Пошуковий запит: (<.>A=Ржевський Г$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 18
Представлено документи з 1 до 18
|
1. |
Ржевський Г. М. Практичні рекомендації офіцерському складу щодо активізації психологічного впливу на підлеглих [Електронний ресурс] / Г. М. Ржевський // Вісник Національного університету оборони України. - 2010. - Вип. 4. - С. 201-206. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnaou_2010_4_37
|
2. |
Ржевський Г. М. Психологічне супроводження професійної діяльності молодших командирів військової служби за контрактом [Електронний ресурс] / Г. М. Ржевський // Вісник Національного університету оборони України. - 2010. - Вип. 3. - С. 176-179. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnaou_2010_3_35
|
3. |
Ржевський Г. М. Аналіз закономірностей працездатності військових спеціалістів [Електронний ресурс] / Г. М. Ржевський // Вісник Національного університету оборони України. - 2011. - Вип. 1. - С. 216-221. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnaou_2011_1_40
|
4. |
Ржевський Г. М. Особливості організації морально психологічного забезпечення навчально-виховного процесу при підготовці офіцерів запасу у ВВІЗ [Електронний ресурс] / Г. М. Ржевський, І. В. Мороз // Вісник Національного університету оборони України. - 2011. - Вип. 3. - С. 167-173. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnaou_2011_3_35
|
5. |
Ржевський Г. М. Діяльність психолога у підготовці студентів – майбутніх офіцерів в системі військово – професійної освіти України [Електронний ресурс] / Г. М. Ржевський, І. В. Мороз // Вісник Національного університету оборони України. - 2011. - Вип. 4. - С. 233-241. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnaou_2011_4_47
|
6. |
Ржевський Г. М. Особливості психологічної підготовки військовослужбовців військової служби за контрактом [Електронний ресурс] / Г. М. Ржевський // Вісник Національного університету оборони України. - 2010. - Вип. 5. - С. 180-184. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnaou_2010_5_36
|
7. |
Ржевський Г. М. Сутність та зміст психологічного забезпечення діяльності військовослужбовців в сучасних умовах [Електронний ресурс] / Г. М. Ржевський // Вісник Національного університету оборони України. - 2012. - Вип. 1. - С. 245-250. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnaou_2012_1_47
|
8. |
Ржевський Г. М. Принципи психологічного впливу зброї нелетальної дії, і необхідність розробки засобів протидії в сучасних умовах [Електронний ресурс] / Г. М. Ржевський // Вісник Національного університету оборони України. - 2012. - Вип. 3. - С. 269-274. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnaou_2012_3_55
|
9. |
Мельніченко С. В. Психологічно-організаційні особливості дистанційної форми навчання в сучасних умовах [Електронний ресурс] / С. В. Мельніченко, Г. М. Ржевський, В. П. Роганов // Вісник Національного університету оборони України. - 2013. - Вип. 6. - С. 242-247. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnaou_2013_6_44
|
10. |
Ржевський Г. М. Дистанційна форма навчання в сучасних умовах: психолого-педагогічні особливості [Електронний ресурс] / Г. М. Ржевський // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. Серія : Педагогіка, психологія, філософія. - 2017. - Вип. 259. - С. 214-221. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnau_ped_2017_259_37
|
11. |
Ржевський Г. М. Готовність студентської молоді до усвідомленого батьківства в сучасних умовах [Електронний ресурс] / Г. М. Ржевський, А. Я. Петручек // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. Серія : Педагогіка, психологія, філософія. - 2017. - Вип. 267. - С. 146-153. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnau_ped_2017_267_27
|
12. |
Ржевський Г. М. Багатовекторний вплив інтернет-середовища і соціальних мереж на студентів та викладачів університету [Електронний ресурс] / Г. М. Ржевський // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. Серія : Педагогіка, психологія, філософія. - 2017. - Вип. 277. - С. 219-233. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnau_ped_2017_277_41
|
13. |
Ржевський Г. М. Особливості взаємодії студентської молоді в інтернет-середовищі [Електронний ресурс] / Г. М. Ржевський // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2017. - Вип. 80(1). - С. 239-243. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2017_80(1)__50
|
14. |
Ржевський Г. М. Місце і роль профоріетаціі та психологічного консультування у виборі майбутньої професії абітурієнтами вищих навчальних закладів [Електронний ресурс] / Г. М. Ржевський // Вісник Національного університету оборони України. - 2013. - Вип. 1. - С. 274-279. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnaou_2013_1_51
|
15. |
Мазаракі А. А. Роль і місце соціологічного опитування студентів університету "Викладання навчальних дисциплін в КНТЕУ" в внутрівузівські системі якості освіти [Електронний ресурс] / А. А. Мазаракі, Г. М. Ржевський // Вісник Національного університету оборони України. - 2013. - Вип. 3. - С. 236-242. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnaou_2013_3_46
|
16. |
Ржевський Г. М. Ефективність морально - психологічного забезпечення структур виховної роботи збройних сил України на військовослужбовців: проблеми та шляхи їх вирішення [Електронний ресурс] / Г. М. Ржевський // Вісник Національного університету оборони України. - 2010. - Вип. 6. - С. 143-147. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnaou_2010_6_28
|
17. |
Ржевський Г. М. Вплив інтернет-середовища на навчальну діяльність студентської молоді в сучасних умовах [Електронний ресурс] / Г. М. Ржевський // Вісник Університету імені Альфреда Нобеля. Серія : Педагогіка і психологія. - 2018. - № 1. - С. 48–55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vduep_2018_1_9
|
18. |
Ржевський Г. Психологічна готовність магістрів до педагогічної діяльності [Електронний ресурс] / Г. Ржевський // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. - 2012. - № 4. - С. 73-89. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknteu_2012_4_9 Розкрито рівневу характеристику сформованості психологічної готовності студентів вищого учбового закладу до педагогічної діяльності. Проаналізовано рівень самооцінки готовності магістрів. Виявлено типові причини недоліків у підготовці магістрів до педагогічної діяльності. Науково обгрунтовано деякі шляхи вдосконалення цієї підготовки. Проаналізовано рівні сформованості психологічної готовності магістрів до педагогічної діяльності.
|