Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (5)Журнали та продовжувані видання (3)Реферативна база даних (4)Авторитетний файл імен осіб (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Решетілова Т$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 10
Представлено документи з 1 до 10
1.

Решетілова Т. Б. 
Формування маркетингових комунікацій промислового підприємства для просування інноваційних товарів на основі індивідуалізації споживчого попиту [Електронний ресурс] / Т. Б. Решетілова, В. К. Ніколаєва // Економічний вісник Національного гірничого університету. - 2014. - № 1. - С. 169-176. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evngu_2014_1_24
Попередній перегляд:   Завантажити - 342.481 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Решетілова Т. Б. 
Перспективи нових методів державного регулювання вугільної промисловості України [Електронний ресурс] / Т. Б. Решетілова // Економічний вісник Національного гірничого університету. - 2003. - № 1. - С. 42-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evngu_2003_1_11
Попередній перегляд:   Завантажити - 309.061 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Решетілова Т. 
Гендерні особливості сприйняття зовнішньої реклами [Електронний ресурс] / Т. Решетілова, С. Довгань, К. Пілова // Маркетинг в Україні. - 2015. - № 4. - С. 59-70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2015_4_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 3.658 Mb    Зміст випуску     Цитування
4.

Решетілова Т. 
Просування інноваційних товарів на засадах мотиваційної інноваційності споживачів [Електронний ресурс] / Т. Решетілова // Маркетинг в Україні. - 2017. - № 1. - С. 58-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2017_1_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 126.029 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Решетілова Т. Б. 
Взаємодія підприємств гірничого машинобудування в каналах забезпечення і збуту [Електронний ресурс] / Т. Б. Решетілова, Т. В. Куваєва // Економічний вісник Національного гірничого університету. - 2016. - № 2. - С. 112-120. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evngu_2016_2_17
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.335 Mb    Зміст випуску     Цитування
6.

Решетілова Т. Б. 
Вибір інноваційної маркетингової стратегії промислового підприємства на засадах партнерства [Електронний ресурс] / Т. Б. Решетілова, Т. В. Куваєва // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2017. - № 6(1). - С. 167-171. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2017_6(1)__34
Попередній перегляд:   Завантажити - 515.26 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Решетілова Т. Б. 
Маркетинг партнерських відносин промислового підприємства [Електронний ресурс] / Т. Б. Решетілова, Т. В. Куваєва // Економічний вісник Національного гірничого університету. - 2018. - № 2. - С. 167-173. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evngu_2018_2_20
Попередній перегляд:   Завантажити - 377.721 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Решетілова Т. Б. 
Трансформація реклами під впливом нових трендів споживання як соціальної дії [Електронний ресурс] / Т. Б. Решетілова, Т. В. Куваєва // Економічний простір. - 2021. - № 167. - С. 76-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecpros_2021_167_16
Попередній перегляд:   Завантажити - 342.724 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Решетілова Т. Б. 
Дослідження споживачів у процесі створення та розповсюдження інноваційних товарів [Електронний ресурс] / Т. Б. Решетілова, Т. В. Куваєва // Економічний простір. - 2021. - № 168. - С. 67-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecpros_2021_168_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 312.72 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Решетілова Т. Б. 
Переосмислення маркетингу у сфері туризму під впливом пандемії COVID-19 [Електронний ресурс] / Т. Б. Решетілова, М. Є. Мудрак // Економічний простір. - 2022. - № 181. - С. 125-131. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecpros_2022_181_24
Попередній перегляд:   Завантажити - 414.449 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського