Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (11)Реферативна база даних (2)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Пономарева Н$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6
1.

Степанчук Г. В. 
К выбору облучательных установок для выращивания растений в условиях защищенного грунта [Електронний ресурс] / Г. В. Степанчук, Н. Е. Пономарева, Э. Э. Петренко // Науковий вісник Таврійського державного агротехнологічного університету. - 2012. - Вип. 2, Т. 4. - С. 165-169. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvtdau_2012_2_4_27
Попередній перегляд:   Завантажити - 208.46 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Пономарева Н. 
Використання блогів у навчанні інформатики майбутніх учителів математики [Електронний ресурс] / Н. Пономарева // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. - 2014. - Вип. 32. - С. 153-155. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuped_2014_32_57
Попередній перегляд:   Завантажити - 163.245 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Федоров А. В. 
Технология обезвоживания зернистых глинистых углесодержащих продуктов при обогащении углей марки "Г" [Електронний ресурс] / А. В. Федоров, С. А. Гончаров, А. О. Шкоп, Н. Г. Пономарева // Збагачення корисних копалин. - 2018. - Вип. 70. - С. 63-69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Zkk_2018_70_11
Попередній перегляд:   Завантажити - 656.256 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Пономарева Н. С. 
Система інформатичних компетентностей учителя математики [Електронний ресурс] / Н. С. Пономарева // Освітній дискурс. - 2020. - Вип. 25. - С. 57-72. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eddcsp_2020_25_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 531.841 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Пономарева Н. С. 
Структура та зміст інформаційно-комунікаційних компетентностей учителя математики у зарубіжних дослідженнях [Електронний ресурс] / Н. С. Пономарева // Фізико-математична освіта. - 2020. - Вип. 2. - С. 123-133. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2020_2_19
Суттєві зміни у підготовці майбутніх фахівців, зумовлені впровадженням перспективних технологій Індустрії 4.0, поки що не знайшли відповідного відображення в роботах, присвячених формуванню та розвитку інформаційно-комунікаційних компетентностей (ІКК) майбутніх учителів математики. З огляду на це мета роботи - висвітлення зарубіжного досвіду визначення компонентів ІКК майбутніх учителів, зокрема - учителів математики. Проведено аналіз джерел, самоаналіз власного досвіду, систематизацію та узагальнення. Визначено співвідношення математичних і цифрових компетентностей, виокремлених європейськими та міжнародними установами. Охарактеризовано нову версію рекомендацій ЮНЕСКО із структурування ІКТ-компетентностей учителів. Визначено нові здатності вчителя з використання ІКТ, пов'язані з розвитком технологій. Встановлено доцільність і необхідність посилення інформатичної підготовки майбутніх учителів математики. Розвиток Індустрії 4.0 зумовлює необхідність уточнення ІКК майбутніх учителів математики шляхом відображення у них нового змісту та нових здатностей, зокрема, з застосування нових ІКТ (мобільних, повсюдних, хмаро-туманних і квантових обчислень) і здатностей до віддаленого управління соціальними та кіберфізичними системами, а також застосування до них математичних методів і моделей штучного інтелекту. Також пропонується уточнити систему інформатичних компетентностей учителя математики, розроблену Ю. С. Рамським, у частині структури, змісту та показників їх сформованості: формування інформатичних компетентностей учителя математики має розпочинатись із базових інформатичних компетентностей, подальший розвиток яких відбуватиметься насамперед у компетентностях у системному адмініструванні, веб-технологіях, програмуванні та системному аналізі.
Попередній перегляд:   Завантажити - 922.407 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
6.

Колгатіна Л. С. 
Специфіка самостійної роботи студентів з дисциплін природничо-математичного циклу в умовах змішаного навчання [Електронний ресурс] / Л. С. Колгатіна, Н. С. Пономарева // CTE Workshop Proceedings. - 2017. - Vol. 4. - С. 140-151. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/CTEwp_2017_4_24
Попередній перегляд:   Завантажити - 157.569 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського