Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (2)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (2)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Пильнік Р$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 10
Представлено документи з 1 до 10
1.

Пильнік Р. О. 
Розвиток дизайнерського мислення в образотворчій діяльності [Електронний ресурс] / Р. О. Пильнік // Вісник Харківської державної академії дизайну і мистецтв. - 2007. - № 6. - С. 111-116. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/had_2007_6_15
Попередній перегляд:   Завантажити - 190.921 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Красюк І. 
Інноваційний підхід до навчання майбутніх педагогів – стратегія сучасної української школи [Електронний ресурс] / І. Красюк, Р. Пильнік // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2021. - № 3. - С. 153-165. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2021_3_17
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.06 Mb    Зміст випуску     Цитування
3.

Пильнік Р. О. 
Формування творчого мислення учнів [Електронний ресурс] / Р. О. Пильнік // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2003. - Вип. 5. - С. 118-123. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2003_5_22
Попередній перегляд:   Завантажити - 774.269 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Пильнік Р. О. 
Умови розвитку мислення школярів [Електронний ресурс] / Р. О. Пильнік // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2002. - Вип. 4. - С. 3-10. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2002_4_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.093 Mb    Зміст випуску     Цитування
5.

Пильнік Р. О. 
Розвиваючий потенціал творчої діяльності [Електронний ресурс] / Р. О. Пильнік // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2006. - № 16(2). - С. 25-34. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2006_16(2)__6
Попередній перегляд:   Завантажити - 2.835 Mb    Зміст випуску     Цитування
6.

Пильнік Р. О. 
Розвиток рефлексії у процесі роботи над автопортретом [Електронний ресурс] / Р. О. Пильнік // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2007. - Вип. 18(2). - С. 40-48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2007_18(2)__7
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.182 Mb    Зміст випуску     Цитування
7.

Пильнік Р. О. 
Творчий компонент навчальної діяльності старшокласників [Електронний ресурс] / Р. О. Пильнік // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2005. - № 10. - С. 176-184. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2005_10_27
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.256 Mb    Зміст випуску     Цитування
8.

Пильнік Р. О. 
Навчально-творча діяльність старшокласників як умова формування їхньої розумової культури [Електронний ресурс] / Р. О. Пильнік // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2005. - № 13. - С. 180-187. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2005_13_27
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.059 Mb    Зміст випуску     Цитування
9.

Пильнік Р. О. 
Педагогічні засади фахової підготовки дизайнерів [Електронний ресурс] / Р. О. Пильнік // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2009. - Вип. 26. - С. 281-286. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2009_26_46
Акцентовано увагу на образотворчій грамотності майбутнього дизайнера. Виявлено, що 20 % творчих працівників дизайнерських студій Дніпропетровської області не мають дизайнерської або мистецької освіти. З'ясовано, що попри образотворчу "неграмотність", відповідність готового дизайн-продукту відповідає високим естетичним, конструктивним, ергономічним, технологічним вимогам до нього. Зроблено висновок, що мірилом професійності дизайнера є не тільки його загальна образотворча підготовка, а й ефективність створеного ним дизайн-об'єкта. Наголошено на доцільності викладання малюнка та живопису в підготовці майбутніх дизайнерів у вищий школі, розробки конкретних окремих завдань для дизайн-освіти з чітко визначеною метою.Акцентировано внимание на изобразительной грамотности будущего дизайнера. Выявлено, что 20 % творческих работников дизайнерских студий Днепропетровской области не имеют дизайнерского или художественного образования. Выяснено, что вопреки изобразительной "неграмотности", готовый дизайн-продукт отвечает высоким эстетическим, конструктивным, эргономическим, технологическим требованиям к нему. Сделан вывод, что критерием профессиональности дизайнера является не только его общая изобразительная подготовка, а эффективность созданного ним дизайн-объекта. Подчеркнута целесообразность преподавания живописи и рисунка в подготовке будущих дизайнеров в высшей школе, разработки конкретных отдельных заданий для дизайн-образования с четко обозначенной целью.
Попередній перегляд:   Завантажити - 856.645 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
10.

Ейвас Л. Ф. 
Педагогічний професіоналізм: сутність і базові його характеристики [Електронний ресурс] / Л. Ф. Ейвас, Р. О. Пильнік // Інноваційна педагогіка. - 2023. - Вип. 57(1). - С. 16-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2023_57(1)__4
Попередній перегляд:   Завантажити - 211.656 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського