Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Папіжук В$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6
|
1. |
Папіжук В. О. Стан та оновлення підходів до навчання іноземних мов у школах Франції [Електронний ресурс] / В. О. Папіжук // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка . - 2013. - Вип. 6. - С. 162-166. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VZhDU_2013_6_31
| 2. |
Папіжук В. О. Реформування змісту загальної середньої освіти у Франції та Україні на початку ХХІ століття [Електронний ресурс] / В. О. Папіжук // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка . - 2012. - Вип. 66. - С. 104-109. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VZhDU_2012_66_25 Визначено соціокультурні та педагогічні умови реформування змісту загальної середньої освіти, проаналізовано суспільно-політичні й освітньо-культурні чинники та тенденції модернізації змісту шкільної освіти, а також досліджено практику реформування змісту загальної середньої освіти у Франції. Визначено особливості оновлення змісту навчання у початковій школі, колежах і загальноосвітніх ліцеях Франції, наведено результати порівняльного аналізу сучасного реформування змісту загальної середньої освіти у Франції та Україні. Узагальнено прогресивні ідеї щодо модернізації змісту шкільної освіти, висвітлено перспективи їх практичного втілення в процесі розбудови вітчизняної шкільної освіти та вдосконалення її змістового наповнення.
| 3. |
Папіжук В. Використання автентичних матеріалів під час навчання французької мови як третьої іноземної у ВНЗ [Електронний ресурс] / В. Папіжук // Проблеми підготовки сучасного вчителя. - 2014. - № 10(2). - С. 43-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppsv_2014_10(2)__9
| 4. |
Папіжук В. О. Квест-технології у навчанні іноземних мов [Електронний ресурс] / В. О. Папіжук, О. В. Лозко // Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв'язки. Наукові дослідження. Досвід. Пошуки. - 2017. - Вип. 31. - С. 64-74. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vmvn_2017_31_8 Розглянуто технології освітнього квесту та веб-квесту як інноваційну педагогічну технологію в навчанні іноземних мов. Проаналізовано дидактичну модель, що складається з проблемних завдань, які можна виконати, користуючись інформаційними ресурсами, зокрема, ресурсами Інтернету. Технологія квесту забезпечує особистісну включеність студентів у безперервну інформаційно-мовну діяльність у інтерактивному режимі підготовки проекту, його публічної презентації та оцінки.
| 5. |
Папіжук В. Центри навчання іноземної мови в немовному виші: французький досвід [Електронний ресурс] / В. Папіжук, Ю. Лісова // Український педагогічний журнал. - 2020. - № 2. - С. 16-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ukrpj_2020_2_3
| 6. |
Папіжук В. Критичне мислення як освітня інновація в Україні: здобутки та перспективи [Електронний ресурс] / В. Папіжук, О. Кузьменко, Ю. Лісова // Актуальні питання гуманітарних наук. - 2021. - Вип. 43(3). - С. 180-185. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apgnd_2021_43(3)__32
|
|
|