Пошуковий запит: (<.>A=Починкова М$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 29
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Починкова М. М. Дефініція поняття "самостійна робота студентів" у сучасній педагогіці вищої школи [Електронний ресурс] / М. М. Починкова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2013. - № 13(4). - С. 192-195. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2013_13(4)__30
|
2. |
Починкова М. М. Проблеми організації самостійної роботи філологічного спрямування для студентів – майбутніх учителів початкових класів [Електронний ресурс] / М. М. Починкова. // Науковий вісник Донбасу. - 2013. - № 2. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvd_2013_2_19
|
3. |
Починкова М. Методичне забезпечення курсу "Сучасна українська мова з практикумом (практикум)” для майбутніх учителів початкових класів [Електронний ресурс] / М. Починкова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2012. - № 24(2). - С. 177-184. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2012_24(2)__27 Надано огляд програмового методичного забезпечення курсу "Сучасна українська мова з практикумом (практикум)". Розкрито особливості укладання основних навчально-методичних посібників і комплексних довідників. Проаналізовано представлений у них теоретичний матеріал і системи вправ і завдань. Висвітлено основні словники, якими користуються під час навчання студенти, майбутні вчителі початкових класів, і викладачі.
|
4. |
Починкова М. М. Принципи організації самостійної роботи з дисциплін філологічного спрямування для майбутніх учителів початкових класів [Електронний ресурс] / М. М. Починкова // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 16 : Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики. - 2013. - Вип. 20. - С. 171-174. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_016_2013_20_44
|
5. |
Починкова М. Роль вправ у дистанційному курсі філологічного спрямування (практикум української мови для майбутніх учителів початкових класів) [Електронний ресурс] / М. Починкова // Обрії. - 2011. - № 1. - С. 76-79. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/obrii_2011_1_30
|
6. |
Починкова М. М. Особливості застосування методу вправ на заняттях з "Української мови (за професійним спрямуванням)" для майбутніх учителів початкових класів [Електронний ресурс] / М. М. Починкова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2017. - № 4. - С. 214-220. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2017_4_31
|
7. |
Починкова М. М. Дефініція "критичне мислення" в науковому педагогічному дискурсі [Електронний ресурс] / М. М. Починкова // Education and pedagogical sciences. - 2019. - № 1. - С. 37-48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OsDon_2019_1_5
|
8. |
Починкова М. М. Особливості застосування платформи Moodle 2.8. у дистанційних курсах філологічного спрямування [Електронний ресурс] / М. М. Починкова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2016. - № 1(1). - С. 237-243. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2016_1(1)__32
|
9. |
Починкова М. М. Моніторинг якості засвоєння знань з філологічних дисциплін під час навчання майбутніх учителів початкових класів (традиційна та дистанційна форма) [Електронний ресурс] / М. М. Починкова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2016. - № 6(3). - С. 167-172. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2016_6(3)__24
|
10. |
Починкова М. М. Методи і прийоми критичного мислення у процесі професійної підготовки як засіб соціалізації майбутніх учителів початкової школи [Електронний ресурс] / М. М. Починкова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2018. - № 6. - С. 73-79. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2018_6_12
|
11. |
Починкова М. М. Критичне мислення в контексті вимог Нової української школи [Електронний ресурс] / М. М. Починкова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2019. - № 1(2). - С. 260-267. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2019_1(2)__30
|
12. |
Починкова М. М. Роль методу моделювання в розробці системи формування критичного мислення майбутніх учителів початкової школи [Електронний ресурс] / М. М. Починкова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2020. - № 2(1). - С. 154-161. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2020_2(1)__21
|
13. |
Починкова М. М. Формування критичного мислення майбутніх учителів початкової школи на заняттях з "Української мови (за професійним спрямуванням" [Електронний ресурс] / М. М. Починкова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2018. - № 3. - С. 221-227. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2018_3_33 Обґрунтовано теоретико-методологічні засади формування критичного мислення майбутніх учителів початкової школи у процесі професійної підготовки. На підставі аналізу філософських поглядів щодо поняття "критичне мислення" розкрито витоки концепції критичного мислення у вітчизняній і зарубіжній педагогічній теорії та практиці. Визначено психолого-педагогічні засади формування критичного мислення в майбутніх учителів початкової школи, що ґрунтується на структурі особистості, яка містить підструктури спрямованості, досвіду, форм відображення, біологічної обумовленості, а також характер і здібності. Визначено критичне мислення майбутнього вчителя початкової школи як вид мислення, що на основі поєднання логічних і рефлексивних навичок у процесі роботи з фаховою інформацією дозволяє робити аргументовані оцінки та висновки, приймати обґрунтовані рішення, створювати нові ідеї в умовах мультифункційності професійної діяльності. Структуру критичного мислення представлено як сукупність чотирьох компонентів: мотиваційно-ціннісного, пізнавального, діяльнісного, рефлексивного. Схарактеризовано теоретико-методологічні засади формування критичного мислення майбутніх учителів початкової школи у процесі професійної підготовки. Змістовно розроблено систему формування критичного мислення майбутніх учителів початкової школи у процесі професійної підготовки, яка складається з єдності взаємозумовлених компонентів: ціле-результативного, теоретико-методологічного, суб'єкт-суб'єктного, змістово-технологічного, діагностичного. Перевірено ефективність системи формування критичного мислення майбутніх учителів початкової школи у процесі професійної підготовки. Визначено подальші перспективи дослідно-експериментальної роботи.
|
14. |
Починкова М. М. Системний та синергетичний підходи у формуванні критичного мислення майбутніх учителів початкової школи [Електронний ресурс] / М. М. Починкова // Education and pedagogical sciences. - 2019. - № 3. - С. 44-54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OsDon_2019_3_6
|
15. |
Починкова М. М. Формування критичного мислення майбутніх учителів початкової школи як процес [Електронний ресурс] / М. М. Починкова // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2020. - № 67. - С. 18-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2020_67_4 Обґрунтовано теоретико-методологічні засади формування критичного мислення майбутніх учителів початкової школи у процесі професійної підготовки. На підставі аналізу філософських поглядів щодо поняття "критичне мислення" розкрито витоки концепції критичного мислення у вітчизняній і зарубіжній педагогічній теорії та практиці. Визначено психолого-педагогічні засади формування критичного мислення в майбутніх учителів початкової школи, що ґрунтується на структурі особистості, яка містить підструктури спрямованості, досвіду, форм відображення, біологічної обумовленості, а також характер і здібності. Визначено критичне мислення майбутнього вчителя початкової школи як вид мислення, що на основі поєднання логічних і рефлексивних навичок у процесі роботи з фаховою інформацією дозволяє робити аргументовані оцінки та висновки, приймати обґрунтовані рішення, створювати нові ідеї в умовах мультифункційності професійної діяльності. Структуру критичного мислення представлено як сукупність чотирьох компонентів: мотиваційно-ціннісного, пізнавального, діяльнісного, рефлексивного. Схарактеризовано теоретико-методологічні засади формування критичного мислення майбутніх учителів початкової школи у процесі професійної підготовки. Змістовно розроблено систему формування критичного мислення майбутніх учителів початкової школи у процесі професійної підготовки, яка складається з єдності взаємозумовлених компонентів: ціле-результативного, теоретико-методологічного, суб'єкт-суб'єктного, змістово-технологічного, діагностичного. Перевірено ефективність системи формування критичного мислення майбутніх учителів початкової школи у процесі професійної підготовки. Визначено подальші перспективи дослідно-експериментальної роботи.
|
16. |
Починкова М. М. Моніторинг навчально-методичного забезпечення з проблеми розвитку критичного мислення в Україні [Електронний ресурс] / М. М. Починкова // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія : Педагогіка і психологія. - 2020. - № 62. - С. 36-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzvdpu_pp_2020_62_7
|
17. |
Починкова М. Результати анкетування щодо сформованості критичного мислення у майбутніх учителів початкової школи [Електронний ресурс] / М. Починкова // Актуальні питання гуманітарних наук. - 2020. - Вип. 28(3). - С. 217-222. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apgnd_2020_28(3)__38
|
18. |
Починкова М. Технологічний рівень у формуванні критичного мислення майбутніх учителів початкової школи [Електронний ресурс] / М. Починкова // Актуальні питання гуманітарних наук. - 2020. - Вип. 29(3). - С. 220-225. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apgnd_2020_29(3)__38
|
19. |
Починкова М. М. Структура педагогічного процесу в професійній підготовці студентів університету [Електронний ресурс] / М. М. Починкова // Інноваційна педагогіка. - 2020. - Вип. 23(2). - С. 91-95. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2020_23(2)__20
|
20. |
Починкова М. М. Моніторинг змісту і структури зарубіжних сайтів із проблеми розвитку критичного мислення [Електронний ресурс] / М. М. Починкова // Інноваційна педагогіка. - 2020. - Вип. 22(3). - С. 82-86. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2020_22(3)__18
|
| |