Пошуковий запит: (<.>A=Садовий М$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 89
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Трифонова О. М. Перспективи фундаменталізації фахової підготовки магістрів фізики [Електронний ресурс] / О. М. Трифонова, М. І. Садовий // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2013. - № 6. - С. 403-412. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2013_6_50
|
2. |
Садовий М. І. Інформаційна культура як основа формування фахових компетентностей вчителя фізики [Електронний ресурс] / М. І. Садовий // Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія : Педагогічна. - 2013. - Вип. 19. - С. 182-185. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkp_ped_2013_19_64
|
3. |
Садовий М. І. Застосування ІКТ для дослідження систем з найменшою енергією [Електронний ресурс] / М. І. Садовий, М. В. Хомутенко, О. М. Трифонова // Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія : Педагогічна. - 2013. - Вип. 19. - С. 234-237. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkp_ped_2013_19_83
|
4. |
Трифонова О. М. Формування компетентності майбутніх учителів в умовах сучасної парадигми фізико-математичної освіти [Електронний ресурс] / О. М. Трифонова, М. І. Садовий // Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Сер : Педагогічні науки. - 2014. - Вип. 1. - С. 257-264. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nzbdpu_2014_1_40
|
5. |
Хомутенко М. В. Комп’ютерне моделювання процесів в атомному ядрі [Електронний ресурс] / М. В. Хомутенко, М. І. Садовий, О. М. Трифонова // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2015. - Т. 45, вип. 1. - С. 78-92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2015_45_1_11 Приділено увагу питанню використання інформаційно-комунікаційних технологій навчання для моделювання фізичного експерименту з квантової фізики, зокрема дослідженню "долини стійкості". Проаналізовано особливості процесів, які відбуваються в атомі, впливають на стійкість ядер та їх розташування в долині стійкості ядер. Обгрунтовано необхідність активізації процесу використання моделей і моделювання, абстрагування й ідеалізації, та аналогії у навчальному процесі з фізики. Створення ідеалізованих об'єктів, зокрема долини стійкості ядер, допомагають у першому наближенні дійти до істини та підвищити якість оволодіння знаннями з фізики, сприяють підвищенню рівня успішності опанування знань й умінь, оскільки спрямовані на формування взаємозв'язку між фізичними поняттями, теоріями та законами.Уделено внимание вопросу использования информационно-коммуникационных технологий обучения для моделирования физического эксперимента по квантовой физике, в частности, исследованию "долины устойчивости". Проанализированы особенности процессов, происходящих в атоме и влияющих на устойчивость ядер и их расположение в долине устойчивости ядер. Обоснована необходимость активизации процесса использования моделей и моделирования, абстрагирования и идеализации и аналогии в учебном процессе по физике. Создание идеализированных объектов, в частности долины устойчивости ядер, помогает в первом приближении дойти к истине и повысить качество овладения знаниями по физике, способствует повышению уровня успешности освоения знаний и умений, так как направлено на формирование взаимосвязи между физическими понятиями, теориями и законами.The article focuses on the use of teaching information and communication technology for physical experiments simulation on quantum physics, in particular, the study of the "valley of stability". The features of the processes occurring in the atom and affecting the nucleus stability and their location in the nucleus valley of stability are analyzed. The relevance of the study is the need to intensify the process of using models and simulations, abstraction and idealization and analogies in the educational process on physics. Idealized objects creation, in particular, the nucleus valley of stability, helps to reach a first approximation the truth and to improve the quality of mastering knowledge on physics, raise the level of success of the development of knowledge and skills, as it is directed on the formation of the relationship between physical concepts, theories and laws.
|
6. |
Садовий М. Акмеологія та шкільна освіта [Електронний ресурс] / М. Садовий // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2013. - Вип. 121(1). - С. 3-7. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2013_121(1)__3
|
7. |
Садовий М. Особливості трудового виховання і профорієнтації в умовах нової парадигми освіти [Електронний ресурс] / М. Садовий // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2014. - Вип. 125. - С. 32-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2014_125_10
|
8. |
Садовий М. Богданівський учитель [Електронний ресурс] / М. Садовий, О. Трифонова // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2014. - Вип. 131. - С. 26-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2014_131_9
|
9. |
Садовий М. Формування сучасної наукової картини світу засобами системи наскрізних понять [Електронний ресурс] / М. Садовий, О. Трифонова, С. Стадніченко // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2014. - Вип. 132. - С. 65-70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2014_132_19
|
10. |
Садовий М. Особливості педагогічного експерименту у дисертаційних дослідженнях [Електронний ресурс] / М. Садовий // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2012. - Вип. 106. - С. 110-120. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2012_106_15
|
11. |
Садовий М. Навчальний експеримент у системі вивчення фізики в загальноосвітній школі [Електронний ресурс] / М. Садовий // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2012. - Вип. 109. - С. 3-10. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2012_109_3
|
12. |
Садовий М. Шляхи удосконалення підготовки учнів до олімпіад з фізики [Електронний ресурс] / М. Садовий, О. Мірошниченко // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2012. - Вип. 109. - С. 10-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2012_109_4
|
13. |
Садовий М. Урок "Елементи зонної теорії будови твердих тіл. напівпровідники" в 11 класі за академічним рівнем навчання фізики [Електронний ресурс] / М. Садовий, Л. Шеховцева // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2012. - Вип. 109. - С. 17-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2012_109_5
|
14. |
Садовий М. Професійне спрямування навчання фізики у вищих професійно-технічних навчальних закладах [Електронний ресурс] / М. Садовий, О. Яковлєва // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2012. - Вип. 109. - С. 27-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2012_109_6
|
15. |
Садовий М. Діяльнісний та системний підхід у педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського [Електронний ресурс] / М. Садовий // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2013. - Вип. 123(2). - С. 304-308. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2013_123(2)__79
|
16. |
Садовий М. І. Підготовка вчителів технологій з використанням синергетичного підходу [Електронний ресурс] / М. І. Садовий, О. М. Трифонова // Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія : Педагогічна. - 2014. - Вип. 20. - С. 53-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkp_ped_2014_20_19
|
17. |
Садовий М. Деякі шляхи оновленням змісту освіти [Електронний ресурс] / М. Садовий // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2015. - Вип. 135. - С. 27-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2015_135_9
|
18. |
Бобик І. Моделювання як засіб реалізації акмеологічного підходу [Електронний ресурс] / І. Бобик, М. Садовий, О. Трифонова // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2015. - Вип. 135. - С. 56-60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2015_135_16
|
19. |
Василець О. Про деякі критерії виявлення ознак та особливостей обдарованості у дітей при навчанні фізики [Електронний ресурс] / О. Василець, М. Садовий // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2010. - Вип. 90. - С. 35-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2010_90_12
|
20. |
Садовий М. Проблеми вивчення новітніх понять у курсі фізики середньої школи [Електронний ресурс] / М. Садовий // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2010. - Вип. 90. - С. 233-237. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2010_90_66
|
| |