Пошуковий запит: (<.>A=Рєзнік В$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 10
Представлено документи з 1 до 10
|
1. |
Рєзнік В. Г. Німецька термінологія права як особлива терміносистема (на матеріалі термінів адміністративного права Німеччини) [Електронний ресурс] / В. Г. Рєзнік // Лінгвістика. - 2013. - № 1. - С. 42-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ling_2013_1_8 Стан національної термінології є одним із важливих складників усіх видів професійної діяльності й визначає рівень розвитку суспільства. Термінологічна система (терміносистема) - це складна динамічна стійка система, елементами якої є лексичні одиниці (слова або словосполуки) певної субмови. Термін як лексична одиниця певної спеціальної мови, що позначає загальне і конкретне або абстрактне і поняття чи ситуацію певної спеціальної галузі знань або сфери діяльності, є елементом терміносистеми. Дослідження виконано на матеріалі термінів адміністративного права Німеччини. Правнича терміносистема розглядається нами як структурно-організоване ціле, що має ядро та периферію. Проаналізовано особливості даної терміносистеми у структурно-семантичному аспекті, з'ясовано специфіку її елементів. Доведено, що правничі терміни позначають як загальні, так і видові поняття, між якими спостерігається ієрархічність. Домінуючим способом утворення німецької правничої лексики є словоскладання.
|
2. |
Рєзнік В. В. Поняття принципу стратегічного державного управління [Електронний ресурс] / В. В. Рєзнік // Університетські наукові записки. - 2007. - № 4. - С. 453-459. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Unzap_2007_4_71
|
3. |
Рєзнік В. І. Формування організаційних засад створення авіації на рубежі ХІХ–ХХ століть [Електронний ресурс] / В. І. Рєзнік // Воєнно-історичний вісник. - 2019. - № 3. - С. 176-184. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/viv_2019_3_13
|
4. |
Рєзнік В. Шляхи здобуття української державності (класократична версія) [Електронний ресурс] / В. Рєзнік // Наукові записки [Інституту політичних і етнонаціональних досліджень ім. І. Ф. Кураса НАН України]. - 2007. - Вип. 34. - С. 167-173. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzipiend_2007_34_17
|
5. |
Цвид-Гром О. П. Етнокультурна компетентність як фактор національної самоіндентифікації в умовах інтернаціоналізації вищої освіти [Електронний ресурс] / О. П. Цвид-Гром, В. В. Марчук, В. Г. Рєзнік // Інноваційна педагогіка. - 2021. - Вип. 33(2). - С. 80-83. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2021_33(2)__17
|
6. |
Рєзнік В. І. Авіаційна техніка четвертого і п’ятого поколінь: історія та напрями подальшого розвитку [Електронний ресурс] / В. І. Рєзнік, М. М. Постольник, В. М. Мосолов, С. М. Сторожук // Збірник наукових праць Державного науково-дослідного інституту авіації. - 2021. - Вип. 17. - С. 144-152. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpdndia_2021_17_24
|
7. |
Андрух О. О. Характерні риси ведення протиповітряної оборони у воєнних конфліктах 1980-х років – початку ХХІ ст. [Електронний ресурс] / О. О. Андрух, В. І. Рєзнік // Повітряна міць України. - 2022. - № 1. - С. 39-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/powmuk_2022_1_7
|
8. |
Цвид-Гpoм O. П. Pимськi антpoпoнiми у латинoмoвних писeмних джeлeлах: сeмантикo-гeнeтичнe та лeксикoгpафiчнe пpeдставлeння [Електронний ресурс] / O. П. Цвид-Гpoм, В. Г. Рєзнік, К. І. Велика // Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія : Філологія. Журналістика. - 2022. - Т. 33(72), № 2(1). - С. 223-228. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/UZTNU_filol_2022_33(72)_2(1)__40
|
9. |
Цвид-Гром О. П. Формування лінгвістичної та міжкультурної компетентності у майбутніх філологів на основі міждисциплінарних зв’язків латинської та інших європейських мов [Електронний ресурс] / О. П. Цвид-Гром, В. Г. Рєзнік, К. І. Велика // Закарпатські філологічні студії. - 2022. - Вип. 21(2). - С. 144-148. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/trphst_2022_21(2)__31
|
10. |
Цвид-Гром О. Організація самостійної роботи студентів в умовах дистанційного навчання іноземних мов у закладах вищої освіти [Електронний ресурс] / О. Цвид-Гром, М. Носенко, В. Рєзнік, О. Боньковський // Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв'язки. - 2021. - Вип. 38. - С. 236-250. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vmvn_2021_38_17 Висвітлено важливу роль самостійної роботи студентів у процесі вивчення іноземних мов в умовах дистанційного навчання у ЗВО. Дистанційна освіта в галузі іноземних мов вимагає від викладача ретельного планування навчальної діяльності здобувачів вищої освіти, моніторингу, контролю та зворотного зв'язку. Водночас, дистанційне навчання підвищує ефективність самостійної роботи студентів, розширює їх кругозір, забезпечує гармонійний розвиток умінь пізнавальної діяльності студентів, сприяє формуванню іншомовної комунікативної компетенції, гарантує високий результат опанування іноземної мови. Дистанційне навчання надає можливість вибудовувати процес самонавчання найбільш зручним для студентів чином та отримувати необхідні засоби самонавчання. Наголошено на важливості дотримання принципів організації самостійної роботи студентів в умовах дистанційного навчання у ЗВО (принцип чіткого зв'язку самостійної роботи з курсом навчання, врахування індивідуальних здібностей, рівня знань, навичок та вмінь кожного студента, вибір оптимальних засобів досягнення навчальних цілей тощо). Зазначено, що головне завдання організації самостійної роботи студентів у ЗВО полягає не тільки в оптимізації її окремих видів, але й у створенні умов для підвищення активності, самостійності та відповідальності студентів у здійсненні всіх видів навчальної діяльності в умовах дистанційного навчання іноземних мов. Активізація самостійної роботи студентів передбачає застосування відповідних їх рівню освітніх технологій, покликана вирішувати завдання розвитку дослідницьких умінь та творчої активності. Індивідуалізація самостійної роботи студентів в умовах дистанційного навчання сприяє підвищенню успішності самостійної науково-дослідної діяльності, створює умови для самовизначення та самореалізації студента.
|