Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (20)Журнали та продовжувані видання (3)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (22)Авторитетний файл імен осіб (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Поясок Т$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 19
Представлено документи з 1 до 19
1.

Поясок Т. 
Освітня політика як об’єкт міждисциплінарних досліджень [Електронний ресурс] / Т. Поясок // Освітологія. - 2013. - Вип. 2. - С. 46-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ocvit_2013_2_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.105 Mb    Зміст випуску     Цитування
2.

Поясок Т. Б. 
Інтеграція медіа в освітній процес: проблеми і перспективи [Електронний ресурс] / Т. Б. Поясок // Педагогічний процес: теорія і практика. - 2014. - Вип. 1. - С. 69-73. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pptp_2014_1_12
Попередній перегляд:   Завантажити - 322.073 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Поясок Т. Б. 
Відображення підсвідомих проявів психіки особистості у процесі зовнішнього незалежного оцінювання якості освіти [Електронний ресурс] / Т. Б. Поясок, С. М. Сошенко // Науковий вісник Львівського державного університету внутрішніх справ. серія психологічна. - 2012. - Вип. 2(2). - С. 371-382. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvldu_2012_2(2)__44
Попередній перегляд:   Завантажити - 669.882 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Поясок Т. 
Прогностичне моделювання ефективності навчання дорослих на основі інформаційних технологій [Електронний ресурс] / Т. Поясок // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи. - 2011. - Вип. 3(1). - С. 171-177. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OD_2011_3(1)__23
Розглянуто проблему прогностичного моделювання ефективності навчання дорослих на основі використання інформаційних технологій. Висвітлено сутність і спрямованість дидактичного моделювання. Акцентовано увагу на значенні прогностичного моделювання в організації навчання дорослих.Рассмотрена проблема прогностического моделирования эффективности обучения взрослых на основе использования информационных технологий. Освещены сущность и направленность дидактического моделирования. Акцентировано внимание на значении прогностического моделирования в организации обучения взрослых.In the article, the author addresses the issue of predictive modelling the effectiveness of adult learning through the use of information technology; highlights the nature and direction of didactic modeling; emphasizes the importance of predictive modeling in the adult learning.
Попередній перегляд:   Завантажити - 290.769 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Поясок Т. 
Дистанційна освіта дорослих [Електронний ресурс] / Т. Поясок // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи. - 2011. - Вип. 3(2). - С. 49-59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OD_2011_3(2)__9
Попередній перегляд:   Завантажити - 316.849 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Поясок Т. Б. 
Взаємозв’язок системи освіти та інформаційного суспільства [Електронний ресурс] / Т. Б. Поясок, О. І. Беспарточна // Інженерні та освітні технології в електротехнічних і комп'ютерних системах. - 2014. - № 4. - С. 35-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/itot_2014_4_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.869 Mb    Зміст випуску     Цитування
7.

Поясок Т. Б. 
Модернізація системи освіти в інформаційному суспільстві [Електронний ресурс] / Т. Б. Поясок, О. І. Беспарточна // Інженерні та освітні технології. - 2015. - № 3. - С. 32-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/itot_2015_3_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 237.151 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Поясок Т. 
Упровадження ЕКТС як умова інтеграції вищих навчальних закладів україни до європейського освітнього простору [Електронний ресурс] / Т. Поясок // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи. - 2010. - Вип. 2. - С. 192-199. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OD_2010_2_25
Попередній перегляд:   Завантажити - 104.039 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Поясок Т. 
Професійна підготовка майбутніх правознавців в умовах дистанційного навчання [Електронний ресурс] / Т. Поясок, О. Беспарточна, Скрипник Володимир // Наука і освіта. - 2018. - № 2. - С. 34-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2018_2_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 635.746 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Поясок Т. Б. 
Організація педагогічної взаємодії учасників освітнього процесу в комп’ютерно орієнтованому навчальному середовищі закладу вищої освіти [Електронний ресурс] / Т. Б. Поясок, О. І. Беспарточна // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2018. - Т. 67, № 5. - С. 199-212. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2018_67_5_18
Попередній перегляд:   Завантажити - 389.028 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Поясок Т. Б. 
Формування культури інтернет-комунікації у майбутніх економістів [Електронний ресурс] / Т. Б. Поясок, О. І. Беспарточна // Вісник Кременчуцького національного університету імені Михайла Остроградського. - 2019. - Вип. 2. - С. 11-16. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkdpu_2019_2_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 391.844 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Беспорточна О. І. 
Формування комунікативної компетенції майбутнього вчителя музики в умовах педагогічного коледжу [Електронний ресурс] / О. І. Беспорточна, Т. Б. Поясок // Теорія і практика управління соціальними системами. - 2019. - № 4. - С. 15-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tipuss_2019_4_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 480.901 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Поясок Т. Б. 
Акмеологічні технології у підготовці майбутніх економістів до професійної взаємодії [Електронний ресурс] / Т. Б. Поясок // Вісник Черкаського університету. Серія : Педагогічні науки. - 2014. - № 24. - С. 102-107. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchuP_2014_24_19
The article headlines the problem of preparation future economists to professional interaction; it discovers the role of acmeological technologies for professional training of students of economic profile; it investigates the importance of information technologies in training future specialists on economics to professional interaction. In higher educational establishment, the professional interaction involves the implementation of students' and teachers' business communication in a common professional activity that actualizes the cognition and promotes the partnership relations and achieving of significant professional goals. The professional growth of future economists are productive process that involves the development and individual self-development which is aimed at fostering of its professionally important qualities. In the process of professional becoming is a professional self-realization, self-actualization potential of professionals to achieve the professional acme. Professional interaction is carried out in the system of objective relationships that naturally arise between the subjects of the profession. Since the communication involves the interaction between subjects and the essence of which is the relationship, exactly the latter are the backbone component of communicative situations. Along with this, it is necessary to provide controlled acmeological influence in the development of professional interaction of future professionals of economics, particularly during the consultations of educational discussions, exercises, projects, simulations and interactive games in professional content. The successful specialists' training of economics to professional interaction is closely connected with the using of acmeological technology in their professional training, which include informational technology. Their main advantages are flexibility, adjustable for different method sand algorithms training, and individual response to the actions of each individual student. The use of acmeological technology makes it possible to make learning more active and give it a character of study and search. Unlike traditional forms they provide the possibility of immediate response of the student to the actions, repetition, explanation of material for a "weak" students move to more complex and too difficult for most prepared material. In this case the learning implements easily and naturally in individual pace.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.048 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
14.

Поясок Т. Б. 
Технологія формування прогностичної компетентності студентів у процесі фахової підготовки [Електронний ресурс] / Т. Б. Поясок, О. І. Беспарточна // Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка. Педагогічні науки. - 2021. - Вип. 1. - С. 179-188. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vgnpu_2021_1_22
Попередній перегляд:   Завантажити - 916.609 Kb    Зміст випуску     Цитування
15.

Поясок Т. Б. 
Метод телекомунікаційних проєктів як один із сучасних методів навчання в закладах вищої освіти [Електронний ресурс] / Т. Б. Поясок, О. І. Беспарточна // Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка. Педагогічні науки. - 2021. - Вип. 2. - С. 10-19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vgnpu_2021_2_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.004 Mb    Зміст випуску     Цитування
16.

Поясок Т. Б. 
Формування позитивного іміджу майбутнього викладача вищої школи як складова його професійної підготовки [Електронний ресурс] / Т. Б. Поясок, О. І. Беспарточна // Вісник Університету імені Альфреда Нобеля. Серія : Педагогіка і психологія. - 2020. - № 2. - С. 251-259. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vduep_2020_2_30
Попередній перегляд:   Завантажити - 344.735 Kb    Зміст випуску     Цитування
17.

Поясок Т. Б. 
Використання додатку доповненої реальності Blippar у процесі комбінованого навчання студентів технічних спеціальностей [Електронний ресурс] / Т. Б. Поясок, О. І. Беспарточна, О. О. Ченчева, В. В. Ченчевой // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2022. - Т. 87, № 1. - С. 111-123. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2022_87_1_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 909.486 Kb    Зміст випуску     Цитування
18.

Поясок Т. Б. 
Формування професійної компетентності майбутнього кваліфікованого робітника у процесі фахової підготовки [Електронний ресурс] / Т. Б. Поясок, О. І. Беспарточна // Вісник Кременчуцького національного університету імені Михайла Остроградського. - 2018. - Вип. 2(2). - С. 102-107. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkdpu_2018_2(2)__17
Попередній перегляд:   Завантажити - 659.952 Kb    Зміст випуску     Цитування
19.

Беспарточна О. І. 
Формування лідерських якостей у майбутніх психологів [Електронний ресурс] / О. І. Беспарточна, Т. Б. Поясок // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2021. - № 78. - С. 155-160. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2021_78_29
Попередній перегляд:   Завантажити - 380.32 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського