Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (26)Автореферати дисертацій (2)Реферативна база даних (16)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Резнік С$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 31
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Резнік С. М. 
Сучасні тенденції використання викладачами активних методів навчання у вищому технічному навчальному закладі [Електронний ресурс] / С. М. Резнік // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2013. - Вип. 30. - С. 582-586. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2013_30_93
Попередній перегляд:   Завантажити - 392.241 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Бутенко Т. О. 
Формування комунікативної компетентності фахівців у процесі управлінської підготовки [Електронний ресурс] / Т. О. Бутенко, С. М. Резнік // Наукові праці [Чорноморського державного університету імені Петра Могили]. Сер. : Педагогіка. - 2009. - Т. 108, Вип. 95. - С. 95-99. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npchduped_2009_108_95_20
Попередній перегляд:   Завантажити - 504.985 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Резнік С. Н. 
Hermeneutic task of pedagogy [Електронний ресурс] / С. Н. Резнік // Теорія і практика управління соціальними системами. - 2013. - № 4. - С. 17-23. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tipuss_2013_4_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 226.401 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Резнік С. М. 
Психолого-педагогічні умови розуміння студентами навчального матеріалу [Електронний ресурс] / С. М. Резнік // Теорія і практика управління соціальними системами. - 2010. - № 2. - С. 47-54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tipuss_2010_2_9
Визначено психолого-педагогічні умови забезпечення розуміння студентами навчального матеріалу. Такими умовами є: активність студентів, визначення розуміння учбового матеріалу як окремої мети учбового процесу, діалогічність викладання в системі "викладач-студент", що знаходить своє відбиття у виборі педагогом доцільних форм, методів і засобів навчання, цілеспрямована організація викладачем навчального процесу, орієнтованого на розуміння матеріалу, що вивчається, заохочення індивідуальних інтерпретацій студентів і коментування учбового матеріалу. Акцентовано увагу на аналізі терміну "інтерпретація" з позицій герменевтики та психології, в якому поєднуються когнітивний і ціннісно-смисловий процеси. Запропоновано використання таких завдань, в яких використовується метод конкретних ситуацій, розкрито етапи побудови практичного заняття: на першому вирішується завдання актуалізації набутих на лекції знань, на другому - використання завдань, спрямованих на розуміння й критичне осмислення навчального матеріалу, на наступному - аналіз досліджуваних понять у динаміці з використаннням активних методів навчання (дискусія, аналіз конкретних навчально-практичних ситуацій, розігрування ситуацій у ролях, ділові ігри). Це сприяє не тільки поглибленню розуміння студентами теоретичних принципів, але й формуванню у них практичних умінь і навичок, забезпеченню зацікавленості студентів у розвитку професійної компетентності, розумінню можливих способів вирішення практичних стиуацій, формуванню ціннісного сприйняття освіти.Определены и обоснованы психолого-педагогические условия обеспечения глубокого понимания студентами учебного материала. Такими условиями являются активность студентов, определение понимания учебного материала студентами как отдельной цели учебного процесса, диалогичность преподавания, поощрение индивидуальных интерпретаций студентов, комментирования учебного материала.In the article certain and grounded psychological and pedagogical terms of providing of the deep understanding the understanding the students of educational material. Such terms are activity of students, determination of understanding of educational material students, as to the separate purpose of educational process, teaching, dialoging, encouragement of individual interpretations of students, commentations of educational material.
Попередній перегляд:   Завантажити - 214.585 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Резнік С.М. 
Трансформація цінностей освіти в інформаційному суспільстві [Електронний ресурс] / С.М. Резнік // Теорія і практика управління соціальними системами. - 2010. - № 4. - С. 47-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tipuss_2010_4_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 237.008 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Дупляк В. Д. 
Оцінка вібраційно-шумової обстановки на виробництві за системним підходом [Електронний ресурс] / В. Д. Дупляк, С. І. Резнік // Вібрації в техніці та технологіях. - 2011. - № 3. - С. 57-59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vvtt_2011_3_11
Попередній перегляд:   Завантажити - 423.241 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Романовський О. Г. 
Про покращення показників наукової діяльності сучасних виклада-чів психолого-педагогічних дисциплін вищих навчальних закладів [Електронний ресурс] / О. Г. Романовський, С.М. Резнік // Теорія і практика управління соціальними системами. - 2016. - № 3. - С. 73-83. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tipuss_2016_3_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 394.68 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Резнік С. М. 
Трансформація цінностей освіти в інформаційному суспільстві [Електронний ресурс] / С. М. Резнік // Теорія і практика управління соціальними системами. - 2015. - № 4. - С. 47-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tipuss_2015_4_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 237.008 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Пономарьов О. С. 
Інноваційні педагогічні технології у викладанні професійно орієнтованих дисциплін [Електронний ресурс] / О. С. Пономарьов, С. М. Резнік, І. В. Асєєва, Н. В. Кравцова // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2016. - Вип. 51. - С. 503-510. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2016_51_68
Попередній перегляд:   Завантажити - 342.768 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Резнік С. 
Аналіз результатів експериментального дослідження формування професійних базових компетенцій бакалаврів з психології у процесі вивчення природничо-наукових дисциплін [Електронний ресурс] / С. Резнік, І. Хавіна // Теорія і практика управління соціальними системами. - 2017. - № 4. - С. 30-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tipuss_2017_4_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 512.508 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Резнік С. М. 
Організація педагогічного експерименту з розвитку лідерського потенціалу студентів в умовах інформаційного суспільства [Електронний ресурс] / С. М. Резнік // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2017. - Вип. 52. - С. 479-485. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2017_52_63
Попередній перегляд:   Завантажити - 274.107 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Резнік С. 
Сутність та структурні компоненти науково-дослідницької компетентності майбутніх техніків-технологів легкої промисловості [Електронний ресурс] / С. Резнік, Л. Дяченко // Теорія і практика управління соціальними системами. - 2018. - № 2. - С. 3-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tipuss_2018_2_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 523.157 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Резнік С. М. 
Система контролю на підприємстві [Електронний ресурс] / С. М. Резнік, О. О. Мастерна // Вісник економіки транспорту і промисловості. - 2012. - № 38. - С. 206-209. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vetp_2012_38_193
Попередній перегляд:   Завантажити - 333.501 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Резнік С. 
Соціокультурні детермінанти розвитку освіти та викладацької майстерності у Стародавній Греції [Електронний ресурс] / С. Резнік // Теорія і практика управління соціальними системами. - 2019. - № 1. - С. 50-65. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tipuss_2019_1_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 973.404 Kb    Зміст випуску     Цитування
15.

Романовський О. 
Аналіз результатів педагогічного експерименту розвитку лідерського потенціалу у студентів вищого технічного навчального закладу [Електронний ресурс] / О. Романовський, С. Резнік. // Університети і лідерство. - 2017. - № 1. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/univlead_2017_1_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 525.872 Kb    Зміст випуску     Цитування
16.

Резнік С. 
Вимоги до викладача вищої школи в умовах сучасних тенденцій розвитку дистанційної освіти [Електронний ресурс] / С. Резнік // Теорія і практика управління соціальними системами. - 2019. - № 2. - С. 23-34. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tipuss_2019_2_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 590.024 Kb    Зміст випуску     Цитування
17.

Резнік С. 
Лідерський стиль викладачів вищої школи [Електронний ресурс] / С. Резнік // Теорія і практика управління соціальними системами. - 2019. - № 3. - С. 71-84. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tipuss_2019_3_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 723.864 Kb    Зміст випуску     Цитування
18.

Романовський О. Г. 
Фактори розвитку та напрями вдосконалення дистанційної форми навчання в системі вищої освіти України [Електронний ресурс] / О. Г. Романовський, О. В. Квасник, В. М. Мороз, Н. В. Підбуцька, С. М. Резнік, А. І. Черкашин, В. В. Шаполова // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2019. - Т. 74, № 6. - С. 20-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2019_74_6_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 704.616 Kb    Зміст випуску     Цитування
19.

Резнік С. М. 
Керування самостійною роботою студента як важлива функція викладача-лідера ХХІ століття [Електронний ресурс] / С. М. Резнік // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2019. - Вип. 53. - С. 207-210. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mitimpt_2019_53_47
Попередній перегляд:   Завантажити - 555.875 Kb    Зміст випуску     Цитування
20.

Резнік С. М. 
Соціокультурні детермінанти розвитку освіти та викладацької майстерності у стародавній Греції в елліністичний та римський періоди [Електронний ресурс] / С. М. Резнік // Наукові праці Вищого навчального закладу "Донецький національний технічний університет". Сер. : Педагогіка, психологія і соціологія. - 2019. - № 1. - С. 78-89. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npdntu_pps_2019_1_11
Попередній перегляд:   Завантажити - 390.119 Kb    Зміст випуску     Цитування
...
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського