Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (17)Реферативна база даних (14)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Остапчук С$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 43
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Остапчук С. 
Наступність засвоєння картографічних знань при підготовці бакалаврів за напрямом "Геодезія, картографія та землеустрій" у НУВГП [Електронний ресурс] / С. Остапчук // Нова педагогічна думка. - 2013. - № 1.1. - С. 187. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2013_1_48
Проаналізовано особливості передавання картографічних знань у процесі вивчення різних дисциплін у ході підготовки бакалаврів за напрямом «Геодезія, картографія та землеустрій» у Національному університеті водного господарства та природокористування. Схематично представлено зв’язки картографії з комплексом філософських, природничих, соціально-економічних і технічних наук. Наведено схеми зв’язків картографії з навчальними дисциплінами професійного спрямування «Землевпорядкування та кадастр» і «Геоінформаційні системи та технології». За складеними на основі навчальних планів схемами простежено наступність засвоєння картографічних знань у ході підготовки бакалаврів за напрямком «Геодезія, картографія та землеустрій».Проанализированы особенности передачи картографических знаний в процессе изучения различных дисциплин при подготовке бакалавров по направлению «Геодезия, картография и землеустройство» в Национальном университете водного хозяйства и природопользования. Схематически представлены связи картографии с комплексом философских, естественных, социально-экономических и технических наук. Приведены схемы связей картографии с учебными дисциплинами профессионального направления «Землеустройство и кадастр» и «Геоинформационные системы и технологии». По составленным на основе учебных планов схемам прослежена преемственность усвоения картографических знаний при подготовке бакалавров по направлению «Геодезия, картография и землеустройство».In the article the features of cartographic knowledge transfer in the study of various disciplines. For example, taken bachelors in «Geodesy, cartography and land management» in NUWM.
Попередній перегляд:   Завантажити - 292.149 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Остапчук С. М. 
Облік земельних ділянок і прав користування ними в системі міжнародних стандартів фінансової звітності [Електронний ресурс] / С. М. Остапчук // Економіка АПК. - 2013. - № 7. - С. 134-141. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/E_apk_2013_7_21
Попередній перегляд:   Завантажити - 185.571 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Остапчук С. М. 
Стандартизація бухгалтерського обліку земель сільськогосподарського призначення [Електронний ресурс] / С. М. Остапчук // Облік і фінанси. - 2012. - № 3. - С. 71-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Oif_apk_2012_3_14
Попередній перегляд:   Завантажити - 392.984 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Остапчук С. С. 
Оцінювання навчальних досягнень учнів у вітчизняній педагогічній теорії й практиці кінця ХІХ – 40-х років ХХ ст.: історіографія та джерела дослідження [Електронний ресурс] / С. С. Остапчук // Педагогічний дискурс. - 2013. - Вип. 15. - С. 507-513. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2013_15_103
Проаналізовано сучасну історіографію та джерела малодослідженої проблеми – оцінювання навчальних досягнень учнів у вітчизняній педагогічній теорії та практиці кінця ХІХ – 1940-х рр. Для виявлення суті, форм, видів, критеріїв, функцій, методів оцінювання успішності учнів у початкових та середніх навчальних закладах досліджуваного періоду систематизовано й узагальнено такі джерела: нормативно-правові документи, періодичні видання, звіти, брошури, посібники педагогів, освітніх діячів.Проанализированы современная историография и источники малоисследуемой проблемы – оценивание учебных достижений учащихся в отечественной педагогической теории и практике конца XIX – 1940-х гг. Для определения сути, форм, видов, критериев, функций, методов оценивания успеваемости учеников в начальных и средних учебных заведениях исследуемого периода систематизированы и обобщены источники: нормативно-правовые документы, периодические издания конца ХІХ – 1940-х гг., отчеты, брошюры, пособия педагогов, деятелей образования.In this article modern historiography and sources of unexplored problem of assessment of student achievements in the domestic educational theory and practice of the late nineteenth – 40 years of the twentieth century are analyzed. For the determination of the essence, forms, types, criteria, functions, methods of assessment of students’ progress in the elementary and secondary schools of the exploring period there such sources, as normative legal documents, periodicals of the late nineteenth – 40 years of the twentieth century, reports, brochures, textbooks for the pedagogues and representatives of education are systematized and generalized.Висвітлено історіографію, джерельну базу та поняттєво-термінологічний апарат дослідження. Обгрунтовано періоди та визначено особливості динаміки організації оцінювання навчальних досягнень учнів в освітньому просторі України 80-х років XIX - початку 40-х років XX ст. Охарактеризовано суть, форми, види, критерії, способи та методи оцінювання навчальних досягнень учнів у початкових і середніх навчальних закладах України розглядуваного періоду. Простежено еволюцію ідей вітчизняних педагогів щодо проблеми оцінювання навчальних досягнень школярів у досліджуваний період.
Попередній перегляд:   Завантажити - 239.394 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Остапчук С. М. 
Бухгалтерський облік використання земель сільськогосподарського призначення: сучасний стан та потенційні можливості його удосконалення [Електронний ресурс] / С. М. Остапчук // Облік і фінанси. - 2014. - № 2. - С. 56-65. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Oif_apk_2014_2_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 332.156 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Остапчук С. М. 
Фізіократичні засади бухгалтерського обліку використання земель сільськогосподарського призначення [Електронний ресурс] / С. М. Остапчук // Вісник Житомирського державного технологічного університету. Серія : Економічні науки. - 2014. - № 4. - С. 23-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vzhdtu_econ_2014_4_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 230.924 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Остапчук С. М. 
Сутність та соціально-економічна значимість земельного капіталу в аграрній галузі [Електронний ресурс] / С. М. Остапчук // Економіка: реалії часу. - 2014. - № 2. - С. 165-174. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econrch_2014_2_28
Попередній перегляд:   Завантажити - 467.678 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Остапчук С. М. 
Геоінформаційне моделювання роботи служби швидкої допомоги (на прикладі Ізяславського району Хмельницької області) [Електронний ресурс] / С. М. Остапчук, О. В. Стасюк. // Вісник Національного університету водного господарства та природокористування. Сер. : Технічні науки. - 2016. - Вип. 1. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnuvgp_tekhn_2016_1_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 334.64 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Вышемирский М. П. 
Анализ подпитки парогенератора от мобильной насосной установки при полном обесточивании энергоблока с реакторной установкой ВВЭР-1000/В-320 [Електронний ресурс] / М. П. Вышемирский, О. И. Жабин, С. А. Остапчук // Ядерна та радіаційна безпека. - 2016. - Вип. 4. - С. 25-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ydpb_2016_4_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.274 Mb    Зміст випуску     Цитування
10.

Остапчук С. М. 
Картографічне моделювання основних агрохімічних властивостей ґрунтів Волинської області [Електронний ресурс] / С. М. Остапчук, П. Ю. Мартинюк // Вісник Національного університету водного господарства та природокористування. Технічні науки. - 2016. - Вип. 2. - С. 231-239. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnuvgp_tekhn_2016_2_28
Попередній перегляд:   Завантажити - 344.445 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Остапчук С. М. 
Структура та використання земель природно-заповідного фонду Славутського району Хмельницької області [Електронний ресурс] / С. М. Остапчук, О. П. Бондарець // Вісник Національного університету водного господарства та природокористування. Технічні науки. - 2014. - Вип. 1. - С. 317-323. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnuvgp_tekhn_2014_1_41
Попередній перегляд:   Завантажити - 141.186 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Остапчук С. М. 
Розвиток орендних земельних відносин у сільському господарстві (на прикладі Джанкойського району АР Крим) [Електронний ресурс] / С. М. Остапчук, О. О. Гінда // Вісник Національного університету водного господарства та природокористування. Технічні науки. - 2013. - Вип. 4. - С. 374-381. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnuvgp_tekhn_2013_4_48
Попередній перегляд:   Завантажити - 190.835 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Остапчук С. М. 
Картографічне моделювання розораності земель України [Електронний ресурс] / С. М. Остапчук, І. А. Мосійчук // Вісник Національного університету водного господарства та природокористування. Технічні науки. - 2014. - Вип. 2. - С. 209-216. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnuvgp_tekhn_2014_2_29
Попередній перегляд:   Завантажити - 870.622 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Остапчук С. М. 
Сільськогосподарське землекористування в Україні: аналіз тенденцій розвитку та облікове відображення в умовах можливого запровадження ринку прав оренди [Електронний ресурс] / С. М. Остапчук, Л. Р. Воляк // Облік і фінанси. - 2016. - № 4. - С. 46-59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Oif_apk_2016_4_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 296.517 Kb    Зміст випуску     Цитування
15.

Борота В. 
Використання комп’ютерної лабораторної установки для визначення швидкості кульки та вивчення вільних механічних коливань [Електронний ресурс] / В. Борота, С. Остапчук // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка] . Серія : Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти. - 2011. - Вип. 1. - С. 9-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nz_pmfm_2011_1_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 635.959 Kb    Зміст випуску     Цитування
16.

Остапчук С. 
Організація вивчення фізики в авіаційному вузі за допомогою засобів ІКТ [Електронний ресурс] / С. Остапчук, С. Величко // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка] . Серія : Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти. - 2011. - Вип. 2. - С. 84-89. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nz_pmfm_2011_2_17
Попередній перегляд:   Завантажити - 633.852 Kb    Зміст випуску     Цитування
17.

Остапчук С. 
Проблеми формування професійно орієнтованих експериментальних умінь і навичок з фізики у майбутніх авіаційних фахівців [Електронний ресурс] / С. Остапчук // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка] . Серія : Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти. - 2013. - Вип. 3. - С. 98-103. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nz_pmfm_2013_3_18
Попередній перегляд:   Завантажити - 497.518 Kb    Зміст випуску     Цитування
18.

Остапчук С. С. 
Оцінювання навчальних досягнень учнів у контексті розвитку шкільної освіти в Україні (1917-1944 рр.) [Електронний ресурс] / С. С. Остапчук // Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Сер. : Педагогічні науки. - 2015. - Вип. 3. - С. 445-450. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nzbdpu_2015_3_75
Проаналізовано сучасну історіографію та джерела малодослідженої проблеми – оцінювання навчальних досягнень учнів у вітчизняній педагогічній теорії та практиці кінця ХІХ – 1940-х рр. Для виявлення суті, форм, видів, критеріїв, функцій, методів оцінювання успішності учнів у початкових та середніх навчальних закладах досліджуваного періоду систематизовано й узагальнено такі джерела: нормативно-правові документи, періодичні видання, звіти, брошури, посібники педагогів, освітніх діячів.Проанализированы современная историография и источники малоисследуемой проблемы – оценивание учебных достижений учащихся в отечественной педагогической теории и практике конца XIX – 1940-х гг. Для определения сути, форм, видов, критериев, функций, методов оценивания успеваемости учеников в начальных и средних учебных заведениях исследуемого периода систематизированы и обобщены источники: нормативно-правовые документы, периодические издания конца ХІХ – 1940-х гг., отчеты, брошюры, пособия педагогов, деятелей образования.In this article modern historiography and sources of unexplored problem of assessment of student achievements in the domestic educational theory and practice of the late nineteenth – 40 years of the twentieth century are analyzed. For the determination of the essence, forms, types, criteria, functions, methods of assessment of students’ progress in the elementary and secondary schools of the exploring period there such sources, as normative legal documents, periodicals of the late nineteenth – 40 years of the twentieth century, reports, brochures, textbooks for the pedagogues and representatives of education are systematized and generalized.Висвітлено історіографію, джерельну базу та поняттєво-термінологічний апарат дослідження. Обгрунтовано періоди та визначено особливості динаміки організації оцінювання навчальних досягнень учнів в освітньому просторі України 80-х років XIX - початку 40-х років XX ст. Охарактеризовано суть, форми, види, критерії, способи та методи оцінювання навчальних досягнень учнів у початкових і середніх навчальних закладах України розглядуваного періоду. Простежено еволюцію ідей вітчизняних педагогів щодо проблеми оцінювання навчальних досягнень школярів у досліджуваний період.
Попередній перегляд:   Завантажити - 213.182 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
19.

Остапчук С. 
Оцінювання навчальних досягнень учнів у вітчизняних загальноосвітніх навчальних закладах кінця ХІХ – початку ХХ ст. [Електронний ресурс] / С. Остапчук // Історико-педагогічний альманах. - 2015. - Вип. 2. - С. 48-52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ipa_2015_2_12
Проаналізовано сучасну історіографію та джерела малодослідженої проблеми – оцінювання навчальних досягнень учнів у вітчизняній педагогічній теорії та практиці кінця ХІХ – 1940-х рр. Для виявлення суті, форм, видів, критеріїв, функцій, методів оцінювання успішності учнів у початкових та середніх навчальних закладах досліджуваного періоду систематизовано й узагальнено такі джерела: нормативно-правові документи, періодичні видання, звіти, брошури, посібники педагогів, освітніх діячів.Проанализированы современная историография и источники малоисследуемой проблемы – оценивание учебных достижений учащихся в отечественной педагогической теории и практике конца XIX – 1940-х гг. Для определения сути, форм, видов, критериев, функций, методов оценивания успеваемости учеников в начальных и средних учебных заведениях исследуемого периода систематизированы и обобщены источники: нормативно-правовые документы, периодические издания конца ХІХ – 1940-х гг., отчеты, брошюры, пособия педагогов, деятелей образования.In this article modern historiography and sources of unexplored problem of assessment of student achievements in the domestic educational theory and practice of the late nineteenth – 40 years of the twentieth century are analyzed. For the determination of the essence, forms, types, criteria, functions, methods of assessment of students’ progress in the elementary and secondary schools of the exploring period there such sources, as normative legal documents, periodicals of the late nineteenth – 40 years of the twentieth century, reports, brochures, textbooks for the pedagogues and representatives of education are systematized and generalized.Висвітлено історіографію, джерельну базу та поняттєво-термінологічний апарат дослідження. Обгрунтовано періоди та визначено особливості динаміки організації оцінювання навчальних досягнень учнів в освітньому просторі України 80-х років XIX - початку 40-х років XX ст. Охарактеризовано суть, форми, види, критерії, способи та методи оцінювання навчальних досягнень учнів у початкових і середніх навчальних закладах України розглядуваного періоду. Простежено еволюцію ідей вітчизняних педагогів щодо проблеми оцінювання навчальних досягнень школярів у досліджуваний період.
Попередній перегляд:   Завантажити - 198.794 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
20.

Остапчук С. М. 
Китайська модель обліку землекористування: уроки для України [Електронний ресурс] / С. М. Остапчук // Облік і фінанси. - 2017. - № 2. - С. 57-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Oif_apk_2017_2_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 177.223 Kb    Зміст випуску     Цитування
...
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського