Пошуковий запит: (<.>A=Пазюра Н$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 23
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Пазюра Н. Форми та методи неформальної професійної підготовки виробничого персоналу на підприємствах Японії [Електронний ресурс] / Н. Пазюра // Порівняльно-педагогічні студії. - 2013. - № 2-3. - С. 173-179. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppstud_2013_2-3_27 Проаналізовано підходи науковців до вирішення питання неформальної підготовки виробничого персоналу як ефективної альтернативи традиційним формам професійного розвитку людських ресурсів. Виявлено особливості та важливі умови набуття працівниками професійних знань та вмінь. Охарактеризовано поширені в японських компаніях форми та методи професійної підготовки на робочому місці.Проанализированы подходы ученых к решению вопроса неформальной подготовки производственного персонала как эффективной альтернативы традиционным формам профессионального развития человеческих ресурсов. Выявлены особенности и важные условия приобретения работниками профессиональных знаний и умений. Охарактеризованы распространеные в японских компаниях формы и методы профессиональной подготовки на рабочем месте.Approaches to addressing scientists informal training of production personnel as an effective alternative to traditional forms of professional development of human resources. The features and important conditions for the acquisition of professional knowledge workers and skills. Characterized by the prevalence of Japanese companies in the forms and methods of training in the workplace.
|
2. |
Пазюра Н. В. Організаційно-педагогічні умови реалізації професійного навчання виробничого персоналу Японії і Південної Кореї зовнішніми провайдерами підготовки [Електронний ресурс] / Н. В. Пазюра // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи. - 2013. - Вип. 7. - С. 296-308. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OD_2013_7_34 Статтю присвячено питанню організаційно-педагогічних умов забезпечення професійної підготовки виробничого персоналу компаній Японії та Південної Кореї за допомогою зовнішніх провайдерів. Проводено аналіз типу організацій, які виконують функцію навчання економічно активного населення та формують інфраструктуру ринку освітніх послуг. Представлено загальну характеристику типів програм підготовки для різних груп слухачів.Статья посвящена проблеме обеспечения профессиональной подготовкой производственного персонала компаний Японии и Южной Кореи с помощью внешних провайдеров. Автор проводит анализ типов организаций, которые выполняют функцию обучения экономически активного населения и формируют инфраструктуру рынка образовательных услуг. Представлена общая характеристика типов программ подготовки для разных типов слушателей. Industry as the main consumer of qualified labor force and an important factor of economic development forms more strict demands for qualitative characteristics of personnel. Escalation of competition on the world markets makes it essential to accumulate and develop human resources able to produce new and competitive goods and services, solve the current problems of production process independently and in a creative way.
|
3. |
Пазюра Н. В. Інноваційні стратегії у внутрішньофірмовій підготовці виробничого персоналу в світі [Електронний ресурс] / Н. В. Пазюра // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2012. - № 22(4). - С. 287-292. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2012_22(4)__43 Досліджено інноваційні стратегії у внутрішньофірмовій підготовці виробничого персоналу у світі, які є важливою умовою неперервного професійного навчання в "економіці знань". Розглянуто найбільш ефективні форми та методи професійної підготовки в компаніях, охарактеризовано неформальні методи підготовки на робочому місці, шляхи подальшого розвитку професійного навчання на виробництві.
|
4. |
Пазюра Н. Професійна етика у внутрішньофірмовій підготовці персоналу компаній [Електронний ресурс] / Н. Пазюра // Естетика і етика педагогічної дії. - 2015. - Вип. 12. - С. 58-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eepd_2015_12_8
|
5. |
Пазюра Н. Психолого-педагогічні аспекти внутрішньофірмової підготовки виробничого персоналу [Електронний ресурс] / Н. Пазюра // Педагогіка і психологія професійної освіти. - 2014. - № 3. - С. 177-187. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pippo_2014_3_21 Розкрито сутність та особливості професійної підготовки персоналу на виробництві, охарактеризовано психолого-педагогічні аспекти внутрішньофірмової підготовки, виявлено сприятливі умови для оволодіння працівниками важливими для компанії компетенціями та для їх використання на робочому місці. Відмічено мотивацію працівників до постійного вдосконалення професійного рівня як важливий психологічний аспект професійної підготовки. З’ясовано, що корпоративна підготовка все більше висвітлюється як критичний чинник продуктивності підприємств, зниження рівня плинності робочої сили, створення сильного внутрішнього ринку праці. На підставі праць проаналізовано, що увага придається інтеграції основної ролі компанії з функцією розвитку працюючого в ній виробничого персоналу. Зроблено висновок про важливість умов робочого місця, завдяки яким навички, набуті під час внутрішньо фірмової підготовки, найбільш повно використовуються у роботі, а також чинників, які сприяють або знеохочують працівників від використання набутих знань і вмінь.Раскрыта сущность и особенности профессиональной подготовки персонала на производстве, охарактеризованы психолого-педагогические аспекты внутрифирменной подготовки, обнаружено благоприятные условия для овладения работниками важными для компании компетенциями и для их использования на рабочем месте. Отмечено мотивацию работников к постоянному совершенствованию профессионального уровня как важный психологический аспект профессиональной подготовки. Выяснено, что корпоративная подготовка все больше освещается как критический фактор производительности предприятий, снижение уровня текучести рабочей силы, создание сильного внутреннего рынка труда. На основании работ проанализированы, что внимание придается интеграции основной роли компании с функцией развития работающего в ней производственного персонала. Сделан вывод о важности условий рабочего места, благодаря которым навыки, приобретенные во время внутренне фирменной подготовки, наиболее полно используются в работе, а также факторов, способствующих поощрять или отбивать охоту в работников от использования приобретенных знаний и умений.Revealed the essence and peculiarities of professional training of personnel in the workplace, described the psychological and pedagogical aspects of in-house training, found favorable conditions for mastering important for company staff competencies and for their use in the workplace. Marked the motivation of employees to continuous improvement of the professional level as an important psychological aspect of training. Found that corporate training is increasingly highlighted as a critical factor in the performance of enterprises, reducing labor turnover, creating a strong domestic labor market. Analyzed that attention is giving for integrating the primary role of working with the function of personnel development. Summed up the importance of workplace conditions that make the skills acquired during the training inside the firm best used at work, as well as factors that promote or discourage employees from using the acquired knowledge and skills.
|
6. |
Пазюра Н. В. Монографія Андрія Стороженка "Стефан Баторий и днепровские козаки: изследования, документы и заметки" у контексті наукової спадщини вченого [Електронний ресурс] / Н. В. Пазюра // Проблеми історії України XIX - початку XX ст.. - 2012. - Вип. 20. - С. 308-316. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Piu19-20_2012_20_23
|
7. |
Пазюра Н. "…З того часу ми зробилися щирими товаришами…": кілька штрихів до історії взаємин Миколи Стороженка та Василя Горленка [Електронний ресурс] / Н. Пазюра // Історіографічні дослідження в Україні. - 2014. - Вип. 24. - С. 169-183. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Idvu_2014_24_11
|
8. |
Пазюра Н. Київська історична школа: Андрій та Микола Стороженки [Електронний ресурс] / Н. Пазюра // Історіографічні дослідження в Україні. - 2014. - Вип. 25. - С. 6-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Idvu_2014_25_3
|
9. |
Пазюра Н. До історії взаємин Пантелеймона Куліша та Миколи Стороженка [Електронний ресурс] / Н. Пазюра // Український історичний збірник. - 2011. - Вип. 14. - С. 216-222. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uiz_2011_14_23
|
10. |
Пазюра Н. До листування Миколи Стороженка з Дмитром Антоновичем [Електронний ресурс] / Н. Пазюра // Український історичний збірник. - 2010. - Вип. 13(2). - С. 193-207. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uiz_2010_13(2)__21
|
11. |
Пазюра Н. В. Особливості підготовки фахівців з середньою кваліфікацією в США [Електронний ресурс] / Н. В. Пазюра // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія : Педагогіка та психологія. - 2015. - Вип. 2. - С. 120-125. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvmdupp_2015_2_29
|
12. |
Пазюра Н. Проблеми іншомовної підготовки студентів у соціально-культурному контексті: зарубіжний досвід [Електронний ресурс] / Н. Пазюра // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2016. - Вип. 147. - С. 21-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2016_147_7
|
13. |
Пазюра Н. В. Підготовка фахівців середньої кваліфікації для авіаційної галузі США [Електронний ресурс] / Н. В. Пазюра // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи. - 2015. - Вип. 2. - С. 92-101. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OD_2015_2_14
|
14. |
Пазюра Н. В. Розвиток людських ресурсів на підприємстві як чинник розвитку особистості [Електронний ресурс] / Н. В. Пазюра // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2013. - Вип. 37. - С. 342-347. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2013_37_77
|
15. |
Пазюра Н. Реалізація принципів освіти дорослих у внутрішньофірмовій підготовці виробничого персоналу [Електронний ресурс] / Н. Пазюра // Порівняльна професійна педагогіка. - 2012. - № 2. - С. 195-203. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppp_2012_2_27
|
16. |
Пазюра Н. В. Роль педагогічного персоналу у професійному розвитку фахівців Японії в умовах внутрішньофірмової підготовки [Електронний ресурс] / Н. В. Пазюра // Порівняльна професійна педагогіка. - 2013. - № 1. - С. 215-223. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppp_2013_1_28
|
17. |
Пазюра Н. В. Особливості підготовки докторів філософії в зарубіжних країнах [Електронний ресурс] / Н. В. Пазюра // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія : Педагогіка та психологія. - 2017. - Вип. 2. - С. 208-211. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvmdupp_2017_2_65
|
18. |
Пазюра Н. В. Роль STEM-освіти у підготовці ІТ-фахівців у британських закладах вищої освіти [Електронний ресурс] / Н. В. Пазюра // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія : Педагогіка та психологія. - 2019. - Вип. 2(1). - С. 213-216. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvmdupp_2019_2(1)__64
|
19. |
Пазюра Н. В. Інтерактивні педагогічні технології у професійній підготовці персоналу компаній Японії [Електронний ресурс] / Н. В. Пазюра // Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Серія : Педагогічні науки. - 2013. - Вип. 1.40. - С. 68-72. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmdup_2013_1
|
20. |
Пазюра Н. В. Дистанційне навчання в системі внутрішньофірмової підготовки виробничого персоналу південної Кореї [Електронний ресурс] / Н. В. Пазюра // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2012. - Вип. 31. - С. 63-69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mitimpt_2012_31_16
|
| |