Пошуковий запит: (<.>A=Протас О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 19
Представлено документи з 1 до 19
|
1. |
Протас О. Соціальнo-педагогічний супровід професійного самовизначення старшокласників гірськиx шкіл [Електронний ресурс] / О. Протас // Гірська школа Українських Карпат. - 2013. - № 10. - С. 109-111. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gsuk_2013_10_28
|
2. |
Протас О. Л. Розвиток творчих здібностей учнів в умовах загальноосвітнього навчального закладу [Електронний ресурс] / О. Л. Протас // Освіта та розвиток обдарованої особистості. - 2014. - № 3. - С. 26-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Otros_2014_3_7
|
3. |
Микитин О. Використання інформаційно-комунікаційних технологій у діяльності з обдарованими учнями [Електронний ресурс] / О. Микитин, О. Протас // Навчання і виховання обдарованої дитини. - 2018. - Вип. 2. - С. 7-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nivoo_2018_2_3 Висвітлено питання використання інформаційно-комунікаційних технологій у діяльності з обдарованими учнями. Подано визначення понять "обдарованість", "обдаровані діти", "інформаційно-комунікаційні технології", а також розглянуто типи обдарованості. Виокремлено основні форми та методи роботи зі школярами для розвитку їх здібностей. Охарактеризовано різні ІКТ-засоби організації освітнього процесу, програмні продукти. Доведено значущість інформаційно-комунікаційних технологій для забезпечення освітніх потреб обдарованих дітей та ефективності освітнього процесу.
|
4. |
Ковбас Б. І. Соціально-педагогічний супровід дітей із сімей, постраждалих у ході АТО [Електронний ресурс] / Б. І. Ковбас, О. Л. Протас // Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія : Соціально-педагогічна. - 2017. - Вип. 29. - С. 73-86. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkp_sp_2017_29_9
|
5. |
Протас О. Л. Соціально-педагогічний супровід розвитку креативно обдарованих дітей в умовах загальноосвітнього навчального закладу [Електронний ресурс] / О. Л. Протас // Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія : Соціально-педагогічна. - 2019. - Вип. 33. - С. 108-122. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkp_sp_2019_33_12
|
6. |
Демченко І. І. Динаміка розвитку педагогічної майстерності та взаємодія факторів її формування [Електронний ресурс] / І. І. Демченко, Б. А. Максимчук, О. Л. Протас, О. М. Козій, О. В. Демчишина, О. М. Сагач, Л. С. Плетеницька, І. А. Максимчук // Науковий часопис [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт). - 2020. - Вип. 1. - С. 34-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_015_2020_1_9
|
7. |
Протас О. Л. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до супроводу професійного самовизначення старшокласників засобами впровадження інноваційних технологій [Електронний ресурс] / О. Л. Протас // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2012. - Вип. 33. - С. 451-456. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sitimn_2012_33_90 Детально розглянуто проблеми підготовки майбутніх соціальних педагогів у вищій школі України до супроводу професійного самовизначення старшокласників. Проаналізовано концептуальні положення та наукові підходи до даної проблеми, розглянуто зміст та особливості соціально-педагогічного супроводу професійного самовизначення старшокласників. Розкрито сутність професійної підготовки соціальних педагогів і визначено критерії, показники та рівні їх професійної готовності до зазначеного виду діяльності. Теоретично обгрунтовано та експериментально перевірено соціально-педагогічні умови, форми та зміст процесу підготовки майбутніх соціальних педагогів до супроводу професійного самовизначення старшокласників. Ефективність соціально-педагогічних умов та змістово-організаційного забезпечення підготовки майбутніх соціальних педагогів до супроводу професійного самовизначення доведено й перевірено експериментально.
|
8. |
Михайлишин Г. Й. Теоретичні основи проблеми формування креативної компетентності майбутніх соціальних працівників до роботи з обдарованими дітьми [Електронний ресурс] / Г. Й. Михайлишин, О. Л. Протас // Освітній дискурс. - 2019. - Вип. 17. - С. 34-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eddcsp_2019_17_5
|
9. |
Протас О. Л. Феномен обдарованості в контексті психолого-педагогічних досліджень [Електронний ресурс] / О. Л. Протас // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. - 2020. - № 1. - С. 57-65. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/punpu_2020_1_10
|
10. |
Протас О. Л. Трансформація інституту сім’ї як чинник умов сімейного виховання [Електронний ресурс] / О. Л. Протас // Вісник післядипломної освіти. Серія : Педагогічні науки. - 2020. - Вип. 11. - С. 136-153. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vpopn_2020_11_11
|
11. |
Протас О. Умови ефективного соціально-педагогічного супроводу дітей із сімей, постраждалих у ході АТО [Електронний ресурс] / О. Протас // Освітній простір України. - 2017. - Вип. 10. - С. 165-172. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/opu_2017_10_23
|
12. |
Протас О. Л. Проєктні технології у процесі підготовки майбутніх соціальних педагогів до роботи з обдарованими дітьми [Електронний ресурс] / О. Л. Протас // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія : Педагогіка. - 2020. - № 1. - С. 59-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2020_1_11
|
13. |
Протас О. Л. Концептуалізація проблеми обдарованості у зарубіжних та вітчизняних дослідженнях [Електронний ресурс] / О. Л. Протас // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія : Педагогіка та психологія. - 2020. - Вип. 1. - С. 239-242. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvmdupp_2020_1_69
|
14. |
Протас О. Методологічні основи підготовки майбутніх соціальних педагогів до роботи з обдарованими дітьми [Електронний ресурс] / О. Протас // Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету. - 2020. - Вип. 2(2). - С. 135-144. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpumdpu_2020_2(2)__18
|
15. |
Демченко І. І. Структурне різноманіття педагогічних здібностей учителя початкової школи [Електронний ресурс] / І. І. Демченко, Б. А. Максимчук, О. Л. Протас, А. А. Предик, Л. М. Височан, Л. С. Литвиненко В. А. Плетеницька, І. А. Максимчук // Науковий часопис [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт). - 2020. - Вип. 2. - С. 40-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_015_2020_2_10
|
16. |
Максимчук І. А. Саморозвиток у контексті формування педагогічної майстерності майбутнього вчителя [Електронний ресурс] / І. А. Максимчук, О. М. Сагач, І. І. Демченко, С. Б. Фурдуй, Б. А. Максимчук, О. Л. Протас, Л. Й. Кузько Е. О. Межиловська // Науковий часопис [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт). - 2020. - Вип. 2. - С. 88-95. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_015_2020_2_20
|
17. |
Протас О. Методологічні підходи до підготовки майбутніх соціальних педагогів до роботи з обдарованими дітьми [Електронний ресурс] / О. Протас // Актуальні питання гуманітарних наук. - 2020. - Вип. 27(4). - С. 175-180. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apgnd_2020_27(4)__32
|
18. |
Ніколенко К. В. Інноваційні технології штучного інтелекту для забезпечення академічної доброчесності в освітніх закладах України [Електронний ресурс] / К. В. Ніколенко, О. Л. Протас, Т. А. Ярмоленко // Перспективи та інновації науки (Серія "Педагогіка", Серія "Психологія", Серія "Медицина"). - 2023. - № 12. - С. 393-406. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prainnsc_2023_12_36
|
19. |
Протас О. Л. Соціальний супровід дітей із адопційних сімей [Електронний ресурс] / О. Л. Протас // Інноваційна педагогіка. - 2022. - Вип. 47. - С. 252-256. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2022_47_51
|