Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (2)Реферативна база даних (2)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Польгун К$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8
1.

Польгун К. В. 
Інтеграція та інклюзія: різні підходи до розв’язання однієї проблеми [Електронний ресурс] / К. В. Польгун // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2014. - № 10. - С. 258-263. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2014_10_34
Попередній перегляд:   Завантажити - 270.798 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Польгун К. В. 
Психолого-педагогічні засади організації інклюзивного навчання студентів з обмеженими фізичними можливостями [Електронний ресурс] / К. В. Польгун // Актуальні проблеми навчання та виховання людей з особливими потребами. - 2015. - № 12. - С. 156-168. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apnvlop_2015_12_14
Попередній перегляд:   Завантажити - 190.531 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Польгун К. В. 
Особливості навчально-методичних комплексів з математичних дисциплін для студентів з обмеженими фізичними можливостями [Електронний ресурс] / К. В. Польгун // Інженерні та освітні технології. - 2015. - № 3. - С. 138-140. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/itot_2015_3_43
Попередній перегляд:   Завантажити - 172.402 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Польгун К. В. 
Проблеми якісної освіти студентів з обмеженими можливостями: нормативно-правовий аспект [Електронний ресурс] / К. В. Польгун // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2014. - Вип. 41. - С. 269-275. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2014_41_53
Попередній перегляд:   Завантажити - 576.515 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Польгун К. В. 
Оцінювання результатів підвищення кваліфікації вчителів засобами Moodle [Електронний ресурс] / К. В. Польгун // International journal of education and science. - 2019. - Vol. 2, No. 2. - С. 32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/intjeds_2019_2_2_22
Попередній перегляд:   Завантажити - 837.036 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Польгун К. В. 
Методи інклюзивного навчання математичних дисциплін студентів з обмеженими фізичними можливостями [Електронний ресурс] / К. В. Польгун // Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Педагогічні науки. - 2015. - № 1. - С. 250-254. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmdup_2015_1_50
Попередній перегляд:   Завантажити - 237.534 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Польгун К. В. 
Організаційні засади створення електронного освітнього середовища закладу вищої освіти на базі платформи Moodle [Електронний ресурс] / К. В. Польгун // Фізико-математична освіта. - 2020. - Вип. 3(1). - С. 68-73. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2020_3(1)__13
В умовах сьогодення спектр діяльності закладу вищої освіти (ЗВО) розширюється та передбачає створення та розвиток електронного освітнього середовища (ЕОС). Забезпечення електронного супроводу навчання студентів є важливою функцією ЕОС, один зі шляхів реалізації якої полягає у використанні LMS MOODLE. З'являється необхідність з'ясування особливостей ЕОС ЗВО, визначення організаційних засад його формування на базі платформи MOODLE. Виявлено, що наявні способи масового створення облікових записів студентів у MOODLE, розподілу їх за гуртами потребують оптимізації. Здійснено аналіз, порівняння, узагальнення та систематизацію відомостей, отриманих під час вивчення наукової літератури, технічної документації MOODLE, а також практичну перевірку запропонованого способу формування бази облікових записів здобувачів вищої освіти в Системі управління електронними навчальними курсами Криворізького державного педагогічного університету. Запропоновано означення поняття "електронне освітнє середовище" закладу освіти. Окреслено основні завдання та принципи організації ЕОС. З'ясовано, що функціонування ЕОС передбачає здійснення управлінсько-організаційного, науково-методичного, навчально-методичного, системотехнічного та кадрового забезпечення. Визначено й охарактеризовано складники підготовчого етапу до організації роботи здобувачів вищої освіти в системі MOODLE. Вдосконалено спосіб гуртової реєстрації користувачів. Встановлено, що дотримання вимог до електронного навчання та принципів організації ЕОС сприяє підвищенню результативності навчальної діяльності здобувачів вищої освіти. Водночас велике значення у функціонуванні ЕОС має систематичне забезпечення якісної методичної та технічної підтримки. Застосування автоматизованих процедур надає змогу спростити підготовчу роботу та зменшити витрати часу на її виконання.
Попередній перегляд:   Завантажити - 914.441 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
8.

Польгун К. 
Використання технології блогінгу під час педагогічної практики майбутніх учителів математики [Електронний ресурс] / К. Польгун // Проблеми підготовки сучасного вчителя. - 2023. - Вип. 1. - С. 22-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppsv_2023_1_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 550.677 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського