечникова [Електронний ресурс] / Н. Г. Возіанова, Т. В. Крицька, Л. В. Левчук, К. В. Чабан, Л. П. Осадча // Вісник Одеського національного університету. Серія : Біологія. - 2017. - Т. 22, Вип. 1. - С. 115-129. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vonu_biol_2017_22_1_11 Наведено дані з історії 150-річного розвитку Ботанічного саду ОНУ імені І. І. Мечникова. Викладено відомості про структуру Ботанічного саду, внесок його співробітників у створення, становлення, збереження колекційного фонду рослин відкритого та закритого грунту, інтродукцію нових цінних видів рослин. Вказано на персоналії найбільш відомих директорів Ботанічного саду. Надано опис тематики науково-дослідних робіт, виконаних співробітниками саду протягом його історії.
|
16. |
Кулева О. В. Екскурсія ахіллового сухожилка при виконанні тесту Томпсона за даними ультразвукового дослідження [Електронний ресурс] / О. В. Кулева, Л. Є. Осадча, А. П. Лябах // Вісник ортопедії, травматології та протезування. - 2016. - № 4. - С. 42-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Votip_2016_4_9
|
17. |
Осадча Л. B. Характеристика порід коней за групами крові [Електронний ресурс] / Л. B. Осадча // Розведення і генетика тварин. - 2002. - Вип. 36. - С. 129-130. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rgt_2002_36_94
|
18. |
Кривда Н. Ю. Гендерна генеалогія читання як культурної практики [Електронний ресурс] / Н. Ю. Кривда, Л. В. Осадча // Антропологічні виміри філософських досліджень. - 2017. - Вип. 11. - С. 84-92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Avfd_2017_11_11 Досліджено культурологічний аспект роботи з текстами у європейській культурі. З'ясовано методологічні засади потрактування поняття "практика" у філософському та соціологічному дискурсах. Якщо у першому випадку поняття розкриває діяльнісну природу людини, апелюючи до сфери етики та інтерсуб'єктивних взаємодій, то у другому практика протиставляється інституційні унормованості життя; постає як органічна, життєва доречність вчинків, а не механічна регламентація правил співжиття. Розглянуто типологізацію людської розсудковості, здійснену Імануїлом Кантом, на теоретичний та практичний розум. Останній спрямовує діяльнісно-вольові зусилля індивіда у такий спосіб, аби вони відповідали всезагальній доречності й етичній несуперечливості. У Готліба Фіхте практичний розум уможливлює застосування умоглядних конструкцій до матеріальної природи. Г. В. Ф. Гегель збагатив концепт поняттями "опредмечування" та "розпредмечування" праці. Карлу Марксу належить формулювання діяльнісного підходу до потрактування людської природи. У соціології практика протиставляється механічній організованості дій (інституційній нормативності).
|
19. |
Турчин О. А. Хірургічне лікування двобічної невроми Мортона: клінічний випадок [Електронний ресурс] / О. А. Турчин, А. В. Григоровська, Л. Є. Осадча, Г. М. Лазаренко // Вісник ортопедії, травматології та протезування. - 2017. - № 2. - С. 80-84. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Votip_2017_2_14
|
20. |
Стоянов Р. О. Імуногенетична характеристика коней гуцульської породи [Електронний ресурс] / Р. О. Стоянов, Л. В. Осадча, М. Й. Головач, С. С. Попадюк // Розведення і генетика тварин. - 2000. - Вип. 33. - С. 143-148. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rgt_2000_33_29 Викладено результати порівняльної характеристики коней гуцульської породи з чистокровною верховою, орловською рисистою породами, новоолександрівським ваговозом і шетлендським поні за результатами тестування за D-системою груп крові.
|
| |