Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Остапчук С$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 43
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Остапчук С. Наступність засвоєння картографічних знань при підготовці бакалаврів за напрямом "Геодезія, картографія та землеустрій" у НУВГП [Електронний ресурс] / С. Остапчук // Нова педагогічна думка. - 2013. - № 1.1. - С. 187. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2013_1_48 Проаналізовано особливості передавання картографічних знань у процесі вивчення різних дисциплін у ході підготовки бакалаврів за напрямом «Геодезія, картографія та землеустрій» у Національному університеті водного господарства та природокористування. Схематично представлено зв’язки картографії з комплексом філософських, природничих, соціально-економічних і технічних наук. Наведено схеми зв’язків картографії з навчальними дисциплінами професійного спрямування «Землевпорядкування та кадастр» і «Геоінформаційні системи та технології». За складеними на основі навчальних планів схемами простежено наступність засвоєння картографічних знань у ході підготовки бакалаврів за напрямком «Геодезія, картографія та землеустрій».Проанализированы особенности передачи картографических знаний в процессе изучения различных дисциплин при подготовке бакалавров по направлению «Геодезия, картография и землеустройство» в Национальном университете водного хозяйства и природопользования. Схематически представлены связи картографии с комплексом философских, естественных, социально-экономических и технических наук. Приведены схемы связей картографии с учебными дисциплинами профессионального направления «Землеустройство и кадастр» и «Геоинформационные системы и технологии». По составленным на основе учебных планов схемам прослежена преемственность усвоения картографических знаний при подготовке бакалавров по направлению «Геодезия, картография и землеустройство».In the article the features of cartographic knowledge transfer in the study of various disciplines. For example, taken bachelors in «Geodesy, cartography and land management» in NUWM.
| 2. |
Остапчук С. М. Облік земельних ділянок і прав користування ними в системі міжнародних стандартів фінансової звітності [Електронний ресурс] / С. М. Остапчук // Економіка АПК. - 2013. - № 7. - С. 134-141. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/E_apk_2013_7_21
| 3. |
Остапчук С. М. Стандартизація бухгалтерського обліку земель сільськогосподарського призначення [Електронний ресурс] / С. М. Остапчук // Облік і фінанси. - 2012. - № 3. - С. 71-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Oif_apk_2012_3_14
| 4. |
Остапчук С. С. Оцінювання навчальних досягнень учнів у вітчизняній педагогічній теорії й практиці кінця ХІХ – 40-х років ХХ ст.: історіографія та джерела дослідження [Електронний ресурс] / С. С. Остапчук // Педагогічний дискурс. - 2013. - Вип. 15. - С. 507-513. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2013_15_103 Проаналізовано сучасну історіографію та джерела малодослідженої проблеми – оцінювання навчальних досягнень учнів у вітчизняній педагогічній теорії та практиці кінця ХІХ – 1940-х рр. Для виявлення суті, форм, видів, критеріїв, функцій, методів оцінювання успішності учнів у початкових та середніх навчальних закладах досліджуваного періоду систематизовано й узагальнено такі джерела: нормативно-правові документи, періодичні видання, звіти, брошури, посібники педагогів, освітніх діячів.Проанализированы современная историография и источники малоисследуемой проблемы – оценивание учебных достижений учащихся в отечественной педагогической теории и практике конца XIX – 1940-х гг. Для определения сути, форм, видов, критериев, функций, методов оценивания успеваемости учеников в начальных и средних учебных заведениях исследуемого периода систематизированы и обобщены источники: нормативно-правовые документы, периодические издания конца ХІХ – 1940-х гг., отчеты, брошюры, пособия педагогов, деятелей образования.In this article modern historiography and sources of unexplored problem of assessment of student achievements in the domestic educational theory and practice of the late nineteenth – 40 years of the twentieth century are analyzed. For the determination of the essence, forms, types, criteria, functions, methods of assessment of students’ progress in the elementary and secondary schools of the exploring period there such sources, as normative legal documents, periodicals of the late nineteenth – 40 years of the twentieth century, reports, brochures, textbooks for the pedagogues and representatives of education are systematized and generalized.Висвітлено історіографію, джерельну базу та поняттєво-термінологічний апарат дослідження. Обгрунтовано періоди та визначено особливості динаміки організації оцінювання навчальних досягнень учнів в освітньому просторі України 80-х років XIX - початку 40-х років XX ст. Охарактеризовано суть, форми, види, критерії, способи та методи оцінювання навчальних досягнень учнів у початкових і середніх навчальних закладах України розглядуваного періоду. Простежено еволюцію ідей вітчизняних педагогів щодо проблеми оцінювання навчальних досягнень школярів у досліджуваний період.
| 5. |
Остапчук С. М. Бухгалтерський облік використання земель сільськогосподарського призначення: сучасний стан та потенційні можливості його удосконалення [Електронний ресурс] / С. М. Остапчук // Облік і фінанси. - 2014. - № 2. - С. 56-65. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Oif_apk_2014_2_9
| 6. |
Остапчук С. М. Фізіократичні засади бухгалтерського обліку використання земель сільськогосподарського призначення [Електронний ресурс] / С. М. Остапчук // Вісник Житомирського державного технологічного університету. Серія : Економічні науки. - 2014. - № 4. - С. 23-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vzhdtu_econ_2014_4_5
| 7. |
Остапчук С. М. Сутність та соціально-економічна значимість земельного капіталу в аграрній галузі [Електронний ресурс] / С. М. Остапчук // Економіка: реалії часу. - 2014. - № 2. - С. 165-174. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econrch_2014_2_28
| 8. |
Остапчук С. М. Геоінформаційне моделювання роботи служби швидкої допомоги (на прикладі Ізяславського району Хмельницької області) [Електронний ресурс] / С. М. Остапчук, О. В. Стасюк. // Вісник Національного університету водного господарства та природокористування. Сер. : Технічні науки. - 2016. - Вип. 1. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnuvgp_tekhn_2016_1_10
| 9. |
Вышемирский М. П. Анализ подпитки парогенератора от мобильной насосной установки при полном обесточивании энергоблока с реакторной установкой ВВЭР-1000/В-320 [Електронний ресурс] / М. П. Вышемирский, О. И. Жабин, С. А. Остапчук // Ядерна та радіаційна безпека. - 2016. - Вип. 4. - С. 25-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ydpb_2016_4_6
| 10. |
Остапчук С. М. Картографічне моделювання основних агрохімічних властивостей ґрунтів Волинської області [Електронний ресурс] / С. М. Остапчук, П. Ю. Мартинюк // Вісник Національного університету водного господарства та природокористування. Технічні науки. - 2016. - Вип. 2. - С. 231-239. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnuvgp_tekhn_2016_2_28
| 11. |
Остапчук С. М. Структура та використання земель природно-заповідного фонду Славутського району Хмельницької області [Електронний ресурс] / С. М. Остапчук, О. П. Бондарець // Вісник Національного університету водного господарства та природокористування. Технічні науки. - 2014. - Вип. 1. - С. 317-323. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnuvgp_tekhn_2014_1_41
| 12. |
Остапчук С. М. Розвиток орендних земельних відносин у сільському господарстві (на прикладі Джанкойського району АР Крим) [Електронний ресурс] / С. М. Остапчук, О. О. Гінда // Вісник Національного університету водного господарства та природокористування. Технічні науки. - 2013. - Вип. 4. - С. 374-381. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnuvgp_tekhn_2013_4_48
| 13. |
Остапчук С. М. Картографічне моделювання розораності земель України [Електронний ресурс] / С. М. Остапчук, І. А. Мосійчук // Вісник Національного університету водного господарства та природокористування. Технічні науки. - 2014. - Вип. 2. - С. 209-216. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnuvgp_tekhn_2014_2_29
| 14. |
Остапчук С. М. Сільськогосподарське землекористування в Україні: аналіз тенденцій розвитку та облікове відображення в умовах можливого запровадження ринку прав оренди [Електронний ресурс] / С. М. Остапчук, Л. Р. Воляк // Облік і фінанси. - 2016. - № 4. - С. 46-59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Oif_apk_2016_4_8
| 15. |
Борота В. Використання комп’ютерної лабораторної установки для визначення швидкості кульки та вивчення вільних механічних коливань [Електронний ресурс] / В. Борота, С. Остапчук // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка] . Серія : Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти. - 2011. - Вип. 1. - С. 9-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nz_pmfm_2011_1_4
| 16. |
Остапчук С. Організація вивчення фізики в авіаційному вузі за допомогою засобів ІКТ [Електронний ресурс] / С. Остапчук, С. Величко // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка] . Серія : Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти. - 2011. - Вип. 2. - С. 84-89. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nz_pmfm_2011_2_17
| 17. |
Остапчук С. Проблеми формування професійно орієнтованих експериментальних умінь і навичок з фізики у майбутніх авіаційних фахівців [Електронний ресурс] / С. Остапчук // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка] . Серія : Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти. - 2013. - Вип. 3. - С. 98-103. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nz_pmfm_2013_3_18
| 18. |
Остапчук С. С. Оцінювання навчальних досягнень учнів у контексті розвитку шкільної освіти в Україні (1917-1944 рр.) [Електронний ресурс] / С. С. Остапчук // Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Сер. : Педагогічні науки. - 2015. - Вип. 3. - С. 445-450. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nzbdpu_2015_3_75 Проаналізовано сучасну історіографію та джерела малодослідженої проблеми – оцінювання навчальних досягнень учнів у вітчизняній педагогічній теорії та практиці кінця ХІХ – 1940-х рр. Для виявлення суті, форм, видів, критеріїв, функцій, методів оцінювання успішності учнів у початкових та середніх навчальних закладах досліджуваного періоду систематизовано й узагальнено такі джерела: нормативно-правові документи, періодичні видання, звіти, брошури, посібники педагогів, освітніх діячів.Проанализированы современная историография и источники малоисследуемой проблемы – оценивание учебных достижений учащихся в отечественной педагогической теории и практике конца XIX – 1940-х гг. Для определения сути, форм, видов, критериев, функций, методов оценивания успеваемости учеников в начальных и средних учебных заведениях исследуемого периода систематизированы и обобщены источники: нормативно-правовые документы, периодические издания конца ХІХ – 1940-х гг., отчеты, брошюры, пособия педагогов, деятелей образования.In this article modern historiography and sources of unexplored problem of assessment of student achievements in the domestic educational theory and practice of the late nineteenth – 40 years of the twentieth century are analyzed. For the determination of the essence, forms, types, criteria, functions, methods of assessment of students’ progress in the elementary and secondary schools of the exploring period there such sources, as normative legal documents, periodicals of the late nineteenth – 40 years of the twentieth century, reports, brochures, textbooks for the pedagogues and representatives of education are systematized and generalized.Висвітлено історіографію, джерельну базу та поняттєво-термінологічний апарат дослідження. Обгрунтовано періоди та визначено особливості динаміки організації оцінювання навчальних досягнень учнів в освітньому просторі України 80-х років XIX - початку 40-х років XX ст. Охарактеризовано суть, форми, види, критерії, способи та методи оцінювання навчальних досягнень учнів у початкових і середніх навчальних закладах України розглядуваного періоду. Простежено еволюцію ідей вітчизняних педагогів щодо проблеми оцінювання навчальних досягнень школярів у досліджуваний період.
| 19. |
Остапчук С. Оцінювання навчальних досягнень учнів у вітчизняних загальноосвітніх навчальних закладах кінця ХІХ – початку ХХ ст. [Електронний ресурс] / С. Остапчук // Історико-педагогічний альманах. - 2015. - Вип. 2. - С. 48-52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ipa_2015_2_12 Проаналізовано сучасну історіографію та джерела малодослідженої проблеми – оцінювання навчальних досягнень учнів у вітчизняній педагогічній теорії та практиці кінця ХІХ – 1940-х рр. Для виявлення суті, форм, видів, критеріїв, функцій, методів оцінювання успішності учнів у початкових та середніх навчальних закладах досліджуваного періоду систематизовано й узагальнено такі джерела: нормативно-правові документи, періодичні видання, звіти, брошури, посібники педагогів, освітніх діячів.Проанализированы современная историография и источники малоисследуемой проблемы – оценивание учебных достижений учащихся в отечественной педагогической теории и практике конца XIX – 1940-х гг. Для определения сути, форм, видов, критериев, функций, методов оценивания успеваемости учеников в начальных и средних учебных заведениях исследуемого периода систематизированы и обобщены источники: нормативно-правовые документы, периодические издания конца ХІХ – 1940-х гг., отчеты, брошюры, пособия педагогов, деятелей образования.In this article modern historiography and sources of unexplored problem of assessment of student achievements in the domestic educational theory and practice of the late nineteenth – 40 years of the twentieth century are analyzed. For the determination of the essence, forms, types, criteria, functions, methods of assessment of students’ progress in the elementary and secondary schools of the exploring period there such sources, as normative legal documents, periodicals of the late nineteenth – 40 years of the twentieth century, reports, brochures, textbooks for the pedagogues and representatives of education are systematized and generalized.Висвітлено історіографію, джерельну базу та поняттєво-термінологічний апарат дослідження. Обгрунтовано періоди та визначено особливості динаміки організації оцінювання навчальних досягнень учнів в освітньому просторі України 80-х років XIX - початку 40-х років XX ст. Охарактеризовано суть, форми, види, критерії, способи та методи оцінювання навчальних досягнень учнів у початкових і середніх навчальних закладах України розглядуваного періоду. Простежено еволюцію ідей вітчизняних педагогів щодо проблеми оцінювання навчальних досягнень школярів у досліджуваний період.
| 20. |
Остапчук С. М. Китайська модель обліку землекористування: уроки для України [Електронний ресурс] / С. М. Остапчук // Облік і фінанси. - 2017. - № 2. - С. 57-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Oif_apk_2017_2_10
| | |
|
|