Пошуковий запит: (<.>A=Резнік С$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 31
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Резнік С. М. Сучасні тенденції використання викладачами активних методів навчання у вищому технічному навчальному закладі [Електронний ресурс] / С. М. Резнік // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2013. - Вип. 30. - С. 582-586. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2013_30_93
|
2. |
Бутенко Т. О. Формування комунікативної компетентності фахівців у процесі управлінської підготовки [Електронний ресурс] / Т. О. Бутенко, С. М. Резнік // Наукові праці [Чорноморського державного університету імені Петра Могили]. Сер. : Педагогіка. - 2009. - Т. 108, Вип. 95. - С. 95-99. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npchduped_2009_108_95_20
|
3. |
Резнік С. Н. Hermeneutic task of pedagogy [Електронний ресурс] / С. Н. Резнік // Теорія і практика управління соціальними системами. - 2013. - № 4. - С. 17-23. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tipuss_2013_4_5
|
4. |
Резнік С. М. Психолого-педагогічні умови розуміння студентами навчального матеріалу [Електронний ресурс] / С. М. Резнік // Теорія і практика управління соціальними системами. - 2010. - № 2. - С. 47-54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tipuss_2010_2_9 Визначено психолого-педагогічні умови забезпечення розуміння студентами навчального матеріалу. Такими умовами є: активність студентів, визначення розуміння учбового матеріалу як окремої мети учбового процесу, діалогічність викладання в системі "викладач-студент", що знаходить своє відбиття у виборі педагогом доцільних форм, методів і засобів навчання, цілеспрямована організація викладачем навчального процесу, орієнтованого на розуміння матеріалу, що вивчається, заохочення індивідуальних інтерпретацій студентів і коментування учбового матеріалу. Акцентовано увагу на аналізі терміну "інтерпретація" з позицій герменевтики та психології, в якому поєднуються когнітивний і ціннісно-смисловий процеси. Запропоновано використання таких завдань, в яких використовується метод конкретних ситуацій, розкрито етапи побудови практичного заняття: на першому вирішується завдання актуалізації набутих на лекції знань, на другому - використання завдань, спрямованих на розуміння й критичне осмислення навчального матеріалу, на наступному - аналіз досліджуваних понять у динаміці з використаннням активних методів навчання (дискусія, аналіз конкретних навчально-практичних ситуацій, розігрування ситуацій у ролях, ділові ігри). Це сприяє не тільки поглибленню розуміння студентами теоретичних принципів, але й формуванню у них практичних умінь і навичок, забезпеченню зацікавленості студентів у розвитку професійної компетентності, розумінню можливих способів вирішення практичних стиуацій, формуванню ціннісного сприйняття освіти.Определены и обоснованы психолого-педагогические условия обеспечения глубокого понимания студентами учебного материала. Такими условиями являются активность студентов, определение понимания учебного материала студентами как отдельной цели учебного процесса, диалогичность преподавания, поощрение индивидуальных интерпретаций студентов, комментирования учебного материала.In the article certain and grounded psychological and pedagogical terms of providing of the deep understanding the understanding the students of educational material. Such terms are activity of students, determination of understanding of educational material students, as to the separate purpose of educational process, teaching, dialoging, encouragement of individual interpretations of students, commentations of educational material.
|
5. |
Резнік С.М. Трансформація цінностей освіти в інформаційному суспільстві [Електронний ресурс] / С.М. Резнік // Теорія і практика управління соціальними системами. - 2010. - № 4. - С. 47-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tipuss_2010_4_8
|
6. |
Дупляк В. Д. Оцінка вібраційно-шумової обстановки на виробництві за системним підходом [Електронний ресурс] / В. Д. Дупляк, С. І. Резнік // Вібрації в техніці та технологіях. - 2011. - № 3. - С. 57-59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vvtt_2011_3_11
|
7. |
Романовський О. Г. Про покращення показників наукової діяльності сучасних виклада-чів психолого-педагогічних дисциплін вищих навчальних закладів [Електронний ресурс] / О. Г. Романовський, С.М. Резнік // Теорія і практика управління соціальними системами. - 2016. - № 3. - С. 73-83. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tipuss_2016_3_10
|
8. |
Резнік С. М. Трансформація цінностей освіти в інформаційному суспільстві [Електронний ресурс] / С. М. Резнік // Теорія і практика управління соціальними системами. - 2015. - № 4. - С. 47-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tipuss_2015_4_8
|
9. |
Пономарьов О. С. Інноваційні педагогічні технології у викладанні професійно орієнтованих дисциплін [Електронний ресурс] / О. С. Пономарьов, С. М. Резнік, І. В. Асєєва, Н. В. Кравцова // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2016. - Вип. 51. - С. 503-510. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2016_51_68
|
10. |
Резнік С. Аналіз результатів експериментального дослідження формування професійних базових компетенцій бакалаврів з психології у процесі вивчення природничо-наукових дисциплін [Електронний ресурс] / С. Резнік, І. Хавіна // Теорія і практика управління соціальними системами. - 2017. - № 4. - С. 30-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tipuss_2017_4_5
|
11. |
Резнік С. М. Організація педагогічного експерименту з розвитку лідерського потенціалу студентів в умовах інформаційного суспільства [Електронний ресурс] / С. М. Резнік // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2017. - Вип. 52. - С. 479-485. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2017_52_63
|
12. |
Резнік С. Сутність та структурні компоненти науково-дослідницької компетентності майбутніх техніків-технологів легкої промисловості [Електронний ресурс] / С. Резнік, Л. Дяченко // Теорія і практика управління соціальними системами. - 2018. - № 2. - С. 3-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tipuss_2018_2_3
|
13. |
Резнік С. М. Система контролю на підприємстві [Електронний ресурс] / С. М. Резнік, О. О. Мастерна // Вісник економіки транспорту і промисловості. - 2012. - № 38. - С. 206-209. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vetp_2012_38_193
|
14. |
Резнік С. Соціокультурні детермінанти розвитку освіти та викладацької майстерності у Стародавній Греції [Електронний ресурс] / С. Резнік // Теорія і практика управління соціальними системами. - 2019. - № 1. - С. 50-65. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tipuss_2019_1_7
|
15. |
Романовський О. Аналіз результатів педагогічного експерименту розвитку лідерського потенціалу у студентів вищого технічного навчального закладу [Електронний ресурс] / О. Романовський, С. Резнік. // Університети і лідерство. - 2017. - № 1. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/univlead_2017_1_10
|
16. |
Резнік С. Вимоги до викладача вищої школи в умовах сучасних тенденцій розвитку дистанційної освіти [Електронний ресурс] / С. Резнік // Теорія і практика управління соціальними системами. - 2019. - № 2. - С. 23-34. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tipuss_2019_2_5
|
17. |
Резнік С. Лідерський стиль викладачів вищої школи [Електронний ресурс] / С. Резнік // Теорія і практика управління соціальними системами. - 2019. - № 3. - С. 71-84. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tipuss_2019_3_8
|
18. |
Романовський О. Г. Фактори розвитку та напрями вдосконалення дистанційної форми навчання в системі вищої освіти України [Електронний ресурс] / О. Г. Романовський, О. В. Квасник, В. М. Мороз, Н. В. Підбуцька, С. М. Резнік, А. І. Черкашин, В. В. Шаполова // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2019. - Т. 74, № 6. - С. 20-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2019_74_6_4
|
19. |
Резнік С. М. Керування самостійною роботою студента як важлива функція викладача-лідера ХХІ століття [Електронний ресурс] / С. М. Резнік // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2019. - Вип. 53. - С. 207-210. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mitimpt_2019_53_47
|
20. |
Резнік С. М. Соціокультурні детермінанти розвитку освіти та викладацької майстерності у стародавній Греції в елліністичний та римський періоди [Електронний ресурс] / С. М. Резнік // Наукові праці Вищого навчального закладу "Донецький національний технічний університет". Сер. : Педагогіка, психологія і соціологія. - 2019. - № 1. - С. 78-89. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npdntu_pps_2019_1_11
|
| |