Пошуковий запит: (<.>A=Польгун К$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8
|
1. |
Польгун К. В. Інтеграція та інклюзія: різні підходи до розв’язання однієї проблеми [Електронний ресурс] / К. В. Польгун // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2014. - № 10. - С. 258-263. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2014_10_34
|
2. |
Польгун К. В. Психолого-педагогічні засади організації інклюзивного навчання студентів з обмеженими фізичними можливостями [Електронний ресурс] / К. В. Польгун // Актуальні проблеми навчання та виховання людей з особливими потребами. - 2015. - № 12. - С. 156-168. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apnvlop_2015_12_14
|
3. |
Польгун К. В. Особливості навчально-методичних комплексів з математичних дисциплін для студентів з обмеженими фізичними можливостями [Електронний ресурс] / К. В. Польгун // Інженерні та освітні технології. - 2015. - № 3. - С. 138-140. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/itot_2015_3_43
|
4. |
Польгун К. В. Проблеми якісної освіти студентів з обмеженими можливостями: нормативно-правовий аспект [Електронний ресурс] / К. В. Польгун // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2014. - Вип. 41. - С. 269-275. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2014_41_53
|
5. |
Польгун К. В. Оцінювання результатів підвищення кваліфікації вчителів засобами Moodle [Електронний ресурс] / К. В. Польгун // International journal of education and science. - 2019. - Vol. 2, No. 2. - С. 32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/intjeds_2019_2_2_22
|
6. |
Польгун К. В. Методи інклюзивного навчання математичних дисциплін студентів з обмеженими фізичними можливостями [Електронний ресурс] / К. В. Польгун // Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Педагогічні науки. - 2015. - № 1. - С. 250-254. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmdup_2015_1_50
|
7. |
Польгун К. В. Організаційні засади створення електронного освітнього середовища закладу вищої освіти на базі платформи Moodle [Електронний ресурс] / К. В. Польгун // Фізико-математична освіта. - 2020. - Вип. 3(1). - С. 68-73. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2020_3(1)__13 В умовах сьогодення спектр діяльності закладу вищої освіти (ЗВО) розширюється та передбачає створення та розвиток електронного освітнього середовища (ЕОС). Забезпечення електронного супроводу навчання студентів є важливою функцією ЕОС, один зі шляхів реалізації якої полягає у використанні LMS MOODLE. З'являється необхідність з'ясування особливостей ЕОС ЗВО, визначення організаційних засад його формування на базі платформи MOODLE. Виявлено, що наявні способи масового створення облікових записів студентів у MOODLE, розподілу їх за гуртами потребують оптимізації. Здійснено аналіз, порівняння, узагальнення та систематизацію відомостей, отриманих під час вивчення наукової літератури, технічної документації MOODLE, а також практичну перевірку запропонованого способу формування бази облікових записів здобувачів вищої освіти в Системі управління електронними навчальними курсами Криворізького державного педагогічного університету. Запропоновано означення поняття "електронне освітнє середовище" закладу освіти. Окреслено основні завдання та принципи організації ЕОС. З'ясовано, що функціонування ЕОС передбачає здійснення управлінсько-організаційного, науково-методичного, навчально-методичного, системотехнічного та кадрового забезпечення. Визначено й охарактеризовано складники підготовчого етапу до організації роботи здобувачів вищої освіти в системі MOODLE. Вдосконалено спосіб гуртової реєстрації користувачів. Встановлено, що дотримання вимог до електронного навчання та принципів організації ЕОС сприяє підвищенню результативності навчальної діяльності здобувачів вищої освіти. Водночас велике значення у функціонуванні ЕОС має систематичне забезпечення якісної методичної та технічної підтримки. Застосування автоматизованих процедур надає змогу спростити підготовчу роботу та зменшити витрати часу на її виконання.
|
8. |
Польгун К. Використання технології блогінгу під час педагогічної практики майбутніх учителів математики [Електронний ресурс] / К. Польгун // Проблеми підготовки сучасного вчителя. - 2023. - Вип. 1. - С. 22-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppsv_2023_1_5
|