Пошуковий запит: (<.>A=Самаріна С$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 11
Представлено документи з 1 до 11
|
1. |
Самаріна С. І. Виховний і дисциплінуючий потенціал шкільної форми (на прикладі історико-педагогічного досвіду другої половини хіх – початку хх ст.) [Електронний ресурс] / С. І. Самаріна // Наукові записки [Ніжинського державного університету ім. Миколи Гоголя]. Сер. : Психолого-педагогічні науки. - 2012. - № 2. - С. 200-203. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzspp_2012_2_53
|
2. |
Самаріна С. Позашкільний нагляд за учнями у контексті формування шкільної дисципліни (друга половина ХІХ – початок ХХ століття) [Електронний ресурс] / С. Самаріна // Історико-педагогічний альманах. - 2010. - Вип. 1. - С. 77-80. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ipa_2010_1_16 Проаналізовано роль та функції позанавчального нагляду за учнями у контексті формування дисциплінованої поведінки у системі шкільної освіти другої половини XIX - початку XX ст. Визначено мету, форми, методи та засоби, за допомогою яких здійснювався позашкільний нагляд. Висвітлено сфери, у яких застосовувався даний вид контролю за поведінкою учнів. З'ясовано основні досягнення і недоліки у його організації.
|
3. |
Самаріна С. І. До проблеми дисципліни учнів в сучасній школі: пошук шляхів оптимізації виховання школярів [Електронний ресурс] / С. І. Самаріна // Наукові записки [Ніжинського державного університету ім. Миколи Гоголя]. Сер. : Психолого-педагогічні науки. - 2013. - № 5. - С. 63-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzspp_2013_5_11
|
4. |
Самаріна С. І. Система естетичного виховання учнів Ніжинської класичної чоловічої гімназії при історико-філологічному інституті (кінець ХІХ – початок ХХ століття) [Електронний ресурс] / С. І. Самаріна // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка . - 2013. - Вип. 3. - С. 151-155. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VZhDU_2013_3_31
|
5. |
Самаріна С. І. Проблема методів формування дисципліни учнів у шкільній освіті: історико-педагогічний контекст [Електронний ресурс] / С. І. Самаріна // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка . - 2012. - Вип. 66. - С. 118-122. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VZhDU_2012_66_28
|
6. |
Самаріна С. Професійна підготовка вчителів до формування дисциплінованої поведінки учнів (кінець ХІХ – початок ХХ століття [Електронний ресурс] / С. Самаріна // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи. - 2011. - Вип. 3(2). - С. 240-248. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OD_2011_3(2)__30
|
7. |
Самаріна С. І. Сутність правового виховання учнів у другій половині ХІХ – на початку ХХ століття в Україні [Електронний ресурс] / С. І. Самаріна // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка . - 2014. - Вип. 6. - С. 162-166. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VZhDU_2014_6_31
|
8. |
Самаріна С. І. Історія становлення і розвитку логоритмічного виховання дітей [Електронний ресурс] / С. І. Самаріна // Наукові записки [Ніжинського державного університету ім. Миколи Гоголя]. Психолого-педагогічні науки. - 2017. - № 3. - С. 288-290. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzspp_2017_3_42
|
9. |
Самаріна С. І. Теоретико-методологічні аспекти навчання дітей молодшого шкільного віку із порушеннями мовленнєвого розвитку в умовах інклюзивного простору [Електронний ресурс] / С. І. Самаріна // Наукові записки [Ніжинського державного університету ім. Миколи Гоголя]. Психолого-педагогічні науки. - 2018. - № 3. - С. 59-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzspp_2018_3_12
|
10. |
Самаріна С. І. Шкільна дисципліна як педагогічна категорія [Електронний ресурс] / С. І. Самаріна // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2008. - Вип. 18. - С. 128-133. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sitimn_2008_18_30
|
11. |
Самаріна С. І. Особливості естетичного виховання учнів в початковій школі України другої половини ХІХ — початку ХХ століття [Електронний ресурс] / С. І. Самаріна, Н. М. Демченко // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки. - 2016. - Вип. 3. - С. 118-121. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VZhDUP_2016_3_23
|