Пошуковий запит: (<.>A=Пантюк Т$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 37
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Пантюк Т. І. Становлення педагога-вихователя як освітня детермінанта підготовки дитини до школи [Електронний ресурс] / Т. І. Пантюк // Педагогічний альманах. - 2014. - Вип. 23. - С. 197-201. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedalm_2014_23_34
|
2. |
Пантюк Т. Соціалізація в сім’ї як суспільна детермінанта підготовки дитини до школи [Електронний ресурс] / Т. Пантюк // Молодь і ринок. - 2015. - № 1. - С. 113-116. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2015_1_25
|
3. |
Пантюк Т. Теоретичні засади фізичного виховання дошкільників (історичний аспект) [Електронний ресурс] / Т. Пантюк, Ю. Пантюк // Молодь і ринок. - 2010. - № 12. - С. 54-57. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2010_12_14 Обгрунтовано теоретичні засади фізичного виховання (ФВ) дошкільників у вітчизняній дошкільній педагогіці початку XX ст. Розглянуто вплив педагогічних теорій вітчизняних і зарубіжних теоретиків дошкільного виховання на процес становлення і розвитку ФВ дітей дошкільного віку. Визначено ряд загальних принципів фізичного виховання дошкільників. Висвітлено зміст і такі організаційні форми та засоби ФВ у досліджуваний період: вільна моторна діяльність, творчі ігри, рухливі ігри з правилами, спортивні розваги, ранкова гімнастика, організовані заняття з фізичної культури, екскурсії та прогулянки, формування культурно-гігієнічних навичок, дотримання відповідних стандартів і спеціальних вимог до приміщення і обладнання дитячих дошкільних закладів, єдність і послідовність виконання яких забезпечувало б розвиток особистості дитини.Обоснованы теоретические основы физического воспитания физического воспитания (ФВ) дошкольников в отечественной дошкольной педагогике начала XX в. Рассмотрено влияние педагогических теорий отечественных и зарубежных теоретиков дошкольного воспитания на процесс становления и развития ФВ детей дошкольного возраста. Определен ряд общих принципов ФВ дошкольников. Освещены содержание и такие организационные формы и средства ФВ в исследуемый период: свободная моторная деятельность, творческие игры, подвижные игры с правилами, спортивные развлечения, утренняя гимнастика, организованные занятия по физической культуре, экскурсии и прогулки, формирование культурно-гигиенических навыков, соблюдение соответствующих стандартов и специальных требований к помещению и оборудованию детских дошкольных учреждений, единство и последовательность выполнения которых обеспечивали бы развитие личности ребенка.In the thesis the process of formation and development of the system of physical training of children under school age in Ukraine during interwar period is discussed. The influence of pedagogical theories on the process of formation and development ofphysical training of children under school age of native as well as foreign theorists of preschool education is under consideration.
|
4. |
Пантюк Т. I. Методи виховання як способи реалізації виховних цілей [Електронний ресурс] / Т. I. Пантюк, Ю. М. Пантюк // Наукові записки [Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова]. Сер. : Педагогічні та історичні науки. - 2012. - Вип. 107. - С. 183-187. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzped_2012_107_26
|
5. |
Пантюк Т. І. Система підготовки дитини до школи крізь призму педагогічної спадщини В. О. Сухомлинського [Електронний ресурс] / Т. І. Пантюк // Наукові записки [Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова]. Сер. : Педагогічні та історичні науки. - 2013. - Вип. 115. - С. 174-180. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzped_2013_115_24
|
6. |
Пантюк Т. Розвантажувально-дієтична терапія як складова здорового способу життя сучасної молоді [Електронний ресурс] / Т. Пантюк, І. Сокол // Молодь і ринок. - 2011. - № 1. - С. 111-114. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2011_1_25 Обгрунтовано процес формування здорового способу життя засобами розвантажувально-дієтичної терапії. З медичної точки зору визначено можливості укріплення здоров'я особистості за умов складних обставин сучасного суспільства, проаналізовано основні фактори здоров'я людини. Доведено, що формування здорового способу життя є важливим питанням медицини, гігієни, психології, соціології, економіки тощо.
|
7. |
Пантюк М. Національний підхід та концепція вільного виховання у підготовці майбутнього вчителя до виховної роботи [Електронний ресурс] / М. Пантюк, Т. Пантюк // Молодь і ринок. - 2011. - № 8. - С. 22-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2011_8_6
|
8. |
Пантюк М. До питання про теоретичні підходи відомих вітчизняних педагогів у підготовці вчителя до виховної роботи у ХХ столітті [Електронний ресурс] / М. Пантюк, Т. Пантюк // Молодь і ринок. - 2011. - № 10. - С. 25-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2011_10_7 Проаналізовано деякі теоретичні підходи щодо підготовки майбутнього вчителя до виховної роботи на початку ХХ ст. Обґрунтовано деякі теоретичні підходи вітчизняних вчених (М. Грушевського, Я. Чепіги, С. Русової, О. Музиченка, М. Скрипника, О. Шумського, Т. Лубенця, С. Єфремова, Б. Грінченка, В. Дурдуківського, С. Черкасенка, С. Сірополка, І. Стешенка, П. Холодного та ін.) до підготовки майбутнього вчителя у контексті виховної роботи.
|
9. |
Пантюк Т. Природовідповідність як провідний принцип виховання дитини (історичний аспект) [Електронний ресурс] / Т. Пантюк // Молодь і ринок. - 2011. - № 12. - С. 52-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2011_12_15 Досліджено ідею природовідповідності в українській педагогічній науці. Розкрито сутність і зміст принципу природовідповідності як педагогічної проблеми. Доведено, що за своєю сутністю і змістом принцип природовідповідності навчання і виховання є складною й багатогранною науковою проблемою, вимагає виважених підходів з боку педагогів та грунтовних знань у царині дитячої психології та методики виховання.
|
10. |
Пантюк Т. Етнопедагогічні засади виховання дитини-дошкільника [Електронний ресурс] / Т. Пантюк, Л. Кріль // Молодь і ринок. - 2016. - № 4. - С. 31-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2016_4_8
|
11. |
Пантюк Т. Пріоритетні детермінанти процесу підготовки дитини до шкільного навчання [Електронний ресурс] / Т. Пантюк // Людинознавчі студії. Серія : Педагогіка. - 2015. - Вип. 31. - С. 242–250. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Lstud_2015_31_26
|
12. |
Пантюк Т. І. Взаємодія сім’ї та дошкільного закладу як чинник підготовки дитини до школи [Електронний ресурс] / Т. І. Пантюк // Наукові записки [Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні та історичні науки. - 2014. - Вип. 116. - С. 192-197. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzped_2014_116_30
|
13. |
Пантюк Т. Розвиток як важливий компонент підготовки дитини до школи [Електронний ресурс] / Т. Пантюк // Гірська школа Українських Карпат. - 2016. - № 14. - С. 105-108. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gsuk_2016_14_28
|
14. |
Пантюк Т. І. Сутність альтруїзму та методи його виховання у дітей та молоді [Електронний ресурс] / Т. І. Пантюк, Ю. М. Пантюк // Наукові записки [Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні та історичні науки. - 2011. - Вип. 97. - С. 167-171. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzped_2011_97_26
|
15. |
Пантюк Т. Емоційно-естетичний розвиток дитини-дошкільника у системі "Реджо-педагогіки” [Електронний ресурс] / Т. Пантюк, М. Воробель // Молодь і ринок. - 2017. - № 4. - С. 32-36. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2017_4_8
|
16. |
Скотна Н. Соціально-психологічна допомога дітям вимушених переселенців засобами арт-терапії [Електронний ресурс] / Н. Скотна, М. Пантюк, Т. Пантюк, І. Садова // Актуальні питання гуманітарних наук. - 2017. - Вип. 17. - С. 321-328. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apgnd_2017_17_46
|
17. |
Пантюк Т. І. Неформальна освіта як складова освіти впродовж життя: сутність, значення, перспективи [Електронний ресурс] / Т. І. Пантюк, М. П. Пантюк // Інноватика у вихованні. - 2018. - Вип. 8. - С. 40-49. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/inuv_2018_8_6
|
18. |
Пантюк Т. І. Концепція дошкільної освіти крізь призму педагогічних поглядів Василя Сухомлинського [Електронний ресурс] / Т. І. Пантюк, М. П. Пантюк // Наукові записки [Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2018. - Вип. 171. - С. 111-116. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2018_171_22
|
19. |
Пантюк Т. Лідерство в освіті як суспільно-педагогічна детермінанта [Електронний ресурс] / Т. Пантюк, І. Миськів // Університети і лідерство. - 2015. - № 1. - С. 41-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/univlead_2015_1_10
|
20. |
Пантюк Т. І. Проблема підготовки до школи дітей з особливими потребами [Електронний ресурс] / Т. І. Пантюк // Вісник Львівського університету. Серія педагогічна. - 2016. - Вип. 31. - С. 385-390. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VLNU_Ped_2016_31_48
|
| |