Пошуковий запит: (<.>A=Присакар В$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 16
Представлено документи з 1 до 16
|
1. |
Присакар В. В. Вплив етнонаціональної політики держави на теорію та практику виховання в учнів міжетнічної толерантності [Електронний ресурс] / В. В. Присакар // Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - 2011. - Вип. 4. - С. 146-157. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/domtp_2011_4_19
|
2. |
Присакар В. В. Національно-культурні витоки процесу виховання у школярів міжетнічної толерантності [Електронний ресурс] / В. В. Присакар // Педагогічний дискурс. - 2013. - Вип. 15. - С. 582-586. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2013_15_118 Розкрито роль національно-культурних цінностей народу у процесі виховання міжетнічної толерантності. Процес виховання міжетнічної толерантності розглянуто як формування інтегративно-особистісної властивості людини, що грунтується на пізнавальному, емоційно-оцінковому, поведінково-діяльнісному компонентах. На підставі науково-методичних джерел та результатів досліджень, проведених у загальноосвітніх школах Хмельницької та Чернівецької областей, обгрунтовано необхідність спрямування виховного процесу на формування ціннісної сфери індивіда шляхом використання потенціалу національно-культурних цінностей народу і розвиток на цій основі позитивних мотивів щодо діалогу культур. Раскрыта роль национально-культурных ценностей народа в процессе воспитания межэтнической толерантности. Процесс воспитания межэтнической толерантности рассмотрен как формирование интегративно-личностного свойства человека, которое основывается на познавательном, эмоционально-оценочном, поведенчески-деятельностном компонентах. На основе научно-методических источников и результатов исследований, проведенных в общеобразовательных школах Хмельницкой и Черновицкой областей, обоснована необходимость направления воспитательного процесса на формирование ценностной сферы индивида путем использования потенциала национально-культурных ценностей народа и развитие на этой основе положительных мотивов относительно диалога культур.The article reveals the role of the national and cultural values of the Ukranian nation in the process of ethnic tolerance formation. The process of inter-ethnic tolerance education is seen as the formation of human’s integrative - personal feature based on the cognitive , emotional and assessment , behavior and activity components. Relying on scientific and methodical sources and the results of studies conducted by the author in secondary schools of Khmelnytsky and Chernivtsi regions, the necessity of focusing of the educational process on the formation of the value sphere of the individual through the use of the capacity of national cultural values of the people and the development on this basis of positive motifs in the context of cultures’ dialogue.
|
3. |
Присакар В. В. Міжетнічна толерантність у структурі формування національно-культурних цінностей учнівської молоді [Електронний ресурс] / В. В. Присакар // Педагогічний дискурс. - 2007. - Вип. 2. - С. 144-148. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2007_2_33
|
4. |
Присакар В. В. Формування громадянської позиції особистості у педагогічній спадщині В. Сухомлинського [Електронний ресурс] / В. В. Присакар // Педагогічний дискурс. - 2011. - Вип. 10. - С. 426-430. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2011_10_105 Проаналізовано погляди В. Сухомлинського про місце та роль громадянської позиції у структурі формування особистості школяра. Здійснено спроби обґрунтування своєрідності концепції виховання громадянина, розробленої видатним українським педагогом.Проанализированы взгляды В. Сухомлинского о месте и роли гражданской позиции в структуре формирования личности школьника. Осуществлена попытка обоснования своеобразия концепции воспитания гражданина, разработанной выдающимся украинским педагогом.V. Sukhomlyns’kyi’s views of place and role of civic attitude in the structure of pupil’s personality forming are analyzed in the article. Author made an attempt of originality proving of person’s upbringing conception developed by outstanding Ukrainian teacher.
|
5. |
Присакар В. Виховання толерантності в учнів 7-9 класів у процесі вивчення історії України [Електронний ресурс] / В. Присакар // Проблеми дидактики історії. - 2015. - Вип. 6. - С. 95-104. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Prdist_2015_6_11
|
6. |
Присакар В. Культурологічний підхід у вихованні учнів на уроках історії України у 8-9 класах [Електронний ресурс] / В. Присакар // Проблеми дидактики історії. - 2016. - Вип. 7. - С. 211-219. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Prdist_2016_7_19
|
7. |
Присакар В. Б. Ландшафтно-геохімічний аналіз поселенських геосистем території Прут-Сіретського межиріччя (в межах Чернівецької області) [Електронний ресурс] / В. Б. Присакар // Науковий вісник Чернівецького університету. Географія. - 2013. - Вип. 655. - С. 55-57. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvchnu_2013_655_14
|
8. |
Присакар В. Б. Еколого-геохімічні особливості долинних ландшафтів гірських територій Чернівецької області [Електронний ресурс] / В. Б. Присакар, Г. Д. Ходан // Науковий вісник Чернівецького університету. Географія. - 2012. - Вип. 614-615. - С. 93-94. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvchnu_2012_614-615_23
|
9. |
Ковальчук Г. П. Іван Огієнко про духовний розвиток особистості школяра [Електронний ресурс] / Г. П. Ковальчук, В. В. Присакар // Іван Огієнко і сучасна наука та освіта. Серія : Філологічна. - 2015. - Вип. 12. - С. 377-383. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ioisn_2015_12_63
|
10. |
Присакар В. В. Управління процесом національного виховання у загальноосвітніх навчальних закладах [Електронний ресурс] / В. В. Присакар // Актуальні питання корекційної освіти. Педагогічні науки. - 2015. - Вип. 6(2). - С. 189-200. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apko_2015_6(2)__21
|
11. |
Присакар В. Етнічна толерантність як домінанта виховання у школярів культури міжетнічних відносин [Електронний ресурс] / В. Присакар // Педагогічна освіта: теорія і практика. - 2016. - Вип. 20(1). - С. 153-160. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppo_2016_20(1)__29
|
12. |
Ковальчук Г. Проблема виховання у школярів культури міжетнічних відносин у період національно-культурного будівництва в Україні у 20–30-х рр. XX ст. [Електронний ресурс] / Г. Ковальчук, В. Присакар // Педагогічна освіта: теорія і практика. - 2017. - Вип. 23(1). - С. 114-121. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppo_2017_23(1)__21
|
13. |
Ковальчук Г. Проблема трудової підготовки учнів сільської школи у науково-педагогічній діяльності Івана Ткаченка [Електронний ресурс] / Г. Ковальчук, В. Присакар // Педагогічна освіта: теорія і практика. - 2019. - Вип. 27. - С. 47-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppo_2019_27_9
|
14. |
Ходан Г. Д. Аналіз показників акумуляції важких металів у елементарних геохімічних ландшафтах Чернівецької області [Електронний ресурс] / Г. Д. Ходан, М. В. Тарасюк, В. Б. Присакар // Науковий вісник Чернівецького університету. Географія. - 2011. - Вип. 553-554. - С. 49-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvchnu_2011_553-554_11
|
15. |
Присакар В. Б. Ландшафтно-геохімічна характеристика рекреаційних зон Чернівецької області [Електронний ресурс] / В. Б. Присакар // Науковий вісник Чернівецького університету. Географія. - 2011. - Вип. 553-554. - С. 52-54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvchnu_2011_553-554_12
|
16. |
Нєвєнченко А. І. Ландшафтні комплекси м. Коломия [Електронний ресурс] / А. І. Нєвєнченко, В. Б. Присакар // Науковий вісник Чернівецького університету. Географія. - 2010. - Вип. 483. - С. 34-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvchnu_2010_483_8
|