Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Родкевич О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7
|
1. |
Мироненко В. К. Базова математична модель транзитних вантажопотоків [Електронний ресурс] / В. К. Мироненко, Г. С. Висоцька, О. Г. Родкевич, Р. С. Щербина // Збірник наукових праць Державного економіко-технологічного університету транспорту. Сер. : Транспортні системи і технології. - 2012. - Вип. 21. - С. 177-182. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpdetut_tsit_2012_21_32
| 2. |
Родкевич О. Г. Визначення статистичних характеристик для оцінки та вдосконалення системи перевезень небезпечних вантажів залізничним транспортом [Електронний ресурс] / О. Г. Родкевич // Збірник наукових праць Державного економіко-технологічного університету транспорту. Сер. : Транспортні системи і технології. - 2012. - Вип. 20. - С. 266-272. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpdetut_tsit_2012_20_41
| 3. |
Лапін П. В. Використання залізничних формувань у медичному забезпеченні військ та населення в історичному та сучасному аспектах [Електронний ресурс] / П. В. Лапін, М. Д. Кацман, О. Г. Родкевич, О. А. Горецький // Збірник наукових праць Державного економіко-технологічного університету транспорту. Сер. : Транспортні системи і технології. - 2014. - Вип. 24. - С. 208-213. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpdetut_tsit_2014_24_30
| 4. |
Кацман М. Д. Інформаційна модель ідентифікації екологічно небезпечних надзвичайних ситуацій [Електронний ресурс] / М. Д. Кацман, О. Г. Родкевич // Збірник наукових праць Харківського університету Повітряних Сил. - 2015. - Вип. 1. - С. 126-131. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ZKhUPS_2015_1_29 Зазначено, що для стабільної роботи залізничного транспорту необхідна взаємодія технічно-розвиненого рухомого складу та інфраструктури з ефективною системою швидкого управління процесом ліквідації надзвичайних ситуацій. Під час створення інформаційних моделей для визначення та ідентифікації екологічно-небезпечної надзвичайної ситуації запропоновано враховувати екологічно небезпечні властивості небезпечних вантажів за їх взаємодії з певними зовнішніми факторами впливу, що надає змогу покращати умови проведення ліквідаційних робіт.
| 5. |
Мироненко В.К. Підвищення ефективності транспортування вантажів у контейнерах з використанням моделі марковських процесів [Електронний ресурс] / В.К. Мироненко, Н.М. Алексійчук, О.Г. Родкевич // Вісник Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля. - 2015. - № 2. - С. 22-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VSUNU_2015_2_6
| 6. |
Родкевич О. Г. Застосування математичного апарату теорії масового обслуговування для моделювання наслідків транспортних подій [Електронний ресурс] / О. Г. Родкевич // Збірник наукових праць Державного економіко-технологічного університету транспорту. Серія : Транспортні системи і технології. - 2014. - Вип. 25. - С. 171-182. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpdetut_tsit_2014_25_24
| 7. |
Мироненко В. К. Математична модель організації залізничних приміських пасажирських перевезень на конкурентному транспортному ринку [Електронний ресурс] / В. К. Мироненко, Т. М. Грушевська, О. Г. Родкевич // Збірник наукових праць Державного економіко-технологічного університету транспорту. Серія : Транспортні системи і технології. - 2014. - Вип. 25. - С. 189-195. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpdetut_tsit_2014_25_26
|
|
|