Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (11)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (9)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Паласюк Г$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 15
Представлено документи з 1 до 15
1.

Паласюк Г. Б. 
Наступність у системі неперервної підготовки медсестер вищих медичних закладів освіти [Електронний ресурс] / Г. Б. Паласюк // Наукові праці [Чорноморського державного університету імені Петра Могили комплексу "Києво-Могилянська академія"]. Сер. : Педагогіка. - 2010. - Т. 144, Вип. 131. - С. 11-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npchduped_2010_144_131_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 291.117 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Паласюк Г. Б. 
Ретроспективний аналіз становлення та розвитку системи професійної підготовки медичних сестер в Австрії [Електронний ресурс] / Г. Б. Паласюк // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка . - 2012. - Вип. 63. - С. 125-128. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VZhDU_2012_63_25
Попередній перегляд:   Завантажити - 317.607 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Паласюк Г. 
Система вищої медсестринської освіти в Австрії [Електронний ресурс] / Г. Паласюк // Педагогічний дискурс. - 2014. - Вип. 17. - С. 122-126. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/0peddysk_2014_17_25
Досліджено питання професійної підготовки медичних сестер в Австрії. Розглянуто особливості австрійської системи вищої медсестринської освіти на засадах ступеневості. Акцентовано увагу на підготовку бакалаврів, магістрів і докторів медсестринства в університетах і вищих професійних школах Австрії. Аргументовано необхідність реформування вітчизняної системи медсестринської освіти і вивчення особливостей професійної підготовки медичних сестер у навчальних закладах Австрії, де система підготовки медичних працівників вважається однією із найефективніших у Європі. Исследовано вопросы профессиональной подготовки медицинских сестёр в Австрии. Рассмотрены особенности австрийской системы высшего медсестринского образования на принципах ступенчатости. Акцентировано внимание на подготовке бакалавров, магистров и докторов медсестринства в университетах и высших профессионалных школах Австрии. Аргументированы необходимость реформирования отечественной системы медсестринского образования и изучения особенностей профессиональной подготовки медицинских сестёр в учебных заведениях Австрии, где система подготовки медицинских работников считается одной из наиболее эффективных в Европе. The article deals with the issue of nurse professional training in Austria. The peculiarities of Austrian system of higher education on the basis of degree education are discussed. Particular attention is paid to the matter of preparation of Bachelors, Masters and Doctors of Nursing at the universities and higher educational schools of Austria. The questions of necessity of reforms in the national system of nurse education and studying peculiarities of the nurse professional training in the educational establishments in Austria are argued whereas its system of training of medical workers is considered to be one of the most effective in Europe.
Попередній перегляд:   Завантажити - 264.4 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Паласюк Г. Б. 
Неоплатонічні елементи у філософському світогляді К.–Т. Ставровецького [Електронний ресурс] / Г. Б. Паласюк, М. І. Паласюк // Гілея: науковий вісник. - 2016. - Вип. 107. - С. 180-183. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gileya_2016_107_46
Попередній перегляд:   Завантажити - 386.791 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Паласюк Г. Б. 
Використання технологій кооперативного навчання у професійній підготовці медичних сестер Австрії [Електронний ресурс] / Г. Б. Паласюк, Б. М. Паласюк, Н. М. Ярема // Медична освіта. - 2017. - № 4. - С. 90-94. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mosv_2017_4_22
Попередній перегляд:   Завантажити - 211.402 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Паласюк Г. Б. 
До питання впливу неоплатонічної філософії на формування вітчизняної філософської думки XVI – XVII ст. [Електронний ресурс] / Г. Б. Паласюк, М. І. Паласюк // Гілея: науковий вісник. - 2017. - Вип. 127. - С. 254-257. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gileya_2017_127_68
Попередній перегляд:   Завантажити - 264.769 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Паласюк Г. Б. 
Специфіка підготовки педагогічного персоналу для медсестринської освіти в Австрії [Електронний ресурс] / Г. Б. Паласюк, Б. М. Паласюк // Медична освіта. - 2018. - № 4. - С. 145-152. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mosv_2018_4_34
Попередній перегляд:   Завантажити - 189.646 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Паласюк Г. Б. 
Медсестринські наукові дослідження в Австрії [Електронний ресурс] / Г. Б. Паласюк, Б. М. Паласюк // Медична освіта. - 2019. - № 2. - С. 178-183. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mosv_2019_2_34
Попередній перегляд:   Завантажити - 150.837 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Колодницька О. Д. 
Латинська афористика як складова соціокультурної підготовки студентів-медиків [Електронний ресурс] / О. Д. Колодницька, Г. Б. Паласюк // Медична освіта. - 2019. - № 3. - С. 39-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mosv_2019_3_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 136.099 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Паласюк Г. Б. 
Проблемно орієнтоване навчання-засіб формування професійної компетентності у неперервній підготовці медичних сестер Австрії [Електронний ресурс] / Г. Б. Паласюк // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2011. - Вип. 28. - С. 41-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sitimn_2011_28_11
Попередній перегляд:   Завантажити - 725.853 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Паласюк Г. Б. 
Формування термінологічної грамотності майбутніх медиків на основі етимологічної характеристики клінічних термінів з хімічним компонентом [Електронний ресурс] / Г. Б. Паласюк, Б. М. Паласюк // Медична освіта. - 2021. - № 1. - С. 117-121. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mosv_2021_1_22
Попередній перегляд:   Завантажити - 130.297 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Паласюк Г. Б. 
Розвиток пізнавальної активності студентів при вивченні клінічної термінології на заняттях із латинської мови [Електронний ресурс] / Г. Б. Паласюк, Б. М. Паласюк // Медична освіта. - 2022. - № 4. - С. 47-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mosv_2022_4_11
Попередній перегляд:   Завантажити - 196.447 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Паласюк Г. Б. 
Методичні аспекти формування у студентів навичок написання клінічного діагнозу латинською мовою [Електронний ресурс] / Г. Б. Паласюк, Б. М. Паласюк // Медична освіта. - 2023. - № 1. - С. 98-103. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mosv_2023_1_19
Попередній перегляд:   Завантажити - 210.078 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Паласюк Г. Б. 
Організація і методичні аспекти формування термінологічної компетентності у майбутніх дерматологів [Електронний ресурс] / Г. Б. Паласюк, М. І. Шкільна, Л. Є. Грицишин, З. В. Смаглій // Медична освіта. - 2023. - № 4. - С. 96-101. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mosv_2023_4_17
Попередній перегляд:   Завантажити - 209.27 Kb    Зміст випуску     Цитування
15.

Паласюк Г. Б. 
Загальноосвітнє значення латинської мови у професійній підготовці майбутніх медиків [Електронний ресурс] / Г. Б. Паласюк, Н. М. Ярема, М. І. Паласюк // Медична освіта. - 2023. - № 4. - С. 150-156. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mosv_2023_4_26
Попередній перегляд:   Завантажити - 214.078 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського