Пошуковий запит: (<.>A=Роман С$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 58
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Клебан Ю. В. Планування діяльності підприємств на базі інтелектуального аналізу даних [Електронний ресурс] / Ю. В. Клебан, С. В. Роман // Наукові записки [Національного університету "Острозька академія"]. Економіка. - 2013. - Вип. 22. - С. 147-151. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoa_2013_22_33
|
2. |
Роман С. В. Контекстне формування медіаосвітніх умінь і еколого-гуманістичних цінностей у процесі шкільної хімічної освіти [Електронний ресурс] / С. В. Роман // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2013. - № 13(1). - С. 141-147. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2013_13(1)__23
|
3. |
Роман С. В. Становлення суб’єктивного відношення школярів до природи у психолого-педагогічному контексті формування еколого-гуманістичних цінностей [Електронний ресурс] / С. В. Роман // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2013. - № 4. - С. 382-392. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2013_4_50
|
4. |
Роман С. Святвечірня обрядовість українців Жидачівщини (за матеріалами етнографічних експедицій) [Електронний ресурс] / С. Роман // Народознавчі зошити. - 2012. - № 1. - С. 143-149. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NaZo_2012_1_21
|
5. |
Роман С. В. Формування еколого-гуманістичних цінностей школярів як педагогічна проблема [Електронний ресурс] / С. В. Роман // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2013. - № 2. - С. 22-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/spttp_2013_2_5 Охарактеризовано найбільш уживані в педагогічній практиці складники змісту, структури, механізмів, технологій, методів формування (виховання) еколого-гуманістичних цінностей школярів. Одним із грунтовно розроблених аспектів дослідженої проблеми на рівні форм виховної роботи є формування гуманістичних цінностей школярів у позаурочний час. Серед головних умов активного формування цінностей школярів у позаурочній і позашкільній діяльності науковці виділяють гуманізацію міжособистісного спілкування й діалогізацію педагогічної взаємодії.
|
6. |
Роман С. В. Науково-теоретичні основи побудови педагогічної системи формування еколого-гуманістичних цінностей у процесі шкільної хімічної освіти [Електронний ресурс] / С. В. Роман. // Науковий вісник Донбасу. - 2013. - № 1. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvd_2013_1_37
|
7. |
Роман С. В. Аналіз наукових підходів до формування еколого-гуманістичних цінностей школярів [Електронний ресурс] / С. В. Роман. // Науковий вісник Донбасу. - 2013. - № 2. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvd_2013_2_12
|
8. |
Роман Я. Ю. Стан, проблеми та перспективи розвитку людського капіталу в Україні [Електронний ресурс] / Я. Ю. Роман, С.І. Роман // Економічний простір. - 2012. - № 67. - С. 157-162. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecpros_2012_67_20
|
9. |
Роман С. В. Зміст як компонент педагогічної системи формування еколого-гуманістичних цінностей у процесі шкільної хімічної освіти [Електронний ресурс] / С. В. Роман // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2013. - № 23(2). - С. 173-190. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2013_23(2)__22
|
10. |
Роман С. В. Сутність поняття "еколого-гуманістичні цінності” в структурі шкільної хімічної освіти [Електронний ресурс] / С. В. Роман // Освіта та педагогічна наука. - 2013. - № 2. - С. 5-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OsDon_2013_2_2
|
11. |
Роман С. В. Психолого-педагогічні основи формування еколого-гуманістичних цінностей школярів у процесі шкільної хімічної освіти [Електронний ресурс] / С. В. Роман // Наукові праці [Чорноморського державного університету імені Петра Могили комплексу "Києво-Могилянська академія"]. Сер. : Педагогіка. - 2012. - Т. 209, Вип. 197. - С. 93-101. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npchduped_2012_209_197_20
|
12. |
Роман С. В. Об’єкт, суб’єкт і соціоприродне середовище як компоненти педагогічної системи формування еколого-гуманістичних цінностей у процесі шкільної хімічної освіти [Електронний ресурс] / С. В. Роман. // Науковий вісник Донбасу. - 2013. - № 4. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvd_2013_4_22
|
13. |
Роман С. В. Хімічна безпека як лейтмотив гуманізації сучасної хімічної освіти [Електронний ресурс] / С. В. Роман // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2012. - № 19(3). - С. 56-68. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2012_19(3)__9 Зазначено, що поняття "хімічна безпека" та "безпека життєдіяльності" повинні формуватися та розвиватися впродовж усієї неперервно-наступної (довузівської, вузівської та післядипломної) освіти. Формування основ хімічної безпеки слід розглядати як багатоетапний, багатостадійний та багаторівневий процес, спрямований на формування (в учнів, студентів, учителів загальноосвітніх навчальних закладів, викладачів ВНЗ, наукових співробітників, пересічних громадян) готовності до безпеки життєдіяльності. Охарактеризовано стан, проблеми та перспективи формування знань про хімічну безпеку на кожному з окреслених етапів освіти.
|
14. |
Роман С. Реалізація вчителем хімії принципу гуманітаризації при формуванні еколого-гуманістичних цінностей школярів [Електронний ресурс] / С. Роман // Імідж сучасного педагога. - 2013. - № 6. - С. 53-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/isp_2013_6_20
|
15. |
Роман С. В. Хемофобия как следствие нивелирования ценностей химических знаний [Електронний ресурс] / С. В. Роман // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2012. - № 22(1). - С. 58-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2012_22(1)__10
|
16. |
Роман С. В. Дослідження концептуальних основ формування еколого-гуманістичних цінностей школярів [Електронний ресурс] / С. В. Роман // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка . - 2013. - Вип. 2. - С. 9-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VZhDU_2013_2_4
|
17. |
Роман С. В. Гуманістичні цінності в структурі шкільної хімічної освіти [Електронний ресурс] / С. В. Роман // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка . - 2013. - Вип. 4. - С. 36-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VZhDU_2013_4_9
|
18. |
Роман Я. Ю. Активізація роботи персоналу на підприємстві [Електронний ресурс] / Я. Ю. Роман, С. І. Роман // Науковий вісник НЛТУ України. - 2012. - Вип. 22.12. - С. 390-394. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnltu_2012_22
|
19. |
Коломінова О. О. Організація підсумкового контролю навчальних досягнень учнів з англійської мови у початковій школі [Електронний ресурс] / О. О. Коломінова, С. В. Роман // Іноземні мови. - 2011. - № 3. - С. 38-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/im_2011_3_7
|
20. |
Роман С. В. Професійно орієнтована іншомовна комунікативна компетентність майбутніх учителів іноземної мови як предмет формування в курсі практики усного та писемного мовлення [Електронний ресурс] / С. В. Роман // Іноземні мови. - 2012. - № 2. - С. 39-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/im_2012_2_7
|
| |