Пошуковий запит: (<.>A=Подлужна Н$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 26
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Подлужна Н. О. Забезпечення кадрової безпеки організації [Електронний ресурс] / Н. О. Подлужна // Економіка промисловості. - 2010. - № 4. - С. 210-215. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econpr_2010_4_36
|
2. |
Подлужна Н. О. Взаємозв’язок категорій "інтелектуальний капітал" та "знання" [Електронний ресурс] / Н. О. Подлужна // Економіка промисловості. - 2013. - № 4. - С. 91-99. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econpr_2013_4_9
|
3. |
Подлужна Н. О. Обґрунтування ролі знань в ефективному управлінні підприємством [Електронний ресурс] / Н. О. Подлужна // Наукові праці Донецького національного технічного університету. Сер. : Економічна. - 2014. - № 5. - С. 48-59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npdntu_ekon_2014_5_10
|
4. |
Подлужна Н. О. Особливості використання знань при формуванні людського капіталу підприємства [Електронний ресурс] / Н. О. Подлужна // Економіка та право. Серія : Економіка. - 2015. - № 1. - С. 94-99. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecprec_2015_1_15
|
5. |
Захарова О. В. Систематизація підходів до оцінки ступеня досягнення економікою країни стану економіки знань [Електронний ресурс] / О. В. Захарова, Н. О. Подлужна // Соціально-трудові відносини: теорія та практика . - 2016. - № 2. - С. 57-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/stvttp_2016_2_11
|
6. |
Подлужна Н. О. Систематизація підходів до визначення категорії "економіка знань" [Електронний ресурс] / Н. О. Подлужна // Наукові праці Кіровоградського національного технічного університету. Економічні науки. - 2016. - Вип. 30. - С. 303-317. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npkntu_e_2016_30_35
|
7. |
Подлужна Н. Методологічні особливості оцінювання економіки знань [Електронний ресурс] / Н. Подлужна // Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія : Економічні науки. - 2016. - Вип. 42(1). - С. 41-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpchdtu_2016_42(1)__8
|
8. |
Подлужна Н. О. Наукові принципи кількісної оцінки досягнення країною стану економіки знань [Електронний ресурс] / Н. О. Подлужна // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія : Економічні науки. - 2016. - № 5. - С. 16-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvpusk_2016_5_4
|
9. |
Подлужна Н. О. Оцінка передумов формування економіки знань в Україні та її регіонах [Електронний ресурс] / Н. О. Подлужна // Вісник Запорізького національного університету. Економічні науки. - 2017. - № 3. - С. 108-117. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vznu_eco_2017_3_18
|
10. |
Подлужна Н. О. Регіональні особливості знаннєвої потужності освітнього простору України [Електронний ресурс] / Н. О. Подлужна // Modern economics. - 2018. - № 8. - С. 150-160. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/modecon_2018_8_19
|
11. |
Подлужна Н. О. Передумови знаннєвого розвитку регіонів України [Електронний ресурс] / Н. О. Подлужна // Вісник економічної науки України. - 2018. - № 1. - С. 121-124. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Venu_2018_1_19
|
12. |
Подлужна Н. О. Програмована та SMARTекономіки як основні орієнтири розвитку України та її регіонів [Електронний ресурс] / Н. О. Подлужна // Вісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу. - 2018. - № 1. - С. 69–73. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vbumb_2018_1_13
|
13. |
Подлужна Н. О. Вплив реструктуризації властивостей знань на формування нової економіки: регіональний аспект [Електронний ресурс] / Н. О. Подлужна // Соціально-трудові відносини: теорія та практика . - 2018. - № 1. - С. 290-299. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/stvttp_2018_1_31
|
14. |
Подлужна Н. О. Оцінка спроможності підприємств з позицій сприяння розвитку економіки знань в Україні та її регіонах [Електронний ресурс] / Н. О. Подлужна // Економічний вісник Донбасу. - 2018. - № 2. - С. 155-163 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecvd_2018_2_27 Систематизовано основні показники спроможності підприємств щодо сприяння формуванню економіки знань на рівні країни або регіону, які згруповано за критеріями - вплив інноваційних процесів; ступінь використання інформаційно-комунікаційної технології (ІКТ); рівень освіти дітей, молоді, дорослого населення; стан науки та високотехнологічних галузей. Визначено, що для оцінки спроможності підприємств з позицій сприяння розвитку економіки знань в Україні та її регіонах не існує достатньої інформаційної бази для якісного здійснення цієї процедури. Здійснено пошук додаткових джерел інформації щодо визначення стану готовності країни до знаннєвого розвитку. Проведено аналіз діяльності п'ятнадцяти вишів України, відбір яких було здійснено за результатами рейтингу ТОП-200 у 2017 рр., на основі інформації, викладеної на їх офіційних сайтах і сторінок в соціальній мережі Facebook.
|
15. |
Подлужна Н. О. Регіональні перспективи формування економіки знань в Україні [Електронний ресурс] / Н. О. Подлужна // Вісник Східноєвропейського університету економіки і менеджменту. Серія : Економіка і менеджмент. - 2018. - № 1. - С. 44-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vsuem_2018_1_8
|
16. |
Подлужна Н. О. Трансформація організації оплати праці персоналу органів місцевого самоврядування України на основі адаптації досвіду розвинених країн світу [Електронний ресурс] / Н. О. Подлужна, Л. С. Єна // Економіка і організація управління. - 2018. - Вип. 4. - С. 75-85. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eiou_2018_4_10
|
17. |
Подлужна Н. О. Моніторинг процесів інформатизації суб’єктів господарювання як основи формування економіки знань на регіональному рівні [Електронний ресурс] / Н. О. Подлужна // Актуальні проблеми розвитку економіки регіону. - 2018. - Вип. 14(1). - С. 122-130. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/aprer_2018_14(1)__20
|
18. |
Подлужна Н. О. Оцінка економічного потенціалу регіонів України в умовах становлення економіки знань [Електронний ресурс] / Н. О. Подлужна, О. В. Якушев // Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія : Економічні науки. - 2020. - Вип. 56. - С. 162-169. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpchdtu_2020_56_17
|
19. |
Подлужна Н. О. Регулювання регіонального ринку праці на основі використання методів навчання населення протягом усього життя [Електронний ресурс] / Н. О. Подлужна // Економічний вісник Донбасу. - 2020. - № 1. - С. 101-109. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecvd_2020_1_17 Визначено методи нагромадження знань людиною протягом її життя та інструментів кадрового менеджменту суб'єктами господарювання, які підвищують ефективність функціонування регіонального ринку праці. Досліджено й узагальнено підходи, що використовуються у науковому середовищі до розмежування стадій життєвого циклу людини, що дозволило обрати п'ять загальноприйнятих етапів, кожен з яких є чітко регламентованим за віковими критеріями, серед яких є дитинство, юність, зрілість, мудрість, зріла досвідченість. Визначено, що виробництво нових знань є результатом творчої інноваційної діяльності людини, яке у середньому здійснюється у період 11 - 60 років. Систематизовано інструменти знаннєвого розвитку людини протягом її життя та розкрито їх змістовне наповнення, використання яких дозволить підвищити якість людського капіталу на регіональному ринку праці. Визначено роль внутрішніх інструментів кадрового менеджменту для активізації знаннєвого розвитку економічно активного населення регіону, до яких віднесено коучинг, наставництво, менторство, проведення нарад, ротація персоналу, прелімінаринг. Обгрунтовано, що використання будь-якого інструменту знаннєвого розвитку протягом життя людини супроводжується різними процесами, у яких беруть участь знання, що формує конкурентні переваги людини на ринку праці та поступово сприяє нагромадженню обсягу її людського капіталу.Визначено методи нагромадження знань людиною протягом її життя та інструментів кадрового менеджменту суб'єктами господарювання, які підвищують ефективність функціонування регіонального ринку праці. Досліджено й узагальнено підходи, що використовуються у науковому середовищі до розмежування стадій життєвого циклу людини, що дозволило обрати п'ять загальноприйнятих етапів, кожен з яких є чітко регламентованим за віковими критеріями, серед яких є дитинство, юність, зрілість, мудрість, зріла досвідченість. Визначено, що виробництво нових знань є результатом творчої інноваційної діяльності людини, яке у середньому здійснюється у період 11 - 60 років. Систематизовано інструменти знаннєвого розвитку людини протягом її життя та розкрито їх змістовне наповнення, використання яких дозволить підвищити якість людського капіталу на регіональному ринку праці. Визначено роль внутрішніх інструментів кадрового менеджменту для активізації знаннєвого розвитку економічно активного населення регіону, до яких віднесено коучинг, наставництво, менторство, проведення нарад, ротація персоналу, прелімінаринг. Обгрунтовано, що використання будь-якого інструменту знаннєвого розвитку протягом життя людини супроводжується різними процесами, у яких беруть участь знання, що формує конкурентні переваги людини на ринку праці та поступово сприяє нагромадженню обсягу її людського капіталу.
|
20. |
Подлужна Н. О. Когнітивне моделювання процесів управління знаннєвим розвитком регіонів [Електронний ресурс] / Н. О. Подлужна // Управління економікою: теорія та практика. - 2019. - 2019. - С. 64-80. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ue_2019_2019_7
|
| |