Пошуковий запит: (<.>A=Поплавська$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 194
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Поплавська С. Х. Реферативний журнал "Агропромисловий комплекс України” – Національний галузевий ресурс [Електронний ресурс] / С. Х. Поплавська, О. В. Каргіна // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія. - 2010. - № 3. - С. 43-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bdi_2010_3_7
|
2. |
Поплавська Ж. Ефект взаємодії : синергізм в економіці [Електронний ресурс] / Ж. Поплавська // Вісник Національної академії наук України. - 2001. - № 5. - С. 39-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vnanu_2001_5_8
|
3. |
Поплавська Ж. Економіко-філософські аспекти людського капіталу [Електронний ресурс] / Ж. Поплавська, В. Поплавський // Вісник Національної академії наук України. - 2002. - № 12. - С. 14-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vnanu_2002_12_3 Розвинуто постулат про те, що людський капітал, який реалізується передусім через інтелектуальну працю, є результатом інвестицій у знання, професійну підготовку, підвищення кваліфікації працівників. Окреслено коло завдань, які мають бути вирішені у державі для якнайповнішого використання інтелекту нації.
|
4. |
Поплавська Ж. Економічні аспекти екологізації [Електронний ресурс] / Ж. Поплавська, В. Поплавський // Вісник Національної академії наук України. - 2005. - № 10. - С. 26-34. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vnanu_2005_10_5 Розглянуто питання економізації природоохоронної діяльності та екологізації економіки як головні напрями сучасної еколого-економічної політики держави, акцентується на екологічній складовій розвитку агропромислового комплексу України.
|
5. |
Поплавська Ж. Інтелектуальний капітал економіки знань [Електронний ресурс] / Ж. Поплавська, В. Поплавський // Вісник Національної академії наук України. - 2007. - № 2. - С. 52-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vnanu_2007_2_5 Радикальні зміни у сучасному суспільстві та моделях майбутнього підприємництва зумовили створення вартості у знаннємісткій економіці. Віднині знання стали основним джерелом багатства нації, вони не тільки генерують, а й формують нову вартість, виступаючи рушієм економічного зростання.
|
6. |
Поплавська Ж. Як дорости Україні до сталого розвитку? [Електронний ресурс] / Ж. Поплавська, В. Поплавський // Вісник Національної академії наук України. - 2007. - № 9. - С. 8-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vnanu_2007_9_2 Обгрунтовано необхідність орієнтування на сталий розвиток, способи, методи і засоби його досягнення. Наголошено, що основою цього стану економіки є постіндустріальне суспільство з переходом в інформаційне та його вищу форму - суспільство знань. Акцентовано на тому, що фундаментом економіки буде інтелектуальний капітал, який є складовою людського.
|
7. |
Поплавська Ж. Економічний прорив: прогрес заради добробуту [Електронний ресурс] / Ж. Поплавська, В. Поплавський // Вісник Національної академії наук України. - 2008. - № 5. - С. 18-23. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vnanu_2008_5_4
|
8. |
Поплавська Н. В. Досвід і практика управління витратами портового господарства [Електронний ресурс] / Н. В. Поплавська // Водний транспорт. - 2013. - Вип. 2. - С. 107-112. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vodt_2013_2_22
|
9. |
Поплавська А.П. Дослідження конфліктної поведінки керівників підприємства [Електронний ресурс] / А.П. Поплавська // Проблеми сучасної психології. - 2012. - № 1. - С. 41-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pspz_2012_1_8
|
10. |
Поплавська О. А. Дистанційна технологія підготовки фахівців як новітня форма організації процесу навчання [Електронний ресурс] / О. А. Поплавська // Збірник наукових праць Хмельницького інституту соціальних технологій Університету "Україна". - 2013. - № 1. - С. 189-193. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpkhist_2013_1_45
|
11. |
Поплавська Н. "...Я намагаюся побачити явища в історичній перспективі": слово про Олександра Васильовича Александрова [Електронний ресурс] / Н. Поплавська // Діалог. - 2013. - Вип. 16. - С. 34-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/dialog_2013_16_6
|
12. |
Поплавська-Мельниченко Ю. В. Теорія музичного навчання Едвіна Гордона [Електронний ресурс] / Ю. В. Поплавська-Мельниченко // Педагогічний дискурс. - 2013. - Вип. 14. - С. 367-371. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2013_14_78 Розглянуто особливості теорії навчання музики відомого американського вченого-дослідника та педагога Едвіна Гордона, розкрито зміст і суть введеного ним нового терміна та поняття "аудіація" ("audiation"). Визначено типи аудіації й етапи підготовки до аудіації. Подано порівняння процесів засвоєння мовної та музичною інформації, виділено їх спільні засади. Виявлено зв'язок цієї теорії з іншими методиками раннього музичного розвитку дітей. Зроблено висновок, що ця теорія є унікальною у спробі залучити психологічні принципи до викладання та вивчення музики, вона може бути надзвичайно корисною у музичній педагогіці.Рассмотрены особенности теории обучения музыке известного американского ученого-исследователя и педагога Эдвина Гордона. Раскрыты содержание и суть введённого ученым нового термина и понятия "аудиация" ("audiation"). Определены типы аудиации и этапы подготовки к аудиации. Представлено сравнение процессов усвоения речевой и музыкальной информации. Выделены их общие принципы, обнаружена связь данной теории с другими методиками раннего музыкального развития детей. Сделан вывод, что данная теория является уникальной в попытке привлечь психологические принципы к преподаванию и изучению музыки, она может быть чрезвычайно полезной в музыкальной педагогике. The article reveals the specifics of a theory of music learning, depicted by the well-known American researcher and teacher Edwin E. Gordon. It also shows the significance and the implication of the term "audiation". Іnvented by the researcher, as well as it determines "audiation" types, as well as the stages of preparation for audiation, here the comparison between the processes of attaining music information and language information is presented and their common grounds are emphasized.
|
13. |
Паєнтко Т. В. Безпека фондового ринку в контексті зміцнення фінансової безпеки держави [Електронний ресурс] / Т. В. Паєнтко, М.В. Поплавська // Збірник наукових праць Національного університету державної податкової служби України. - 2011. - № 2. - С. 215-221. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpnudps_2011_2_22
|
14. |
Поплавська О. А. Дистанційне навчання як прогресивна форма підготовки майбутніх економістів [Електронний ресурс] / О. А. Поплавська // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти. - 2013. - Вип. 7. - С. 134-137. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ozfm_2013_7_44 Зазначено, що завданням ВНЗ є підготовка висококваліфікованого, інтелектуально та духовно розвинутого, конкурентоспроможного фахівця здатного до саморозвитку та самовдосконалення. Розглянуто й проаналізовано теоретичні аспекти дистанційного навчання. Охарактеризовано засоби дистанційного навчання, які вдосконалюють професійну підготовку майбутніх економістів. Указано на то, что задачей ВУЗ является подготовка высококвалифицированного, интеллектуально и духовно развитого, конкурентоспособного специалиста способного к саморазвитию и самосовершенствованию. Рассмотрены и проанализированы теоретические аспекты дистанционного обучения. Охарактеризованы средства дистанционного обучения, которые совершенствуют профессиональную подготовку будущих экономистов.The paper considers and analyzes the theoretical aspects of distance education technologies. The author notion of «distance education» is explained. The main attention is focused on the goals, objectives and functions of distance education. Also the means of distance learning to improve training for future economists are characterized.
|
15. |
Поплавська М. В. Теоретична модель формування готовності майбутніх інженерів до професійно-особистісного саморозвитку [Електронний ресурс] / М. В. Поплавська // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2013. - № 40-41. - С. 298-304. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2013_40-41_50 Описано модель формування готовності майбутніх інженерів до професійно-особистісного саморозвитку. Розкрито зміст її блоків, а саме: цільового, змістовно-технологічного, оцінного та результативного. Розглянуто форми та методи формування готовності, а також компоненти та критерії оцінки її сформованості. Виділено рівні сформованості готовності до професійно-особистісного саморозвитку.Описана модель формирования готовности будущих инженеров к профессионально-личностному саморазвитию. Раскрыто содержание ее блоков, а именно: целевого, содержательно-технологического, оценочного и результативного. Рассмотрены формы и методы формирования готовности, а также компоненты и критерии оценки ее сформированности. Выделены уровни сформированности готовности к профессионально-личностному саморазвитию.The formation model of the future engineers readiness to professional-personal self development is described. Content of its units, such as target, substantial-technological, evaluation and effective are disclosed. We consider forms and methods of formation of readiness, as well as components and criteria for evaluation of its formation. The levels of formation of readiness for professional - personal self-development are allocated.
|
16. |
Поплавський А. В. Метод автоматичного визначення порогу градієнтного фільтру при визначенні центру оптично рухомих об'єктів з підвищеною точністю [Електронний ресурс] / А. В. Поплавський, О. А. Поплавський, А. А. Поплавська // Оптико-електронні інформаційно-енергетичні технології. - 2013. - № 1. - С. 17-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/oeiet_2013_1_5 Розроблено метод для автоматичного визначення порогу градієнтного фільтра, як один із можливих алгоритмів розв'язання задач під час визначення центру оптично рухомих об'єктів з підвищеною точністю.
|
17. |
Кожем’яко В. П. Програмно-апаратне вирішення проблеми визначення центрів динамічних об’єктів [Електронний ресурс] / В. П. Кожем’яко, А. А. Поплавська // Оптико-електронні інформаційно-енергетичні технології. - 2011. - № 2. - С. 84-88. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/oeiet_2011_2_12
|
18. |
Поплавська А. П. Теоретичний аналіз проблеми місту роботи психологічної служби промислового підприємства [Електронний ресурс] / А. П. Поплавська // Проблеми сучасної психології. - 2013. - № 2. - С. 95-100. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pspz_2013_2_20
|
19. |
Загородня Н. Г. Значення практичних навичок у формуванні професійної майстерності офтальмолога [Електронний ресурс] / Н. Г. Загородня, Л. Е. Саржевська, Б. С. Безуглий, В. І. Неділька, І. О. Поплавська, М. Б. Безуглий // Запорожский медицинский журнал. - 2009. - т. 11, № 3. - С. 137-138. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Zmzh_2009_11_3_44
|
20. |
Поплавська А. П. Теоретичний аналіз проблеми лояльності персоналу до організації [Електронний ресурс] / А. П. Поплавська // Проблеми сучасної психології. - 2012. - № 2. - С. 64-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pspz_2012_2_14
|
| |