Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (2)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (5)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Резуненко М$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 11
Представлено документи з 1 до 11
1.

Резуненко М. Е. 
Расчет оболочки на действие сосредоточенных нагрузок [Електронний ресурс] / М. Е. Резуненко // Строительство. Материаловедение. Машиностроение. Серия : Инновационные технологии жизненного цикла объектов жилищно-гражданского, промышленного и транспортного назначения. - 2005. - Вып. 35(2). - С. 166-170. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/smmit_2005_35(2)__28
Попередній перегляд:   Завантажити - 393.965 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Резуненко М. Е. 
Влияние сосредоточенных воздествий на несущую способность гиперболической оболочки [Електронний ресурс] / М. Е. Резуненко // Строительство. Материаловедение. Машиностроение. Серия : Инновационные технологии жизненного цикла объектов жилищно-гражданского, промышленного и транспортного назначения. - 2008. - Вып. 47. - С. 503-508. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/smmit_2008_47_85
Попередній перегляд:   Завантажити - 431.597 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Резуненко М. Е. 
Об одной форме фундаментального решения для прогиба гиперболической оболочки [Електронний ресурс] / М. Е. Резуненко // Строительство. Материаловедение. Машиностроение. Серия : Инновационные технологии жизненного цикла объектов жилищно-гражданского, промышленного и транспортного назначения. - 2009. - Вып. 50. - С. 451-455. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/smmit_2009_50_78
Попередній перегляд:   Завантажити - 367.928 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Альошинський Є. С. 
Діалектика логістики і задачі сьогодення: кластеризація та підготовка фахівців [Електронний ресурс] / Є. С. Альошинський, Є. І. Балака, М. Є. Резуненко // Залізничний транспорт України. - 2016. - № 3-4. - С. 8-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ZTU_2016_3-4_4
В теперішній час діалектичний перехід процесу оптимізацїї матеріальних потоків в новий якісний стан проявляється в кластеризації логістичних систем. Для забезпечення конкурентних переваг на світовому ринку необхідно використовувати закордонний досвіт щодо формування транспортно-виробничих кластерів. Виникає потреба в організації підготовки власних фахівців у галузі логістичної кластеризації. Розглянуто досвід УкрДУЗТ в розробці поетапної програми створення регіональних транспортно-логістичних кластерів.
Попередній перегляд:   Завантажити - 574.595 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Ломотько Д. В. 
Визначення оптимальної кількості вагонів у маршрутних поїздах [Електронний ресурс] / Д. В. Ломотько, Є. І. Балака, М. Є. Резуненко // Залізничний транспорт України. - 2019. - № 4. - С. 4-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ZTU_2019_4_3
Виконано дослідження щодо удосконалення методів визначення оптимального з економічної точки зору складу маршрутного поїзда, яке враховує особливості кожного окремого маршруту. Концепція дослідження щодо визначення оптимального складу маршрутних поїздів базується на методі економічних компромісів. Обгрунтовано концептуальний підхід до визначення критерію оптимальної кількості вагонів в маршрутному поїзді. Розроблено економіко-математичну модель визначення оптимальної кількості вагонів на основі офіційних статистичних даних роботи АТ "Укрзалізниця". Запропоновану модель застосовано під час визначення оптимальної кількості вагонів у поїзді для окремого маршрутного перевезення з використанням фактичних даних. Здійснено дослідження впливу окремих факторів на оптимальну кількість вагонів в маршрутному поїзді, зокрема довжина маршруту слідування поїзда, середньодобового пробігу локомотива, середньої технічної швидкості поїзда, особливостей залізничної інфраструктури. Обгрунтованість запропонованого методу й адекватність одержаної моделі підтверджено відповідним розрахунком оптимального складу вантажного поїзда.Виконано дослідження щодо удосконалення методів визначення оптимального з економічної точки зору складу маршрутного поїзда, яке враховує особливості кожного окремого маршруту. Концепція дослідження щодо визначення оптимального складу маршрутних поїздів базується на методі економічних компромісів. Обгрунтовано концептуальний підхід до визначення критерію оптимальної кількості вагонів в маршрутному поїзді. Розроблено економіко-математичну модель визначення оптимальної кількості вагонів на основі офіційних статистичних даних роботи АТ "Укрзалізниця". Запропоновану модель застосовано під час визначення оптимальної кількості вагонів у поїзді для окремого маршрутного перевезення з використанням фактичних даних. Здійснено дослідження впливу окремих факторів на оптимальну кількість вагонів в маршрутному поїзді, зокрема довжина маршруту слідування поїзда, середньодобового пробігу локомотива, середньої технічної швидкості поїзда, особливостей залізничної інфраструктури. Обгрунтованість запропонованого методу й адекватність одержаної моделі підтверджено відповідним розрахунком оптимального складу вантажного поїзда.
Попередній перегляд:   Завантажити - 451.003 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
6.

Балака Є. І. 
Підвищення рівня освіти абітурієнтів з сільської місцевості [Електронний ресурс] / Є. І. Балака, Д. С. Лючков, М. Є. Резуненко // Наукові записки кафедри педагогіки. - 2018. - Вип. 42. - С. 6-18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzkp_2018_42_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 422.51 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Балака Є. І. 
Прогнозування обсягів пасажирських перевезень в дальньому залізничному сполученні на основі багатофакторного аналізу [Електронний ресурс] / Є. І. Балака, М. Є. Резуненко, С. О. Резуненко, М. А. Попов // Збірник наукових праць Українського державного університету залізничного транспорту. - 2019. - Вип. 185. - С. 6-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpudazt_2019_185_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 193.007 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Ломотько Д. В. 
Логістичні підходи щодо оптимізації складу маршрутних поїздів в системі "вантажовласник – залізниця" [Електронний ресурс] / Д. В. Ломотько, Є. І. Балака, М. Є. Резуненко // Залізничний транспорт України. - 2020. - № 4. - С. 4-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ZTU_2020_4_3
Виконано дослідження щодо оптимізації складу маршрутних поїздів з економічної точки зору, яка враховує особливості кожного окремого маршруту в умовах запровадження приватної локомотивної тяги. Принципова відмінність запропонованого підходу полягає у визначенні оптимального складу маршрутних поїздів в системі "вантажовласник - залізниця" з використанням методу економічних компромісів. Обгрунтовано онцептуальний підхід до визначення критерію оптимальної кількості вагонів в маршрутному поїзді у сучасних умовах суттєвого зносу рухомого складу та необхідності забезпечення рівноправного доступу до залізничної інфраструктури. Виконано дослідження закономірності існування та форм прояву протиріч в системі "вантажовласник - залізниця" та обгрунтовано економіко-атематичну моделі визначення оптимального складу маршрутного поїзда на основі економічного компромісу між вантажовласником і залізницею. Проведено визначення оптимального складу маршрутного поїзда для окремого перевезення з використанням офіційних даних роботи АТ "Укрзалізниця" в умовах стійкого впливу окремих факторів на оптимальну кількість вагонів в маршрутному поїзді та питому величину витрат на перевезення і зберігання товару. Запропонована модель застосовано при визначенні оптимальної кількості вагонів в поїзді для окремого маршрутного перевезення з використанням фактичних даних.
Попередній перегляд:   Завантажити - 903.517 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
9.

Панченко С. В. 
Еволюція транспорту та сучасна проблема української залізниці [Електронний ресурс] / С. В. Панченко, Є. І. Балака, В. В. Панченко, М. Є. Резуненко // Збірник наукових праць Українського державного університету залізничного транспорту. - 2022. - Вип. 199. - С. 89-98. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpudazt_2022_199_11
Попередній перегляд:   Завантажити - 573.799 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Панченко С. В. 
Вплив подовження "життєвого циклу" локомотивів на ВВП країни та економіку залізничної галузі [Електронний ресурс] / С. В. Панченко, Є. І. Балака, В. В. Панченко, М. Є. Резуненко // Збірник наукових праць Українського державного університету залізничного транспорту. - 2022. - Вип. 200. - С. 36-48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpudazt_2022_200_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.316 Mb    Зміст випуску     Цитування
11.

Балака Є. І. 
Прогнозування обсягів пасажирських перевезень залізничним транспортом України [Електронний ресурс] / Є. І. Балака, М. Є. Резуненко, С. О. Резуненко // Збірник наукових праць Українського державного університету залізничного транспорту. - 2016. - Вип. 160(додаток). - С. 116-117. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpudazt_2016_160(dodatok)__147
Попередній перегляд:   Завантажити - 266.102 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського