Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Пономарева Н$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6
|
1. |
Степанчук Г. В. К выбору облучательных установок для выращивания растений в условиях защищенного грунта [Електронний ресурс] / Г. В. Степанчук, Н. Е. Пономарева, Э. Э. Петренко // Науковий вісник Таврійського державного агротехнологічного університету. - 2012. - Вип. 2, Т. 4. - С. 165-169. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvtdau_2012_2_4_27
| 2. |
Пономарева Н. Використання блогів у навчанні інформатики майбутніх учителів математики [Електронний ресурс] / Н. Пономарева // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. - 2014. - Вип. 32. - С. 153-155. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuped_2014_32_57
| 3. |
Федоров А. В. Технология обезвоживания зернистых глинистых углесодержащих продуктов при обогащении углей марки "Г" [Електронний ресурс] / А. В. Федоров, С. А. Гончаров, А. О. Шкоп, Н. Г. Пономарева // Збагачення корисних копалин. - 2018. - Вип. 70. - С. 63-69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Zkk_2018_70_11
| 4. |
Пономарева Н. С. Система інформатичних компетентностей учителя математики [Електронний ресурс] / Н. С. Пономарева // Освітній дискурс. - 2020. - Вип. 25. - С. 57-72. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eddcsp_2020_25_7
| 5. |
Пономарева Н. С. Структура та зміст інформаційно-комунікаційних компетентностей учителя математики у зарубіжних дослідженнях [Електронний ресурс] / Н. С. Пономарева // Фізико-математична освіта. - 2020. - Вип. 2. - С. 123-133. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2020_2_19 Суттєві зміни у підготовці майбутніх фахівців, зумовлені впровадженням перспективних технологій Індустрії 4.0, поки що не знайшли відповідного відображення в роботах, присвячених формуванню та розвитку інформаційно-комунікаційних компетентностей (ІКК) майбутніх учителів математики. З огляду на це мета роботи - висвітлення зарубіжного досвіду визначення компонентів ІКК майбутніх учителів, зокрема - учителів математики. Проведено аналіз джерел, самоаналіз власного досвіду, систематизацію та узагальнення. Визначено співвідношення математичних і цифрових компетентностей, виокремлених європейськими та міжнародними установами. Охарактеризовано нову версію рекомендацій ЮНЕСКО із структурування ІКТ-компетентностей учителів. Визначено нові здатності вчителя з використання ІКТ, пов'язані з розвитком технологій. Встановлено доцільність і необхідність посилення інформатичної підготовки майбутніх учителів математики. Розвиток Індустрії 4.0 зумовлює необхідність уточнення ІКК майбутніх учителів математики шляхом відображення у них нового змісту та нових здатностей, зокрема, з застосування нових ІКТ (мобільних, повсюдних, хмаро-туманних і квантових обчислень) і здатностей до віддаленого управління соціальними та кіберфізичними системами, а також застосування до них математичних методів і моделей штучного інтелекту. Також пропонується уточнити систему інформатичних компетентностей учителя математики, розроблену Ю. С. Рамським, у частині структури, змісту та показників їх сформованості: формування інформатичних компетентностей учителя математики має розпочинатись із базових інформатичних компетентностей, подальший розвиток яких відбуватиметься насамперед у компетентностях у системному адмініструванні, веб-технологіях, програмуванні та системному аналізі.
| 6. |
Колгатіна Л. С. Специфіка самостійної роботи студентів з дисциплін природничо-математичного циклу в умовах змішаного навчання [Електронний ресурс] / Л. С. Колгатіна, Н. С. Пономарева // CTE Workshop Proceedings. - 2017. - Vol. 4. - С. 140-151. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/CTEwp_2017_4_24
|
|
|