Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (5)Автореферати дисертацій (3)Реферативна база даних (11)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Парпан У$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 16
Представлено документи з 1 до 16
1.

Парпан У. М. 
Теоретико-методологічні засади реформування вищої освіти в сучасних соціокультурних умовах [Електронний ресурс] / У. М. Парпан // Європейські перспективи. - 2017. - Вип. 3. - С. 178-183. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evpe_2017_3_32
Попередній перегляд:   Завантажити - 167.869 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Парпан У. М. 
Провідні принципи розвитку сучасної вищої освіти України в контексті євроінтеграції [Електронний ресурс] / У. М. Парпан // Lex portus. - 2018. - № 1. - С. 62-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/LP_2018_1_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 640.751 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Парпан У. М. 
Iсторико-правовi засади початкiв формування вищої освiти в Українi [Електронний ресурс] / У. М. Парпан // Вісник Південного регіонального центру Національної академії правових наук України. - 2018. - № 14. - С. 32-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vprc_2018_14_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 130.917 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Лесько Н. В. 
Правові засади формування гендерної політики: поняття та сучасний стан [Електронний ресурс] / Н. В. Лесько, У. М. Парпан // Вісник Південного регіонального центру Національної академії правових наук України. - 2019. - № 20. - С. 103-110. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vprc_2019_20_15
Попередній перегляд:   Завантажити - 170.811 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Парпан У. М. 
Основні напрямки державної політики у сфері вищої освіти [Електронний ресурс] / У. М. Парпан // Журнал східноєвропейського права. - 2018. - № 48. - С. 84-91. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/jousepr_2018_48_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 486.9 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Бортник Н. П. 
Міграційна політика та міграційно-правова політика: порівняльний аналіз [Електронний ресурс] / Н. П. Бортник, У. М. Парпан, М. Р. Малець // Європейські перспективи. - 2019. - № 4. - С. 60-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evpe_2019_4_11
Попередній перегляд:   Завантажити - 219.408 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Парпан У. М. 
Право людини на освіту в умовах асоціації України і Європейського Союзу: сутність та принципи [Електронний ресурс] / У. М. Парпан // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Серія : Юридичні науки. - 2016. - № 850. - С. 92-98. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vnulpurn_2016_850_17
Проаналізовано міжнародні та національні нормативно-правові акти щодо закріплення права на освіту, проблем реформування освіти та науки в контексті асоціації України і Європейського Союзу. Розглянуто оптимізацію організації та проведення наукових досліджень і загальні підходи до реформування освіти, спрямовані на інноваційний характер розвитку освіти.
Попередній перегляд:   Завантажити - 163.979 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
8.

Парпан У. 
Реформування юридичної освіти: зарубіжний досвід та українські реалії [Електронний ресурс] / У. Парпан // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Серія : Юридичні науки. - 2017. - № 861. - С. 320-327. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vnulpurn_2017_861_47
Попередній перегляд:   Завантажити - 197.728 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Парпан У. 
Модернізація національної системи освіти у контексті сучасного євроінтеграційного поступу України [Електронний ресурс] / У. Парпан // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Серія : Юридичні науки. - 2017. - № 865. - С. 296-302. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vnulpurn_2017_865_47
Проаналізовано модернізаційні процеси національної системи освіти у контексті сучасного євроінтеграційного поступу України. На підставі аналізу нормативно-правових документів і тематичної літератури визначено стратегічні цілі: всебічний розвиток освіти, посилення її впливу на економічне зростання та рівень життя населення, сприяння прискореному розвитку НТП, і насамперед фундаментальної науки, забезпечення соціальної функції держави через оптимізацію соціальних програм. Доведено, що вища освіта визнається фундаментом людського розвитку та прогресу суспільства, а також виступає гарантом індивідуального та суспільного розвитку, що створює інтелектуальний, духовний і виробничий потенціали суспільства.
Попередній перегляд:   Завантажити - 169.685 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
10.

Парпан У. 
Парадигма вищої освіти в умовах інтеграційних викликів [Електронний ресурс] / У. Парпан // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Серія : Юридичні науки. - 2018. - № 889. - С. 30-36. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vnulpurn_2018_17_7
Розглянуто вплив інтеграційних процесів на розвиток системи вищої освіти в Україні, досліджено поняття інтеграції у вищій освіті, визначено зміст поняття інтеграційного середовища під час підготовки майбутніх фахівців. У результаті проведеного аналізу досліджено, що складне та багатокомпонентне поняття інтеграції в освіті можна розглядати у зовнішньому прояві як реформування, модернізація освіти, рух до Європейського простору, одним із завдань якого є піднесення компетенції майбутніх фахівців до світових стандартів, а також в її внутрішньому прояві, що має на увазі найрізноманітніші напрями, такі як інтеграція змісту навчальних дисциплін, інтеграція освіти і науки, вищих навчальних закладів та підприємств та ін.
Попередній перегляд:   Завантажити - 184.656 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
11.

Гарасимів Т. 
Модель діяльності вищих навчальних закладів України: концептуальні та правові основи [Електронний ресурс] / Т. Гарасимів, У. Парпан // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Серія : Юридичні науки. - 2018. - № 889. - С. 68-76. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vnulpurn_2018_17_13
Досліджено теоретико-правову модель діяльності вищих навчальних закладів (ВНЗ) України, визначено її концептуальні та юридичні основи. Проаналізувавши природу ВНЗ як головного складового елементу системи вищої освіти та ключового суб'єкта освітніх правовідносин доведено, що він є юридичною особою приватного або публічного права, яка з підстав, передбачених національним законодавством, долучається до публічних відносин і наділена адміністративними повноваженнями. Відзначено, що ВНЩ як головний складовий елемент загальної системи вищої освіти та ключовий суб'єкт освітніх правовідносин можна визначити як особливу освітньо-наукову установу, діяльність якої відповідно до законодавства спрямована на провадження освітньої діяльності на певних рівнях вищої освіти, здійснення наукової, науково-технічної, інноваційної та методичної діяльності, забезпечення організації освітнього процесу і здобуття особами вищої освіти.
Попередній перегляд:   Завантажити - 206.934 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
12.

Парпан У. 
Державно-приватне партнерство у вищій освіті України [Електронний ресурс] / У. Парпан // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Серія : Юридичні науки. - 2020. - Т. 7, № 4. - С. 213-220. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vnulpurn_2020_7_4_33
Досліджено правові проблеми та потенціал розвитку державно-приватного партнерства в сфері вищої освіти. Державно-приватне партнерства (ДПП) розглянуто як гнучкий і перспективний інструмент для залучення приватних інвестицій в інфраструктуру, що забезпечує необхідну кооперацію науково-освітніх центрів із компаніями реального сектора економіки, що сприяє досягненню Цілей сталого розвитку України на період до 2030 р. у сфері освіти. У порівнянні з більш простими моделями співпраці держави та бізнесу цей інструмент передбачає взаємодію наукового й освітнього потенціалу вищих навчальних закладів з інвестиційними, технологічними та промисловими ресурсами реального сектора економіки. Держава та заклади освіти знаходяться в конкурентній боротьбі за здобувачів вищої освіти та фінансування, потребують розвитку інфраструктури. Проаналізовано переваги моделей ДПП із позиції приватного та публічного сектора, умови для розвитку цього механізму в державі. Зроблено висновок, що ДПП у сфері вищої освіти має перспективи розвитку. Підкреслюється дисбаланс між потребами економічного й інноваційного розвитку України та якістю законодавства в сфері ДПП. Розглянуто проблеми правового регулювання, надано рекомендації щодо його вдосконалення. Вказується, що ДПП є розвиненою формою реалізації інвестиційних проєктів щодо публічної (державної та комунальної) інфраструктури та передбачає високий рівень кооперації публічного та приватного секторів. Під ДПП необхідно розуміти юридично оформлену на певний строк, засновану на об'єднанні вкладів і розподілі ризиків співпрацю публічного та приватного партнерів із метою вирішення державних завдань, що здійснюється шляхом реалізації інвестиційних проєктів об'єктів, які перебувають у сфері публічного інтересу. Акцентовано, що в Україні потенціал застосування ДПП обумовлений, передусім, повноваженнями держави в організації освітнього процесу, як наслідок, значним переважанням серед провідних вишів державних бюджетних установ, де право власності на майно належить державі. Така обставина відкриває значні можливості для використання концесійної та ДПП моделей розвитку інфраструктури навчальних закладів вищої освіти.
Попередній перегляд:   Завантажити - 181.786 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
13.

Бортник Н. 
Принципи позасудового вирішення адміністративних спорів [Електронний ресурс] / Н. Бортник, У. Парпан, О. Скочиляс-Павлів // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Серія : Юридичні науки. - 2019. - Вип. 24. - С. 96-103. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vnulpurn_2019_24_16
Розглянуто питання, пов'язані із дослідженням принципів вирішення адміністративних спорів, з'ясуванням їх ролі, визначенням їхньої природи як системи фундаментальних цінностей сучасних демократичних правових держав, які відіграють роль орієнтирів у формуванні права, адже практична реалізація цих принципів є загальновизнаним критерієм правової держави. Принципи позасудового вирішення адміністративних спорів поряд із нормами права становлять один із важливих елементів змісту права, проте сьогодні залишаються малодослідженими.
Попередній перегляд:   Завантажити - 371.94 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
14.

Парпан У. 
Стратегічний потенціал реформування системи вищої освіти в Україні [Електронний ресурс] / У. Парпан // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Серія : Юридичні науки. - 2017. - Вип. 884. - С. 163-169. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vnulpurn_2017_884_26
Визначено стратегічний потенціал реформування системи вищої освіти України у контексті аналізу сучасних соціокультурних змін та інтеграційних процесів в європейський освітній простір. З'ясовано, що за умов інноваційного розвитку змінюється функціональна роль освіти: з транслятора знань і генератора специфічних навичок і вмінь вона перетворюється, по-перше, в безпосереднього виробника знань і, по-друге, в активного учасника процесу трансформації цих знань у нові продукти, технології та послуги. Доведено, що українська система вищої освіти в Україні переживає процеси перетворення, які зумовлені, з одного боку, безперервною спонтанною адаптацією до змінних умов зовнішнього середовища, з іншого - суперечністю реформ.
Попередній перегляд:   Завантажити - 187.72 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
15.

Парпан У. 
Правова природа вищої освіти в Україні [Електронний ресурс] / У. Парпан // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Серія : Юридичні науки. - 2017. - Вип. 884. - С. 293-295. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vnulpurn_2017_884_47
Попередній перегляд:   Завантажити - 118.317 Kb    Зміст випуску     Цитування
16.

Парпан У. 
Історико-правові особливості розвитку вищої освіти в Україні (XVII–XІХ ст.) [Електронний ресурс] / У. Парпан // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Серія : Юридичні науки. - 2017. - № 876. - С. 18-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vnulpurn_2017_876_5
Проаналізовано історичний розвиток вищої освіти в Україні упродовж XVII - XIX ст., визначено її історико-правові особливості. Увагу звернено на становлення та розвиток гуманітарної університетської освіти, що заклала основу вітчизняної вищої освіти та слугувала джерелом провідних ідей упродовж кількох століть її розвитку. Доведено, що генезис вищої освіти охоплює другу половину XVI - початок XXI ст., тобто час від зародження перших вищих українських шкіл, які діяли у Речі Посполитій, до сучасних університетів європейського типу в Україні.
Попередній перегляд:   Завантажити - 151.12 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського