Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Пушкарьова Т$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 63
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
|
Проблеми освіти : зб. наук. пр., електрон. вид. / Держ. наук. устан. "Ін-т модерніз. змісту освіти". – Київ: [б. в.], 1995. - Виходить двічі на рік. - ISSN 2710-3986 Додаткові відомості та надходження |
| 2. |
Пушкарьова Т. М. Bивчення психічного дизонтогенезу в дітей дошкільного віку з перинатальною церебрально-органічною патологією [Електронний ресурс] / Т. М. Пушкарьова, О. С. Омельченко // Перинатология и педиатрия. - 2013. - № 4. - С. 37-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/perynatology_2013_4_11
| 3. |
Пушкарьова Т. О. Основні результати експериментальної роботи з теми: "Впровадження моделі навчання "1 учень — 1 комп'ютер" (з 01.02.2009 до 01.07.2010 року) [Електронний ресурс] / Т. О. Пушкарьова // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2010. - № 6. - С. 15-19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/komp_2010_6_5
| 4. |
Пушкарьова Т. О. Деякі аспекти формування інформаційно-комунікаційної компетентності [Електронний ресурс] / Т. О. Пушкарьова // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2010. - № 8. - С. 9-11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/komp_2010_8_3
| 5. |
Пушкарьова Т. О. Електронний навчальний посібник з математики для 1 класу [Електронний ресурс] / Т. О. Пушкарьова, О. О. Рибалко // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2014. - № 2. - С. 43-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/komp_2014_2_12
| 6. |
Пушкарьова Т. О. Електронний контент: особливості застосування і нові можливості пізнання світу [Електронний ресурс] / Т. О. Пушкарьова // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2011. - № 4. - С. 7-10. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/komp_2011_4_3
| 7. |
Пушкарьова Т. О. Роль ІКТ в створенні єдиного європейського освітнього простору [Електронний ресурс] / Т. О. Пушкарьова // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2011. - № 7. - С. 6-8. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/komp_2011_7_3
| 8. |
Пушкарьова Т. О. Дистанційне навчання [Електронний ресурс] / Т. О. Пушкарьова, О. А. Ходорковский // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2011. - № 7. - С. 20-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/komp_2011_7_10
| 9. |
Пушкарьова Т. О. Учень і вчитель в сучасному інформаційному просторі [Електронний ресурс] / Т. О. Пушкарьова // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2012. - № 2. - С. 26-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/komp_2012_2_9
| 10. |
Пушкарьова Т. О. Електронний навчальний посібник з математики для початкової школи [Електронний ресурс] / Т. О. Пушкарьова, О. О. Рибалко // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2012. - № 5. - С. 16-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/komp_2012_5_5
| 11. |
Пушкарьова Т. О. Електронна освіта і її розвиток в Україні [Електронний ресурс] / Т. О. Пушкарьова, О. М. Мельник // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2013. - № 3. - С. 16-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/komp_2013_3_4
| 12. |
Бебешко В. Г. Вплив трансфузій концентратів еритроцитів крові на вміст сироваткового феритину у дітей з гострими лейкеміями [Електронний ресурс] / В. Г. Бебешко, К. М. Бруслова, Н. М. Цвєткова, С. М. Яцемирський, Т. І. Пушкарьова, Л. О. Гончар, В. В. Круковська, А. В. Зелінська, Л. П. Міщенко // Проблеми радіаційної медицини та радіобіології. - 2013. - Вип. 18. - С. 173-179. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Prmtr_2013_18_20 Мета роботи - вивчити вміст сироваткового феритину у дітей з гострими лейкеміями (ГЛ) залежно від числа трансфузій концентратів еритроцитів крові та періоду захворювання. Вивчено показники еритроцитарної ланки крові, вміст сироваткового заліза та феритину у 54-х хворих на ГЛ до початку поліхіміотерапії, в період проведення стандартизованого протоколу лікування та після трансфузій концентратів еритроцитів крові. В дебюті ГЛ до лікування у 81,5 % дітей вміст феритину в сироватці крові був в 2,3 - 2,5 разу вище нормативного. Потреба у трансфузіях концентратів еритроцитів у хворих була більшою за концентрації феритину в сироватці крові вищою за 500 нг/мл. Встановлено залежність рівня феритину від віку дітей, варіанта гострої лейкемії та періоду захворювання. Висновки: рівень сироваткового феритину може використовуватись як маркер стану ферокінетичних процесів в організмі для своєчасної діагностики надлишку заліза у дітей з ГЛ та застосування лікувально-профілактичних заходів.
| 13. |
Бебешко В. Г. Лімфоцитози у дітей після аварії на ЧАЕС [Електронний ресурс] / В. Г. Бебешко, К. М. Бруслова, А. А. Чумак, Н. М. Цвєткова, О. Є. Кузнєцова, Л. О. Гончар, В. М. Пархоменко, Т. І. Пушкарьова, В. Г. Боярський, О. Я. Плескач // Проблеми радіаційної медицини та радіобіології. - 2013. - Вип. 18. - С. 180-189. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Prmtr_2013_18_21 Мета роботи - встановити причини розвитку лімфоцитозу у дітей, які мешкають за екологічно несприятливих умов після аварії на ЧАЕС, для формування групи підвищеного ризику з онкогематологічної патології серед дитячого населення. Обстежено 226 дітей з лімфоцитозом. Враховували анамнез життя дитини, характер соматичної патології. Вивчено кількісні та якісні параметри елементів гемопоезу, біохімічні показники, імуноглобуліни (A, M, G), циркулюючі імунні комплекси, показники фагоцитозу. Діти з лімфоцитозом частіше народжувались з більшою масою тіла, мали прояви конституційного лімфатизму, лімфаденопатію та частіше хворіли на респіраторні інфекції. Кількісні та якісні зміни в елементах гемопоезу залежали від виду патології. Виявлено активацію процесів перекисного окиснення ліпідів, дисімуноглобулінемію та підвищення високомолекулярних циркулюючих імунних комплексів. Лікувально-профілактичні заходи сприяли нормалізації показників гемограми у 58 % осіб. Висновки: у дітей з лімфоцитозом встановлено зміни в показниках імунітету, процесах перекисного окиснення ліпідів мембран елементів гемопоезу, прояви дизгранулоцитопоезу, що свідчить про причетність цих дітей до групи підвищеного ризику з онкогематологічної патології.
| 14. |
Бебешко В. Г. Медіана виживаності дітей з гострими лімфобластними лейкеміями залежно від щільності кісткових структур [Електронний ресурс] / В. Г. Бебешко, К. М. Бруслова, Н. М. Цвєткова, Т. Т. Володіна, О. Є. Кузнєцова, Л. О. Гончар, Т. І. Пушкарьова, І. В. Трихліб, О. І. Маковей, Н. Т. Романенко // Збірник наукових праць співробітників НМАПО ім. П. Л. Шупика. - 2014. - Вип. 23(2). - С. 493-499. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpsnmapo_2014_23(2)__67 У жителів територій з техногенним забрудненням вищий рівень захворюваності на хвороби опорно-рухового апарату та ендокринної системи. Вивчення причин розвитку змін в кісткових структурах у дітей з лейкеміями нададуть змогу прогнозувати тривалість їх життя та вжити лікувальні заходи. Мета роботи - оцінити медіану виживаності (МВ) у дітей з гострими лімфобластними лейкеміями (ГЛЛ) залежно від щільності кісткової тканини (КТ). Обстежено 122 дитини з ГЛЛ. Дослідження проводились до початку програмного лікування. Вивчали екскрецію вільних амінокислот в сечі, вміст лужної фосфатази, кортизолу та тиреотропного гормону гіпофізу (ТТГ) в сироватці крові, щільність КТ та МВ хворих. Встановлено зміни у складі амінокислот в сечі у хворих на ГЛЛ, які свідчать про підвищений розпад білку та порушення процесів репарації кісткових структур. Доля хворих з рівнем кортизолу до 200 нмоль/л більша серед хворих на ГЛЛ у порівнянні зі здоровими дітьми. Щільність КТ впливає на МВ хворих: показник денситометрії менший за 65 був у дітей з медіаною виживаності до 30 міс, і, навпаки, у пацієнтів з нормативною щільністю кісток МВ була більшою за 60 міс. МВ дітей з проявами гіпокортицизму була в 2,2 рази коротша, ніж у хворих із збереженим ендокринним статусом (r = 0,39). Висновки: у дітей з ГЛЛ встановлено зміни у складі амінокислот в сечі, порушення в ендокринному статусі, що впливає на показник щільності КТ та МВ хворих.
| 15. |
Карпенко В. П. Екологічні дослідження в Уманському національному університеті садівництва: підсумки і результати [Електронний ресурс] / В. П. Карпенко, С. П. Сонько, І. П. Суханова, О. Г. Дубін, О. В. Василенко, Т. М. Пушкарьова // Вісник Уманського національного університету садівництва. - 2014. - № 2. - С. 110-117. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vumnuc_2014_2_28
| 16. |
Пушкарьова Т. Теоретичні аспекти інформатизації освіти у моделі "1 учень – 1 комп’ютер" [Електронний ресурс] / Т. Пушкарьова, Е. Лозовський // Рідна школа. - 2010. - № 6. - С. 35-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2010_6_10 Висвітлено актуальність поняття "якість освіти" як визначального вектору розвитку освіти в сучасному світі, як основи, на якій будується вся освітня стратегія, націлена на інтеграцію традиційних підходів вітчизняної системи освіти із сучасними інформаційними технологіями. Розкрито переваги використання новітнього освітнього проекту, що сприяє адаптації учнів до життя в інформаційному суспільстві, - моделі навчання "1 учень - 1 комп'ютер", що докорінно змінює мету системи освіти, реалізує принцип "вчитися завжди і скрізь", спрямованої на конкретну особистість, забезпечує вільний доступ до освітніх ресурсів. Виокремлено основні структурні компоненти освітньої моделі. Технологічним ядром є програмна оболонка дистанційного навчання, що використовується як Інтернет-портал з проведенням off- і on-line обговорення; середовище електронного навчання учня, що передбачає використання спеціально розробленого комп'ютера - нетбука, і програмне забезпечення, яке дозволить розширити освітні можливості учня; середовище електронного навчання класу, в якому використовуються комп'ютери та програмне забезпечення для індивідуального й/або колективного навчання. Розглянуто функціональні можливості моделі, які наведено в вигляді структурних блоків: загальні, проведення уроку, перевірка знань, організація уроку, функції учнів, функції викладача, функції батьків, адміністративні функції. Застосування даної моделі, "робочим інструментом" якої є не тільки комп'ютер, а й програмне забезпечення і навчальний контент, є інтегрованим програмно-технічним освітнім продуктом.Освещена актуальность понятия "качество образования" как определяющего вектора развития образования в современном мире, как основы, на которой строится вся образовательная стратегия, нацеленная на интеграцию традиционных подходов отечественной системы образования с современными информационными технологиями. Раскрыты преимущества использования новейшего образовательного проекта, который способствует адаптации учащихся к жизни в информационном обществе - модели обучения "1 ученик - 1 компьютер", что в корне меняет цель системы образования, реализует принцип "учиться всегда и везде", направленного на конкретную личность, обеспечивающего свободный доступ к образовательным ресурсам. Выделены структурные компоненты модели. Технологическим ядром является программная оболочка дистанционного обучения, используемая как Интернет-портал с проведением off-и on-line обсуждения; среда электронного обучения ученика, которая предусматривает использование специально разработанного компьютера - нетбука, а также программное обеспечение; среда электронного обучения класса, в котором используются компьютеры и программное обеспечение для индивидуального и/или коллективного обучения. Рассмотрены функциональные возможности модели, представленные в виде структурных блоков: общие, проведение урока, проверка знаний, организация урока, функции учащихся, функции преподавателя, функции родителей, административные функции. Применение данной модели, "рабочим инструментом" которой является не только компьютер, но и программное обеспечение, учебный контент, есть интегрированным программно-техническим образовательным продуктом.The aim of the article is to show all advantages of innovational educational project - the educational model "1 pupil - 1 computer", that helps to adapt pupils to the life in informational society. This model changes the aim of education and implementsany time any place education concept. Besides it is a person targeted model that gives a free access to educational resources.
| 17. |
Пушкарьова Т. Інформаційно-комунікаційна компетентність – важливий чинник формування світогляду учнів [Електронний ресурс] / Т. Пушкарьова // Рідна школа. - 2010. - № 9. - С. 9-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2010_9_4
| 18. |
Пушкарьова Т. Особливості викладання курсу математики у початковій школі за науково_педагогічним проектом "Росток" [Електронний ресурс] / Т. Пушкарьова // Початкова школа. - 2013. - № 7. - С. 4-6. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Psh_2013_7_4
| 19. |
Пушкарьова Т. Особистісно-професійні основи інноваційної діяльності вчителя початкової школи [Електронний ресурс] / Т. Пушкарьова // Актуальні проблеми соціології, психології, педагогіки. - 2013. - Вип. 18. - С. 233-239. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apspp_2013_18_34
| 20. |
Пушкарьова Т. Е. Теоретико-методологічні передумови впровадження інноваційних процесів у вітчизняній освіті [Електронний ресурс] / Т. Е. Пушкарьова // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія : Педагогіка і психологія. - 2014. - № 42(2). - С. 244-249. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzvdpu_pp_2014_42(2)__61
| | |
|
|