Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Пожуєва І$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2
|
1. |
Пожуєва І.С. Соціодинамічна економіко-математична модель дослідження комплексних міграційних феноменів [Електронний ресурс] / І.С. Пожуєва, О.В. Коротунова, Т.І. Левицька // Вісник Запорізького національного університету. Економічні науки. - 2014. - № 2. - С. 107-115. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vznu_eco_2014_2_13
| 2. |
Левицька Т. І. Розрахунок напружено-деформованого стану носової стійки шасі літака з радіусним переходом за товщиною при побудові локальної моделі [Електронний ресурс] / Т. І. Левицька, І. С. Пожуєва, О. В. Митряшкін, О. Д. Манжос // Нові матеріали і технології в металургії та машинобудуванні. - 2023. - № 3. - С. 65-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nmt_2023_3_12 Мета роботи - дослідження напружено-деформованого стану та втомної довговічності локальної зони конструкції відсіку, а саме - радіусного переходу між товщинами стінки від регулярної зони до місця потовщення в зоні з'єднання з елементом підкріплення. Основна задача цієї роботи - оцінити рівень напружень в зоні радіусного переходу за допомогою чисельного розв'язку задачі, для подальшої оцінки ресурсу конструкції. Методи дослідження. Побудова локальної моделі та чисельні розрахунки напружено-деформованого стану розглянутої конструкції при використанні програмних комплексів PATRAN/NASTRAN. Використання інструменту Mesh Seed, для розмітки положення вузлів на краях поверхонь. Крім плоских елементів в моделі були використані Bar-елементи для імітації заклепок. Для чисельного розв'язку представленої задачі використаний нелінійний вирішувач 106 - Nonlinear Static. Отримані результати. Проведено чисельний розрахунок напружено-деформованого стану носової стійки шасі літака з радіусним переходом за товщиною при локальної моделізації. Отримано візуалізація лінійного переміщення і полів нормальних напружень,а також графіки нормальних напружень на нижній та верхній поверхні стінки, та залежності величин нормальних напружень в зоні радіусного переходу. Побудовано графік прогину пластини між елементом підкріплення і отримано максимальний прогин по середині прольоту. Наукова новизна. Застосування методики розрахунку напружено-деформованого стану складних конструкцій елементів авіаційної техніки з використанням комп'ютерних програмних комплексів в умовах сучасного розвитку авіаційної науки та техніки. Практична цінність. Отримані розрахунки дали можливість провести оцінку ресурсу локальної зони конструкції - радіусного переходу між різними товщинами стінки. Результати аналізу та методику чисельного обчислення напружено-деформованого стану розглянутої моделі можна використовувати для подальшої оцінки ресурсу та статичної міцності конструкції відсіку шасі літака.
|
|
|