Пошуковий запит: (<.>A=Резуненко М$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 11
Представлено документи з 1 до 11
|
1. |
Резуненко М. Е. Расчет оболочки на действие сосредоточенных нагрузок [Електронний ресурс] / М. Е. Резуненко // Строительство. Материаловедение. Машиностроение. Серия : Инновационные технологии жизненного цикла объектов жилищно-гражданского, промышленного и транспортного назначения. - 2005. - Вып. 35(2). - С. 166-170. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/smmit_2005_35(2)__28
|
2. |
Резуненко М. Е. Влияние сосредоточенных воздествий на несущую способность гиперболической оболочки [Електронний ресурс] / М. Е. Резуненко // Строительство. Материаловедение. Машиностроение. Серия : Инновационные технологии жизненного цикла объектов жилищно-гражданского, промышленного и транспортного назначения. - 2008. - Вып. 47. - С. 503-508. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/smmit_2008_47_85
|
3. |
Резуненко М. Е. Об одной форме фундаментального решения для прогиба гиперболической оболочки [Електронний ресурс] / М. Е. Резуненко // Строительство. Материаловедение. Машиностроение. Серия : Инновационные технологии жизненного цикла объектов жилищно-гражданского, промышленного и транспортного назначения. - 2009. - Вып. 50. - С. 451-455. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/smmit_2009_50_78
|
4. |
Альошинський Є. С. Діалектика логістики і задачі сьогодення: кластеризація та підготовка фахівців [Електронний ресурс] / Є. С. Альошинський, Є. І. Балака, М. Є. Резуненко // Залізничний транспорт України. - 2016. - № 3-4. - С. 8-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ZTU_2016_3-4_4 В теперішній час діалектичний перехід процесу оптимізацїї матеріальних потоків в новий якісний стан проявляється в кластеризації логістичних систем. Для забезпечення конкурентних переваг на світовому ринку необхідно використовувати закордонний досвіт щодо формування транспортно-виробничих кластерів. Виникає потреба в організації підготовки власних фахівців у галузі логістичної кластеризації. Розглянуто досвід УкрДУЗТ в розробці поетапної програми створення регіональних транспортно-логістичних кластерів.
|
5. |
Ломотько Д. В. Визначення оптимальної кількості вагонів у маршрутних поїздах [Електронний ресурс] / Д. В. Ломотько, Є. І. Балака, М. Є. Резуненко // Залізничний транспорт України. - 2019. - № 4. - С. 4-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ZTU_2019_4_3 Виконано дослідження щодо удосконалення методів визначення оптимального з економічної точки зору складу маршрутного поїзда, яке враховує особливості кожного окремого маршруту. Концепція дослідження щодо визначення оптимального складу маршрутних поїздів базується на методі економічних компромісів. Обгрунтовано концептуальний підхід до визначення критерію оптимальної кількості вагонів в маршрутному поїзді. Розроблено економіко-математичну модель визначення оптимальної кількості вагонів на основі офіційних статистичних даних роботи АТ "Укрзалізниця". Запропоновану модель застосовано під час визначення оптимальної кількості вагонів у поїзді для окремого маршрутного перевезення з використанням фактичних даних. Здійснено дослідження впливу окремих факторів на оптимальну кількість вагонів в маршрутному поїзді, зокрема довжина маршруту слідування поїзда, середньодобового пробігу локомотива, середньої технічної швидкості поїзда, особливостей залізничної інфраструктури. Обгрунтованість запропонованого методу й адекватність одержаної моделі підтверджено відповідним розрахунком оптимального складу вантажного поїзда.Виконано дослідження щодо удосконалення методів визначення оптимального з економічної точки зору складу маршрутного поїзда, яке враховує особливості кожного окремого маршруту. Концепція дослідження щодо визначення оптимального складу маршрутних поїздів базується на методі економічних компромісів. Обгрунтовано концептуальний підхід до визначення критерію оптимальної кількості вагонів в маршрутному поїзді. Розроблено економіко-математичну модель визначення оптимальної кількості вагонів на основі офіційних статистичних даних роботи АТ "Укрзалізниця". Запропоновану модель застосовано під час визначення оптимальної кількості вагонів у поїзді для окремого маршрутного перевезення з використанням фактичних даних. Здійснено дослідження впливу окремих факторів на оптимальну кількість вагонів в маршрутному поїзді, зокрема довжина маршруту слідування поїзда, середньодобового пробігу локомотива, середньої технічної швидкості поїзда, особливостей залізничної інфраструктури. Обгрунтованість запропонованого методу й адекватність одержаної моделі підтверджено відповідним розрахунком оптимального складу вантажного поїзда.
|
6. |
Балака Є. І. Підвищення рівня освіти абітурієнтів з сільської місцевості [Електронний ресурс] / Є. І. Балака, Д. С. Лючков, М. Є. Резуненко // Наукові записки кафедри педагогіки. - 2018. - Вип. 42. - С. 6-18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzkp_2018_42_3
|
7. |
Балака Є. І. Прогнозування обсягів пасажирських перевезень в дальньому залізничному сполученні на основі багатофакторного аналізу [Електронний ресурс] / Є. І. Балака, М. Є. Резуненко, С. О. Резуненко, М. А. Попов // Збірник наукових праць Українського державного університету залізничного транспорту. - 2019. - Вип. 185. - С. 6-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpudazt_2019_185_3
|
8. |
Ломотько Д. В. Логістичні підходи щодо оптимізації складу маршрутних поїздів в системі "вантажовласник – залізниця" [Електронний ресурс] / Д. В. Ломотько, Є. І. Балака, М. Є. Резуненко // Залізничний транспорт України. - 2020. - № 4. - С. 4-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ZTU_2020_4_3 Виконано дослідження щодо оптимізації складу маршрутних поїздів з економічної точки зору, яка враховує особливості кожного окремого маршруту в умовах запровадження приватної локомотивної тяги. Принципова відмінність запропонованого підходу полягає у визначенні оптимального складу маршрутних поїздів в системі "вантажовласник - залізниця" з використанням методу економічних компромісів. Обгрунтовано онцептуальний підхід до визначення критерію оптимальної кількості вагонів в маршрутному поїзді у сучасних умовах суттєвого зносу рухомого складу та необхідності забезпечення рівноправного доступу до залізничної інфраструктури. Виконано дослідження закономірності існування та форм прояву протиріч в системі "вантажовласник - залізниця" та обгрунтовано економіко-атематичну моделі визначення оптимального складу маршрутного поїзда на основі економічного компромісу між вантажовласником і залізницею. Проведено визначення оптимального складу маршрутного поїзда для окремого перевезення з використанням офіційних даних роботи АТ "Укрзалізниця" в умовах стійкого впливу окремих факторів на оптимальну кількість вагонів в маршрутному поїзді та питому величину витрат на перевезення і зберігання товару. Запропонована модель застосовано при визначенні оптимальної кількості вагонів в поїзді для окремого маршрутного перевезення з використанням фактичних даних.
|
9. |
Панченко С. В. Еволюція транспорту та сучасна проблема української залізниці [Електронний ресурс] / С. В. Панченко, Є. І. Балака, В. В. Панченко, М. Є. Резуненко // Збірник наукових праць Українського державного університету залізничного транспорту. - 2022. - Вип. 199. - С. 89-98. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpudazt_2022_199_11
|
10. |
Панченко С. В. Вплив подовження "життєвого циклу" локомотивів на ВВП країни та економіку залізничної галузі [Електронний ресурс] / С. В. Панченко, Є. І. Балака, В. В. Панченко, М. Є. Резуненко // Збірник наукових праць Українського державного університету залізничного транспорту. - 2022. - Вип. 200. - С. 36-48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpudazt_2022_200_6
|
11. |
Балака Є. І. Прогнозування обсягів пасажирських перевезень залізничним транспортом України [Електронний ресурс] / Є. І. Балака, М. Є. Резуненко, С. О. Резуненко // Збірник наукових праць Українського державного університету залізничного транспорту. - 2016. - Вип. 160(додаток). - С. 116-117. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpudazt_2016_160(dodatok)__147
|