Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Сакун Г$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8
|
1. |
Сакун Г. О. Філософське обгрунтування методологічних проблем В сучасній системі менеджменту [Електронний ресурс] / Г. О. Сакун // Наукове пізнання: методологія та технологія. Філософія. - 2013. - Вип. 1. - С. 150-154. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npmt_2013_1_30
| 2. |
Сакун Г. Соціальна відповідальність готелів як фактор подолання вхідних бар’єрів на ринок готельних послуг [Електронний ресурс] / Г. Сакун, І. Станкевич, Т. Тардаскіна // Соціально-економічні проблеми і держава. - 2019. - Вип. 2. - С. 122-131. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sepid_2019_2_13
| 3. |
Таранішин О. О. Удосконалення роботи веб-сайту для зміцнення іміджу закладу вищої освіти [Електронний ресурс] / О. О. Таранішин, Н. А. Калугіна, Г. О. Сакун // Бізнес Інформ. - 2019. - № 11. - С. 390-395. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2019_11_55 Розглянуто роль веб-сайту та його вплив на зміцнення позицій закладу вищої освіти (ЗВО) на сучасному ринку освітніх послуг. Обгрунтовано необхідність його ефективного функціонування та вдосконалення задля підвищення престижності закладу. Розглянуто останні наукові дослідження вітчизняних і зарубіжних учених щодо використання веб-ресурсу ЗВО. На базі цього була сформульована мета роботи, яка обумовлює необхідність додаткової інформації стосовно процесу розробки ефективної стратегії розвитку веб-сайту для зміцнення іміджу ЗВО. Для більш чіткого розуміння процесу проведення дослідження цієї роботи та розробки конкретних шляхів покращення конкурентоспроможності ЗВО через вдосконалення його веб-сайту як приклад було обрано офіційну сторінку веб-сайту Одеської національної академії зв'язку ім. О. С. Попова (ОНАЗ ім. О. С. Попова). Як основний інструмент дослідження зовнішнього та внутрішнього середовища веб сайту використано аналітичний метод SWOT-аналізу. Описано сутність його проведення та виділено основні питання, на які мають бути отримані відповіді за результатами аналізу. За допомогою SWOT-аналізу здійснено виявлення сильних і слабких сторін веб-сайту ОНАЗ ім. О. С. Попова, а також отримано перелік потенційних можливостей і зовнішніх загроз, що очікують веб-сайт на конкурентному ринку освітніх послуг. Також за допомогою онлайн-сервісу Seo Profilink був проведений SEO-аналіз веб-сайту ОНАЗ ім. О. С. Попова. У процесі цього отримано додаткову інформацію стосовно його внутрішнього середовища, яка дає чіткіше уявлення щодо його технічних переваг і недоліків. Розроблено алгоритм побудови стратегії розвитку веб-сайту, що базується на результатах SWOT-аналізу. За допомогою наявних прикладів наведено принцип застосування вказаного алгоритму, на базі якого розроблено пропозиції щодо вдосконалення роботи веб-сайту для зміцнення іміджу та конкурентоспроможності ОНАЗ ім. О. С. Попова.
| 4. |
Тардаскіна Т. М. Управління комерційним банком на засадах клієнтоорієнтованості [Електронний ресурс] / Т. М. Тардаскіна, І. В. Станкевич, Г. О. Сакун // Бізнес Інформ. - 2022. - № 1. - С. 373-382. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2022_1_55 Мета роботи - розвиток теоретико-методичних аспектів управління сучасним комерційним банком із використанням клієнтоорієнтованого підходу. У результаті дослідження було проведено оцінку найнадійніших комерційних банків за версією Національного Банку України, а саме: АТ "Райффазен Банку", АТ "УкрСиббанку" й АТ "Креді Агріколь Банку", серед яких АТ "Креді Агріколь Банк" було визначено найбільш клієнтоорієнтованим комерційним банком. Це дійсно надійний банк з іноземним капіталом, який стабільно збільшує клієнтську базу та свою частку на ринку, приділяючи особливу увагу категорії клієнтів середнього класу та сільськогосподарській галузі, ефективно управляючи ризиками та прибутком. Автори дійшли висновку, що впровадження клієнтоорієнтоорієнтованої стратегії забезпечує зростання продажів, зниження витрат на залучення нових клієнтів, збільшення обсягів крос-продажів, посилення позицій на ринку, зростання прибутку. У роботі визначено й обірунтовано практичні рекомендації щодо формування сучасного клієнтоорієнтованого привабливого комерційного банку. У ході дослідження розглянуто такі складові, як: структура організації, формат відділень, корпоративна культура, кваліфікація персоналу, його ставлення до клієнта, інформаційне та комп'ютерне забезпечення, комунікації з клієнтом, імідж, репутація банку, якість послуг. Запропоновано провести сегментацію клієнтської бази на окремі групи клієнтів, що і є напрямками подальших досліджень авторів статті. Такий підхід дозволить оцінити можливості взаємовигідного співробітництва з різними групами клієнтів, визначити профіль клієнтів для визначення оптимального шляху просування банківського продукту/послуг, диференціювати ціну банківських продуктів/послуг для різних клієнтів.
| 5. |
Яцкевич І. В. Роль когнітивних технологій у цифровій економіці в аспекті підприємницької діяльності [Електронний ресурс] / І. В. Яцкевич, І. В. Станкевич, Г. О. Сакун // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука". Серія : Економічні науки. - 2022. - № 11. - С. 138-144. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mnjie_2022_11_19
| 6. |
Станкевич І. В. Нові підходи до підвищення конкурентоспроможності освітніх послуг у сфері вищої освіти [Електронний ресурс] / І. В. Станкевич, Г. О. Сакун, А. О. Козир // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. - 2022. - Вип. 1. - С. 139-144. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/cxeebu_2022_1_25
| 7. |
Станкевич І. В. Методологічне забезпечення стратегічного управління розвитком маркетингової діяльності підприємства [Електронний ресурс] / І. В. Станкевич, Г. О. Сакун // Бізнес-навігатор. - 2022. - Вип. 1. - С. 76-79. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bnav_2022_1_16
| 8. |
Станкевич І. В. Соціально-економічний феномен "великих даних" в стратегії цифрового маркетингу [Електронний ресурс] / І. В. Станкевич, Г. О. Сакун, О. В. Сакун // Вісник Херсонського національного технічного університету. - 2023. - № 2. - С. 235–239. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhdtu_2023_2_35
|
|
|