Пошуковий запит: (<.>A=Поліхун Н$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 23
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Поліхун Н. І. Технологічні тенденції використання освітніх мережевих ресурсів у дослідницькій діяльності молоді [Електронний ресурс] / Н. І. Поліхун // Освіта та розвиток обдарованої особистості. - 2013. - № 2. - С. 59-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Otros_2013_2_17
|
2. |
Поліхун Н. Критерії визначення готовності учня до самостійного дослідницького пошуку [Електронний ресурс] / Н. Поліхун, К. Постова // Навчання і виховання обдарованої дитини: теорія та практика. - 2014. - Вип. 2. - С. 79-89. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nivoo_2014_2_13
|
3. |
Поліхун Н. І. Мережеві ресурси підтримки дослідницької діяльності обдарованих учнів [Електронний ресурс] / Н. І. Поліхун // Наукові записки [Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка]. Серія : Педагогіка. - 2013. - № 3. - С. 113-124. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2013_3_24
|
4. |
Дем’яненко В. Дослідницька діяльність учнівської молоді – запорука успішного розвитку українського суспільства [Електронний ресурс] / В. Дем’яненко, Н. Поліхун // Педагогічні інновації: ідеї, реалії, перспективи. - 2016. - Вип. 2. - С. 57-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ped_in_2016_2_11
|
5. |
Поліхун Н. Методичний інструментарій педагогічної підтримки обдарованих дітей, схильних до дослідницької діяльності [Електронний ресурс] / Н. Поліхун // Навчання і виховання обдарованої дитини: теорія та практика. - 2016. - Вип. 2. - С. 8-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nivoo_2016_2_3
|
6. |
Поліхун Н. І. Педагогічна технологія STEM як засіб реформування освітньої системи України [Електронний ресурс] / Н. І. Поліхун, І. А. Сліпухіна, І. С. Чернецький // Освіта та розвиток обдарованої особистості. - 2017. - № 3. - С. 5-9. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Otros_2017_3_3
|
7. |
Поліхун Н. І. Навчальна програма з курсу за вибором "Основи дослідницького пошуку" [Електронний ресурс] / Н. І. Поліхун // Освіта та розвиток обдарованої особистості. - 2017. - № 9. - С. 41-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Otros_2017_9_9
|
8. |
Поліхун Н. STEM орієнтоване навчання як педагогічна проблема [Електронний ресурс] / Н. Поліхун, І. Сліпухіна, І. Чернецький // Педагогічні інновації: ідеї, реалії, перспективи. - 2017. - Вип. 2. - С. 30-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ped_in_2017_2_7
|
9. |
Чернецький І. Мультидисциплінарний підхід у формуванні stem орієнтованих навчальних завдань [Електронний ресурс] / І. Чернецький, І. Сліпухіна, Н. Поліхун // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка] . Серія : Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти. - 2016. - Вип. 12(1). - С. 158-168. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nz_pmfm_2016_12(1)__30
|
10. |
Поліхун Н. Змістові компоненти інструментарію психолого-педагогічної підтримки дослідної діяльності інтелектуально обдарованих учнів [Електронний ресурс] / Н. Поліхун, К. Постова // Навчання і виховання обдарованої дитини: теорія та практика. - 2017. - Вип. 2. - С. 48-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nivoo_2017_2_8
|
11. |
Поліхун Н. І. Основи дослідного пошуку (авторська навчальна програма з курсу за вибором) [Електронний ресурс] / Н. І. Поліхун // Освіта та розвиток обдарованої особистості. - 2017. - № 12. - С. 59-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Otros_2017_12_13
|
12. |
Поліхун Н. І. Наукова освіта як інновація в системі освіти України [Електронний ресурс] / Н. І. Поліхун, І. А. Сліпухіна, І. С. Чернецький // Наукові записки [Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2018. - Вип. 168. - С. 186-189. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2018_168_47
|
13. |
Поліхун Н. І. Методичні підходи до педагогічної діагностики схильності до дослідницької діяльності інтелектуально обдарованих старшокласників [Електронний ресурс] / Н. І. Поліхун // Освіта та розвиток обдарованої особистості. - 2018. - № 3. - С. 79-84. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Otros_2018_3_15
|
14. |
Білик Ж. І. Реалізація STEM-підходу до навчання у процесі комплексних досліджень природних об’єктів рідного краю [Електронний ресурс] / Ж. І. Білик, І. С. Чернецький, Н. І. Поліхун // Освіта та розвиток обдарованої особистості. - 2018. - № 4. - С. 73-79. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Otros_2018_4_14 Обгрунтувано важливість комплексних досліджень природних об'єктів для реалізації STEM-підходу до навчання, означено умови їх організації. Оприлюднено досвід організації дослідження такого об'єкта на прикладі Кочубеївських штолень (с. Ганнівка, Кіровоградська обл.) за участі учнів двох шкіл Дніпропетровської та Кіровоградської областей. Подано розробки методичних підходів і дидактичних матеріалів, що є необхідними для проведення польового дослідження виявлення видів рослин, які можуть бути індикаторами забруднення території важкими металами. Встановлено, що сольова витяжка з подорожника степового, який росте на забруднених територіях, має більшу кількість білків, тому цю рослину можна вважати вдалим об'єктом, що демонструє учням вплив металів на організм рослини.
|
15. |
Сліпухіна І. А. Інтердисциплінарний аспект застосування STEM підходу у навчанні фізики [Електронний ресурс] / І. А. Сліпухіна, Н. І. Поліхун, І. С. Чернецький, С. М. Мєняйлов // Наукові записки [Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2019. - Вип. 177(2). - С. 91-96. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2019_177(2)__22
|
16. |
Чернецький І. Місце STEM-технології навчання в освітній парадигмі ХХІ століття [Електронний ресурс] / І. Чернецький, Н. Поліхун, І. Сліпухіна // Наукові записки Малої академії наук України. Серія : Педагогічні науки. - 2017. - Вип. 9. - С. 50-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/snjasu_2017_9_8
|
17. |
Поліхун Н. І. Організаційні та методичні підходи щодо використання мережевих ресурсів у підготовці молоді до дослідницької діяльності [Електронний ресурс] / Н. І. Поліхун, Ю. М. Черняк // Наукові записки Малої академії наук України. Серія : Педагогічні науки. - 2013. - Вип. 3. - С. 417-427. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/snjasu_2013_3_58
|
18. |
Стрижак О. Ключові поняття STEM-освіти [Електронний ресурс] / О. Стрижак, І. Чернецький, Н. Поліхун, І. Сліпухіна // Наукові записки Малої академії наук України. Серія : Педагогічні науки. - 2017. - Вип. 10. - С. 88-103. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/snjasu_2017_10_13
|
19. |
Поліхун Н. І. Деякі психолого-педагогічні передумови наукової творчості [Електронний ресурс] / Н. І. Поліхун // Наукові записки Малої академії наук України. Серія : Педагогічні науки. - 2012. - Вип. 1. - С. 143-149. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/snjasu_2012_1_22
|
20. |
Поліхун Н. І. Виклики дистанційного навчання [Електронний ресурс] / Н. І. Поліхун, К. Г. Постова, І. А. Сліпухіна // Освіта та розвиток обдарованої особистості. - 2020. - № 3. - С. 63-69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Otros_2020_3_12 Надано результати опитування "Виклики дистанційного навчання", проведеного Інститутом обдарованої дитини НАПН України в період з 25.05.2020 до 10.08.2020 рр. Опитування стосувалося визначення думки громадськості щодо проблем ефективності впровадження дистанційного навчання в українських освітніх закладах в умовах пандемії COVID-19, що викликала значні збої в суспільно-економічних процесах, зокрема і в освітніх системах країн світу.
|
| |