Пошуковий запит: (<.>A=Прокопенко Т$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 60
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Прокопенко Т. О. Комплексна модель стратегічного управління організаційно-технічними системами в умовах невизначеності [Електронний ресурс] / Т. О. Прокопенко // Вісник Львівського державного університету безпеки життєдіяльності. - 2013. - № 7. - С. 55-60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vldubzh_2013_7_10
|
2. |
Горяча Л. О. Аналіз впливу потреб галузі на співвідношення та зміст професійно-орієнтованих дисциплін у підготовці фармацевтів [Електронний ресурс] / Л. О. Горяча, Т. С. Прокопенко // Управління, економіка та забезпечення якості в фармації. - 2012. - № 2. - С. 60-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uezyaf_2012_2_11
|
3. |
Прокопенко Т. Е. Особливості та спадкоємність викладання фармацевтичної хімії при підготовці молодших спеціалістів і магістрів за спеціальністю "Фармація" [Електронний ресурс] / Т. Е. Прокопенко, В. А. Георгіянц // Актуальні питання фармацевтичної і медичної науки та практики. - 2012. - № 1. - С. 103-105. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apfimntp_2012_1_28 Проанализированы особенности преподавания фармацевтической химии в высших учебных заведениях I - II и III - IV уровней аккредитации. Определены профессиональные обязанности и характеризующие их типовые задачи деятельности, подходы к формированию содержания дисциплины "Фармацевтическая химия" и сформулированы профессиональные компетенции, которые должны быть обеспечены в течение преподавания данной дисциплины.
|
4. |
Горяча Л. О. Використання модульно-рейтингової системи побудови навчального процесу при вивченні дисципліни "Організація і економіка фармації" [Електронний ресурс] / Л. О. Горяча, Т. С. Прокопенко // Актуальні питання фармацевтичної і медичної науки та практики. - 2012. - № 3. - С. 104-106. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apfimntp_2012_3_28 Освещена реализация основных принципов модульно-рейтинговой системы организации учебного процесса при изучении дисциплины "Организация и экономика фармации" младшими специалистами фармации.
|
5. |
Прокопенко Т. О. Удосконалення системи ветеринарного радіологічного моніторингу радіоактивного забруднення сировини тваринного та рослинного походження на території України [Електронний ресурс] / Т. О. Прокопенко // Вісник Полтавської державної аграрної академії. - 2013. - № 4. - С. 100-103. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VPDAA_2013_4_28 Відзначено, що невід'ємним компонентом радіаційної безпеки на 25-му році подолання наслідків Чорнобильської катастрофи залишається контроль вмісту радіонуклідів у сільськогосподарській сировині та кормах. Основою радіаційної безпеки є радіологічний контроль і моніторинг радіоактивного забруднення сировини тваринного й рослинного походження та унеможливлення надходження радіонуклідів до організму людини і тварин. Впровадження системи ветеринарного радіологічного моніторингу забезпечить ефективне використання наявних організаційних структур та засобів спостережень за об'єктами ветеринарного нагляду.
|
6. |
Прокопенко Т. С. Форма державної атестації молодших спеціалістів фармації як засіб діагностики рівня сформованості професійних компетентностей [Електронний ресурс] / Т. С. Прокопенко, І. В. Коломієць // Фармацевтичний часопис. - 2013. - № 4. - С. 121-124. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Phch_2013_4_28
|
7. |
Лега Ю. Г. Управління проектом в класі організаційно-технічних систем [Електронний ресурс] / Ю. Г. Лега, Т. О. Прокопенко, Ю. І. Урецька // Вісник Черкаського державного технологічного університету. Сер. : Технічні науки. - 2014. - № 1. - С. 46-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchdtu_2014_1_10
|
8. |
Лега Ю. Г. Багатоагентний підхід до побудови імітаційної моделі стратегічного управління організаційно-технічними системами в умовах невизначеності [Електронний ресурс] / Ю. Г. Лега, Т. О. Прокопенко // Вісник Черкаського державного технологічного університету. Сер. : Технічні науки. - 2013. - № 2. - С. 7-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchdtu_2013_2_3
|
9. |
Лега Ю. Г. Особливості управління якістю технологічних комплексів неперервного типу [Електронний ресурс] / Ю. Г. Лега, Т. О. Прокопенко, Ю. І. Урецька // Вісник Черкаського державного технологічного університету. Сер. : Технічні науки. - 2014. - № 2. - С. 78-82. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchdtu_2014_2_17
|
10. |
Віхрова Л. Г. Математичне і комп’ютерне моделювання розподілу температур в теплиці для створення системи управління [Електронний ресурс] / Л. Г. Віхрова, В. М. Каліч, Т. О. Прокопенко // Збірник наукових праць Кіровоградського національного технічного університету. Техніка в сільськогосподарському виробництві, галузеве машинобудування, автоматизація. - 2011. - Вип. 24(2). - С. 174-180. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkntu_2011_24(2)__31
|
11. |
Горяча Л. О. Аналiз сучасних тенденцiй пiдготовки фармацевтичних кадрiв у країнах свiту [Електронний ресурс] / Л. О. Горяча, Т. С. Прокопенко, А. А. Котвiцька // Український журнал клінічної та лабораторної медицини. - 2011. - Т. 6, № 4. - С. 10-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ujkl_2011_6_4_3
|
12. |
Горяча Л. О. Оцінка відповідності освітньої програми фармацевта вимогам ринку праці [Електронний ресурс] / Л. О. Горяча, Т. С. Прокопенко // Фармацевтичний журнал. - 2014. - № 3. - С. 95-99. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pharmazh_2014_3_15 Конкурентоспособность выпускников на рынке труда обусловлена как знаниями, умениями и навыками, которые студенты получают в колледже, так и уровнем сформированности компетенции - способности к их использованию в практической деятельности. Цель исследования состояла в изучении мнения работодателей, преподавателей и студентов об уровне подготовки выпускников колледжа и о соответствии образовательной программы фармацевта требованиям рынка труда. С этой целью разработана анкета, где респондентам предложено дать оценку образовательной программы фармацевта, состоящую из трех циклов дисциплин: цикла гуманитарной и социально-экономической подготовки; цикла естественно-научной подготовки; цикла профессиональной и практической подготовки. Задача состояла в оценивании по 5-бальной шкале роли дисциплин программы в формировании профессионально-важных качеств специалиста. Полученные результаты свидетельствуют о том, что все дисциплины принимают участае в формировании как общих, так и профессиональных компетенций фармацевта. Это способствует тому, что адаптация выпускников колледжа в профессии происходит в течении первых 6-та месяцев (52,78 %). По результатам опроса установлено, что работодатели не видят существенного дисбаланса между программой подготовки фармацевтов и требованиями рынка труда. Вместе с тем они предложили дополнить образовательную программу курсом этаки, деонтологии, психологии и фармацевтической опеки. Высокая оценка работодателями роли дисциплин почта всех циклов образовательной программы свидетельствует о том, что рынку труда нужен как профессионально грамотный специалист, так социально сформированная личность. Существует также необходимость дополнения образовательной программы фармацевта дисциплинами, востребованными практическим сектором.
|
13. |
Коломієць І. В. Форми та методи оцінки навчальних досягнень студентів за умов компетентнісного навчання [Електронний ресурс] / І. В. Коломієць, Т. С. Прокопенко // Збірник наукових праць співробітників НМАПО ім. П. Л. Шупика. - 2014. - Вип. 23(1). - С. 605-610. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpsnmapo_2014_23(1)__85 Розглянуто проблеми оцінювання якості підготовки фахівця. Висвітлено питання щодо визначення форм і методів контролю, створення цілісної системи оцінювання вищим навчальним закладом (ВНЗ), які залишаються найактуальнішими за умов переходу до компетентнісної моделі освіти. Використовуючи загальнонаукові теоретичні й емпіричні методи, проаналізовано науково-педагогічні дослідження, доступні джерела інформації щодо проблем контролю якості підготовки фахівця. Результати теоретичного аналізу надають змогу говорити про існування різноманітних моделей оцінювання якості вищої освіти. Зазначено необхідність розробки ВНЗ банку засобів діагностики для визначення рівня сформованості компетентностей на всіх етапах підготовки фахівця відповідно до визначених цілей, форм і методів контролю. Перспективою подальших досліджень має стати створення інструктивно-методичного матеріалу для розробників складових банку засобів діагностики результатів навчання. Очікується, що цілісна система контролю якості у ВНЗ надасть змогу забезпечити відповідність процесу підготовки фахівця вимогам Галузевого стандарту вищої освіти, а значить і вимогам сучасного ринку праці.
|
14. |
Прокопенко Т. О. Методологічні основи управління технологічними комплексами в умовах невизначено [Електронний ресурс] / Т. О. Прокопенко // Технологический аудит и резервы производства. - 2013. - № 6(4). - С. 27-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tatrv_2013_6-4_12
|
15. |
Коломієць І. В. Аналіз якості тестових завдань для діагностики професійної підготовки випускників-фармацевтів [Електронний ресурс] / І. В. Коломієць, Т. С. Прокопенко // Управління, економіка та забезпечення якості в фармації. - 2012. - № 5. - С. 34-38. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uezyaf_2012_5_8
|
16. |
Прокопенко Т. О. Класифікація невизначеностей в управлінні організаціно-технологічними об’єктами [Електронний ресурс] / Т. О. Прокопенко // Технологический аудит и резервы производства. - 2014. - № 6(4). - С. 23-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tatrv_2014_6(4)__9
|
17. |
Прокопенко Т. А. Теоретичні аспекти правового регулювання проходження служби в органах внутрішніх справ [Електронний ресурс] / Т. А. Прокопенко // Право і суспільство. - 2013. - № 6.2. - С. 238-241. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pis_2013_6
|
18. |
Прокопенко Т. Ф. Корпоративное управление потоковыми процессами производства на основе интеллектуальных распределенных систем [Електронний ресурс] / Т. Ф. Прокопенко // Системи обробки інформації. - 2005. - Вип. 3. - С. 95-100. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/soi_2005_3_15 Предложена структура корпоративной распределенной информационной системы (КРИС), которая обеспечивает сбор и обработку управленческой информации, поддержку принятия и реализации организационных и управленческих решений, накопление опыта экспертов; анализ, оценку и распознавание ситуаций. Функциональные возможности КРИС - наличие средств автоматизации работы с корпоративной информацией, создание единой информационной среды, наличие встроенных механизмов передачи данных, обеспечение выявления закономерностей использования их для прогнозирования, организация интеграции СППР с различными информационными системами.
|
19. |
Прокопенко Т. О Комп’ютерно-інтегрована система автоматизації мікроклімату в теплиці з використанням нейромереж [Електронний ресурс] / Т. О Прокопенко, М. С. Мірошніченко, В. О. Зубенко // Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства імені Петра Василенка. - 2014. - Вип. 154. - С. 79-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhdtusg_2014_154_32
|
20. |
Прокопенко Т. О. Динаміка радіоактивного забруднення продукції тваринництва і рослинництва в україні за період 2000-2009 років [Електронний ресурс] / Т. О. Прокопенко, В. З. Салата // Науковий вісник Львівського національного університету ветеринарної медицини та біотехнологій ім. Ґжицького. - 2010. - Т. 12, № 2(4). - С. 250-255. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvlnu_2010_12_2(4)__52
|
| |