Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (7)Журнали та продовжувані видання (2)Реферативна база даних (4)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Починкова М$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 29
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Починкова М. М. 
Дефініція поняття "самостійна робота студентів" у сучасній педагогіці вищої школи [Електронний ресурс] / М. М. Починкова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2013. - № 13(4). - С. 192-195. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2013_13(4)__30
Попередній перегляд:   Завантажити - 221.117 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Починкова М. М. 
Проблеми організації самостійної роботи філологічного спрямування для студентів – майбутніх учителів початкових класів [Електронний ресурс] / М. М. Починкова. // Науковий вісник Донбасу. - 2013. - № 2. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvd_2013_2_19
Попередній перегляд:   Завантажити - 151.105 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Починкова М. 
Методичне забезпечення курсу "Сучасна українська мова з практикумом (практикум)” для майбутніх учителів початкових класів [Електронний ресурс] / М. Починкова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2012. - № 24(2). - С. 177-184. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2012_24(2)__27
Надано огляд програмового методичного забезпечення курсу "Сучасна українська мова з практикумом (практикум)". Розкрито особливості укладання основних навчально-методичних посібників і комплексних довідників. Проаналізовано представлений у них теоретичний матеріал і системи вправ і завдань. Висвітлено основні словники, якими користуються під час навчання студенти, майбутні вчителі початкових класів, і викладачі.
Попередній перегляд:   Завантажити - 258.845 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Починкова М. М. 
Принципи організації самостійної роботи з дисциплін філологічного спрямування для майбутніх учителів початкових класів [Електронний ресурс] / М. М. Починкова // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 16 : Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики. - 2013. - Вип. 20. - С. 171-174. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_016_2013_20_44
Попередній перегляд:   Завантажити - 203.008 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Починкова М. 
Роль вправ у дистанційному курсі філологічного спрямування (практикум української мови для майбутніх учителів початкових класів) [Електронний ресурс] / М. Починкова // Обрії. - 2011. - № 1. - С. 76-79. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/obrii_2011_1_30
Попередній перегляд:   Завантажити - 232.763 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Починкова М. М. 
Особливості застосування методу вправ на заняттях з "Української мови (за професійним спрямуванням)" для майбутніх учителів початкових класів [Електронний ресурс] / М. М. Починкова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2017. - № 4. - С. 214-220. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2017_4_31
Попередній перегляд:   Завантажити - 176.696 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Починкова М. М. 
Дефініція "критичне мислення" в науковому педагогічному дискурсі [Електронний ресурс] / М. М. Починкова // Education and pedagogical sciences. - 2019. - № 1. - С. 37-48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OsDon_2019_1_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 187.138 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Починкова М. М. 
Особливості застосування платформи Moodle 2.8. у дистанційних курсах філологічного спрямування [Електронний ресурс] / М. М. Починкова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2016. - № 1(1). - С. 237-243. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2016_1(1)__32
Попередній перегляд:   Завантажити - 228.987 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Починкова М. М. 
Моніторинг якості засвоєння знань з філологічних дисциплін під час навчання майбутніх учителів початкових класів (традиційна та дистанційна форма) [Електронний ресурс] / М. М. Починкова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2016. - № 6(3). - С. 167-172. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2016_6(3)__24
Попередній перегляд:   Завантажити - 189.376 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Починкова М. М. 
Методи і прийоми критичного мислення у процесі професійної підготовки як засіб соціалізації майбутніх учителів початкової школи [Електронний ресурс] / М. М. Починкова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2018. - № 6. - С. 73-79. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2018_6_12
Попередній перегляд:   Завантажити - 261.028 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Починкова М. М. 
Критичне мислення в контексті вимог Нової української школи [Електронний ресурс] / М. М. Починкова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2019. - № 1(2). - С. 260-267. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2019_1(2)__30
Попередній перегляд:   Завантажити - 214.252 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Починкова М. М. 
Роль методу моделювання в розробці системи формування критичного мислення майбутніх учителів початкової школи [Електронний ресурс] / М. М. Починкова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2020. - № 2(1). - С. 154-161. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2020_2(1)__21
Попередній перегляд:   Завантажити - 231.345 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Починкова М. М. 
Формування критичного мислення майбутніх учителів початкової школи на заняттях з "Української мови (за професійним спрямуванням" [Електронний ресурс] / М. М. Починкова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2018. - № 3. - С. 221-227. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2018_3_33
Обґрунтовано теоретико-методологічні засади формування критичного мислення майбутніх учителів початкової школи у процесі професійної підготовки. На підставі аналізу філософських поглядів щодо поняття "критичне мислення" розкрито витоки концепції критичного мислення у вітчизняній і зарубіжній педагогічній теорії та практиці. Визначено психолого-педагогічні засади формування критичного мислення в майбутніх учителів початкової школи, що ґрунтується на структурі особистості, яка містить підструктури спрямованості, досвіду, форм відображення, біологічної обумовленості, а також характер і здібності. Визначено критичне мислення майбутнього вчителя початкової школи як вид мислення, що на основі поєднання логічних і рефлексивних навичок у процесі роботи з фаховою інформацією дозволяє робити аргументовані оцінки та висновки, приймати обґрунтовані рішення, створювати нові ідеї в умовах мультифункційності професійної діяльності. Структуру критичного мислення представлено як сукупність чотирьох компонентів: мотиваційно-ціннісного, пізнавального, діяльнісного, рефлексивного. Схарактеризовано теоретико-методологічні засади формування критичного мислення майбутніх учителів початкової школи у процесі професійної підготовки. Змістовно розроблено систему формування критичного мислення майбутніх учителів початкової школи у процесі професійної підготовки, яка складається з єдності взаємозумовлених компонентів: ціле-результативного, теоретико-методологічного, суб'єкт-суб'єктного, змістово-технологічного, діагностичного. Перевірено ефективність системи формування критичного мислення майбутніх учителів початкової школи у процесі професійної підготовки. Визначено подальші перспективи дослідно-експериментальної роботи.
Попередній перегляд:   Завантажити - 222.991 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
14.

Починкова М. М. 
Системний та синергетичний підходи у формуванні критичного мислення майбутніх учителів початкової школи [Електронний ресурс] / М. М. Починкова // Education and pedagogical sciences. - 2019. - № 3. - С. 44-54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OsDon_2019_3_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 525.434 Kb    Зміст випуску     Цитування
15.

Починкова М. М. 
Формування критичного мислення майбутніх учителів початкової школи як процес [Електронний ресурс] / М. М. Починкова // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2020. - № 67. - С. 18-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2020_67_4
Обґрунтовано теоретико-методологічні засади формування критичного мислення майбутніх учителів початкової школи у процесі професійної підготовки. На підставі аналізу філософських поглядів щодо поняття "критичне мислення" розкрито витоки концепції критичного мислення у вітчизняній і зарубіжній педагогічній теорії та практиці. Визначено психолого-педагогічні засади формування критичного мислення в майбутніх учителів початкової школи, що ґрунтується на структурі особистості, яка містить підструктури спрямованості, досвіду, форм відображення, біологічної обумовленості, а також характер і здібності. Визначено критичне мислення майбутнього вчителя початкової школи як вид мислення, що на основі поєднання логічних і рефлексивних навичок у процесі роботи з фаховою інформацією дозволяє робити аргументовані оцінки та висновки, приймати обґрунтовані рішення, створювати нові ідеї в умовах мультифункційності професійної діяльності. Структуру критичного мислення представлено як сукупність чотирьох компонентів: мотиваційно-ціннісного, пізнавального, діяльнісного, рефлексивного. Схарактеризовано теоретико-методологічні засади формування критичного мислення майбутніх учителів початкової школи у процесі професійної підготовки. Змістовно розроблено систему формування критичного мислення майбутніх учителів початкової школи у процесі професійної підготовки, яка складається з єдності взаємозумовлених компонентів: ціле-результативного, теоретико-методологічного, суб'єкт-суб'єктного, змістово-технологічного, діагностичного. Перевірено ефективність системи формування критичного мислення майбутніх учителів початкової школи у процесі професійної підготовки. Визначено подальші перспективи дослідно-експериментальної роботи.
Попередній перегляд:   Завантажити - 334.603 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
16.

Починкова М. М. 
Моніторинг навчально-методичного забезпечення з проблеми розвитку критичного мислення в Україні [Електронний ресурс] / М. М. Починкова // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія : Педагогіка і психологія. - 2020. - № 62. - С. 36-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzvdpu_pp_2020_62_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 368.296 Kb    Зміст випуску     Цитування
17.

Починкова М. 
Результати анкетування щодо сформованості критичного мислення у майбутніх учителів початкової школи [Електронний ресурс] / М. Починкова // Актуальні питання гуманітарних наук. - 2020. - Вип. 28(3). - С. 217-222. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apgnd_2020_28(3)__38
Попередній перегляд:   Завантажити - 330.155 Kb    Зміст випуску     Цитування
18.

Починкова М. 
Технологічний рівень у формуванні критичного мислення майбутніх учителів початкової школи [Електронний ресурс] / М. Починкова // Актуальні питання гуманітарних наук. - 2020. - Вип. 29(3). - С. 220-225. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apgnd_2020_29(3)__38
Попередній перегляд:   Завантажити - 342.415 Kb    Зміст випуску     Цитування
19.

Починкова М. М. 
Структура педагогічного процесу в професійній підготовці студентів університету [Електронний ресурс] / М. М. Починкова // Інноваційна педагогіка. - 2020. - Вип. 23(2). - С. 91-95. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2020_23(2)__20
Попередній перегляд:   Завантажити - 165.856 Kb    Зміст випуску     Цитування
20.

Починкова М. М. 
Моніторинг змісту і структури зарубіжних сайтів із проблеми розвитку критичного мислення [Електронний ресурс] / М. М. Починкова // Інноваційна педагогіка. - 2020. - Вип. 22(3). - С. 82-86. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2020_22(3)__18
Попередній перегляд:   Завантажити - 162.431 Kb    Зміст випуску     Цитування
...
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського