Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (6)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (11)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Похресник А$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 15
Представлено документи з 1 до 15
1.

Похресник А. 
Синергетично-форсайтні підходи до змін національної вищої освіти [Електронний ресурс] / А. Похресник // Вища освіта України. - 2014. - № 1. - С. 54-59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vou_2014_1_10
В межах синергетично-форсайтного підходу в системі національної вищої школи проаналізовано лінгвістичні особливості застосування базових понять інноваційної діяльності “інновація”, “модернізація”, “інноваційна діяльність” з позицій загально-інформаційного та функціонального підходів. Розглянуто глобалізаційні процеси, що відбуваються в сучасних системах освіти. Узагальнено можливі тенденції у розвитку національної вищої освіти, особливо у сфері технічних наук і надвисоких технологій. Сформульовано тезу про необхідність застосування методу планування, який уможливлює погляд “за горизонт” в технологічній сфері. Наведено головні недоліки Болонських процесів в Україні, сутність яких скеровано на відродження технократизму та недооцінки цивілізаційно-духовних викликів.В рамках синергетически-форсайтного подхода в системе национальной высшей школы проанализированы лингвистические особенности применения базовых понятий инновационной деятельности "инновация", "модернизация", "инновационная деятельность" с позиций общеинформационного и функционального подходов. Рассмотрены глобализационные процессы, происходящие в современных системах образования. Сделана попытка обобщить возможные тенденции в развитии национального высшего образования, особенно в области технических наук и сверхвысоких технологий. Сформулирован тезис о необходимости применения метода планирования, который делает возможным взглянуть "за горизонт" в технологической сфере. Определены главные недостатки Болонских процессов в Украине, сущность которых направлена на возрождение технократизма и недооценки цивилизационно-духовных вызовов.Within synergistically-forsatz approach in the national higher school analyzes the linguistic features of the application of basic concepts of innovation" innovation", "modernization", "innovative activity " from the standpoint of general informational and functional approaches.
Попередній перегляд:   Завантажити - 250.743 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Похресник А. 
Стратегічна роль цілісного освітньо-наукового комплексу [Електронний ресурс] / А. Похресник // Вища освіта України. - 2011. - № 4. - С. 30-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vou_2011_4_8
Проаналізовано поширені структурні уявлення про організацію ефективного впливу сфер освіти і науки на підвищення конкурентоспроможності молодої української держави. Розглянуто головні характеристики найбільш ефективного у ХХІ ст. освітньо-наукового комплексу, спрямованого на успішну підготовку працівників для суспільства знань, зокрема для забезпечення сталого розвитку людства.Проанализированы распространеные структурные представления об организации эффективного воздействия сфер образования и науки на повышение конкурентоспособности молодого украинского государства. Рассмотрены основные характеристики наиболее эффективного в XXI в. образовательно-научного комплекса, направленного на успешную подготовку работников для общества знаний, в частности для обеспечения устойчивого развития человечества.Analyzed the common understanding of the structural organization of the effective impact of education and science for improving the competitiveness of the young Ukrainian state. The main characteristics of the most effective for the conditions of XXI century. educational and scientific complex, aimed at the successful preparation of workers for the knowledge society, in particular, to ensure sustainable development of mankind.
Попередній перегляд:   Завантажити - 213.798 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Похресник А. 
Освітньо-філософський аналіз особливостей сучасного стану і тенденцій зміни сфери навчання і виховання [Електронний ресурс] / А. Похресник // Вища освіта України. - 2013. - № 1. - С. 69-74. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vou_2013_1_13
Наголошено на підвищенні суспільного значення ролі філософії освіти у виборі стратегії модернізації національної освіти системи у ХХІ ст. Доведено необхідність урахування глобальних технологічних змін, таких як масова поява досконалих роботів і необмеженої кількості лекцій провідних науковців світу в Інтернеті. Визначено найцікавіші та суперечливі явища останнього часу, серед яких початок формування світового "банку даних" у вигляді запропонованих для вільного ознайомлення через Інтернет лекцій, уроків та інших навчальних матеріалів у виконанні вчителів і викладачів провідних ВНЗ світу.Акцентировано внимание на повышении общественного значения роли философского образования в выборе стратегии модернизации национального образования системы в XXI в. Доказана необходимость учета глобальных технологических изменений, таких как массовое появление совершенных роботов и неограниченного количества лекций ведущих ученых мира в Интернете. Определены самые интересные и противоречивые явления последнего времени, среди которых начало формирования мирового "банка данных" в виде предложенных для свободного ознакомления через Интернет лекций, уроков и других учебных материалов в исполнении учителей и преподавателей ведущих ВУЗ мира.Noting the increased importance of the role of public education in the philosophy of choosing a strategy of modernization of the national education system in the XXI century. The necessity of taking into account the global technological changes, such as the mass appearance of perfect robots and an unlimited number of lectures by leading scientists in the world on the Internet. Identified the most interesting and controversial phenomenon of recent times, including the beginning of a global "data bank"in proposed guidance for free over the Internet lectures, lessons and other educational materials by teachers and professors of leading universities in the world.
Попередній перегляд:   Завантажити - 199.309 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Похресник А. 
Новітні зміни середньої і вищої професійної освіти у розвинених державах світу [Електронний ресурс] / А. Похресник // Вища освіта України. - 2013. - № 3. - С. 96-102. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vou_2013_3_15
Досліджено новітню еволюцію систем освіти країн-лідерів. Доведено, що у них відбувається поступова побудова загальної вищої освіти за рахунок створення неуніверситетських закладів з дипломом типу „В” і переважно напів-вищої професійної освіти зі створенням спеціальних закладів. Зауважено, що підготовка у цих закладах скеровувалась не на ознайомлення з працями майже всіх філософів і науковців з античних і подальших часів, а на прискорене формування практичної діяльності, формування практичних діяльнісних навичок і реальної виробничої компетентності. Відзначено, що ці заклади мають короткі програми, тісно взаємодіють з роботодавцями і надають професії, що цінуються на сучасному ринку праці.Исследована новейшая эволюция систем образования стран-лидеров. Доказано, что у них происходит постепенное построение общего высшего образования за счет создания неуниверситетских заведений с дипломом типа "В" и преимущественно полу-высшего профессионального образования с созданием специальных заведений. Отмечено, что подготовка в этих заведениях направлена не на ознакомление с трудами многих философов и ученых с античных и последующих времен, а на ускоренное формирования практических навыков и формирование реальной производственной компетентности. Отмечено, что эти заведения имеют короткие программы, тесно взаимодействуют с работодателями и дают профессии, которые ценятся на современном рынке труда.Studied the latest evolution of education systems of leaders. Proved that they are gradually building a common higher education through the creation of non-university institutions with a degree of " B" and mostly semi- higher education with the creation of special institutions. Noted that training in these institutions is not aimed at familiarization with the work of many philosophers and scientists since ancient times and later, and the accelerated formation of practical skills, the formation of a real production competence. Noted that these institutions have a short program, working closely with employers and provide jobs that are valued in today's labor market.
Попередній перегляд:   Завантажити - 200.594 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Похресник А. К. 
Філософія освіти про науково–освітні комплекси ХХІ століття [Електронний ресурс] / А. К. Похресник // Гілея: науковий вісник. - 2016. - Вип. 111. - С. 306-310. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gileya_2016_111_79
Попередній перегляд:   Завантажити - 415.173 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Похресник А. К. 
Філософія розвитку фахової підготовки молоді в умовах сучасної суспільної еволюції [Електронний ресурс] / А. К. Похресник // Гілея: науковий вісник. - 2016. - Вип. 112. - С. 255-258. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gileya_2016_112_62
Попередній перегляд:   Завантажити - 378.404 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Похресник А. 
Науки і вища освіта учора, сьогодні і завтра [Електронний ресурс] / А. Похресник // Вища освіта України. - 2016. - № 2. - С. 31-36. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vou_2016_2_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 412.289 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Похресник А. 
Вища освіта і Римський клуб: минуле і майбутнє [Електронний ресурс] / А. Похресник // Вища освіта України. - 2014. - № 4. - С. 23-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vou_2014_4_6
Розглянуто причини створення Римського клубу як незалежного зібрання найкращих науковців і політиків світу. Зазначено, що автор не погоджується з оцінкою Т. В. Кремень Римського клубу як органу світового поширення ідеї неможливості справедливого та рівноправного розподілу благ і ресурсів. Підкреслено думку про потребу ознайомлення студентів із точним аналізом стану світу, який роблять учені клубу, що сприятиме виробленню в майбутньої інтелектуальної еліти України критичного та глобального мислення для точнішого прогнозування майбутнього, приєднанню України до європейського простору наукових досягнень вищої освіти.Рассмотрены причины создания Римского клуба как независимого собрания лучших ученых и политиков мира. Указано, что автор не согласен с оценкой Т. В. Кремень Римского клуба как органа мирового распространения идеи невозможности справедливого и равноправного распределения благ и ресурсов. Подчеркнуто мнение о необходимости ознакомления студентов с точным анализом состояния мира, который делают ученые клуба, что будет способствовать выработке в будущей интеллектуальной элиты Украины критического и глобального мышления для точного прогнозирования будущего, присоединению Украины к европейскому пространству научных достижений высшего образования.Causes creation of the Club of Rome as an independent collection of best scientists and politicians in the world. Not agreeing with the assessment of T. Kremen as a world authority inability to spread the idea of a just and equitable distribution of wealth and resources, the author expresses opinion about the need to familiarize students with detailed analysis of the state of the world, it makes scientists club that will facilitate a future intellectual elite Ukraine critical and global thinking for accurate prediction of future accession of Ukraine to the European space of higher education scientific achievements.
Попередній перегляд:   Завантажити - 353.93 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
9.

Похресник А. 
Критичний філософський аналіз тенденції створення рейтингів ВНЗ світу [Електронний ресурс] / А. Похресник // Вища освіта України. - 2016. - № 4. - С. 76-83. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vou_2016_4_14
Попередній перегляд:   Завантажити - 764.251 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Похресник А. 
Світова і національна наука: виклики ХХІ століття [Електронний ресурс] / А. Похресник // Нова парадигма. - 2017. - Вип. 131. - С. 11-23. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nopa_2017_131_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 699.015 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Похресник А. 
Комунікологія adversus комунікативістика у стратегії змін вищої освіти України [Електронний ресурс] / А. Похресник // Вища освіта України. - 2017. - № 4. - С. 41-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vou_2017_4_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 791.438 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Похресник А. 
Критичний аналіз пропозицій-2017 Римського клубу щодо "нової філософії" і "нового просвітництва" [Електронний ресурс] / А. Похресник // Вища освіта України. - 2018. - № 2. - С. 34-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vou_2018_2_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 863.432 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Похресник А. К. 
Стратегія реформування вищої освіти України в контексті нових інформаційних викликів [Електронний ресурс] / А. К. Похресник // Вища освіта України. - 2019. - № 3. - С. 21-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vou_2019_3_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 233.552 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Корсак К. В. 
Духовна безпека молоді України в умовах загроз двох глобальних колапсів і консцієнтальних війн: філософський погляд [Електронний ресурс] / К. В. Корсак, Ю. В. Корсак, Л.А. Антонюк, О. С. Бойчук, Т. В. Кірик, Л. М. Ляшенко, А. К. Похресник // Вища освіта України. - 2019. - № 1. - С. 29-38. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vou_2019_1_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.479 Mb    Зміст випуску     Цитування
15.

Корсак К. В. 
Неолітичний перехід хомо від канібалізму до аграрного гуманізму та його прояви в архетипах України і Західної Європи [Електронний ресурс] / К. В. Корсак, Ю. К. Корсак, А. К. Похресник // Humanities studies. - 2022. - Вип. 10. - С. 20-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/humst_2022_10_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 630.653 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського