Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Родименко І$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 10
Представлено документи з 1 до 10
|
1. |
Родименко І. Принципи психолого-медико-педагогічного обстеження дітей [Електронний ресурс] / І. Родименко // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2015. - № 1. - С. 72-78. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/DLog_2015_1_12 Визначено оптимальні умови соціалізації дитини з порушеннями психофізичного розвитку, порушено питання щодо принципів і процедури комплексного психолого-медико-педагогічного обстеження. Розглянуто принципи діагностичної діяльності ПМПК, які стосуються її результатів, тобто прийняття рішень щодо типу дизонтогенезу дитини, особливостей її розвитку, рекомендованого освітнього маршруту тощо. Досліджено деотологічні принципи (професійно-етичні) : компетентність, незаподіяння шкоди, неупередженість тощо, які обєднані в принцип гуманізму та деонтологічної досконалості діяльності. Констатовано, що принципи утворюють певну систему і мають аналізуватися у нерозривній єдності. Зазначено, що один і той самий принцип, який належить до певного компоненту діагностичної діяльності, може охоплювати вимоги до інших її складових. Зроблено висновок, що принцип об’єктивності імпліцитно присутній у діяльнісних і процедурних аспектах діагностики; принцип індивідуального підходу стосується не лише змісту діяльності, а й її результатів.Определены оптимальные условия социализации ребенка с нарушениями психофизического развития, поставлены вопросы о принципах и процедуре комплексного психолого-медико-педагогического обследования. Рассмотрены принципы диагностичной деятельности ПМПК, касающиеся ее результатов. то есть принятие решений относительно типа дизонтогенеза ребенка, особенностей его развития, рекомендованного образовательного маршрута и т. п. Исследованы деотологичные принципы (профессионально-этические): компетентность, непричинение вреда, беспристрастность и т.п., объединенные в принцип гуманизма и деонтологической совершенства деятельности. Констатировано, что принципы образуют определенную систему и должны анализироваться в неразрывном единстве. Отмечено, что один и тотже принцип, который принадлежит к определенному компоненту диагностической деятельности, может включать требования к другим ее составляющим. Сделан вывод, что принцип объективности имплицитно присутствует в деятельностных и процедурных аспектах диагностики; принцип индивидуального подхода касается не только содержания деятельности, но и ее результатов.In order to determine the optimal conditions of socialization of the child with delay of psychological-medical-pedagogical analysis. The author considers the principles of diagnostic active of PMPC, which concern its results, that is a decision on the type of child’s dysontogenesis, especially its development, the recommended educational route etc.
| 2. |
Родименко І. М. Результати психолого-педагогічної діагностики дітей з особливими потребами [Електронний ресурс] / І. М. Родименко // Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови. - 2015. - Вип. 8. - С. 125-131. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ooop_2015_8_18
| 3. |
Родименко І. М. Міжпредметний зв'язок та елементи випереджаючого навчання як запорука успішного засвоєння програмного матеріалу дітьми, які мають вади слуху [Електронний ресурс] / І. М. Родименко // Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови. - 2015. - Вип. 9. - С. 98-105. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ooop_2015_9_17
| 4. |
Родименко І. М. Алгоритм обстеження дитини [Електронний ресурс] / І. М. Родименко // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2015. - Вип. 44. - С. 163-170. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2015_44_33
| 5. |
Родименко І. М. Іноваційні технології інклюзії в навчально-виховному процесі у багатопрофільному навчально-реабілітаційному ресурсно-методичному центрі корекційної роботи та інклюзивного навчання [Електронний ресурс] / І. М. Родименко // Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови. - 2014. - Вип. 7. - С. 98-102. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ooop_2014_7_16
| 6. |
Родименко І. М. Інклюзивне навчання: проблеми та шляхи впровадження [Електронний ресурс] / І. М. Родименко // Збірник наукових праць Хмельницького інституту соціальних технологій Університету "Україна". - 2017. - № 14. - С. 156-158. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpkhist_2017_14_37
| 7. |
Афанасьєв С. М. Факторна структура фізичного розвитку, статичної рівноваги тіла, стану біогеометричного профілю постави та опорно-ресорних властивостей стопи дітей 7 – 10 років з вадами слуху [Електронний ресурс] / С. М. Афанасьєв, І. М. Родименко, К. В. Бурдаєв // Науковий часопис [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт). - 2019. - Вип. 5К. - С. 27-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_015_2019_5K_7
| 8. |
Афанасьєв С. Функціональний стан опорно-рухового апарату дітей молодшого шкільного віку з депривацією слуху та порушенням постави, які навчаються в спеціалізованих закладах освіти [Електронний ресурс] / С. Афанасьєв, І. Родименко, С. Рокутов, О. Афанасьєва, Т. Сидорчук // Спортивний вісник Придніпров'я. - 2022. - № 1. - С. 4-11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/svp_2022_1_2
| 9. |
Родименко І. Аналіз наукових досліджень сенсомоторного розвитку дітей з порушенням інтелектуального розвитку [Електронний ресурс] / І. Родименко, І. Мойсеєнко // Вісник Дніпровської академії неперервної освіти. Серія : Філософія. Педагогіка. - 2022. - № 1. - С. 73-76. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/dnipakmo_2022_1_15
| 10. |
Родименко І. Розвиток професійної компетеності вчителя у процесі підвищення кваліфікації [Електронний ресурс] / І. Родименко, О. Базилевська, Л. Гарнюк // Вісник Дніпровської академії неперервної освіти. Серія : Філософія. Педагогіка. - 2023. - № 1. - С. 93-96. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/dnipakmo_2023_1_17
|
|
|