Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)Реферативна база даних (10)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Порох Л$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5
1.

Порох Л. 
Система діагностики та моніторингу психологічного розвитку учнів як запорука успішної навчально-виховної роботи гімназії [Електронний ресурс] / Л. Порох, М. Наровлянська // Рідна школа. - 2010. - № 11. - С. 65-68. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2010_11_14
Запропоновано заходи з мінімізації ризику захворюваності, зростання опірності негативним впливам, зниження тривожності та виявів агресії серед учнів (що пов'язані зі збільшенням навчального навантаження, погіршенням стану довкілля, складною соціально-економічною ситуацією тощо), які може застосовувати психологічна служба (ПС). Розкрито досвід апробації в 1999 - 2010 рр. у гімназії "Міленіум" № 318 м. Київ системи психологічної діагностики та моніторингу розвитку учнів упродовж шкільного життя. Висвітлено особливості роботи ПС з кожною віковою категорією учнів. Відзначено, що ПС проводить за запитом учителів, адміністрації школи, батьків індивідуальну діагностику, діагностику соціально-психологічного клімату у класних колективах, діагностику творчих здібностей, а також профорієнтаційну діагностику у груповій та індивідуальній формах з наданням індивідуальних консультацій.Предложены меры по минимизации риска заболеваемости, роста сопротивляемости негативным воздействиям, снижению тревожности и проявлений агрессии среди учащихся (связанные с увеличением нагрузки, ухудшением состояния окружающей среды, сложной социально-экономической ситуацией), которые может применять психологическая служба (ПС). Представлен опыт апробации в 1999 - 2010 гг. в гимназии № 318 г. Киев системы психологической диагностики и мониторинга развития учащихся в течение школьной жизни. Освещены особенности работы ПС с каждой возрастной категорией учащихся. Отмечено, что ПС проводит по запросу учителей, администрации школы, родителей индивидуальную диагностику, диагностику социально-психологического климата в классе, диагностику творческих способностей, а также профориентационную диагностику с предоставлением индивидуальных консультаций.The article reveals the essence of the diagnostics and monitoring system of pupils' psychological development which was approbated in Kyiv gymnasium "Millennium" 318 during 1999 - 2010.
Попередній перегляд:   Завантажити - 527.85 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Порох Л. 
Робота зі здібними та обдарованими дітьми: організаційно-управлінський аспект [Електронний ресурс] / Л. Порох, Н. Осінна // Рідна школа. - 2011. - № 3. - С. 39-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2011_3_10
Викладено досвід діяльності гімназії "Міленіум" № 318 щодо вивчення проблеми обдарованості дітей, виявлення та розвитку їх здібностей, створення умов для надання учням можливості проявити себе в різних галузях науки, у спорті, мистецтві. Розкрито роль у цій діяльності вчителів, психологічної служби та керівництва навчального закладу. Визначено профілі навчання у гімназії, серед яких іноземна філологія, українська філологія та суспільно-гуманітарний.Изложен опыт деятельности гимназии "Миллениум" № 318 относительно изучения проблемы одарённости детей, выявления и развития их способностей, создания условий для предоставления учащимся возможности проявить себя в разных отраслях науки, в спорте, искусстве. Раскрыта роль в этой деятельности учителей, психологической службы и руководства учебным заведением.The experience of high school "Millennium" № 318 to examine the problems of gifted children, identification and development of their talents, creating conditions for granting students the opportunity to express themselves in different fields of sciencesport, art. The role of teachers in this, psychosocial services and governance institution.
Попередній перегляд:   Завантажити - 842.298 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Максимова Н. 
Роль школи у формуванні позитивних дитячо-батьківських стосунків у родині [Електронний ресурс] / Н. Максимова, Л. Порох // Рідна школа. - 2012. - № 4-5. - С. 64-68. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2012_4-5_12
Висвітлено результати моніторингу життєвої ситуації молодших школярів, який проводився педагогічним колективом та психологічною службою гімназії "Міленіум" № 318 впродовж п'яти років. Наведено принципи спілкування з дитиною, за допомогою яких забезпечується задоволення її базових соціальних потреб. Обгрунтовано доцільність застосування методів коригування поведінки дитини: методу наслідків та техніки "передавання відповідальності". Зроблено висновок, що школа має докладати значних зусиль до налагодження співпраці з батьками учнів, яка спрямована на підвищення рівня їхньої психолого-педагогічної обізнаності, педагогічної культури з метою формування сприятливого сімейного клімату для дитини та позитивних дитячо-батьківських стосунків.Освещены результаты мониторинга жизненной ситуации младших школьников, который проводился педагогическим коллективом и психологической службой гимназии "Миллениум" № 318 в течение пяти лет. Приведены принципы общения с ребенком, с помощью которых обеспечивается удовлетворение его базовых социальных потребностей. Обоснована целесообразность применения методов коррекции поведения ребенка: метода последствий и техники "передачи ответственности". Сделан вывод, что школа должна прилагать значительные усилия к налаживанию сотрудничества с родителями учащихся, которое направлено на повышение уровня их психолого-педагогической осведомленности, педагогической культуры с целью формирования благоприятного семейного климата для ребенка и положительных детско-родительских отношений.The article explores the experience of activity of teaching staff and psychological service of gymnasium Millenniums № 318, which aims to increase of level of psychological and pedagogical awareness of pupils' parents, their pedagogical culture for the purpose of formation of positive child-parent relationships in families.
Попередній перегляд:   Завантажити - 177.856 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Максимова Н. 
Позитивний клімат у сім’ї як запорука успішного формування особистості дитини [Електронний ресурс] / Н. Максимова, Л. Порох // Рідна школа. - 2013. - № 3. - С. 44-49. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2013_3_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 207.594 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Максимова Н. 
Соціально-психологічні аспекти впровадження Національного проекту "Відкритий світ" [Електронний ресурс] / Н. Максимова, Л. Порох // Рідна школа. - 2014. - № 1-2. - С. 27-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2014_1-2_7
Проаналізовано проблему впровадження новітніх освітніх технологій у навчально-виховний процес. Розглянуто сутність та завдання Національного проекту “Відкритий світ”, показано шляхи реалізації проекту педагогічним колективом гімназії “Міленіум” № 318, акцентовано увагу на можливих ризиках впливу комп’ютеризації на розвиток особистості учнів. Зроблено висновок, що Національний проект “Відкритий світ”, спрямований на подальший розвиток педагогічної науки і практики в Україні, надасть змогу підняти освіту, виховання та формування особистості учнів на новий рівень, що відповідає вимогам ХХІ ст.Проанализирована проблема внедрения новейших образовательных технологий в учебно-воспитательный процесс. Рассмотрены сущность и задачи Национального проекта “Открытый мир”, показаны пути реализации этого проекта педагогическим коллективом гимназии “Миллениум” № 318, акцентировано внимание на возможных рисках воздействия компьютеризации на развитие личности учащихся. Сделан вывод о том, что Национальный проект “Открытый мир”, направленный на дальнейшее развитие педагогической науки и практики в Украине, позволит поднять образование, воспитание и формирование личности учеников на новый уровень, соответствующий требованиям XXI в.Analyzed the problem of the introduction of new educational technologies in the educational process. We consider the nature and objectives of the National Project “Open World”, the ways of realization of the project teaching staff gymnasium “Millenium” № 318, also focused on the possible risks of exposure to computerization on personality development of students. Concluded that the national project “Open World” aimed at further development of pedagogical science and practice in Ukraine will raise the education, upbringing and personality formation pupils to a new level that meets the requirements of the XXI century.
Попередній перегляд:   Завантажити - 170.159 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського