Пошуковий запит: (<.>A=Ружицький І$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9
|
1. |
Ружицький І. Математична модель поведінки рідинних вантажів при транспортуванні [Електронний ресурс] / І. Ружицький // Товари і ринки. - 2013. - № 2. - С. 73-83. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tovary_2013_2_8 На основі варіаційних принципів і методів нелінійної механіки розглянуто задачу про нелінійну динаміку сумісного руху обмеженого об'єму рідини та резервуара еліпсоїдальної форми. Наведено результати побудови математичної моделі системи, що складається з еліпсоїдального резервуару та рідини з вільною поверхнею, яка його частково заповнює. Наведено числові результати реалізації задачі.
|
2. |
Ружицький І. Ю. Підвищення якості управління бюджетними доходами як складова їх оптимізації [Електронний ресурс] / І. Ю. Ружицький // Незалежний аудитор. - 2013. - № 6. - С. 77-83. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Na_2013_6_13
|
3. |
Ружицький І. Ю. Підходи до класифікації джерел формування доходів Державного бюджету України [Електронний ресурс] / І. Ю. Ружицький // Університетські наукові записки. - 2013. - № 2. - С. 384-391. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Unzap_2013_2_60
|
4. |
Ружицький І. Стимулююча функція структуризації доходної частини державного бюджету [Електронний ресурс] / І. Ружицький // Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія : Економічні науки. - 2014. - Вип. 36(2.1). - С. 143-150. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpchdtu_2014_36(2
|
5. |
Ружицький І. Ю. Формування доходів державного бюджету в контексті бюджетної безпеки [Електронний ресурс] / І. Ю. Ружицький // Економіка та держава. - 2013. - № 7. - С. 80-82. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecde_2013_7_24
|
6. |
Ружицький І. Ю. Напрями інституційного регулювання економічної безпеки України [Електронний ресурс] / І. Ю. Ружицький // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2021. - № 1. - С. 324-327. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2021_1_58
|
7. |
Ружицький І. Ю. Концептуально-методологічні аспекти формування стратегії забезпечення економічної безпеки [Електронний ресурс] / І. Ю. Ружицький // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2021. - № 3. - С. 250-255. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2021_3_43
|
8. |
Ружицький І. Ю. Компаративний аналіз бізнес-середовища України у контексті забезпе-чення економічної безпеки [Електронний ресурс] / І. Ю. Ружицький // Український журнал прикладної економіки. - 2021. - Т. 6, № 2. - С. 260-267. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ujae_2021_6_2_34
|
9. |
Ружицький І. Ю. Оцінювання впливу поширення тінізаційної та корупційної складової на формування економічної безпеки. [Електронний ресурс] / І. Ю. Ружицький // Актуальні проблеми інноваційної економіки. - 2021. - № 2. - С. 67-72. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apie_2021_2_14 Дане дослідження дало можливість встановити, що беручи до уваги значну кількість досліджень, здійснених в Україні за попередні роки, основними проблемами у дослідження корупції на державному рівні залишається неприсутність лонгітюдних або порівняльних вивчень. Також неможливо порівняти різні величини в часі, що стає наслідком відсутності однієї методології й універсальних індексів. Застосування міжнародної методології, нерідко без пристосування до національного контексту, не дає зображення реально існуючого положення в нашій державі. Корупція переважно прирівнюється тільки до хабара (поза увагою лишається торгівля впливу на затвердження рішень, "відкати", "застосування службового статусу", надання цінних подарунків, або реалізація послуг та інше). До того ж учасники, даючи відповідь на питання про корупцію, надають власне суб'єктивне пояснення, яке додає недостатню обізнаність самих вчених щодо поняття феномену "корупція". Не вивчаються непрямі показники корупції, такі як інституціональні способи й стимулятори для корупції. Згідно з результатами компаративного вивчення бізнес-середовища та визнання запропонованого методичного засобу до визначення та оцінки дії загроз фінансовій безпеці бізнесу досліджено, що на теперішній час тіньова економіка та корупція й обсяги їх розповсюдження перешкоджають діяльності бізнесових складових та є фактичними загрозами безпеки економіки України з найбільшим рівнем впливу, що веде до розповсюдження спланованої злочинності, та утворюють соціальне напруження в країні. Оцінювання рівня економічної безпеки бізнесу на базі економіко-математичного моделювання дає можливість встановити поточний економічний стан власників бізнесу, визначити реальні та можливі загрози, спланувати їх вплив на цільові характеристики безпеки й створити напрями заподіяння та зменшення загроз економічній безпеці бізнесу. Знаходження впливу зовнішніх загроз безпеці економіці бізнесу є базою для формування методів з її гарантування, що в контексті здійснення соціально-економічної стратегії країни: в теоретичному розумінні вимагає утворення певного механізму, який би в цілому охарактеризував схему елементів та зв'язків між ними, спрямованих на утворення безпечних передумов розвитку країни, а в фактичному - реалізації в висвітленому керуванні заходів щодо протидії загрозам безпеці бізнесу, встановлення обов'язкових для нього ресурсів, формування та застосування джерел.
|