Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Подоляка А. Є.$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2
|
1. |
Подоляка А. Є. Мотивація студентів з низьким рівнем здоров’я до самостійних занять фізичним вихованням [Електронний ресурс] / А. Є. Подоляка, О. Є. Безніс // Слобожанський науково-спортивний вісник. - 2013. - № 2. - С. 196-199. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/snsv_2013_2_42 Розглянуто організаційно-методичні умови побудови процесу фізичного виховання у ВУЗі для формування мотивації студентів до самостійних занять фізичними вправами. Проведено анкетне опитування 180 студентів. Вивчено мотиваційні пріоритети студентів різних ВУЗів у сфері фізичної культури, визначено їх відношення до системи фізичного виховання, що діє у ВУЗі, й оцінено її ефективність. Доведено, що формування ціннісного відношення до фізичного виховання можливе на основі використання диференційованого підходу на навчальних заняттях, здійснюваного на основі вивчення мотивації та комплексної діагностики індивідуальних якостей студентів.
| 2. |
Подоляка А. Є. Застосування мультимедійних програм для релаксації у фізичному вихованні студентів спеціальної медичної групи [Електронний ресурс] / А. Є. Подоляка, О. М. Даниленко, А. Б. Дідюков // Слобожанський науково-спортивний вісник. - 2014. - № 1. - С. 99–103. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/snsv_2014_1_20 Мета дослідження - оцінка ефективності застосування відновлювальних засобів із використанням мультимедійних релаксаційних програм у фізичному вихованні студентів спеціальної медичної групи. У дослідженні взяли участь 48 студентів спеціальної медичної групи I і II курсів аграрного університету. Зроблено огляд засобів відновлення працездатності. Проведено порівняльний аналіз комп'ютерних програм для релаксації. У результаті дослідження обрано програму "Політ крізь Всесвіт", яка має великий вибір відео програм, що задовольняє різні вимоги. Переважна більшість респондентів (72,08 %) указують на користь релаксаційної комп'ютерної програми та бажання використовувати її самостійно для власного відновлення. Досліджено життєво важливі показники на початку та наприкінці заняття. Висновки: результати досліджень свідчать про необхідність упровадження в практику проведення занять з фізичного виховання студентів спеціального медичного відділення засобів відновлення з використанням релаксаційних комп'ютерних програм.
|
|
|