Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Пузік О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 12
Представлено документи з 1 до 12
|
1. |
Глазков М. М. Кавітаційні пристрої та кавітаційні методики гідроприводу [Електронний ресурс] / М. М. Глазков, В. Г. Ланецький, О. С. Пузік // Проблеми тертя та зношування. - 2010. - Вип. 52. - С. 74-80. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ptz_2010_52_10 З'ясовано залежність порога кавітації рідин від температури і вмісту води. Одержано значення порога кавітації рідини АМГ-10 залежно від температури за різних значень вмісту води.
| 2. |
Пузік О. С. Гідродинамічні характеристики функціональних кавітаційних пристроїв [Електронний ресурс] / О. С. Пузік, М. М. Глазков, В. Г. Ланецький, Г. Й. Зайончковський, Т. В. Тарасенко // Вісник Національного авіаційного університету. - 2012. - № 3. - С. 109-113. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnau_2012_3_20 За експериментальними даними побудовано залежності, які надають змогу одержати відомості щодо пропускної спроможності отворів і насадків для застосування в арматуробудуванні. Запропоновано кавітаційний підхід, що дозволяє визначати коефіцієнт стискання за побудованими витратними характеристиками.
| 3. |
Глазков М. М. Кавітаційні пристрої для введення присадок в авіаційне паливо та контроль його обводнення [Електронний ресурс] / М. М. Глазков, В. Г. Ланецький, О. С. Пузік // Промислова гідравліка і пневматика. - 2011. - № 4. - С. 105-108. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pete_2011_4_25
| 4. |
Пузік О. С. Розробленння методик контролю обводнення авіапалив [Електронний ресурс] / О. С. Пузік // Промислова гідравліка і пневматика. - 2014. - № 1. - С. 19-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/inhpn_2014_1_5
| 5. |
Пузік О. С. Експериментальні дослідження акустичного спектру гідродинамічної кавітації авіаційного палива з різною концентрацією води [Електронний ресурс] / О. С. Пузік // Промислова гідравліка і пневматика. - 2013. - № 1. - С. 28-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/inhpn_2013_1_8
| 6. |
Тарасенко Т. В. Спектральні характеристики гідроприводних кавітаційних генераторів коливань тиску [Електронний ресурс] / Т. В. Тарасенко, М. М. Глазков, В. Ю. Радченко, A. C. Власов, О. С. Пузік // Промислова гідравліка і пневматика. - 2011. - № 1. - С. 90-93. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/inhpn_2011_1_20
| 7. |
Бойченко С. В. Оцінка екологічного впливу нафтопереробного підприємства на навколишнє середовище України [Електронний ресурс] / С. В. Бойченко, О. Г. Пузік, П. І. Топільницький, Л. М. Черняк, В. В. Романчук, О. Бабатунд, К. Лейда // Енергетика: економіка, технології, екологія. - 2016. - № 4. - С. 109-122. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eete_2016_4_16 Розглянуто і проаналізовано можливий вплив типового нафтопереробного підприємства на навколишнє середовище. Визначено шкідливі речовини, що викидаються в атмосферу на нафтопереробном підприємстві, їх основні джерела та причини викидів у навколишнє середовище. Виконано розрахунок валових викидів шкідливих речовин в атмосферу для підприємста нафтопереробки. Охарактеризовано технологічні заходи щодо зниження викидів шкідливих речовин і запропоновано основні засоби для зменшення негативного впливу майбутнього нафтопереробного заводу на навколишнє середовище.
| 8. |
Пузік С. О. Системи контролю кількості нафтопродуктів у горизонтальних резервуарах [Електронний ресурс] / С. О. Пузік, О. С. Пузік, А. А. Желєзняков, Д. В. Корольков // Проблеми тертя та зношування. - 2015. - № 1. - С. 131-135. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ptz_2015_1_16 Досліджено особливості конструкцій та функціонування системи контролю фізичних параметрів нафтопродуктів. Визначено недосконалість технічних рішень при формуванні таких систем. Запропоновано диференціацію складових елементів систем контролю кількості нафтопродуктів шляхом висунення додаткових умов під час проектування.
| 9. |
Пузік С. О. Основні методи підвищення інтенсивності очищення пально-мастильних матеріалів від забруднень в гравітаційному полі землі [Електронний ресурс] / С. О. Пузік, О. С. Пузік // Проблеми тертя та зношування. - 2015. - № 4. - С. 97-102. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ptz_2015_4_16 Досліджено три основні методи підвищення швидкості видалення забруднень із пально-мастильних матеріалів в гравітаційному силовому полі. Проаналізовано перебіг фізичних і хімічних процесів, що відбуваються при використанні цих методів. Визначено переваги і недоліки кожного з методів. Для інтенсифікації очисних процесів рекомендовано використовувати комбінацію декількох методів.
| 10. |
Пузік С. О. Причини та критерії обводнення палив [Електронний ресурс] / С. О. Пузік, О. С. Пузік, В. Ф. Опанасенко, В. Б. Мельник // Проблеми тертя та зношування. - 2016. - № 4. - С. 90-95. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ptz_2016_4_12 Досліджено фазові переходи води у паливах. Проаналізовано перебіг випаровування, конденсації та замерзання води. Визначено критерії, що впливають на вміст води в паливі в різних станах. Запропоновано характеристики для моделювання фазових переходів води у паливах.
| 11. |
Пузік С. О. Процеси забезпечення якості підготовки до оброблення повітряних суден протильодотвірними рідинами [Електронний ресурс] / С. О. Пузік, О. С. Пузік, В. Б. Мельник, В. Ф. Опанасенко, С. В. Карпенко, А. В. Вареник // Проблеми тертя та зношування. - 2017. - № 2. - С. 120-128. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ptz_2017_2_17 Окреслено проблему наземного обмерзання повітряних суден під час експлуатації авіаційної техніки. Встановлено взаємозв'язок різних факторів льодоутворення на поверхнях літаків. Визначено та згруповано різні види наземного обмерзання повітряних суден. З'ясовано, що обмерзання поверхонь повітряних суден є одним з найнебезпечніших чинників для безпеки польотів. Дотримання процесів забезпечення якості підготовки до оброблення літаків протильодотвірними рідинами підвищує експлуатаційну ефективність авіаційної техніки.
| 12. |
Пузік С. О. Активні засоби захисту від корозії [Електронний ресурс] / С. О. Пузік, В. І. Курілов, О. С. Пузік, В. Ф. Опанасенко, А. В. Вареник // Проблеми тертя та зношування. - 2018. - № 2. - С. 93-102. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ptz_2018_2_13 Окреслено проблему захисту технологічного обладнання від корозії. З'ясовано можливі заходи захисту від блукаючих струмів і види захисту від корозії. Перший спрямований на зменшення блукаючих струмів у землі. Другий вирішує питання, пов'язані із запобіганням проникнення цих струмів в технологічне обладнання. Визначено три види захисту від корозії: конструкційний, пасивний і активний. Більш детально досліджено активний вид захисту від корозії у якості якого застосовуються протекторний захист. Недоліком протекторного захисту є те, що заміна протекторів потребує не лише спорожнення резервуара, а й підготовки його до вогневих робіт, зачищення й дегазацію, що значно здорожує такий процес. Досліджено реалізацію протекторного захисту без вогневих робіт в резервуарі, що дозволить швидку заміняти протектори та втілювати захист на діючих резервуарах. Запропоновані методики розрахунків протекторного захисту від корозії та їх ефективності від впровадження в експлуатацію. Під час розрахунку протекторного захисту визначають кількість протекторів і терміни їх дії залежно від перехідного опору ізоляції днища та питомого опору грунту за умови досягнення захисної густини струму у колі "протектор-резервуар". Ця методика дозволяє визначити остаточну кількість протекторів і термін їх служби в роках. Протекторний захист можна використовувати ефективно і замість блискавкозахисних заземлень. Ефективність протекторного захисту, розміщеного в резервуарі, оцінюють різницею потенціалу "резервуар-електроліт" за допомогою мідносульфатного електрода, який опускають в резервуар. Визначено вимогу, яка забезпечує ефективну роботу протекторного захисту. Для оцінювання ефективності використання протекторного захисту від корозії технологічного обладнання розроблено схему взаємозв'язку об'єкту оцінювання ефективності з об'єктом, що обслуговується. Використання даної схеми дозволяє стверджувати, що протекторний захист підвищує ефективність експлуатації об'єктів авіапаливозабезпечення через вплив на систему та операційне використання таких пристроїв.
|
|
|