Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (2)Реферативна база даних (6)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Подлепіна П$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 14
Представлено документи з 1 до 14
1.

Подлепіна П. О. 
Основні засади капіталізації сфери міжнародного туризму в країнах з різним рівнем економічного розвитку [Електронний ресурс] / П. О. Подлепіна // Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія : Економічні науки. - 2017. - Вип. 45(2). - С. 97-102. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpchdtu_2017_45(2)__15
Попередній перегляд:   Завантажити - 299.465 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Подлепіна П. О. 
Міжнародний туризм як рушійна сила економічного поступу країн, що розвиваються [Електронний ресурс] / П. О. Подлепіна // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2018. - № 4. - С. 280-286. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2018_4_52
Попередній перегляд:   Завантажити - 472.3 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Подлепіна П. О. 
Вплив міжнародного туризму на сучасні пріоритети сталого розвитку країн, що розвиваються [Електронний ресурс] / П. О. Подлепіна // Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія : Економічні науки. - 2019. - Вип. 54. - С. 17-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpchdtu_2019_54_5
Розкрито сутність та особливості впливу туризму на макроекономічні показники країн, що розвиваються. Досліджено особливості нарощення макроекономічного зростання за рахунок туризму на основі кореляційно-регресійного аналізу впливу факторів на ВВП країн із найвищим рівнем конкурентоспроможності туристичної сфери та її розвитком. Визначено напрями трансформації політики держави у країнах, що розвиваються з врахуванням ефективності стратегії розвитку.Узагальнено теоретико-методичні засади дослідження міжнародного туризму, проведено наукове та прикладне обґрунтування закономірностей, результатів та перспектив впливу міжнародних туристичних послуг на сталий розвиток країн, що розвиваються. Визначено глобалізаційні пріоритети сталого розвитку країн, що розвиваються. Досліджено економічну природу міжнародних туристичних послуг. Обґрунтовано механізми впливу міжнародної туристичної сфери на сталий розвиток країн, що розвиваються. Проаналізовано тенденції та динаміку розвитку глобального ринку туристичних послуг. Виокремлено сучасні детермінанти сталого розвитку країн, що розвиваються. Визначено виміри впливу міжнародного туризму на показники збалансованого соціально-економічного зростання країн, що розвиваються, на принципах сталого розвитку. Проведено оцінку вимірів впливу та здійснено моделювання міжнародного туризму на сталий розвиток таких країн. Здійснено оцінку впливу процесу інтеграції України в глобалізовані ринки туристичних послуг на показники її сталого розвитку. Розроблено механізм державного сприяння розвитку конкурентних переваг країн, що розвиваються, на ринку міжнародного туризму на засадах сталого розвитку.
Попередній перегляд:   Завантажити - 322.829 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Подлепіна П. О. 
Вплив міжнародного туризму на соціально-економічний розвиток України [Електронний ресурс] / П. О. Подлепіна // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2019. - № 2. - С. 203-206. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2019_2_39
Розкрито сутність та особливості впливу туризму на макроекономічні показники країн, що розвиваються. Досліджено особливості нарощення макроекономічного зростання за рахунок туризму на основі кореляційно-регресійного аналізу впливу факторів на ВВП країн із найвищим рівнем конкурентоспроможності туристичної сфери та її розвитком. Визначено напрями трансформації політики держави у країнах, що розвиваються з врахуванням ефективності стратегії розвитку.Узагальнено теоретико-методичні засади дослідження міжнародного туризму, проведено наукове та прикладне обґрунтування закономірностей, результатів та перспектив впливу міжнародних туристичних послуг на сталий розвиток країн, що розвиваються. Визначено глобалізаційні пріоритети сталого розвитку країн, що розвиваються. Досліджено економічну природу міжнародних туристичних послуг. Обґрунтовано механізми впливу міжнародної туристичної сфери на сталий розвиток країн, що розвиваються. Проаналізовано тенденції та динаміку розвитку глобального ринку туристичних послуг. Виокремлено сучасні детермінанти сталого розвитку країн, що розвиваються. Визначено виміри впливу міжнародного туризму на показники збалансованого соціально-економічного зростання країн, що розвиваються, на принципах сталого розвитку. Проведено оцінку вимірів впливу та здійснено моделювання міжнародного туризму на сталий розвиток таких країн. Здійснено оцінку впливу процесу інтеграції України в глобалізовані ринки туристичних послуг на показники її сталого розвитку. Розроблено механізм державного сприяння розвитку конкурентних переваг країн, що розвиваються, на ринку міжнародного туризму на засадах сталого розвитку.
Попередній перегляд:   Завантажити - 481.89 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Подлепіна П. О. 
Економічна природа міжнародних туристичних послуг в умовах трансформаційних процесів країн, що розвиваються [Електронний ресурс] / П. О. Подлепіна // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2019. - № 3. - С. 131-135. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2019_3_29
Попередній перегляд:   Завантажити - 281.014 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Подлепіна П. О. 
Конкурентоспроможність як чинник підвищення ефективності функціонування готельних підприємств [Електронний ресурс] / П. О. Подлепіна // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія : Міжнародні відносини. Економіка. Країнознавство. Туризм. - 2013. - № 1042, Вип. 1. - С. 128-131. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhMv_2013_1042_1_30
Попередній перегляд:   Завантажити - 276.338 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Подлепіна П. О. 
Закордонний досвід організації туризму на сучасному етапі (на прикладі Іспанії) [Електронний ресурс] / П. О. Подлепіна // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія : Міжнародні відносини. Економіка. Країнознавство. Туризм. - 2013. - № 1086, Вип. 2. - С. 169-174. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhMv_2013_1086_2_35
Попередній перегляд:   Завантажити - 307.238 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Подлепіна П. О 
Сучасні тенденції змін світового попиту на золото [Електронний ресурс] / П. О Подлепіна, Н. О. Писемська // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія : Міжнародні відносини. Економіка. Країнознавство. Туризм. - 2014. - № 1144, Вип. 3(1). - С. 57-61. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhMv_2014_1144_3(1)__14
Попередній перегляд:   Завантажити - 331.721 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Парфіненко А. Ю. 
Нові індустріальні країни "першої хвилі" в системі світогосподарських зв’язків [Електронний ресурс] / А. Ю. Парфіненко, П. О. Подлепіна, Г. О. Кондакова // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія : Міжнародні відносини. Економіка. Країнознавство. Туризм. - 2014. - № 1144, Вип. 3(1). - С. 146-151. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhMv_2014_1144_3(1)__34
Попередній перегляд:   Завантажити - 442.624 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Подлепіна П. О. 
Тенденції розвитку готельного господарства України в умовах турбулентності [Електронний ресурс] / П. О. Подлепіна // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія : Міжнародні відносини. Економіка. Країнознавство. Туризм. - 2016. - Вип. 5. - С. 154-159. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhMv_2016_5_34
Попередній перегляд:   Завантажити - 757.291 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Подлепіна П. О. 
Сучасний стан та перспективи розвитку готельного господарства в Харківській області [Електронний ресурс] / П. О. Подлепіна, О. В. Євтушенко, І. А. Чуєнко // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія : Міжнародні відносини. Економіка. Країнознавство. Туризм. - 2017. - Вип. 6. - С. 191-197. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhMv_2017_6_31
Попередній перегляд:   Завантажити - 470.063 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Подлепіна П. О. 
Глобальні міста в міжнародному туризмі [Електронний ресурс] / П. О. Подлепіна, В. М. Сабадир // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія : Міжнародні відносини. Економіка. Країнознавство. Туризм. - 2017. - Вип. 6. - С. 198-205. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhMv_2017_6_32
Попередній перегляд:   Завантажити - 325.622 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Кучечук Л. В. 
Аналіз сучасного стану ресторанного господарства України та перспективи його розвитку в умовах пандемії СOVID-19 [Електронний ресурс] / Л. В. Кучечук, П. О. Подлепіна // Бізнес Інформ. - 2021. - № 9. - С. 139-144. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2021_9_19
Мета роботи - аналіз сучасного стану ресторанного господарства України та визначення перспектив його розвитку в умовах пандемії СOVID-19. У даному дослідженні проаналізовано вплив пандемії СOVID-19 на кількісний склад вітчизняного ринку ресторанних послуг. Виявлено значне скорочення кількості закладів за 2020 р., а також значне зниження обсягів продажів порівняно з 2019 р. Визначено регіони за найбільшою кількістю закладів ресторанного бізнесу. Розглянуто видову структуру закладів вітчизняної ресторанної сфери. Проаналізовано кількісний склад закладів ресторанного господарства за формами підприємницької діяльності. Виявлено, що ринок ресторанного господарства України став однією з найбільш постраждалих галузей економіки під час пандемії СOVID-19. У результаті проведеного дослідження визначено основні перспективи розвитку ринку ресторанного господарства України в сучасних кризових умовах. Серед них виділено такі: розробка мобільних застосунків із широким спектром функцій і трекінг замовлення; збільшення Інтернет-продажів за рахунок упровадження таких рекламних інструментів, як просування власного сайту в пошуковій мережі Google та використання контекстної реклами; банерна реклама та ремаркетинг; підтримка сторінок у соціальних мережах і співпраця з блогерами, журналістами, критиками, лідерами думок. Виявлено перспективні напрями розвитку: відкриття або вдосконалення літнього майданчику закладу, організація чітко налагодженої роботи з передачі замовлень через вікно видачі, наявність власної служби доставки замовлень. Зазначено, що зниження орендних ставок на приміщення під впливом пандемії та збільшення кількості закладів на умовах франчайзингу позитивно впливають на відновлення ринку ресторанних послуг.
Попередній перегляд:   Завантажити - 405.505 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
14.

Подлепіна П. О. 
Проблеми та перспективи розвитку міжнародного туризму в постковідному світі [Електронний ресурс] / П. О. Подлепіна, Л. В. Кучечук // Бізнес Інформ. - 2022. - № 7. - С. 155-161. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2022_7_19
Виявлено особливості, проблеми і перспективи розвитку міжнародного туризму в постковідному світі. Аналізуючи статистичні та прогнозні дані профільних міжнародних організацій, а також експертні думки практиків ринку, було виявлено значну залежність туристичної системи від екзогенних факторів негативного впливу, і саме COVID-19 є наймасштабнішою за наслідками кризою, адже власне високоглобалізований світ сприяє широкомасштабному та стрімкому розповсюдженню пандемії. З метою компаративного аналізу періодів розвитку туристичної активності у світі були проаналізовані такі показники: динаміка темпів зростання світової економіки та світового туризму; динаміка розвитку галузей світової економіки з виокремленням місця туризму; регіональна динаміка міжнародних туристичних прибуттів і надходжень від міжнародного туризму; втрата робочих місць у туристичній галузі за регіонами світу внаслідок поширення COVID-19 і скорочення ділової активності та туристичної мобільності. Усі показники демонструють значне скорочення та відмічається взаємозв'язок із загальним економіко-соціальним середовищем країн. У результаті проведеного дослідження визначено головні вектори державної політики щодо протидії наслідкам COVID-19 у туристичній сфері та акцентовано увагу на необхідності консолідованих чітких і своєчасних дій на всіх управлінських рівнях: місцевому, національному та міжнародному. Розроблено алгоритм подолання кризових явищ у туристичному бізнесі, спричинених пандемією, який передбачає комплекс послідовних заходів, спрямованих на управління та контролювання кризи, стабілізацію ситуації на ринку та прискорення ревіталізації галузі, а також на розробку нової парадигми функціонування світового туризму в постковідних реаліях. Запропоновано трендові тенденції подальшого розвитку міжнародної туристичної діяльності, беручи до уваги зміни споживчих вподобань, а саме: диджиталізація, віртуалізація, зміщення вектора на внутрішній туризм, staycation та workation, wellness-туризм, більш глибоке усвідомлення необхідності подальшої імплементації принципів сталого розвитку тощо.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.742 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського