Пошуковий запит: (<.>A=Пантюк М$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 49
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Пантюк М. П. Аксіологічні основи професіограми вчителя як суб’єкта виховання (історичний аспект) [Електронний ресурс] / М. П. Пантюк // Педагогічний альманах. - 2013. - Вип. 20. - С. 273-279. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedalm_2013_20_45
|
2. |
|
Актуальні питання гуманітарних наук = Humanities science current issues : міжвуз. зб. наук. пр. молодих вчен. Дрогоб. держ. пед. ун-ту ім. Івана Франка / Дрогоб. держ. пед. ун-т ім. Івана Франка, Рада молодих вчен. – Дрогобич: Видавничий дім "Гельветика", 2012. - Виходить щоквартально. - ISSN 2308-4855. - ISSN 2308-4863 Додаткові відомості та надходження |
|
3. |
Пантюк М. Підготовка майбутнього вчителя до реалізації міжособистісної взаємодії у колективі школярів [Електронний ресурс] / М. Пантюк // Молодь і ринок. - 2010. - № 10. - С. 49-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2010_10_11 Проаналізовано теоретичні підходи історико-педагогічних пошуків вітчизняних і зарубіжних учених щодо сутності та змісту підготовки майбутнього вчителя до виховної роботи. Обгрунтовано концептуальні засади періодизації підготовки майбутніх учителів до виховної роботи. Досліджено еволюцію сутності та змісту підготовки майбутніх учителів до виховної роботи. Виявлено особливості аксіологічних і креативних основ професіограми вчителя як суб'єкта виховання. Охарактеризовано технологічні аспекти та педагогічний інструментарій підготовки майбутніх учителів до виховної роботи. Розкрито тенденції підготовки майбутнього вчителя до виховної роботи з огляду на демократичні й авторитарні парадигми розвитку суспільства. Обгрунтовано можливості трансформації й екстраполяції ідей минулого на підготовку сучасного вчителя до виховної роботи. Проведено теоретичний та історико-педагогічний аналіз доробку вітчизняних і закордонних вчених з проблем сутності й змісту підготовки майбутнього вчителя (ПМВ) до виховної роботи (ВР). Розкрито концептуальні засади та технологічні аспекти, сучасну парадигму ПМВ до ВР. Висвітлено аксіологічні й креативні основи професіограми вчителя як суб'єкта виховання. Викладено освітні стандарти та технологію ПМВ до ВР, визначено гуманістичну й авторитарну спрямованість навчального процесу у ПМВ, педагогічний традиціоналізм і новаторство в системі ПМВ.Проаналізовано специфіку реалізації різних виховних стратегій у процесі міжособистісних стосунків (МС) педагогів і школярів, визначено особливості підготовки майбутнього вчителя до реалізації МС з учнями на підгрунті гуманізму та демократії. На основі історичної ретроспективи встановлено, що самоврядування - це важливий фактор виховного процесу, завдяки якому встановлювався тісний зв'язок учителя зі шкільним життям та дитячо-юнацькими організаціями, що створювалися. Підкреслено необхідність глибокої та всесторонньої освіти педагога. Визначено функції вчителя в процесі дитячого самоврядування як взаємовідносини педагога із силами певного оточення - колективом. Наголошено, що самоврядування допомагало реалізувати завдання партнерського зв'язку між вчителем та учнями, сприяло формуванню повноцінного громадянина.Проанализирована специфика реализации различных воспитательных стратегий в процессе межличностных отношений (МО) педагогов и школьников, определены особенности подготовки будущего учителя к реализации МО с учениками на почве гуманизма и демократии. На основе исторической ретроспективы определено, что самоуправление - это важный фактор воспитательного процесса, благодаря которому устанавливается тесная связь учителя со школьной жизнью и детско-юношескими организациями. Подчеркнута необходимость глубокого и всестороннего образования педагога. Определены функции учителя в процессе детского самоуправления как взаимоотношения педагога с силами определенного окружения - коллективом. Отмечено, что самоуправление помогало реализовать задачи партнерской связи между учителем и учениками, способствовало формированию полноценного гражданина.In the article the specific of realization of different educate strategies is analyzed in the process of interpersonality relations of teachers and schoolboys. The features of preparation of future teacher are certain to realization of interpersonality relationships with students. The historical retrospective view of noted problem is analyzed.
|
4. |
Пантюк М. Національний підхід та концепція вільного виховання у підготовці майбутнього вчителя до виховної роботи [Електронний ресурс] / М. Пантюк, Т. Пантюк // Молодь і ринок. - 2011. - № 8. - С. 22-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2011_8_6
|
5. |
Пантюк М. До питання про теоретичні підходи відомих вітчизняних педагогів у підготовці вчителя до виховної роботи у ХХ столітті [Електронний ресурс] / М. Пантюк, Т. Пантюк // Молодь і ринок. - 2011. - № 10. - С. 25-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2011_10_7 Проаналізовано деякі теоретичні підходи щодо підготовки майбутнього вчителя до виховної роботи на початку ХХ ст. Обґрунтовано деякі теоретичні підходи вітчизняних вчених (М. Грушевського, Я. Чепіги, С. Русової, О. Музиченка, М. Скрипника, О. Шумського, Т. Лубенця, С. Єфремова, Б. Грінченка, В. Дурдуківського, С. Черкасенка, С. Сірополка, І. Стешенка, П. Холодного та ін.) до підготовки майбутнього вчителя у контексті виховної роботи.
|
6. |
Пантюк М. Компаративний аспект проблеми підготовки майбутнього вчителя до виховної роботи в історії педагогіки початку ХХ століття (продовження) [Електронний ресурс] / М. Пантюк // Молодь і ринок. - 2011. - № 12. - С. 14-16. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2011_12_5 Проаналізовано теоретичні ідеї відомих зарубіжних вчених, педагогів початку ХХ ст. щодо сутності та змісту підготовки вчителя до виховної роботи. Досліджено окремі аспекти цієї проблеми.Розглянуто теоретичні ідеї відомих зарубіжних вчених, педагогів початку ХХ ст. щодо сутності та змісту підготовки вчителя до виховної роботи. Проаналізовано історико-педагогічний досвід підготовки майбутнього педагога до виховання школярів у ХХ ст., який довів детермінованість означеної проблеми парадигмальними тенденціями тогочасної зарубіжної педагогіки.
|
7. |
Пантюк М. Особливості реалізації професійних функцій вчителем у процесі фахової діяльності [Електронний ресурс] / М. Пантюк // Молодь і ринок. - 2012. - № 1. - С. 33-36. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2012_1_8 Проаналізовано особливості реалізації інформаційно-методичної, діагностичної функцій вчителя-виховника у процесі його підготовки до виховної роботи. Визначено сутність цих функцій з огляду на специфіку їх здійснення за певних соціальних обставин. Досліджено функції вчителя-вихователя: інформаційно-методична, яка передбачає цілу низку специфічних знань, умінь і навичок (вони є основою успіху навчального процесу учнів, як в урочний, так і у вільний від занять час), зокрема засобом самоосвіти; діагностична, яка засвідчує, що без досконалого вивчення особистості усі спроби коригувати хід навчально-виховного процесу та розвитку школяра не матимуть успіху.
|
8. |
Пантюк М. Роль вчителя у процесі становлення особистості учня крізь призму педагогічної спадщини М. Пирогова [Електронний ресурс] / М. Пантюк, Н. Тичинська // Молодь і ринок. - 2012. - № 2. - С. 40-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2012_2_10 Проаналізовано педагогічний доробок М. Пирогова щодо діяльності та ролі вчителя у процесі формування особистості. Відзначено основні вимоги, які ставив М. Пирогов перед вчителем, і принципи, якими він повинен керуватися для успішного становлення всебічно й гармонійно розвиненої особистості. Акцентовано увагу на творчій діяльності педагога і підвищенні його професійної кваліфікації, які в єдності поліпшували не лише педагогічні навики вчителів, а й значною мірою впливали на результативність процесу формування людської особистості.
|
9. |
Пантюк М. Виховна робота кафедри – шлях до професійного зростання майбутнього педагога (35-річчю кафедри педагогіки та методики початкової освіти присвячується) [Електронний ресурс] / М. Пантюк, Л. Стахів // Молодь і ринок. - 2015. - № 9. - С. 6-9. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2015_9_3
|
10. |
Пантюк М. Передмова [Електронний ресурс] / М. Пантюк // Актуальні питання гуманітарних наук. - 2012. - Вип. 3. - С. 3-4. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apgnd_2012_3_3
|
11. |
Пантюк М. Передмова [Електронний ресурс] / М. Пантюк // Актуальні питання гуманітарних наук. - 2013. - Вип. 4. - С. 3. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apgnd_2013_4_3
|
12. |
Пантюк М. Передмова [Електронний ресурс] / М. Пантюк // Актуальні питання гуманітарних наук. - 2013. - Вип. 5. - С. 3. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apgnd_2013_5_3
|
13. |
Пантюк М. Передмова [Електронний ресурс] / М. Пантюк // Актуальні питання гуманітарних наук. - 2013. - Вип. 6. - С. 3. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apgnd_2013_6_3
|
14. |
Пантюк М. Передмова [Електронний ресурс] / М. Пантюк // Актуальні питання гуманітарних наук. - 2013. - Вип. 7. - С. 3. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apgnd_2013_7_3
|
15. |
Пантюк М. Передмова [Електронний ресурс] / М. Пантюк // Актуальні питання гуманітарних наук. - 2014. - Вип. 8. - С. 3. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apgnd_2014_8_3
|
16. |
Пантюк М. Інтерактивне навчання молодших школярів у контексті інтеграції науки і практики [Електронний ресурс] / М. Пантюк, Л. Стахів // Актуальні питання гуманітарних наук. - 2015. - Вип. 12. - С. 304-310. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apgnd_2015_12_45
|
17. |
Пантюк М. Науково-практичні конференції як засіб підготовки вчителя початкових класів до науково-дослідницької діяльності (до 35-річчя кафедри педагогіки та методики початкової освіти) [Електронний ресурс] / М. Пантюк, А. Зимульдінова, Л. Скалич // Молодь і ринок. - 2015. - № 11. - С. 6-9. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2015_11_3
|
18. |
Пантюк М. Науково-експериментальна робота кафедри як шлях до професійного зростання педагога нової ґенерації (до 35-річчя кафедри педагогіки та методики початкової освіти) [Електронний ресурс] / М. Пантюк, А. Зимульдінова, Л. Скалич // Актуальні питання гуманітарних наук. - 2015. - Вип. 14. - С. 289-295. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apgnd_2015_14_42
|
19. |
Пантюк М. Організаційно-методична робота кафедри – шлях до професійного зростання майбутнього педагога (35-річчю кафедри педагогіки та методики початкової освіти присвячується) [Електронний ресурс] / М. Пантюк, Л. Стахів // Актуальні питання гуманітарних наук. - 2015. - Вип. 14. - С. 296-306. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apgnd_2015_14_43
|
20. |
Пантюк М. П. Формування професійних цінностей майбутнього вчителя у процесі підготовки до виховної роботи (комплексний, політехнічний, творчий підходи) [Електронний ресурс] / М. П. Пантюк // Наукові записки [Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні та історичні науки. - 2011. - Вип. 97. - С. 158-167. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzped_2011_97_25
|
| |