Пошуковий запит: (<.>A=Палихата Е$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 14
Представлено документи з 1 до 14
|
1. |
Палихата Е. Я. Проблема навчання письма і писемного мовлення [Електронний ресурс] / Е. Я. Палихата // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія : Педагогіка. - 2012. - № 1. - С. 16-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2012_1_5 Запропоновано методику навчання письма та писемного мовлення в середній загальноосвітній школі. Визначено теоретичні особливості письма, каліграфії (правильного написання літер) і писемного мовлення в цілому. Охарактеризовано лінгводидактичні та психологічні основи, які сприяють виробленню техніки каліграфічного письма і формуванню писемного мовлення. Розроблено відповідну систему вправ, спрямовану на засвоєння каліграфічного написання букв, правильного їх сполучення у межах слова та на розвиток писемного мовлення.Предложена методика обучения письму и письменной речи в средней общеобразовательной школе. Определены теоретические особенности письма, каллиграфии (правильного начертания букв) и письменной речи в целом. Охарактеризованы лингводидактические и психологические основы, которые способствуют выработке техники каллиграфического письма и формированию письменной речи. Разработана соответствующая система упражнений, направленная на yсвоение каллиграфического начертания букв, правильного их соединения в пределах слова и на развитие письменной речи.The article deals with an important linguo-didactic problem of methods of teaching writing in a broad sense of its meaning. Linguo-didactic and psychological principles that lead to coining the technique of calligraphic hand-writing and developing writing skills are characterized. An appropriate set of exercises is suggested.
|
2. |
Палихата Е.Я. Формування ввічливості у процесі навчання культури діалогічного спілкування [Електронний ресурс] / Е.Я. Палихата // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія : Літературознавство. - 2016. - № 44. - С. 95-99. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPUl_2016_44_20
|
3. |
Палихата Е. Підготовка учнів початкових класів до вивчення розділових знаків у діалогічних текстах і репліках [Електронний ресурс] / Е. Палихата // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. - 2014. - Вип. 30. - С. 122-125. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuped_2014_30_46
|
4. |
Палихата Е. Теоретичні основи навчання слухання як одного з видів діалогічномовленнєвої діяльності [Електронний ресурс] / Е. Палихата // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. - 2013. - Вип. 29. - С. 132-135. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuped_2013_29_39
|
5. |
Палихата Е. Структура уроку вивчення нового матеріалу з української мови [Електронний ресурс] / Е. Палихата // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. - 2012. - Вип. 24. - С. 119-121. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuped_2012_24_39
|
6. |
Палихата Е. Формування пунктуаційних умінь і навичок учнів початкових класів [Електронний ресурс] / Е. Палихата // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. - 2013. - Вип. 27. - С. 143-146. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuped_2013_27_47
|
7. |
Палихата Е. Я. Методика написання переказів учнями основної школи [Електронний ресурс] / Е. Я. Палихата // Наукові записки [Національного університету "Острозька академія"]. Серія : Філологічна. - 2012. - Вип. 31. - С. 133-136. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoaf_2012_31_40
|
8. |
Палихата Е. Я. Нейролінгвістичне програмування риторичної логосфери студентів у процесі вивчення красномовства [Електронний ресурс] / Е. Я. Палихата // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія : Педагогіка. - 2019. - № 1. - С. 109-117. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2019_1_16
|
9. |
Палихата Е. Я. Методика сприймання образу персонажа художнього твору в умовах взаємозв’язку мови і літератури [Електронний ресурс] / Е. Я. Палихата // Педагогічний альманах. - 2019. - Вип. 41. - С. 31-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedalm_2019_41_6
|
10. |
Палихата Е. Я. Формування естетичної культури у майбутніх учителів-філологів [Електронний ресурс] / Е. Я. Палихата // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія : Педагогіка. - 2019. - № 2. - С. 101-109. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2019_2_15
|
11. |
Палихата Е. Я. Характеристика діалогічних конструкцій творів Бориса Харчука [Електронний ресурс] / Е. Я. Палихата // Наукові записки [Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка]. Серія : Літературознавство. - 2012. - № 34. - С. 117-125. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPUl_2012_34_13
|
12. |
Палихата Е. Я. Навчання публічного мовлення старшокласників з урахуванням вимог програми і матеріалів підручників з української мови [Електронний ресурс] / Е. Я. Палихата, Л. О. Штафірна // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія : Педагогіка. - 2022. - № 1. - С. 142-149. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2022_1_19
|
13. |
Палихата Е. Я. Традиційна та інтерактивна методологія векторизації засвоєння синтаксично-пунктуаційних норм в умовах основної школи [Електронний ресурс] / Е. Я. Палихата // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія : Педагогіка. - 2022. - № 2. - С. 67-73. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2022_2_10
|
14. |
Палихата Е. Я. Формування естетичної культури у майбутніх учителів-філологів засобами художнього слова (на матеріалі роману У. Самчука "Волинь") [Електронний ресурс] / Е. Я. Палихата // Professional education: methodology, theory and technologies. - 2019. - Vol. 10. - С. 222-236. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/profe_2019_10_15
|