Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (11)Журнали та продовжувані видання (3)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (14)Авторитетний файл імен осіб (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Пантюк М$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 49
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Пантюк М. П. 
Аксіологічні основи професіограми вчителя як суб’єкта виховання (історичний аспект) [Електронний ресурс] / М. П. Пантюк // Педагогічний альманах. - 2013. - Вип. 20. - С. 273-279. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedalm_2013_20_45
Попередній перегляд:   Завантажити - 673.467 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.
 

Актуальні питання гуманітарних наук = Humanities science current issues : міжвуз. зб. наук. пр. молодих вчен. Дрогоб. держ. пед. ун-ту ім. Івана Франка / Дрогоб. держ. пед. ун-т ім. Івана Франка, Рада молодих вчен. – Дрогобич: Видавничий дім "Гельветика", 2012. - Виходить щоквартально. - ISSN 2308-4855. - ISSN 2308-4863

Додаткові відомості та надходження

3.

Пантюк М. 
Підготовка майбутнього вчителя до реалізації міжособистісної взаємодії у колективі школярів [Електронний ресурс] / М. Пантюк // Молодь і ринок. - 2010. - № 10. - С. 49-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2010_10_11
Проаналізовано теоретичні підходи історико-педагогічних пошуків вітчизняних і зарубіжних учених щодо сутності та змісту підготовки майбутнього вчителя до виховної роботи. Обгрунтовано концептуальні засади періодизації підготовки майбутніх учителів до виховної роботи. Досліджено еволюцію сутності та змісту підготовки майбутніх учителів до виховної роботи. Виявлено особливості аксіологічних і креативних основ професіограми вчителя як суб'єкта виховання. Охарактеризовано технологічні аспекти та педагогічний інструментарій підготовки майбутніх учителів до виховної роботи. Розкрито тенденції підготовки майбутнього вчителя до виховної роботи з огляду на демократичні й авторитарні парадигми розвитку суспільства. Обгрунтовано можливості трансформації й екстраполяції ідей минулого на підготовку сучасного вчителя до виховної роботи. Проведено теоретичний та історико-педагогічний аналіз доробку вітчизняних і закордонних вчених з проблем сутності й змісту підготовки майбутнього вчителя (ПМВ) до виховної роботи (ВР). Розкрито концептуальні засади та технологічні аспекти, сучасну парадигму ПМВ до ВР. Висвітлено аксіологічні й креативні основи професіограми вчителя як суб'єкта виховання. Викладено освітні стандарти та технологію ПМВ до ВР, визначено гуманістичну й авторитарну спрямованість навчального процесу у ПМВ, педагогічний традиціоналізм і новаторство в системі ПМВ.Проаналізовано специфіку реалізації різних виховних стратегій у процесі міжособистісних стосунків (МС) педагогів і школярів, визначено особливості підготовки майбутнього вчителя до реалізації МС з учнями на підгрунті гуманізму та демократії. На основі історичної ретроспективи встановлено, що самоврядування - це важливий фактор виховного процесу, завдяки якому встановлювався тісний зв'язок учителя зі шкільним життям та дитячо-юнацькими організаціями, що створювалися. Підкреслено необхідність глибокої та всесторонньої освіти педагога. Визначено функції вчителя в процесі дитячого самоврядування як взаємовідносини педагога із силами певного оточення - колективом. Наголошено, що самоврядування допомагало реалізувати завдання партнерського зв'язку між вчителем та учнями, сприяло формуванню повноцінного громадянина.Проанализирована специфика реализации различных воспитательных стратегий в процессе межличностных отношений (МО) педагогов и школьников, определены особенности подготовки будущего учителя к реализации МО с учениками на почве гуманизма и демократии. На основе исторической ретроспективы определено, что самоуправление - это важный фактор воспитательного процесса, благодаря которому устанавливается тесная связь учителя со школьной жизнью и детско-юношескими организациями. Подчеркнута необходимость глубокого и всестороннего образования педагога. Определены функции учителя в процессе детского самоуправления как взаимоотношения педагога с силами определенного окружения - коллективом. Отмечено, что самоуправление помогало реализовать задачи партнерской связи между учителем и учениками, способствовало формированию полноценного гражданина.In the article the specific of realization of different educate strategies is analyzed in the process of interpersonality relations of teachers and schoolboys. The features of preparation of future teacher are certain to realization of interpersonality relationships with students. The historical retrospective view of noted problem is analyzed.
Попередній перегляд:   Завантажити - 316.654 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Пантюк М. 
Національний підхід та концепція вільного виховання у підготовці майбутнього вчителя до виховної роботи [Електронний ресурс] / М. Пантюк, Т. Пантюк // Молодь і ринок. - 2011. - № 8. - С. 22-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2011_8_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 222.282 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Пантюк М. 
До питання про теоретичні підходи відомих вітчизняних педагогів у підготовці вчителя до виховної роботи у ХХ столітті [Електронний ресурс] / М. Пантюк, Т. Пантюк // Молодь і ринок. - 2011. - № 10. - С. 25-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2011_10_7
Проаналізовано деякі теоретичні підходи щодо підготовки майбутнього вчителя до виховної роботи на початку ХХ ст. Обґрунтовано деякі теоретичні підходи вітчизняних вчених (М. Грушевського, Я. Чепіги, С. Русової, О. Музиченка, М. Скрипника, О. Шумського, Т. Лубенця, С. Єфремова, Б. Грінченка, В. Дурдуківського, С. Черкасенка, С. Сірополка, І. Стешенка, П. Холодного та ін.) до підготовки майбутнього вчителя у контексті виховної роботи.
Попередній перегляд:   Завантажити - 250.155 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
6.

Пантюк М. 
Компаративний аспект проблеми підготовки майбутнього вчителя до виховної роботи в історії педагогіки початку ХХ століття (продовження) [Електронний ресурс] / М. Пантюк // Молодь і ринок. - 2011. - № 12. - С. 14-16. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2011_12_5
Проаналізовано теоретичні ідеї відомих зарубіжних вчених, педагогів початку ХХ ст. щодо сутності та змісту підготовки вчителя до виховної роботи. Досліджено окремі аспекти цієї проблеми.Розглянуто теоретичні ідеї відомих зарубіжних вчених, педагогів початку ХХ ст. щодо сутності та змісту підготовки вчителя до виховної роботи. Проаналізовано історико-педагогічний досвід підготовки майбутнього педагога до виховання школярів у ХХ ст., який довів детермінованість означеної проблеми парадигмальними тенденціями тогочасної зарубіжної педагогіки.
Попередній перегляд:   Завантажити - 202.993 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
7.

Пантюк М. 
Особливості реалізації професійних функцій вчителем у процесі фахової діяльності [Електронний ресурс] / М. Пантюк // Молодь і ринок. - 2012. - № 1. - С. 33-36. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2012_1_8
Проаналізовано особливості реалізації інформаційно-методичної, діагностичної функцій вчителя-виховника у процесі його підготовки до виховної роботи. Визначено сутність цих функцій з огляду на специфіку їх здійснення за певних соціальних обставин. Досліджено функції вчителя-вихователя: інформаційно-методична, яка передбачає цілу низку специфічних знань, умінь і навичок (вони є основою успіху навчального процесу учнів, як в урочний, так і у вільний від занять час), зокрема засобом самоосвіти; діагностична, яка засвідчує, що без досконалого вивчення особистості усі спроби коригувати хід навчально-виховного процесу та розвитку школяра не матимуть успіху.
Попередній перегляд:   Завантажити - 265.16 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
8.

Пантюк М. 
Роль вчителя у процесі становлення особистості учня крізь призму педагогічної спадщини М. Пирогова [Електронний ресурс] / М. Пантюк, Н. Тичинська // Молодь і ринок. - 2012. - № 2. - С. 40-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2012_2_10
Проаналізовано педагогічний доробок М. Пирогова щодо діяльності та ролі вчителя у процесі формування особистості. Відзначено основні вимоги, які ставив М. Пирогов перед вчителем, і принципи, якими він повинен керуватися для успішного становлення всебічно й гармонійно розвиненої особистості. Акцентовано увагу на творчій діяльності педагога і підвищенні його професійної кваліфікації, які в єдності поліпшували не лише педагогічні навики вчителів, а й значною мірою впливали на результативність процесу формування людської особистості.
Попередній перегляд:   Завантажити - 260.813 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
9.

Пантюк М. 
Виховна робота кафедри – шлях до професійного зростання майбутнього педагога (35-річчю кафедри педагогіки та методики початкової освіти присвячується) [Електронний ресурс] / М. Пантюк, Л. Стахів // Молодь і ринок. - 2015. - № 9. - С. 6-9. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2015_9_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 229.587 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Пантюк М. 
Передмова [Електронний ресурс] / М. Пантюк // Актуальні питання гуманітарних наук. - 2012. - Вип. 3. - С. 3-4. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apgnd_2012_3_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 66.086 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Пантюк М. 
Передмова [Електронний ресурс] / М. Пантюк // Актуальні питання гуманітарних наук. - 2013. - Вип. 4. - С. 3. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apgnd_2013_4_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 60.489 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Пантюк М. 
Передмова [Електронний ресурс] / М. Пантюк // Актуальні питання гуманітарних наук. - 2013. - Вип. 5. - С. 3. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apgnd_2013_5_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 92.851 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Пантюк М. 
Передмова [Електронний ресурс] / М. Пантюк // Актуальні питання гуманітарних наук. - 2013. - Вип. 6. - С. 3. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apgnd_2013_6_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 69.308 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Пантюк М. 
Передмова [Електронний ресурс] / М. Пантюк // Актуальні питання гуманітарних наук. - 2013. - Вип. 7. - С. 3. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apgnd_2013_7_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 68.119 Kb    Зміст випуску     Цитування
15.

Пантюк М. 
Передмова [Електронний ресурс] / М. Пантюк // Актуальні питання гуманітарних наук. - 2014. - Вип. 8. - С. 3. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apgnd_2014_8_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 67.793 Kb    Зміст випуску     Цитування
16.

Пантюк М. 
Інтерактивне навчання молодших школярів у контексті інтеграції науки і практики [Електронний ресурс] / М. Пантюк, Л. Стахів // Актуальні питання гуманітарних наук. - 2015. - Вип. 12. - С. 304-310. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apgnd_2015_12_45
Попередній перегляд:   Завантажити - 171.81 Kb    Зміст випуску     Цитування
17.

Пантюк М. 
Науково-практичні конференції як засіб підготовки вчителя початкових класів до науково-дослідницької діяльності (до 35-річчя кафедри педагогіки та методики початкової освіти) [Електронний ресурс] / М. Пантюк, А. Зимульдінова, Л. Скалич // Молодь і ринок. - 2015. - № 11. - С. 6-9. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2015_11_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 247.525 Kb    Зміст випуску     Цитування
18.

Пантюк М. 
Науково-експериментальна робота кафедри як шлях до професійного зростання педагога нової ґенерації (до 35-річчя кафедри педагогіки та методики початкової освіти) [Електронний ресурс] / М. Пантюк, А. Зимульдінова, Л. Скалич // Актуальні питання гуманітарних наук. - 2015. - Вип. 14. - С. 289-295. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apgnd_2015_14_42
Попередній перегляд:   Завантажити - 278.136 Kb    Зміст випуску     Цитування
19.

Пантюк М. 
Організаційно-методична робота кафедри – шлях до професійного зростання майбутнього педагога (35-річчю кафедри педагогіки та методики початкової освіти присвячується) [Електронний ресурс] / М. Пантюк, Л. Стахів // Актуальні питання гуманітарних наук. - 2015. - Вип. 14. - С. 296-306. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apgnd_2015_14_43
Попередній перегляд:   Завантажити - 338.201 Kb    Зміст випуску     Цитування
20.

Пантюк М. П. 
Формування професійних цінностей майбутнього вчителя у процесі підготовки до виховної роботи (комплексний, політехнічний, творчий підходи) [Електронний ресурс] / М. П. Пантюк // Наукові записки [Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні та історичні науки. - 2011. - Вип. 97. - С. 158-167. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzped_2011_97_25
Попередній перегляд:   Завантажити - 222.822 Kb    Зміст випуску     Цитування
...
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського