Пошуковий запит: (<.>A=Пастовенський О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 27
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Пастовенський О. Розподіл повноважень між управлінськими структурами в умовах розвитку громадсько-державного управління загальною середньою освітою [Електронний ресурс] / О. Пастовенський // Нова педагогічна думка. - 2013. - № 2. - С. 11-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2013_2_5 Проаналізовано форми та методи управління загальною середньою освітою в контексті трансформації управлінських функцій в галузі управління загальною середньою освітою на регіональному та районному рівнях. Доцільним, на думку автора, є делегування частини повноважень в галузі освіти місцевому самоврядуванню та навчальним закладам, запровадженню механізму контролю та підзвітності керівництва закладів. Наведено рекомендації щодо розподілу повноважень між державними, самоврядними та освітніми і громадськими структурами. Визначено напрями, в яких буде реалізовуватися цей розподіл. Констатовано, що ефективність управління ЗНЗ можлива на основі делегування певних функцій самоврядним, освітнім і громадським структурам.Проанализированы формы и методы управления общим средним образованием в контексте трансформации управленческих функций в сфере управления общим средним образованием на региональном и районном уровнях. Целесообразным, по мнению автора, является делегирование части полномочий в области образования местному самоуправлению и учебным заведениям, внедрение механизма контроля и подотчетности руководства учебных заведений. Представлены рекомендации по распределению полномочий между государственными, самоуправляемыми, образовательными и общественными структурами. Определены направления, в которых будет реализовываться это распределение. Констатировано, что эффективность управления общеобразовательными учебными учреждениями возможна на основании делегирования определенных функций самоуправляемым, образовательным и общественным структурам.The distribution of plenary powers between state, self-governmental, educational and public and state secondary education management are considered in the article. The conclusion is made, that effective management it is possible to attain secondary educational establishments only on the basis of delegation of administrative functions from state to the self-government, educational and public structures.
|
2. |
Пастовенський О. М’який системний підхід як методологічна основа громадсько-державного управління загальною середньою освітою [Електронний ресурс] / О. Пастовенський // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. - 2011. - № 39(2). - С. 151-157. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2011_39(2)__24
|
3. |
Пастовенський О. В. Розвиток мережної взаємодії громадських і державних структур в управлінні загальною середньою освітою [Електронний ресурс] / О. В. Пастовенський // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2014. - Т. 41, вип. 3. - С. 268-276. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2014_41_3_27
|
4. |
Пастовенський О. В. Аналіз шляхів здійснення та результатів експериментальної роботи з розвитку громадсько-державного управління загальною середньою освітою в регіоні в умовах чинного законодавства України [Електронний ресурс] / О. В. Пастовенський // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка . - 2014. - Вип. 1. - С. 98-100. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VZhDU_2014_1_21
|
5. |
Пастовенський О. В. Принципи громадсько-державного управління загальною середньою освітою [Електронний ресурс] / О. В. Пастовенський // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка . - 2013. - Вип. 5. - С. 68-72. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VZhDU_2013_5_15
|
6. |
Пастовенський О. В. Тенденції розвитку системи управління загальною середньою освітою в умовах зростання різноманітності освітніх систем [Електронний ресурс] / О. В. Пастовенський // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка . - 2012. - Вип. 61. - С. 106-109. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VZhDU_2012_61_22
|
7. |
Пастовенський О. В. Розвиток автономії шкіл як чинник посилення громадської складової в управлінні загальною середньою освітою [Електронний ресурс] / О. В. Пастовенський // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка . - 2012. - Вип. 63. - С. 129-133. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VZhDU_2012_63_26
|
8. |
Пастовенський О. Вплив громадських чинників на розвиток системи управління загальною середньою освітою [Електронний ресурс] / О. Пастовенський // Рідна школа. - 2011. - № 11. - С. 5-9. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2011_11_5 Проаналізовано вплив громадських чинників на розвиток системи управління загальною середньою освітою. Визначено, охарактеризовано та представлено у вигляді таблиці діапазони впливу громадських чинників (у відсотках у порівнянні з державними) на складові управлінського циклу, а саме: мінімальний, міноритарний, паритетний, домінантний та максимальний. Схематично зображено зв'язок рівнів впливу громадських чинників на складові управлінського циклу з моделями управління загальною середньою освітою. Висвітлено різні теоретичні підходи до моделі територіальної організації влади, виокремлено та описано особливості основних моделей місцевого самоврядування - англосаксонської, континентальної (французької) та змішаної. У табличному вигляді показано взаємозв'язок між моделями управління загальною середньою освітою і зазначеними моделями місцевого самоврядування. Запропоновано методику моніторингу шляхом визначення коефіцієнтів і діапазонів впливу громадських чинників на складові управлінського циклу, яка надає можливість виявити тенденції розвитку системи управління загальною середньою освітою - від державної до державно-громадської, громадсько-державної та громадської моделей.Проанализировано влияние общественных факторов на развитие системы управления средним образованием. Определены, охарактеризованы и представлены в виде таблицы диапазоны влияния общественных факторов (в процентах по сравнению с государственными) на составляющие управленческого цикла, а именно: минимальный, миноритарный, паритетный, доминантный и максимальный. Схематически изображены связи уровней воздействия общественных факторов на составляющие управленческого цикла с моделями управления средним образованием. Освещены различные теоретические подходы к модели территориальной организации власти, выделены и описаны особенности основных моделей местного самоуправления - англосаксонской, континентальной (французской) и смешанной. В табличном виде представлены взаимосвязи между моделями управления средним образованием и указанными моделями местного самоуправления. Предложена методика мониторинга путем определения коэффициентов и диапазонов влияния общественных факторов на составляющие управленческого цикла, позволяющей выявить тенденции развития системы управления средним образованием - от государственной к государственно-общественной, общественно-государственной и общественной моделям.The diapasons of influence of public factors on the components of administrative cycle are defined in the article. The methodology of monitoring of the tendencies of secondary education management system development from state to state-public, public-state, a public model is offered. The relationship of the models of secondary education management system with the models of local self-government – anglo-saxon, continental and mixed is set.
|
9. |
Пастовенський О. Мережева модель управління загальною середньою освітою [Електронний ресурс] / О. Пастовенський // Рідна школа. - 2012. - № 6. - С. 13-18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2012_6_5 Розглянуто тенденції розвитку системи управління загальною середньою освітою. Зроблено висновок, що ефективності управління освітніми системами можна досягти на основі делегування управлінських функцій від державних до самоврядних, освітніх і громадських структур. Відзначено, що саме мережа громадських управлінських структур у поєднанні з вертикалями державних і самоврядних структур зможе забезпечити освітнім системам можливості для активного розвитку. Вміщено мережеву модель управління системою загальної середньої освіти.Рассмотрены тенденции развития системы управления средним образованием. Сделан вывод, что эффективности управления образовательными системами можно достичь на основе делегирования управленческих функций от государственных к самоуправленческим образовательным и общественным структурам. Отмечено, что именно сеть общественных управленческих структур в сочетании с вертикалями государственных и самоуправленческих структур сможет обеспечить образовательным системам возможности для активного развития. Помещена сетевая модель управления системой общего среднего образования.The tendencies of management in secondary education. It is concluded that the effectiveness of educational systems can be achieved through the delegation of administrative functions from the state to local government educational and social structures.It is noted that it is a network of community management structures in combination with verticals state and local government agencies will be able to provide educational opportunities for active systems development. Placed network model management systemof secondary education.
|
10. |
Пастовенський О. В. Зв'язок моделей управління загальною середньою освітою з рівнем соціального капіталу [Електронний ресурс] / О. В. Пастовенський // Постметодика. - 2012. - № 1. - С. 39-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Postmetodyka_2012_1_9
|
11. |
Пастовенський О. В. Адміністративно-територіальна реформа як необхідна умова розвитку громадської складової в управлінні загальною середньою освітою [Електронний ресурс] / О. В. Пастовенський // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія : Педагогіка і психологія. - 2011. - № 35. - С. 393-396. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzvdpu_pp_2011_35_93
|
12. |
Пастовенський О. В. Зв’язок моделей управління загальною середньою освітою з моделями місцевого самоврядування [Електронний ресурс] / О. В. Пастовенський // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія : Педагогіка і психологія. - 2011. - № 34. - С. 212-215. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzvdpu_pp_2011_34_50
|
13. |
Пастовенський О. В. Функції громадсько-державного управління загальною середньою освітою [Електронний ресурс] / О. В. Пастовенський // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2013. - Вип. 35. - С. 43-48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sitimn_2013_35_12
|
14. |
Пастовенський О. В. Адміністративно-територіальна реформа як необхідна умова розвитку громадської складової в управлінні загальною середньою освітою [Електронний ресурс] / О. В. Пастовенський // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2012. - Вип. 29. - С. 232-236. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sitimn_2012_29_41
|
15. |
Пастовенський О. В. Рівні впливу громадських чинників на систему управління загальною середньою освітою [Електронний ресурс] / О. В. Пастовенський // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2011. - Вип. 28. - С. 46-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sitimn_2011_28_12
|
16. |
Пастовенський О. В. Реалізація напрямів оптимізації шкільних мереж в умовах поліського регіону [Електронний ресурс] / О. В. Пастовенський // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2008. - Вип. 19. - С. 69-74. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sitimn_2008_19_15
|
17. |
Пастовенський О. В. Синергетичний сценарій розвитку ефективних освітніх систем [Електронний ресурс] / О. В. Пастовенський // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки. - 2016. - Вип. 2. - С. 102-106. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VZhDUP_2016_2_22
|
18. |
Пастовенський О. В. Модернізаційна матриця ефективних освітніх систем [Електронний ресурс] / О. В. Пастовенський // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки. - 2016. - Вип. 4. - С. 100-104. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VZhDUP_2016_4_22
|
19. |
Пастовенський О. В. Еволюція управлінського циклу в умовах розвитку освітніх систем [Електронний ресурс] / О. В. Пастовенський // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки. - 2017. - Вип. 5. - С. 77-82. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VZhDUP_2017_5_17
|
20. |
Пастовенський О. В. Особливості реалізації методів управління освітою в умовах розвитку освітніх систем [Електронний ресурс] / О. В. Пастовенський // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки. - 2018. - Вип. 2. - С. 103-107. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VZhDUP_2018_2_19
|
| |