Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (11)Журнали та продовжувані видання (4)Реферативна база даних (26)Авторитетний файл імен осіб (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Пустовіт Г$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 40
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Пустовіт Г. П. 
Позашкільна освіта та виховання в Україні у векторах сучасного розвитку [Електронний ресурс] / Г. П. Пустовіт // Освіта та педагогічна наука. - 2013. - № 3. - С. 5-10. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OsDon_2013_3_2
Охарактеризовано проблеми вдосконалення змісту позашкільної освіти (ПО) та напрями його реалізації в навчально-виховному процесі позашкільних навчальних закладів (ПНЗ) і показано необхідність створення відповідного освітньо-виховного поля, доступного кожній дитині. За результатами аналізу ефективності діяльності ПНЗ України зазначено, що вони є найбільш дієвим інститутом соціалізації дитини, її інтелектуального, духовного та фізичного розвитку. Висвітлено складне становище сучасних ПНЗ, рівень професійної підготовки їх керівників і педагогів позашкільної освіти, відсутність достатнього соціального захисту учасників навчально-виховного процесу в ПНЗ, що разом узяте негативно впливає на розвиток галузі. Виділено пріоритетні завдання усіх рівнів ПО (дотримання органами управління Закону України "Про позашкільну освіту", розширення мережі гуртків, секцій, клубів тощо, створення умов для змістовного дозвілля, забезпечення якісної ПО, підтримка обдарованої учнівської молоді, подальша підтримка та розвиток наукових товариств учнів, повне державне фінансове забезпечення Програми розвитку ПНЗ на 2010 - 2014 рр., здійснювати співпрацю ПНЗ із ЗНЗ, ПТНЗ, ВНЗ і громадськими організаціями). Запропоновано три рівні побудови та реалізації змісту організаційно-педагогічної моделі ПО в Україні. Виділено напрями подальшого розвитку системи ПНЗ: організаційно-педагогічний, функціонально-змістовий, науково-методичний, структурно-організаційний.Охарактеризованы проблемы совершенствования содержания внешкольного образования (ВО) и направления его реализации в учебно-воспитательном процессе внешкольных учебных заведений (ВШУЗ) и показана необходимость создания соответствующего образовательно-воспитательного поля, доступного каждому ребенку. По результатам анализа эффективности деятельности ВШУЗ Украины указано, что они являются наиболее действенным институтом социализации ребенка, его интеллектуального, духовного и физического развития. Описано сложное состояние современных ВШУЗ, недостаточный уровень профессиональной подготовки их руководителей и педагогов внешкольного образования, отсутствие достаточного социальной защиты участников учебно-воспитательного процесса ВШУЗ, что вместе взятое негативно влияет на развитие отрасли. Выделены приоритетные задачи всех уровней ВО (соблюдение органами управления Закона Украины "О внешкольном образовании", расширение сети кружков, секций, клубов, создание условий для содержательного досуга обеспечения качественного ВО, поддержка одаренной учащейся молодежи, дальнейшая поддержка и развитие научных обществ учащихся, полное государственное финансовое обеспечение Программы развития ВШУЗ на 2010 - 2014 гг. осуществлять сотрудничество ВШУЗ с ОУЗ, ПТУ, вузами, общественными организациями). Предложены три уровня построения и реализации содержания организационно-педагогической модели ВО в Украине. Выделены направления дальнейшего развития системы ВШУЗ: организационно-педагогический, функционально-содержательный, научно-методический, структурно-организационный.The article gives the characteristics of the modern state of the out-of-school education and education in Ukraine, defines the fundamental contradictions and their solutions.Розкрито основні психолого-педагогічні та соціально-педагогічні особливості позашкільного освітньо-виховного середовища, які найбільш повно забезпечують умови ефективного розвитку творчого потенціалу дитини, її здібностей і талантів у контексті сучасного розвитку освітнього простору держави. Актуалізовано провідні напрями подальшого розвитку позашкільної освіти й виховання, а також проблему визначення місця й ролі позашкільної освіти й виховання в сучасній національній освітній системі. Визначено й охарактеризовано окремі вектори функціонування та розвитку в найближчі роки системи позашкільної освіти в Україні, розуміючи тим самим багаторівневість розв'язання означених проблем та їх складність.
Попередній перегляд:   Завантажити - 230.023 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Пустовіт Г. П. 
Категорії "Я” і моя майбутня професія” як чинник становлення особистості у позашкільному навчальному закладі [Електронний ресурс] / Г. П. Пустовіт // Педагогічний дискурс. - 2010. - Вип. 8. - С. 194-197. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2010_8_49
Попередній перегляд:   Завантажити - 202.11 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Пустовіт Г. П. 
Філософсько-культурологічний контекст проблеми взаємодії людини і природи у змісті сучасної екологічної освіти [Електронний ресурс] / Г. П. Пустовіт // Наукові записки [Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка]. Серія : Педагогіка. - 2014. - № 1. - С. 13-19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2014_1_5
Проаналізовано сучасне розуміння сутності проблем взаємодії людини та природи. Здійснено історико-генетичний аналіз провідних філософсько-культурологічних та природничо-гуманітарних концепцій гармонізації взаємодії в системі природа - людина - суспільство, розкрито їх сутнісні ознаки, тенденції та закономірності екстраполяції в сучасний цивілізаційний поступ. У ретроспективі охарактеризовано інформаційне поле, у межах якого доцільно проводити ефективний аналіз подій та явищ, що забезпечує умови для більш реалістичного їх оцінювання.Проанализировано современное понимание сущности проблем взаимодействия человека и природы. Осуществлен историко-генетический анализ ведущих философско-культурологических и гуманитарных концепций гармонизации взаимодействия в системе природа - человек - общество, раскрыты их существенные особенности, тенденции и закономерности экстраполяции в современный процесс развития цивилизации. В ретроспективе охарактеризовано информационное поле, в пределах которого есть возможность эффективно проводить анализ событий та явлений, что в итоге обеспечивает условия для более реалистических их оценок.The modern understanding of the essence of the problems of interaction between a human and nature has been systemized and analyzed in this research. There have also been made a historical and genetic analysis, detection and characterization of major philosophical, cultural, natural and humanitarian concepts of interaction harmonization in the "nature-a human being-society" system. Their essential features, trends and patterns of extrapolation to modern civilization progress have been revealed. In retrospective the article presents the characteristics of the information field, which outlines expediency for an effective analysis of events and phenomena to be carried out, which, in its turn, provides the conditions for their more realistic evaluation.
Попередній перегляд:   Завантажити - 305.105 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Пустовіт Г. 
Позашкільна освіта та виховання крізь призму сьогодення [Електронний ресурс] / Г. Пустовіт // Рідна школа. - 2010. - № 3. - С. 28-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2010_3_10
Охарактеризовано проблеми вдосконалення змісту позашкільної освіти (ПО) та напрями його реалізації в навчально-виховному процесі позашкільних навчальних закладів (ПНЗ) і показано необхідність створення відповідного освітньо-виховного поля, доступного кожній дитині. За результатами аналізу ефективності діяльності ПНЗ України зазначено, що вони є найбільш дієвим інститутом соціалізації дитини, її інтелектуального, духовного та фізичного розвитку. Висвітлено складне становище сучасних ПНЗ, рівень професійної підготовки їх керівників і педагогів позашкільної освіти, відсутність достатнього соціального захисту учасників навчально-виховного процесу в ПНЗ, що разом узяте негативно впливає на розвиток галузі. Виділено пріоритетні завдання усіх рівнів ПО (дотримання органами управління Закону України "Про позашкільну освіту", розширення мережі гуртків, секцій, клубів тощо, створення умов для змістовного дозвілля, забезпечення якісної ПО, підтримка обдарованої учнівської молоді, подальша підтримка та розвиток наукових товариств учнів, повне державне фінансове забезпечення Програми розвитку ПНЗ на 2010 - 2014 рр., здійснювати співпрацю ПНЗ із ЗНЗ, ПТНЗ, ВНЗ і громадськими організаціями). Запропоновано три рівні побудови та реалізації змісту організаційно-педагогічної моделі ПО в Україні. Виділено напрями подальшого розвитку системи ПНЗ: організаційно-педагогічний, функціонально-змістовий, науково-методичний, структурно-організаційний.Охарактеризованы проблемы совершенствования содержания внешкольного образования (ВО) и направления его реализации в учебно-воспитательном процессе внешкольных учебных заведений (ВШУЗ) и показана необходимость создания соответствующего образовательно-воспитательного поля, доступного каждому ребенку. По результатам анализа эффективности деятельности ВШУЗ Украины указано, что они являются наиболее действенным институтом социализации ребенка, его интеллектуального, духовного и физического развития. Описано сложное состояние современных ВШУЗ, недостаточный уровень профессиональной подготовки их руководителей и педагогов внешкольного образования, отсутствие достаточного социальной защиты участников учебно-воспитательного процесса ВШУЗ, что вместе взятое негативно влияет на развитие отрасли. Выделены приоритетные задачи всех уровней ВО (соблюдение органами управления Закона Украины "О внешкольном образовании", расширение сети кружков, секций, клубов, создание условий для содержательного досуга обеспечения качественного ВО, поддержка одаренной учащейся молодежи, дальнейшая поддержка и развитие научных обществ учащихся, полное государственное финансовое обеспечение Программы развития ВШУЗ на 2010 - 2014 гг. осуществлять сотрудничество ВШУЗ с ОУЗ, ПТУ, вузами, общественными организациями). Предложены три уровня построения и реализации содержания организационно-педагогической модели ВО в Украине. Выделены направления дальнейшего развития системы ВШУЗ: организационно-педагогический, функционально-содержательный, научно-методический, структурно-организационный.The article gives the characteristics of the modern state of the out-of-school education and education in Ukraine, defines the fundamental contradictions and their solutions.Розкрито основні психолого-педагогічні та соціально-педагогічні особливості позашкільного освітньо-виховного середовища, які найбільш повно забезпечують умови ефективного розвитку творчого потенціалу дитини, її здібностей і талантів у контексті сучасного розвитку освітнього простору держави. Актуалізовано провідні напрями подальшого розвитку позашкільної освіти й виховання, а також проблему визначення місця й ролі позашкільної освіти й виховання в сучасній національній освітній системі. Визначено й охарактеризовано окремі вектори функціонування та розвитку в найближчі роки системи позашкільної освіти в Україні, розуміючи тим самим багаторівневість розв'язання означених проблем та їх складність.
Попередній перегляд:   Завантажити - 445.475 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Пустовіт Г. 
Концептуальні засади модернізації змісту сучасної позашкільної освіти і виховання учнів [Електронний ресурс] / Г. Пустовіт // Рідна школа. - 2010. - № 10. - С. 19-23. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2010_10_5
У контексті змін освітньо-виховної парадигми діяльності позашкільних закладів обгрунтовано сучасні концептуальні засади ефективного функціонування в освітньому просторі України позашкільної системи виховання, навчання й соціалізації дитини. Визначено,що метою навчально-виховної діяльності навчальних закладів є виховання й розвиток творчого потенціалу та соціальної активності особистості, формування її системи гуманістичних цінностей. У процесі модернізації навчального змісту освіти мають бути враховані такі концептуальні положення: інтегрування навчального матеріалу, його структурування з позиції диференціації, міжпредметний підхід у конструюванні змісту навчального матеріалу, індивідуалізація навчально-виховного процесу, діяльнісний підхід. Підкреслено, що позашкільні навчальні заклади мають стати центрами мотиваційного розвитку особистості, її професійного самовизначення та самореалізації.В контексте изменений образовательно-воспитательной парадигмы деятельности внешкольных учреждений обоснованы современные концептуальные основы эффективного функционирования в образовательном пространстве Украины внешкольной системы воспитания, обучения и социализации ребенка. Определено, что целью учебно-воспитательной деятельности учебных заведений является воспитание и развитие творческого потенциала и социальной активности личности, формирование ее системы гуманистических ценностей. В процессе модернизации учебного содержания образования должны быть учтены такие концептуальные положения: интеграция учебного материала, его структурирование с позиции дифференциации, межпредметный подход в конструировании содержания учебного материала, индивидуализация учебно-воспитательного процесса, деятельностный подход. Подчеркнуто, что внешкольные учебные заведения должны стать центрами мотивационного развития личности, ее профессионального самоопределения и самореализации.The article singled out and described the conceptual frameworks and approaches to upgrading the educational content of education and training students in extracurricular educational institutions.
Попередній перегляд:   Завантажити - 458.8 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
6.

Пустовіт Г. 
Дослідницька діяльність учнів у позашкільному навчальному закладі як дидактичний засіб [Електронний ресурс] / Г. Пустовіт // Рідна школа. - 2011. - № 12. - С. 12-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2011_12_5
Обгрунтовано теоретичні та методичні засади організації та здійснення дослідницької діяльності учнів у навчально-виховному процесі позашкільних навчальних закладів як дидактичного засобу. Наведено характеристику рівнів і показників самостійної роботи учнів та відповідних рівнів педагогічної допомоги під час її здійснення. Виокремлено та розглянуто феноменологічний, аналітико-синтетичний, прогностичний рівні. Надано класифікацію навчальних, виховних та розвивальних цілей дослідницької діяльності учнів у навчально-виховному процесі позашкільного закладу освіти. Узагальнено та систематизовано основні види робіт, що характерні для навчально-виховного процесу позашкільного навчального закладу, а саме: репродуктивні, реконструктивні, евристичні, дослідницькі або експериментальні.Обоснованы теоретические и методические основы организации и осуществления исследовательской деятельности учащихся в учебно-воспитательном процессе внешкольных учебных заведений как дидактического средства. Предоставлена характеристика уровней и показателей самостоятельной работы учащихся и соответствующих уровней педагогической помощи при ее проведении. Выделены и рассмотрены феноменологический, аналитико-синтетический, прогностический уровни. Предоставлена классификация учебных, воспитательных и развивающих целей исследовательской деятельности учащихся в учебно-воспитательном процессе внешкольного образовательного заведения. Обобщены и систематизированы основные виды работ, характерные для учебно-воспитательного процесса внешкольного учебного заведения, а именно: репродуктивные, реконструктивные, эвристические, исследовательские или экспериментальные.The theoretical and methodological basis for the organization and implementation of research activities of students in the educational process of after-school educational institutions as a didactic tool. Given the characteristics and performance levels of the independent work of students and appropriate levels of educational assistance for its conduct. Identified and dealt with the phenomenological, analytical and synthetic, predictive levels. Given the classification of training, educational and developmental goals of research students in the educational process in non-school educational institutions. Generalized and systematized the main types of work specific to the educational process extracurricular educational institution, namely, reproductivereconstructive, heuristic, or experimental research.
Попередній перегляд:   Завантажити - 144.167 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
7.

Пустовіт Г. 
Один з підходів до конструювання змісту навчальних програм екологічного спрямування [Електронний ресурс] / Г. Пустовіт // Рідна школа. - 2012. - № 3. - С. 7-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2012_3_4
Запропоновано методичні рекомендації щодо конструювання змісту навчальних програм екологічного спрямування, що має здійснюватися з урахуванням вікових можливостей учнів та умов позашкільного навчального закладу. Розкрито такі концептуальні положення змісту навчальних програм, як: інтегрування навчального матеріалу, диференціація його структурування, міжпредметний підхід, індивідуалізація навчально-виховного процесу, врахування діяльнісного підходу. Визначено принципи побудови змісту навчального матеріалу, які забезпечують формування екологічної культури особистості, а саме: відповідності, варіативності (багатоукладності), структурної єдності, міждисциплінарності, регіональності та локальності, спрямованості на розвиток ціннісно-мотиваційної та діяльнісно-практичної сфери особистості, антропоцентризму, забезпечення педагогічних умов реалізації освітніх завдань, результативності й практичної спрямованості, прогностичності. Наведено комплекс критеріїв добору навчального матеріалу, серед яких - критерії відображення у змісті навчальних програм цілісності навколишнього середовища, врахування екологічних проблем своєї місцевості і можливих шляхів їх розв'язання та ін. Виокремлено шість основних підсистем знань учнів, котрі тією чи іншою мірою потрібно враховувати під час побудови змісту навчальних програм. Проаналізовано рівні реалізації змісту навчальних програм. Констатовано, що рекомендації надають змогу суттєво конкретизувати концептуальні ідеї, які повинні стати основою створення навчальних програм, зміст котрих має бути насичений соціально та особистісно значущими для учнів знаннями.Предложены методические рекомендации по конструированию содержания учебных программ экологической направленности, которое должно осуществляться с учетом возрастных возможностей учащихся и условий внешкольного учебного заведения. Раскрыты такие концептуальные положения содержания учебных программ, как: интеграция учебного материала, дифференциация его структурирования, межпредметный подход, индивидуализация учебно-воспитательного процесса, использование деятельностного подхода. Определены принципы построения содержания учебного материала, которые обеспечивают формирование экологической культуры личности, а именно: соответствия, вариативности (многоукладности), структурного единства, междисциплинарности, региональности и локальности, направленности на развитие ценностно-мотивационной и деятельностно-практической сферы личности, антропоцентризма, обеспечения педагогических условий реализации образовательных задач, результативности и практической направленности, прогнозируемости. Представлен комплекс критериев отбора учебного материала, среди которых - критерии отражения в содержании учебных программ целостности окружающей среды, учет экологических проблем своей местности и возможных путей их решения и др. Выделены шесть основных подсистем знаний учащихся, которые в той или иной степени необходимо учитывать при построении содержания учебных программ. Проанализированы уровни реализации содержания учебных программ. Констатировано, что рекомендации позволяют существенно конкретизировать концептуальные идеи, которые необходимо положить в основу создания учебных программ, содержание которых должно быть насыщено социально и личностно значимыми для учащихся знаниями.The article presents methodical recommendations for constructing the content of curriculums of ecological orientation taking into account age opportunities of pupils and conditions of out-of-school educational institution. Reviewed principles of constructing the content and criteria of selection the teaching material to ensure the formation of personality ecological culture.
Попередній перегляд:   Завантажити - 161.012 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
8.

Пустовіт Г. 
Проблеми взаємодії людини і природи: генезисно-ментальна характеристика [Електронний ресурс] / Г. Пустовіт // Рідна школа. - 2013. - № 8-9. - С. 31-38. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2013_8-9_11
Здійснено філософсько-культурологічний та генезисно-ментальний аналіз проблематики природа - людина - суспільство. Розкрито релігійно-філософські першооснови духовності суспільства та вплив цивілізацій на формування духовних і матеріальних потреб. Зауважено про тенденції, які поряд з традиційною проблематикою, характерні сучасним релігіям. Охарактеризовано антропоцентричний тип екологічної свідомості та його вплив на генезис споживацького ставлення людини до природи. Досліджено основні теоретичні концепції, ідеї й погляди на цю проблему, що були характерні для суспільних відносин протягом століть.Осуществлен философско-культурологический и генезисно-ментальный анализ проблематики природа - человек - общество. Раскрыты религиозно-философские первоосновы духовности общества и влияние цивилизаций на формирование духовных и материальных потребностей. Отмечено тенденции, которые наряду с традиционной проблематикой, характерны современным религиям. Охарактеризованы антропоцентрической тип экологического сознания и его влияние на генезис потребительского отношения человека к природе. Исследованы основные теоретические концепции, идеи и взгляды на эту проблему, которые были характерны для общественных отношений на протяжении веков.Done philosophical-сultural and genesis-mental analysis of the problems «nature-man-society». Opened a religious and philosophical primordial spirituality of the society and the influence on the formation of spiritual civilization and material needs. Noticed a trend that, in addition to the traditional issues that are typical of modern religions. Characterized anthropocentric kind of environmental consciousness and its influence on the genesis of consumer attitudes to nature. Studied the basic theoretical concepts, ideas and views on this issue, which were characteristic of public relations for centuries.
Попередній перегляд:   Завантажити - 194.707 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
9.

Пустовіт Г. П. 
Теоретико-прикладні складові інноваційного розвитку системи позашкільної освіти і виховання [Електронний ресурс] / Г. П. Пустовіт // Інноватика у вихованні. - 2015. - Вип. 1. - С. 14-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/inuv_2015_1_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 236.757 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Пустовіт Г. П. 
Зміст та сутнісні характеристики професійних інтересів обдарованих старшокласників [Електронний ресурс] / Г. П. Пустовіт // Освіта та розвиток обдарованої особистості. - 2015. - № 10. - С. 5-9. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Otros_2015_10_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 370.296 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Пустовіт Г. П. 
Інтерактивні методи навчання і виховання у позашкільному навчальному закладі [Електронний ресурс] / Г. П. Пустовіт // Інноватика у вихованні. - 2015. - Вип. 2. - С. 35-48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/inuv_2015_2_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 345.231 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Пустовіт Г. 
Світоглядний контекст проблеми взаємодії людини і природи [Електронний ресурс] / Г. Пустовіт // Релігія та соціум. - 2015. - № 3. - С. 131-138. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/relsoc_2015_3_22
Попередній перегляд:   Завантажити - 326.246 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Пустовіт Г. П. 
Педагогіна складова дозвіллєвої діяльності дитини у позашкільних навчальних закладах: соціокультурні виклики [Електронний ресурс] / Г. П. Пустовіт // Інноватика у вихованні. - 2016. - Вип. 3. - С. 15-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/inuv_2016_3_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 223.475 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Пустовіт Г. П. 
Упровадження ІКТ у методику навчання та управління діяльністю позашкільних навчальних закладів [Електронний ресурс] / Г. П. Пустовіт, В. В. Климчук // Інноватика у вихованні. - 2016. - Вип. 4. - С. 27-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/inuv_2016_4_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 207.315 Kb    Зміст випуску     Цитування
15.

Пустовіт Г. 
Патріотичне виховання у змісті позашкільної освіти: сьогодення і перспективи [Електронний ресурс] / Г. Пустовіт // Релігія та соціум. - 2015. - № 4. - С. 97-103. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/relsoc_2015_4_16
Попередній перегляд:   Завантажити - 451.357 Kb    Зміст випуску     Цитування
16.

Пустовіт Г. 
Компетентнісний підхід у змісті позашкільної освіти і виховання [Електронний ресурс] / Г. Пустовіт // Рідна школа. - 2014. - № 11. - С. 20-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2014_11_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 208.585 Kb    Зміст випуску     Цитування
17.

Пустовіт Г. П. 
Ставлення дитини до природи як домінанта формування екологічної вихованості учнів у позашкільних навчальних закладах [Електронний ресурс] / Г. П. Пустовіт // Інноватика у вихованні. - 2017. - Вип. 5. - С. 7-19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/inuv_2017_5_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 110.529 Kb    Зміст випуску     Цитування
18.

Пустовіт Г. П. 
Позашкільна освіта і виховання в сучасних соціокультурних вимірах [Електронний ресурс] / Г. П. Пустовіт // Наукові праці Державної науково-педагогічної бібліотеки України імені В. О. Сухомлинського. - 2008. - Вип. 1. - С. 53-60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/npdnpbc_2008_1_7
Охарактеризовано теоретичні основи, психолого-педагогічні та дидактичні засади освіти та виховання учнів різного віку у позашкільних навчальних закладах. Здійснено аналіз сучасного стану та протиріч цієї освітньо-виховної галузі, з метою їх подолання актуалізовано сутнісні характеристики поняттєво-категоріального апарату, теоретичних і дидактичних засад визначення мети та конкретних цілей, принципів освіти та виховання учнів у позашкільних навчальних закладах. Розкрито сутність теоретико-дидактичної компоненти форм, методів і засобів позашкільної освіти та виховання учнів. Обгрунтовано їх орієнтовні класифікації та визначено місце, роль і функції кожного з них у навчально-виховному процесі. Розроблено функціональну модель освіти та виховання учнів у навчально-виховному процесі позашкільних навчальних закладів, організаційно-педагогічні засади діяльності гуртка та дидактичну модель побудови змісту позашкільної освіти та виховання.
Попередній перегляд:   Завантажити - 103.938 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
19.

Пустовіт Г. П. 
Прогностичні орієнтири інноваційного розвитку позашкільної освіти [Електронний ресурс] / Г. П. Пустовіт // Інноватика у вихованні. - 2017. - Вип. 6. - С. 46-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/inuv_2017_6_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 89.882 Kb    Зміст випуску     Цитування
20.

Пустовіт Г. 
Формування компетентностей міжкультурної комунікації дітей та учнівської молоді у закладах позашкільної освіти [Електронний ресурс] / Г. Пустовіт // Нова педагогічна думка. - 2018. - № 1. - С. 142-146. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2018_1_36
Попередній перегляд:   Завантажити - 666.404 Kb    Зміст випуску     Цитування
...
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського