Пошуковий запит: (<.>A=Пінська О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 29
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Пінська О. С. Правова свідомість: загальна характеристика, основні риси та структура [Електронний ресурс] / О. С. Пінська // Форум права. - 2011. - № 1. - С. 784-788. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/FP_index
|
2. |
Пінська О. С. Деформація правової свідомості та її класифікація [Електронний ресурс] / О. С. Пінська // Право і Безпека. - 2011. - № 1. - С. 54-58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pib_2011_1_12
|
3. |
Пінська О. С. Специфіка професійної правосвідомості та правової культури працівників органів внутрішніх справ [Електронний ресурс] / О. С. Пінська // Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ. - 2010. - № 4(1). - С. 22-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhnuvs_2010_4(1)__5
|
4. |
Пінська О. С. Поняття, види та функції правової культури [Електронний ресурс] / О. С. Пінська // Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ. - 2011. - № 1. - С. 29-36. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhnuvs_2011_1_6
|
5. |
Пінська О. Л. Особливості педагогічної творчості та фактори її розвитку в майбутніх педагогів [Електронний ресурс] / О. Л. Пінська // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2012. - Вип. 35. - С. 272-278. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2012_35_37 Розкрито сутність і особливості педагогічної творчості. Аргументовано, що творчість є умовою становлення, самопізнання і розвитку особистості, тому розвиток творчості майбутнього педагога потребує організації навчання у вищій школі як творчого процесу. Обгрунтувано фактори, які сприяють ефективному розвитку педагогічній творчості у майбутніх учителів. З’ясовано, що детермінуючим фактором організації евристично спрямованого навчання виступає творча ситуація, яка може бути створена в процесі виникнення навчальних проблем і потребує розв’язання пошуково-творчих задач, вирішення педагогічних ситуацій, участі студентів у експериментальній та дослідницькій діяльності. Констатовано, що відмова від надмірної заорганізованості й академізму процесу навчання, забезпечує демократизацію взаємин, орієнтацію на творчу особистість студента.Раскрыта сущность и особенности педагогического творчества. Аргументировано, что творчество является условием становления, самопознания и развития личности, поэтому развитие творчества будущего педагога требует организации обучения в высшей школе как творческого процесса. Обоснованы факторы, способствующие эффективному развитию педагогической творчества у будущих учителей. Установлено, что детерминирующим фактором организации эвристически направленного обучения выступает творческая ситуация, которая может быть создана в процессе возникновения учебных проблем и требует решения поисково-творческих задач, решение педагогических ситуаций, участия студентов в экспериментальной и исследовательской деятельности. Констатировано, что отказ от чрезмерной заорганизованности и академизма процесса обучения, обеспечивает демократизацию взаимоотношений, ориентацию на творческую личность студента. Essence and specific features of pedagogical creativity are revealed. It is argued, that creativity is a condition for formation, self-exploration and development of an individual; that’s why the development of creativity in a future teacher requires organizing university education as a creative process. It is established, that the determining factor of organizing a heuristically-oriented education is a creative situation, which can be devised along emerging educational problems and requires resolving exploratory-creative issues and pedagogical situations as well as students’ participation in experimental and research activities. It is stated, that opting out of overly-organized and academic style of education facilitates democratization of relationships and focusing on creative personality of a student.
|
6. |
Максименко І. Г. Техніка мовлення як елемент мовленнєвої майстерності майбутніх педагогів [Електронний ресурс] / І. Г. Максименко, О. Л. Пінська // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2014. - Вип. 43. - С. 203-207. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2014_43_40
|
7. |
Пінська О. Л. Теоретичні засади організації педагогічної взаємодії в навчальному процесі вищих закладів освіти [Електронний ресурс] / О. Л. Пінська, Т. Л. Шепеленко // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2014. - Вип. 40. - С. 308-313. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2014_40_58
|
8. |
Шепеленко Т. Л. Психолого-педагогічні умови формування готовності студентів до творчої професійно-педагогічної діяльності [Електронний ресурс] / Т. Л. Шепеленко, О. Л. Пінська // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2014. - Вип. 40. - С. 331-337. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2014_40_62
|
9. |
Максименко І. Г. Підготовка майбутніх педагогів до комунікативної діяльності в навчальному процесі вищої школи [Електронний ресурс] / І. Г. Максименко, О. Л. Пінська // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2013. - Вип. 37. - С. 329-334. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2013_37_74
|
10. |
Пінська О. Л. Формування у майбутнього вчителя невербальної поведінки у процесі навчання [Електронний ресурс] / О. Л. Пінська // Вісник Дніпропетровського університету імені Альфреда Нобеля. Серія : Педагогіка і психологія. - 2016. - № 2. - С. 274–278. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vduep_2016_2_45
|
11. |
Пінська О. Л. Самопізнання як детермінанта професійного самовдосконалення майбутнього вчителя [Електронний ресурс] / О. Л. Пінська // Вісник Університету імені Альфреда Нобеля. Серія : Педагогіка і психологія. - 2017. - № 1. - С. 236–240. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vduep_2017_1_39
|
12. |
Пінська О. Л. Міжособистісні відносини як психологічний чинник педагогічної взаємодії суб’єктів освітнього процесу у вищій школі [Електронний ресурс] / О. Л. Пінська // Вісник Університету імені Альфреда Нобеля. Серія : Педагогіка і психологія. - 2017. - № 2. - С. 95–100. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vduep_2017_2_18
|
13. |
Пінська О. Л. Теоретичні засади проблеми особистісної самореалізації як психологічного феномену [Електронний ресурс] / О. Л. Пінська // Вісник Університету імені Альфреда Нобеля. Серія : Педагогіка і психологія. - 2018. - № 1. - С. 36–41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vduep_2018_1_7
|
14. |
Пінська О. Л. Формування готовності майбутнього вчителя до творчої педагогічної діяльності [Електронний ресурс] / О. Л. Пінська // Вісник Університету імені Альфреда Нобеля. Серія : Педагогіка і психологія. - 2018. - № 2. - С. 260–265. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vduep_2018_2_40
|
15. |
Пінська О. Л. Особистісно орієнтований підхід до організації самостійної роботи студентів [Електронний ресурс] / О. Л. Пінська // Вісник Університету імені Альфреда Нобеля. Серія : Педагогіка і психологія. - 2019. - № 1. - С. 176–182. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vduep_2019_1_23
|
16. |
Пінська О. Л. Психолого-педагогічна детермінація соціалізації студентів в освітньому просторі вищої школи [Електронний ресурс] / О. Л. Пінська // Вісник Університету імені Альфреда Нобеля. Серія : Педагогіка і психологія. - 2019. - № 2. - С. 105–111. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vduep_2019_2_13
|
17. |
Пінська О. Л. Психологічні аспекти професійного саморозвитку майбутнього вчителя [Електронний ресурс] / О. Л. Пінська // Актуальні проблеми психології в закладах освіти. - 2013. - 2013. - С. 70-75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/akprpzo_2013_2013_14
|
18. |
Пінська О. Л. Психологічні основи формування готовності студентів до професійно-педагогічної діяльності [Електронний ресурс] / О. Л. Пінська // Актуальні проблеми психології в закладах освіти. - 2015. - Вип. 5. - С. 120-124. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/akprpzo_2015_5_25
|
19. |
Пінська О. Л. Психолого-педагогічні основи організації різнорівневої самостійної роботи студентів [Електронний ресурс] / О. Л. Пінська // Актуальні проблеми психології в закладах освіти. - 2017. - Вип. 7. - С. 213-219. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/akprpzo_2017_7_39
|
20. |
Пінська О. Л. Підготовка майбутнього вчителя до творчої педагогічної діяльності [Електронний ресурс] / О. Л. Пінська, М. Петрук // Актуальні проблеми психології в закладах освіти. - 2014. - Вип. 4. - С. 95-99. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/akprpzo_2014_4_19
|
| |