Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (3)Реферативна база даних (3)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Прокофьева М$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3
1.

Прокофьева М. Ю. 
Проектирование системы самостоятельной работы студентов в процессе профессиональной подготовки к обучению младших школьников на принципах дифференцированного подхода [Електронний ресурс] / М. Ю. Прокофьева // Молодий вчений. - 2014. - № 1(04). - С. 114-117. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2014_1(04)__26
Попередній перегляд:   Завантажити - 185.999 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Стариков П. А. 
Структура опыта вдохновения [Електронний ресурс] / П. А. Стариков, М.Д. Прокофьева, Е.А. Углова // GISAP. Culturology, sports and art history. - 2013. - № 1. - С. 69-73. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gcsah_2013_1_25
Попередній перегляд:   Завантажити - 2.191 Mb    Зміст випуску     Цитування
3.

Прокофьева М. Ю. 
Дифференцированный подход в инновационном обучении [Електронний ресурс] / М. Ю. Прокофьева // Педагогічний дискурс. - 2012. - Вип. 11. - С. 260-263. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/0peddysk_2012_11_63
Проанализирована дефиниция „дифференцированный подход” в педагогической научной мысли, раскрыты ориентиры применения дифференцированного подхода в контексте инновационного образования.Проаналізовано дефініцію „диференційований підхід” в педагогічній науковій думці, розкрито орієнтири застосування диференційованого підходу в контексті інноваційної освіти.The definition „differentiated approach” in pedagogical scientific thought is theoreticaly analyzed, reference points of application of the differentiated approach under the context of innovative education are revealed.
Попередній перегляд:   Завантажити - 197.335 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського